Onko normaalia että yksi kives liikkuu kävellessä?

Anonyymi-ap

Minulla liikkuu vasen kives aina kun kävelen ylöspäin. En ole varma että meneekö ihan nivuskanavaan asti minun mielestä ei. Ja aina ku on kylmä kives katoaa ja kun kives pussi on pehmeempi se yhtäkkiä vaan tulee taikaisin. Olen nytten ihmetellyt tätä asiaa tämäm vuoden ja olen huolissani. Eli siis kun kävelen oikea kives nousee todella varteen puolet sisälle ja puolet jää kivespussin puolelle. Jos juoksen tai hyppäsen kokonaan menee kehon sisään mutta aina kun jään seisomaan vaan paikoilteen nii sieltä se tulee takaisin nopeasti. Pv ( oon 11v ) että mikä täs nyt on?

6

445

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo sano siitä sille sun lääkärille, kuten kiveskipu-ketjussa oli jo puhe. Ettei tuu kiveskiertyymää niin se kannattaa ainaki tutkia.

• Anonyymi

Ei siinä ole mitään kipua tai tunnetta

• Anonyymi

Mutta en ole varma kun äitini on sanonu että ei se haittaa että ei huolta kun niitä tutkikaan mulla joka vuos koska minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta niin ei siellä ole huomattu mitään epänormaalia

• Anonyymi

Juu no hyvä että oot itte alkanu tutkimaa asioita :D
        Terve koululainen sivulta lainaus:

"Ensimmäisenä merkkinä pojan murrosiän alkamisesta on kivesten kasvu. Murrosikä alkaa kivesten saavuttaessa 20 mm pituuden. Kivespussin iho alkaa punertua, ohentua ja myöhemmin tummentua. Kivesten kasvutapa on hyvin yksilöllistä. Toisilla kasvu alkaa varhain ja nopeasti, toisilla taas hitaammin ja myöhemmin. Kivesten oikealla ja vasemmalla puolella voi olla kokoeroja. Peniksen kasvu alkaa yleensä noin vuosi sen jälkeen kun kivekset ovat kasvaneet 2 cm:n mittaan.

Poikien häpykarvoituksen kasvu alkaa yleensä kivesten kehittymisen jälkeen. Noin viidesosalla pojista karvoituksen alkaminen alkaa kuitenkin samaan aikaan kivesten kehittymisen kanssa tai ennen sitä. Häpykarvoitus ilmaantuu pojilla keskimäärin 12,5–13 vuoden iässä."

Ton takia epäilen että sulla voi pikkuhiljaa alkamassa teiniaika ku sanot että toi on tän vuoden haitannut sua. Mutta ei haittaa se on ihan normaali ja tapahtuu kaikille :D

• Anonyymi

no en ihan usko että tapahtuu ihan kaikille että aina kun kävellen nii se nousee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      90
      3376
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      341
      2969
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1596
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1384
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1302
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1051
    7. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      1017
    8. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1010
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      980
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      934
    Aihe