tai hyödyllistä pistää yli 95% opiskelemaan kieltä jota hyvin harva tulee käyttämään sen sijaan että se vajaa 5% opiskelisi suomea.
Minkälaisen älyllisen itsepetoksen siihen tarvitsee, että joku voi väittää, että on tehokasta tai
24
331
Vastaukset
- Anonyymi
RKP:n surkea agenda
- Anonyymi
Ei kukaan ymmärrä
- Anonyymi
Rajun luokan itsepetos
- Anonyymi
Aika kova itsepetos täytyy olla
- Anonyymi
Totaalinen pimeys
- Anonyymi
Järjettömyyttä!
- Anonyymi
Mulle ei jäänyt mitään traumoja, vaikka peruskoulussa pakolliset ruotsit ja englannit luinkin.
Ei sen tarvitse olla maailmanloppu tai elämän loppu, jos jotakin lukee, vaikkei niin mieli tekisikään.
Joskus tulee ihmeteltyä, että kyllä on ihmisillä vaikeaa kun täytyy kaikesta vääntää...- Anonyymi
Turhan työn teettäminen nuorilla ei vaan ole fiksua eikä oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhan työn teettäminen nuorilla ei vaan ole fiksua eikä oikein.
Pakkoenglanti pois!
- Anonyymi
Kysy itseltäsi, sinähän tässä ajat pakkoenglantia kaikille.
- Anonyymi
Vain englannin pakollisuudelle olisi kestävät perusteet.
Englanti voitaisiin ottaa pakolliseksi ja samalla sopia, että siitä saisi vapautuksen, jos sellaista anoo. Kuinka moni hakisi vapautusta?
Jos taas pakkoruotsista saisi vapautuksia, kuinka moni sitä anoisi? Valtaosa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Englanti voitaisiin ottaa pakolliseksi ja samalla sopia, että siitä saisi vapautuksen, jos sellaista anoo. Kuinka moni hakisi vapautusta?
Jos taas pakkoruotsista saisi vapautuksia, kuinka moni sitä anoisi? Valtaosa.Englannin pakollisuudelle ei ole perusteita, ainakaan et ole sellaisia osannut esittää, etkä esitä nytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos taas pakkoruotsista saisi vapautuksia, kuinka moni sitä anoisi? Valtaosa.Aikamoinen itsepetos näemmä vaaditaan.
- Anonyymi
HULLUJA OVAT, TODELLAKIN, VIHREITÄ HULLUJA,...MITÄ TUOSTA MUUTAKAAN JOHTOPÄÄTÖSTÄ VOISI TEHDÄ.
- Anonyymi
Turha tästä meidän pakkoruotsituksesta on mitään järkeä hakea , tässä ei vaan ole mitään järkeä -
Meille vaan pakotetaan tuo ruotsi , ihan muuten vaan .- Anonyymi
Kyllä minun oli pakko opiskella myös suomen kieltä ihan samalla tavalla kuin ruotsiakin . Ei mitään eroa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minun oli pakko opiskella myös suomen kieltä ihan samalla tavalla kuin ruotsiakin . Ei mitään eroa!!!
4%:n vähemmistö tarvitsee maan pääkieltä, mutta muut eivät tarvitse 4%:n kieltä - siinä on iso ero.
- Anonyymi
Pakkoruotsi pois
- Anonyymi
Pakkoenglanti pois!!!!!!
- Anonyymi
Itse onnistut suuremmassa itsepetoksessa: uskottelet englannin olevan täysin vapaaehtoinen ja suosittu.
- Anonyymi
Valtava itsepetos
- Anonyymi
Hyvä kysymys!
- Anonyymi
Mieletön tilanne
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193782
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232912Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122461- 461971
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2431640Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441575- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201346- 951201