Legendaarinen lausahdus

Anonyymi-ap

Jos mä haluan tehdä valituksen, mä teen valituksen. Sitä tämä elämä on muutaman vuoden ajan.

26

1016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hianoo kun ihmisellä on itsetunto kohdallaan...

    • Anonyymi

      Laita sinä sitten järkeä päättäjien laittomuuksiin !
      Silloinhan valitukset eivät enää mene läpi.
      Epäilen tosin ettei sinulla riitä tieto-rohkeus-osaaminen 🤔

      • Anonyymi

        Minä olen kuule niin hyvä valittaja, että asia kun asia niin aina menee valitus läpi.....
        Ne näkee jo nimestä, että tässä on semmonen valittaja, ettei kannata ruveta venkoileen.....
        Minä olen Suomen paras valittaja.....
        Minä olen maailman paras valittaja.....
        Minä valitan niin kauvan kuin kusta päässä riittää.....


    • Anonyymi

      Jos mä teen huanon päätöksen, mä teen huanon päätöksen. Sellaista se elämä sitten on seuraavat vuodet

      • Anonyymi

        No se tuntu sun mielestä silloin hyvältä päätokseltä, kostaa eliitille, niillä ääliövalituksilla......
        Nyt vaan lakki kouraan ja nöyrästi pyytämään anteeksi kaikilta Ähtäriläisiltä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se tuntu sun mielestä silloin hyvältä päätokseltä, kostaa eliitille, niillä ääliövalituksilla......
        Nyt vaan lakki kouraan ja nöyrästi pyytämään anteeksi kaikilta Ähtäriläisiltä.....

        ähtäriläinen kirjoitetaan pienellä kirjaimella 😂
        Nyt vaan kynä nöyrästi käteen ja takain kouluun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ähtäriläinen kirjoitetaan pienellä kirjaimella 😂
        Nyt vaan kynä nöyrästi käteen ja takain kouluun

        Nyt edullisesti ähtäriläisille detox jalkakylpy. Antaa energiaa valittamiseen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt edullisesti ähtäriläisille detox jalkakylpy. Antaa energiaa valittamiseen....

        Mitä sinä sitä täällä itket. Jos joku haluaa mennä noihin jalkakylpyihin, niin onko siinä jotain väärää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ähtäriläinen kirjoitetaan pienellä kirjaimella 😂
        Nyt vaan kynä nöyrästi käteen ja takain kouluun

        Lauseen loppuun pannaan yleensä esim. piste.

        Pistä kynä ja kyrpä eri käteen, niin voi onnistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se tuntu sun mielestä silloin hyvältä päätokseltä, kostaa eliitille, niillä ääliövalituksilla......
        Nyt vaan lakki kouraan ja nöyrästi pyytämään anteeksi kaikilta Ähtäriläisiltä.....

        Jos päätökset olisi olleet laillisia, turvallisia ennenkaikkia, jokaisen ähtäriläisen veronmaksajan kannalta, ei niistä olisi tarvinnut tehdä valituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos päätökset olisi olleet laillisia, turvallisia ennenkaikkia, jokaisen ähtäriläisen veronmaksajan kannalta, ei niistä olisi tarvinnut tehdä valituksia.

        Jos tarkoitus on kostaa, kannattaa etsiä hyvän lakimiehen kanssa sopiva valituskohde.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitus on kostaa, kannattaa etsiä hyvän lakimiehen kanssa sopiva valituskohde.....

        Siis onko tarkoitus kostaa jotain? Mikähän juttu tämäkin nyt sitten on?


    • Anonyymi

      Kepulaiset kunnanvaltuuston isoin ja on muuten kova kusiprosentti näiden päättäjien nupeissa.

    • Anonyymi

      Voi voi kun päättäjien päät olis lasia näkis kuinka kusivirtaa ja paska tekee patoja.

    • Anonyymi

      Kuntaa voi hallinnoida myös laillisesti yhä useampi niin tekee, meillä ähtärissä siihen ei ole perinteitä, nyt maksellaan kantapään kautta. Elämä on täynnä valintoja, niin myös kunnissa joku kunta ottaa hirvittävän riskin , toiset ei mitään riskejä ja pärjäävät ihan hyvin ja kehittävät kuntaansa laillisin päätöksin.

      • Anonyymi

        Tuntuu ettei valittajat ymmärrä, että valittajista ei pidetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu ettei valittajat ymmärrä, että valittajista ei pidetä.

        Päätökset julkisia hallinto lain alaisia aina...
        Joissa on myös valitus osoite.
        Ottamatta asiaan muuten kantaa.
        Alavus kiittää kun otitte Pandanne.
        Me ne palautamme valtio ostaa menolipun


      • Anonyymi

        Täälä se juomarniemen tyyppi yhteiskunnalta saamallaan sähkömopolla ajeleekin.
        Tuuriin muutto tuli pakolliseksi.
        Tientukoksi tänne..
        Apteekista saa isompaan kusivaivaan detox laastareita.


      • Anonyymi

        Voisiko tämä detox - jalkakylpy kommentoija jo lopettaa, kun ei liity mihinkään Pienimäen ja Savoloiden tekemiin päätöksiin millään lailla. Yksikertaisesti asia on niin, että Pienimäki ja Savola appiukkoineen mokasi ja jonkun muun täytyisi kantaa vastuu, ettei loppukin maine mene. No kj:llähän on jo hyvä maine maailman paskimpana johtajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko tämä detox - jalkakylpy kommentoija jo lopettaa, kun ei liity mihinkään Pienimäen ja Savoloiden tekemiin päätöksiin millään lailla. Yksikertaisesti asia on niin, että Pienimäki ja Savola appiukkoineen mokasi ja jonkun muun täytyisi kantaa vastuu, ettei loppukin maine mene. No kj:llähän on jo hyvä maine maailman paskimpana johtajana.

        Eikö detox jalkakylvyt ole karmeaa kusetusta siinä missä pandatkin. Silloin niistä tulee jauhaa samoin kuin pandoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö detox jalkakylvyt ole karmeaa kusetusta siinä missä pandatkin. Silloin niistä tulee jauhaa samoin kuin pandoista.

        Joo. Valittajat voisivat ottaa kohteekseen tämän jalkakylpyjä vanhuksille kaupitelleen (kuka sitten lieneekään).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Valittajat voisivat ottaa kohteekseen tämän jalkakylpyjä vanhuksille kaupitelleen (kuka sitten lieneekään).

        Kyllä tämä detox jalkakylpy touhu on todella mitätön rikos, verrattuna päätäjien rikoksiin. Lisäksi moni on saanut suuriakin terveyshyötyjä, koska hoidolla on myös niin sanottu plasebo- eli lumevaikutus. Lisäksi potilaat ovat saaneet nauttia hoitajan miellyttävästä seurasta. Monelle ikäihmiselle on harvinaista herkkua, että joku tulee kotiisi ja on sinulle ystävällinen. Siihen nähden 80-100 euron korvaus tästä noin tunnin seurusreluhetkestä on mielestäni sangen sopiva.


    • Anonyymi

      Valitusten laatiminen on osaavalle aika helppoa, niin karkeita laittomuuksia tekee kaupungin johto ml. valtuusto koko ajan.
      Eivät millään opi.

      • Anonyymi

        Ota sinä lisää pamipuuroo ja siideriä päälle,. ... hik....hik.....hik


    • Anonyymi

      Kyllä jalkakylpyhuijarista pitää kirjoittaa yhtä usein kuin kirjoitetaan Pandoista, Mikosta ja Kaupunginjohtajastakin. On se ihan oikein ja kohtuullista.

      Suolavesi saa vesijohtoveden tummumaan ilman jalkojakin, kun hieman sähköllä autetaan. Se on sellainen reaktio, jota voisi sanoa vaikka silmänkääntötempuksi.

      • Anonyymi

        plumps


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe