Kysynpä uudelleen, kun en saanut oikeastaan yhtään kunnon vastausta. Rajataanpa kysymystä siten, että poistetaan edellisen viestin kysymys sosiaalidemokratian vastustajille. Kai tällä palstalla demareitakin on?
Kertoisitteko, mitä sosiaalidemokratia mielestänne on ja voisitteko vielä mainita, miten sitä toteutettaisiin/toteutetaan käytännössä?
Toivon, että postaukset ovat asiallisia. Ei huvita lukea mitään paatoksellisia progandatekstejä tai perustelemattomia herjauksia. Koitetaan myös olla pääasiallisesti hyökkäämättä henkilöiden kimppuun. :)
Kiitos vastauksistanne jo etukäteen.
Mitä on sosiaalidemokratia?
2
250
Vastaukset
- AATE
Mielestäni sosialidemokratia aate on sellainen, että jos sulla on omaisuutta, niin se kuuluisi sosialisoida eli "kakku tasan"
Sun ei tartte hoitaa lapsiasi(ei saa)ei vanhuksiasi, koska yhteiskunta hoivaa kaiken.
Aaate tarvitsee köyhiä ja huonoosaisia, koska silloin he äänestävät heitä.Jos voit paremmin ja vastaat itse teoistasi ja elämästäsi, niin silloin et tarvitse heitä.
Ymmärrät kai mitä tarkoitan, mutta ei millään pahalla näin se vaan on.VALITETTAVASTI!! - proo
Sosiaalidemokratia on sosialismia ja siten toimimaton aate.
Sosiaalidemokratia on myös verotuksen maksimaalista nyhtämistä viattomilta kansalaisilta.
Ajavat vahvaa yhteiskuntaa kansalaista alas painaen. Ei hyvä juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894