Olen vamppyyri

Anonyymi-ap

Hei tulin nyt tännekkin rehellisesti kertomaan että olen vamppyyri. Mutta me vamppyyrit emme ole sellaisia kuin te ihmiset ajattelette tai mitä elokuvissa kerrotaan!

Me vamppyyrit ollaan hyvin isokokoisia ja sen takia emme lennä kuin lepakot tai nuku pää alaspäin kalliosta. Olemme ruskean punaisen värisiä ja haisemme vitun pahalle. Meillä ei ole torahampaita vaan me olemme hampaattomia. Me vamppyyrit imemme ainoastaan ärsyttävien kakaroiden sisälmykset ulos.

Meidän vamppyyrien elämään kuuluu puuhuun kiipeäminen jossa menee yleensä hyvin kauan mutta meidän on pakko nähdä missä menee ihmisiä ja missä ei. Me myös harrastamme muiden kotien ryöstöä koska meillä ei omaa kotia ole joko asumme pari päivää jonkun muun huushollissa tai sitten asumme känniläisten puistossa koska silloin kun ihmiset kävelevät ohi he eivät edes ihmettele että olemme siellä koska näytämme niin känniläisiltä että oikea känniläinenkään ei pääse sille tasolle.

Noh siinä oli ehkä tarpeeksi traumatisoivaa kontettia joten päästän teidät nyt etsimään ensimmäistä puistoa jossa känniläiset yleeensä kokoontuvat nähdään sitten siellä. heihei!

3

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Kontentissa" oli veret jo aika vähissä, vaikka muuten tämä oli hyvä. Koita imeä lisää, ettet nälkiinny?

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

❤️ ­N­­y­­m­­­f­­­o­­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17943267k

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Mä oon kyl vähän erilainen vampyyri. mulla on suussa semmoiset pikku torahampaat, mä tykkään verestä jos sitä ei tule mitään litraa. mutta mä näytän ihan hiton paljon ihmiseltä. Mä oon naaras 8v. Mä oon saanu ihmisperheen. Ne on outoa kyllä kivoja ihmisiä. Mä tykkään purra itseäni. ja esittää että äiti äiti mulla on kädessä joku haava. Mä haluisin löytää vampyyri kamuja mutta en mä löydä😑

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      379
      1723
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      85
      1718
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      388
      1696
    4. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      95
      1604
    5. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      50
      1307
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      49
      1255
    7. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      284
      1149
    8. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      164
      972
    9. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      89
      966
    10. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      43
      965
    Aihe