Sillä, vasarat paukkuu koko ajan kiivasta tahtia ja ovat tehneet sitä jo vuosia :
https://huutokaupat.com/nettihuutokaupat/4/asunnot-mokit-toimitilat-ja-tontit
Miksi porrrrvari-media uhkaa "pakkomyynneillä vasta nyt ja ensi syksynä, vaikka vasrat ovat paukkuneet jo vuosia normaalia kiivaampaa tahtia ja vieneet tuhansilta suomalaisilta kodin alta ?
Onko persut ja "rasismi" syypää myös tähän vaiko sittenkin, suunnitelmallinen porrrvarin harjoittama velkakusetus ja asuntokeinottelu !
t. haans.sea, luotettava ja varma, ei kusettaja !
Asuntojen PAKKO-myynnit uhkaa, tietää porrrrvari-lehti kertoa mutta mistä oikein on kyse ?
6
452
Vastaukset
- Anonyymi
Persut ja rasismi on suuri peitetarina tässä porrrvarin huijjauksessa. Palsta suorastaan kuhisee palkattuja vedättäjiä, joiden ainoa tehtävä on vetää kuspiän huomio Pois Olennaisesta !
- Anonyymi
Tulen käymään monella ennen joulua....Terv. Vouti.
- Anonyymi
Nyt paljastuu todellisuus ja ihmiset herää siitä haaveunesta.
Varsinkin nollakoron aikana ihmisille on syötetty harhaa ettei raha maksa mitään.
Myös sitä harhaa että yhteiskunta huolehtii aina.
Nyt korot nousseet ja yhteiskuntakaan ei halua enään kustantaa joutenoloa.
Eli epävakaan perustuksen päälle rakennettu pilvilinna romahtaa.
Asuntoja voi edelleen ostaa ja lainaakin voi edelleen ottaa.
Itse ostin syksyllä omakotitalon ja nyt vasta ajattelin hakea 60 000€ lainaa.
Remontoin ostamaani taloa ja asun nyt omakotitalossa, mutta velkaa ei siitä enään ole.
Ihmettelin jo muutama vuosi sitten kun noret puhuivat ettei 1000€/kk lainanhoitokustannukset ole mitenkään isot.
Taoitaa heidän asunnot olla myynnissä kohta. - Anonyymi
Kun asuntokauppa pysähtyy - siis täysin - syy on JÄTTI-työttömyys, ei korot tai hintojen nousut. Kysymys on siis toimeentulon ehtymisestä, KELA-asiakkaana tai asnsiosidonnaisella ei kämppiä - halpojakaan - ostella.
Ja ELIITTIhän on asuntonsa jo ostellut.
Sijoitus-asunnot on tappiollisia kautta koko maan, etenkin kaupungeissa.
T. haans.sea - Anonyymi
Porvari aiheuttaa itse oman tuhonsa koska on AHNE.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285380
- 1601804
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551476Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141304Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231154- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711048viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023- 38865
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan35858