Naisten vaatteet

Anonyymi-ap

Ihanaa laitta naisten pikkuhousut, liivit, sukkahousut ja hame... tuntuu iholla hyvälle, olisi ihana käydä kävelemässä tai ajella autolla...
Oletko kokeillut ja tuntenut myös samoin?

Cd-Jaana

27

2297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missäpäin liikut??

      • Anonyymi

        Olet siis löytänyt sieltä itsellesi lepokodin. Oikeessa paikassa olet kiitos siitä Suomen terveyden ja hyvinvoinnin laitokselle.


      • Anonyymi

        Onneksi sä olet jo spede ja seuraakin sulla varmasti on ihan riittävästi. Voit lopettaa tuon ainaisen piipittämisesi sieltä. Eiköhän sulla ole siellä poskeen otettavaa ja kelle pyllistellä.


    • Anonyymi

      Noin teen, ajelen ja ulkoilen asuissa. Tapaan myös samasta pitäviä ulkonakin.

    • käytän sukkahousuja ja naisten nahkapaitaa välillä, tulee sexy olo

    • Anonyymi

      Olen ajanut naisten asuissa , oli kyllä ihana kiihottavia kokemuksia. Välillä levähdyspaikoilla
      pusähdyn ja kävelen pienen lenkin korkokengissä . On kyllä ihana harrastus.
      M 64 CD 💃

      • Anonyymi

        Moi..
        Onkos ulla kuvia omakuvissa?
        Cd-Jaana


      • Anonyymi

        Niin minäkin ja olen onnellisesti naimisissa, mutta naisten vaateinnostukselle ei ole voittanutta
        se on vaan niin ihanaa pukeutuminen naiseksi ja ulos aurinkoon , ihanana tyttönä.


    • Anonyymi

      Eikö noiden cd miesten olisi aika jo vaihtaa vaikka edes dvd:n...

      • Anonyymi

        Tiedoksi CD tarkoittaa crossdresser , eli ristiinpukeutuja suomeksi
        M 64 CD 💃


    • Olisi ihanaa olla orjasi tai kodinhoitaja tai tyttövauvana ihanissa asuissa. Kik: huivijamekko. Myös etätarinointi ihanaa...

    • Anonyymi

      rintaliivit ja stay-upit nytkin päällä kun saa kotona olla rauhassa

      • Anonyymi

        Rintsikat, pikkarit, legginsit ja pitsipusero päällä ja hyvältä tuntuu.


    • Olen kokeillut, naisten vaatteet tuntuvat ihanilta

    • Juu kokemuksia on

      • Anonyymi

        Hei.. Ihana nick-kuva sulla.

        Cd-Jaana


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei.. Ihana nick-kuva sulla.

        Cd-Jaana

        😘😍❤️


    • Anonyymi

      Opettelin nuorena tyttöilijänä ajamaan taunuksella täydessä tällingissä metsäteitä. Kerran jäin aivan helvetilliseen jumiin, eikä tietenkään ollut vaihtovaatteita tai muutenkaan intoa kävellä kilometrisotalla.

      Siinä saattoi mennä lähemmäs kaksituntia kun taunus taas liikkui.

      • Anonyymi

        Yksityiskohtia kiitos? =D


    • Anonyymi

      Yhtenä aurinkoisena keväänä jätin takin alle vaan naisten kirkkaanpunaisen satiinipuseron, ajoin vähän syrjempään ja otin takin pois. Sitten liikkeelle, avasin vähän ikkunaa niin ilmavirta ravisteli paitaa ja samalla satiinikangas hiveli vartaloa, varsin mukavaa :) Sitten alkoi jännittää mitä jos joudun ratsiaan, en ehkä haluaisi poliisin edessä olla tällaisessa asussa, niin pysähdyin ja laitoin takin takaisin päälle ja ajoin kotiin.
      Muutenkin joskus päällysvaatteiden alla mulla voi ollakin vaan esim. naisten satiinipyjama... :)

      • Anonyymi

        Moi.. Mulla muutamia ajokertoja niin, että kotoa lähtiessä laitoin farkkujen alle osuet mustat sukkikset.. pysähdyin rauhallisella paikalla ja otin farkut pois..

        Yllä oli välillä t-paita tai kauluspita, jännitti ajaa niin, että joku ajoi ohi.. olisi voinut huomata mitä oli vaan jalassa...

        Joskus uskalsin ajaa kaupungilla, silloin voi joutua pysähtymään liikennevaloissa.. oli kiihoittavaa kun viereisellä kaistalla oli pysähdyksissä toinen auto.

        Nimi; Sukkishipitionisti..


    • Anonyymi

      Ajelen usein kesällä minihameessa ja jalassa stayupit ohut paita päällä,alla rintsikat täytteillä.
      Levarille parkkiin,korkkarit jalkaan ja kävelemään, odottaen jos joku sattuisi paikalle.

    • Anonyymi

      Ihanaa pukea naisten satiininen korseletti sukkanauhoilla kiinnittää niihin mustat nylon sukat puen myös satiiniset stringit ja niiden päälle tiukan joustavan bilemekon sekä punaiset korkkarit 10cm koroilla..tuntuu iholla hyvälle kiihoittaen,,,mistä nainen seuraksi jakamaan ja nauttimaan kanssasi? tv sarxux

    • Anonyymi

      Juuri kävin kauppareissulla, miestenvaatteiden alla oli alusvaatteina naisten pinkit tuulihousut, ja satiinitoppi :D Poliisit vielä sattui samaan aikaan tietenkin kauppaan, olisi ollut jossain ruumiintarkastuksessa vähän noloa selittämistä :P

    Ketjusta on poistettu 161 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1147
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      657
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe