Myyn/annan realdollin. Ei uusi, mutta edelleen toimiva ja käyttöön soveltuva.
Vain nouto, en postita. Myynnin syy säilytystilan puute. Nuken kunto hyvä, vaikka joitakin kulumisia on, polvissa esim.
Mutta muutoin hyvässä kunnossa ja puhdas. En hintaa nukelle taida laittaa, pääasia sen saaminen jollekin jolla on tilaa ja käyttöä. Minulla vähän tarvettaa ja tilaa ei ole, ei muuta hakemaan itelle kaveriksi 😊
Sähköpostilla tavoittaa:
[email protected]
Myyn realdollin
8
1334
Vastaukset
- Anonyymi
... kunhan ostajaehdokkaiden yhteystiedot tai nukkea hakemaan tulevasta otettu video ole hetken kuluttua ylilaudalla teinien naurettavana.
- Anonyymi
En ole sekopää. Joten eipä kuulu tapoihin.
- Anonyymi
Edelleen saatavilla. Jos innostaa hakea pois niin laitapas sähköpostia.
- Anonyymi
Voisitko kertoa missäpäin nukke sijaitsee?
- Anonyymi
Miksi et ilmoita missäpäin nukke on noudettavissa? Luuletko että käytetyllä seksilelulla on niin paljon kysyntää että sitä varten ajellaan satoja kilometrejä?
- Anonyymi
Vieläkö löytyy
- Anonyymi
Varmaan kannattaa ennemminkin ihan suoraan sähköpostitse lähteä kyselemään eikä täältä urpoidiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kannattaa ennemminkin ihan suoraan sähköpostitse lähteä kyselemään eikä täältä urpoidiootti
Tämä onkin hupiukkojen temmellyskenttä 🤣😅
Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514