Sillä, vasarat paukkuu koko ajan kiivasta tahtia ja ovat tehneet sitä jo vuosia :
https://huutokaupat.com/nettihuutokaupat/4/asunnot-mokit-toimitilat-ja-tontit
Miksi porrrrvari-media uhkaa "pakkomyynneillä vasta nyt ja ensi syksynä, vaikka vasrat ovat paukkuneet jo vuosia normaalia kiivaampaa tahtia ja vieneet tuhansilta suomalaisilta kodin alta ?
Onko persut ja "rasismi" syypää myös tähän vaiko sittenkin, suunnitelmallinen porrrvarin harjoittama velkakusetus ja asuntokeinottelu !
t. haans.sea, luotettava ja varma, ei kusettaja !
Asuntojen PAKKO-myynnit uhkaa, tietää porrrrvari-lehti kertoa mutta mistä oikein on kyse ?
6
449
Vastaukset
- Anonyymi
Persut ja rasismi on suuri peitetarina tässä porrrvarin huijjauksessa. Palsta suorastaan kuhisee palkattuja vedättäjiä, joiden ainoa tehtävä on vetää kuspiän huomio Pois Olennaisesta !
- Anonyymi
Tulen käymään monella ennen joulua....Terv. Vouti.
- Anonyymi
Nyt paljastuu todellisuus ja ihmiset herää siitä haaveunesta.
Varsinkin nollakoron aikana ihmisille on syötetty harhaa ettei raha maksa mitään.
Myös sitä harhaa että yhteiskunta huolehtii aina.
Nyt korot nousseet ja yhteiskuntakaan ei halua enään kustantaa joutenoloa.
Eli epävakaan perustuksen päälle rakennettu pilvilinna romahtaa.
Asuntoja voi edelleen ostaa ja lainaakin voi edelleen ottaa.
Itse ostin syksyllä omakotitalon ja nyt vasta ajattelin hakea 60 000€ lainaa.
Remontoin ostamaani taloa ja asun nyt omakotitalossa, mutta velkaa ei siitä enään ole.
Ihmettelin jo muutama vuosi sitten kun noret puhuivat ettei 1000€/kk lainanhoitokustannukset ole mitenkään isot.
Taoitaa heidän asunnot olla myynnissä kohta. - Anonyymi
Kun asuntokauppa pysähtyy - siis täysin - syy on JÄTTI-työttömyys, ei korot tai hintojen nousut. Kysymys on siis toimeentulon ehtymisestä, KELA-asiakkaana tai asnsiosidonnaisella ei kämppiä - halpojakaan - ostella.
Ja ELIITTIhän on asuntonsa jo ostellut.
Sijoitus-asunnot on tappiollisia kautta koko maan, etenkin kaupungeissa.
T. haans.sea - Anonyymi
Porvari aiheuttaa itse oman tuhonsa koska on AHNE.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762381Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2742030Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi62955Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58923- 70858
- 68799
- 71785
- 54784
- 65777
- 107771