Miksi vihaat ja inhoat kristittyjä?

Anonyymi-ap

No niin, alapas kertoa miksi vihaat ja inhoat kristittyjä?

Minä en vihaa enkä inhoa: säälin heitä ja tunnen myötähäpeää, kun ovat niin sekaisin päästään uskoessaan Raamatun satujen olevan totta ja pisimmälle menevät pitävät totena kreationistien valheet näiden todistaessa nuorta maata ja ihmistä.

Olen ollut ateisti syntymästäni saakka ja se ehkä selittää suvaitsevaisen suhtautumisen uskoviin kristittyihin. Nämä eivät ole ikinä minua millään tavalla häirinneet tai vaivanneet, joten minulla ei ole mitään syytä vihata tai inhota heitä.

Arvelen palstan ateistien olevan kristinuskon uhreja ja siinä on syy, miksi he vihaavat ja inhoavat kristittyjä, joiden joukossa aivopestyinä ennen itse Jeesuksesta todistivat. Tämä todistaa heidän olevan pahoja ihmisiä (eivät muuttuneet hyviksi lakatessaan uskomasta Jeesukseen ja Jumalaan).

Uskoakseni on myös hyviä ihmisiä, jotka ovat uskoneet Jeesukseen ja lakanneet uskomasta: heidän käytöksensä ja luonteensa ei muuttunut uskon kadotessa. He olivat hyviä ihmisiä kristittyinä ja ovat sitä edelleen ateisteina.

Minä olen hyvä ja suvaitsevainen ihminen ateistina, ja olen siksi poikkeus palstalle kirjoittavien ateistien joukossa. Positiivinen sellainen. ;)

8

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Minä olen hyvä ja suvaitsevainen ihminen ateistina..."

Mutta et suvaitse homoseksuaalisuutta, vihervasemmistolaisuutta ja islamia. Sellainen suvaitsevainen hihhuli siellä kirjoittelee 😂

• Anonyymi

Unohdit transsukupuolisuuden ja muut LGBT perversiot. Se, etten pidä näistä, ei tarkoita sitä, että en suvaitse niitä ja hyväksy niiden olemassaoloa pyrkimättä tuhoamaan niiden kannattajat väkivalloin niin kuin sinä olet uhannut tehdä kristitylle vähemmistölle (tosiuskovat).

• Anonyymi

Suurin osa meistä kristityistä ei toitota uskoaan kenellekään, koska se on sisäinen rauhaja se tuottaa iloa. En edes käy kirkossa tai missän seurakunnassa. Kotona on oma kirkko ja lasitaulu Jeesuksesta. Suvussa kaikki ovat kristittyjä. On se genetiikka merkillistä. Lapsista tuli myös ilman mitään painostusta. Yhdestä ortodoksi. Kotona ei mitään pasuunaa päällä. Itseohjautuvuus on se juttu. Kun saa rakkautta.

• "On se genetiikka merkillistä."

Uskonto ei ole perinnöllistä. Jos lapsesi olisi adoptoitu muslimiperheeseen, he olisivat muslimeja.

• Anonyymi

Miksi heitä pitäisi vihata?

• Anonyymi

Uskovaisten suvakismi ylittää järjen tason 😠😠😠
      Sama kun antaisi pois tai söisi talvivarastot !!!

• Anonyymi

En inhoa enkä vihaa kristittyjä, vaan inhoan sitä että ihmisiä yritetään hallita helvetin pelolla, itsetietoisuus yritetään kitkeä ihmisestä pois "pahuutena" vaikka todellisuus on: Mitä muutakaan me voimme olla kuin itsetietoisuutta jos elämme joka päivä tässä kehossa 24/7? Miten olisi mahdollista että emme edes jotenkin olis tietoisia itsetämme?

Tiedän kuitenkin että monikaan kristitty ei ole sitä mieltä että "ei saisi olla itsetietoisuutta", pikemminkin narsistit jotka ratsastavat uskonnolla käyttävät raamatun jakeita lyömäaseina oman etunsa ajamiseen kuitenkin kieltäen asian olevan näin argumenteilla "eeei, ymmärsit aivan väärin" ja "nyt sää kyl trippailet hualel"

Kun mennään psykologiseen puoleen niin tässä pikemminkin on kyse oikeastaan siitä että näillä kovimmilla kontrolli friikeillä jotka kutsuvat itseään "kristityiksi" on ongelmia tunne-elämän kanssa ja kieltävät tämänkin... sitten kun puolustaudut, niin he ottavat tämän ikäänkuin astuisit heidän nurmikolle vaikka koko ajan seisot omalla pihamaallasi ja HE ovat niitä jotka sinne sinun maallesi tunkevat herjoilla ja tuollaisilla vain koska näkemyksesi vihlovat heidän herkkää maailmankuvaansa!

Ihmiset jotka kärsivät alemmuuden tunteesta syyttävät omasta alemmuuden tunteestaan kaikkia ihmisiä. Tunkevat toisten pihamaille, kaatuvat itkupotku raivareissaan sinun pihamaasi nurmikolle, alkavat potkimaan ja sätkimään vastaan kun yrität kiskoa heitä pois pihamaaltasi takaisin omalle pihamaalleen. Huutavat itkupotku raivareissaan "tämä on mun maata"... eli juuri kuin Espanassa ja Ranskassa talonvaltaus laki.

Miksi sanon että tunkevat toisen nurmikoille? Koska niin he tosiaankin tekevät kun häiritsevät toisen henkistä rauhaa ja alkavat suorastaan nussimaan pilkkua toisen henkisellä pihamaalla ja jopa tekevät sabotaasia jotta toinen ei onnistuisi elämässään omilla standardeillaan!

TÄMÄ TEKSTI EI OLE YLEISTYS EIKÄ HYÖKKÄYS KRISTINUSKOA VASTAAN... Pikemminkin mitä olen itse omalta osaltani pannut merkille elämäni aikana.

• Anonyymi

En siis vihaa kristittyjä ja suhtaudun tällaisiin itkupotku raivoaviin ihmisiin enemmänkin huvittuneena. On ihmisiä jotka osaavat käyttäytyä kuin aikuiset... mutta sitten on niit jotka ovat jääneet elämänkoulussa luokalleen! Siitä ei oikeastaan voi syyttää kristinuskoa eikä jumalaa että joukkoon mahtuu vajaita. No... totuus on se että kukaan meistä ei ole täydellinen ja jokainen meistä on virheellinen, niin en oikeastaan tässä tuomitse kristittyjä enkä oikeastaan ketään... oikeastaan jokaisella meillä on aina jollain osa-alueella peiliin katsomista! Ja... eiköhän jokainen meistä joskus ole hyvä tekee itkupotku raivarei! (oon itekin syyllistynyt) XDDDDD

nimim: elämänkoululainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      412
      4753
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      1905
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      145
      1622
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      75
      1345
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      15
      1216
    6. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      79
      1176
    7. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1127
    8. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      67
      1066
    9. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      66
      1032
    10. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38