Hyvää ja rentoa sunnuntaita

Täältä pienestä kaupungista. Suden aamupalaketju. 🐺☕✌️☮️

41

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää huomenta! Pilvinen päivä näyttäisi tulevan. 😊

      • Huomenta. Täällä vähän paistaa aurinko ⛅. Nukahdin uudelleen... 😊


    • Anonyymi

      Missä kaupungissa susihukkanen asuu 🪽

      • Asun lähellä jkl. Mutta nyt en ole kotonani, vaan entisellä kotiseudullani. 🏡


    • Mukavaa päivää! Niin ja sitä lomaa! 🤗 Unohtui rekkautua tuossa toisessa ketjussa.

      • Kiitos samoin haaveilijalle. 🤗
        Onkos sinulla lomaa milloin?


      • Haaveilija39
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos samoin haaveilijalle. 🤗
        Onkos sinulla lomaa milloin?

        Kiitos🤗

        Olen nyt ollut kolme viikkoa lomalla. Vielä on viimeinen viikko pitämättä.. Onko sulla nyt pitkä loma edessäpäin?


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kiitos🤗

        Olen nyt ollut kolme viikkoa lomalla. Vielä on viimeinen viikko pitämättä.. Onko sulla nyt pitkä loma edessäpäin?

        Minulla on nyt viikko ja ensi kuussa 2 viikkoa lomaa. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Minulla on nyt viikko ja ensi kuussa 2 viikkoa lomaa. 😊

        No, niin kivaa. Onko muita suunnitelmia, kuin vaan olla sielä vanhoilla kotikonnuilla?


    • Anonyymi

      Iltapäivää kohta pitäis syödä👩‍🦰

      • Nyt pitäisi mennä keittämään sitä kahvia. 😅
        Näin unta että nukuin keskellä kaupunkia ja ihmiset käveli ohi ihmetellen... 🛌


    • Anonyymi

      V ittu että sulla on kyllä p aska ja sisällötön elämä, ei voi muuta sanoa.

      • Sen perusteella, että hän lomailee kotiseudullaan?

        Siis nyt nää anonyymit vois varmasti myös itse kehittää sitä fiksua elämää, niin ei tarvitsisi, niin miettiä muiden elämää…


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Sen perusteella, että hän lomailee kotiseudullaan?

        Siis nyt nää anonyymit vois varmasti myös itse kehittää sitä fiksua elämää, niin ei tarvitsisi, niin miettiä muiden elämää…

        Hyi vttu, kuka sä olet? Vie hirveä kurppainen naamanpuolikkaasi pois ruudultani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyi vttu, kuka sä olet? Vie hirveä kurppainen naamanpuolikkaasi pois ruudultani.

        No kiitos kurppamaisista sanoistasi! Menikö siis niin tunteisiisi, ettei sinullakaan ole elämää.. No kannattaa varmasti miettiä miten toisille puhuu jatkossa.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No kiitos kurppamaisista sanoistasi! Menikö siis niin tunteisiisi, ettei sinullakaan ole elämää.. No kannattaa varmasti miettiä miten toisille puhuu jatkossa.

        Tapa sä itsesi, v itun silmäluomivammainen rumilus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyi vttu, kuka sä olet? Vie hirveä kurppainen naamanpuolikkaasi pois ruudultani.

        Etkö tosiaan parempaan sanoitukseen pysty? 😁 Ei ollut julkaisukelpoista materiaalia.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Etkö tosiaan parempaan sanoitukseen pysty? 😁 Ei ollut julkaisukelpoista materiaalia.

        Susta nyt näkee kilometrin päähän että et ole edes oikeasti olemassa, pelkkä tiedoton robotti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tapa sä itsesi, v itun silmäluomivammainen rumilus.

        Siis onko tämä oikeasti jonkun mielestä ihan niinku tosi kivaa kivaa? 🤦‍♀️

        Ette siis yhtään ajattele, että täällä voi joku voida tosi pahoin, niin te voitte sanoillanne pilata hänen elämänsä. Kannattaa oikeasti hankkia se oma irl elämä.. Aina pitää olla suden ketjuissa tai kommenteissa tuomassa kaikkea negatiivista p*skaa esiin. Hitto hyi hävetkää!!!


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Siis onko tämä oikeasti jonkun mielestä ihan niinku tosi kivaa kivaa? 🤦‍♀️

        Ette siis yhtään ajattele, että täällä voi joku voida tosi pahoin, niin te voitte sanoillanne pilata hänen elämänsä. Kannattaa oikeasti hankkia se oma irl elämä.. Aina pitää olla suden ketjuissa tai kommenteissa tuomassa kaikkea negatiivista p*skaa esiin. Hitto hyi hävetkää!!!

        Jep. Minulla tuntuu olevan vihamiehiä ja naisia täällä...


      • mustasusi kirjoitti:

        Jep. Minulla tuntuu olevan vihamiehiä ja naisia täällä...

        Niin, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin olisivat hiljaa. Tiedän, että osaat puolustaa itseäsi, mutta itsellä kiehuu nyt jotenkin yli. Oikeesti, kun vähän edes malttaisivat miettiä mitä sieltä suustaan päästää, niin tämä maapallo olisi myös heille itselleen parempi paikka.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Siis onko tämä oikeasti jonkun mielestä ihan niinku tosi kivaa kivaa? 🤦‍♀️

        Ette siis yhtään ajattele, että täällä voi joku voida tosi pahoin, niin te voitte sanoillanne pilata hänen elämänsä. Kannattaa oikeasti hankkia se oma irl elämä.. Aina pitää olla suden ketjuissa tai kommenteissa tuomassa kaikkea negatiivista p*skaa esiin. Hitto hyi hävetkää!!!

        Älä yhtään välitä tosta! Olet kaunis ja rohkea kun tällaiseen paikkaan uskallat laittaa kuvankin. Laittaakoon ilkeilijä kuvan itsestään tänne ja arvostellaan koko porukalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä yhtään välitä tosta! Olet kaunis ja rohkea kun tällaiseen paikkaan uskallat laittaa kuvankin. Laittaakoon ilkeilijä kuvan itsestään tänne ja arvostellaan koko porukalla.

        Tiedostan ettei tosiaan naamani voi kaikkia miellyttää, eikä pidäkään. Kyllä mä rohkea olen, minua ottaa päähän kaikki kiusaajat.

        Toisten ulkonäköä, ei missään nimessä mennä arvostelemaan, ellei tosiaan tuoda myös se oma naama esiin. Toki en mä siltikään rupeaisi haukkumaan. Mutta sen kommentin antajan suullinen ilmaisu, rumentaisi sitä pintaa.. jo ihan itsessään..

        Eli harkitkaa nyt niitä sanojanne🙂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Tiedostan ettei tosiaan naamani voi kaikkia miellyttää, eikä pidäkään. Kyllä mä rohkea olen, minua ottaa päähän kaikki kiusaajat.

        Toisten ulkonäköä, ei missään nimessä mennä arvostelemaan, ellei tosiaan tuoda myös se oma naama esiin. Toki en mä siltikään rupeaisi haukkumaan. Mutta sen kommentin antajan suullinen ilmaisu, rumentaisi sitä pintaa.. jo ihan itsessään..

        Eli harkitkaa nyt niitä sanojanne🙂

        Älä välitä yhtään noista rääväsuista. 😌


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Tiedostan ettei tosiaan naamani voi kaikkia miellyttää, eikä pidäkään. Kyllä mä rohkea olen, minua ottaa päähän kaikki kiusaajat.

        Toisten ulkonäköä, ei missään nimessä mennä arvostelemaan, ellei tosiaan tuoda myös se oma naama esiin. Toki en mä siltikään rupeaisi haukkumaan. Mutta sen kommentin antajan suullinen ilmaisu, rumentaisi sitä pintaa.. jo ihan itsessään..

        Eli harkitkaa nyt niitä sanojanne🙂

        Totta! Kiusaaminen on hirveää, tiedän hyvin kun entinen koulukiusattu olen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Kiusaaminen on hirveää, tiedän hyvin kun entinen koulukiusattu olen.

        No samaa vikaa täällä. Ne jättää ihmiselle koko loppuelämän arvet. Jos jotain hyvää, tästä asiasta pitää hakea. Saattaa olla, että osaa itse käyttäytyä kiusaamatta.


      • mustasusi kirjoitti:

        Älä välitä yhtään noista rääväsuista. 😌

        En välitä😉


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No samaa vikaa täällä. Ne jättää ihmiselle koko loppuelämän arvet. Jos jotain hyvää, tästä asiasta pitää hakea. Saattaa olla, että osaa itse käyttäytyä kiusaamatta.

        Se on totta. Voi olla että ilman kiusaamista uskaltaisin lähestyä kaivattuani ihan livenä enkä tällaisella palstalla 😔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta. Voi olla että ilman kiusaamista uskaltaisin lähestyä kaivattuani ihan livenä enkä tällaisella palstalla 😔

        Helppo ehkä sanoa näin ulkopuolisena. Mutta usko itseesi juuri tuollaisena, kuin olet😊 uskalla ottaa se ensimmäinen siirto. Ikinä, et voi tietää onko se yhteydenotto hyvinkin toivottua.

        Haluatko avautua tilanteesta enemmän?


    • Anonyymi

      Hei sinne, oletko huomannut, että saat katseita siellä, pikkukylässä. 🐔

      • No olen nyt kaupalle menossa, että saattaa niinkin käydä. 😁


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No olen nyt kaupalle menossa, että saattaa niinkin käydä. 😁

        Joku kysyy sinulta: kenenkäs poika, sinä olet? 😄🐔


    • Anonyymi

      No niin on syöty pitää jatkaa hommia👩‍🦰

      • Mukavaa työpäivää. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mukavaa työpäivää. 😊

        Oon metsässä👩‍🦰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon metsässä👩‍🦰

        Ok. Olet marjassa? Varo karhuja. 😊


    • Aika kurjaa, että joillakin on kesäloma nyt, kun noi ilmatkin on ihan hirveet. Kuin lokakuu.

      • Anonyymi

        Ookko samanlainen kuin Badding

        Niin herkkä

        Introvertti

        Ei saa sanoa poikkipuolista sanaa

        Lapsenomainen

        Viisaskin


      • Hyvä säähän nyt on. Välillä sataa ja välillä paistaa. 20 astetta lämmintä. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Hyvä säähän nyt on. Välillä sataa ja välillä paistaa. 20 astetta lämmintä. 😊

        Lomailijan kannalta nyt aattelin. Kyllähän se näissä töissä menee vaikka on vilposta. Vaikka ei mua töissäkään lämpö haittaa, ainakaan nää suomen "helteet". Ehkä tuolla välimerellä vois ruveta haittaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      169
      3160
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      139
      2127
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      109
      2076
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      89
      1830
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      84
      1620
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      27
      1603
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1130
    8. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      274
      1114
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      71
      1110
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      74
      958
    Aihe