Helsingin Sanomien palkkaaman asiantuntijan serkun mukaan Riikka Purra on saattanut käydä Kreikassa 1997. Lisäksi Iltasanomien kesätoimittajan mukaan Riikka Purran epäillään matkustaneen Stockmannin tavararalossa hissillä samaan aikaan kreikkalaisen kanssa vuonna 2003.
Edellisten perusteella nyt vaaditaan tarkkaa selvitystä Riikka Purran osuudesta Rodoksen metsäpaloihin. Purran tarkat olinpaikat, läsnäolijat ja kellonajat vuodesta 1997 tähän päivään saakka riittävät näin alkuun. Selvitystä odotellessa media lupaa jatkaa metsäpalojen seurantaa ja Purran maalittamista.
Purra ja Rodoksen metsäpalot
5
189
Vastaukset
- Anonyymi
Purran tulikivenkatkuiset tekstit kyteneet vuodesta 2008 ja nyt sytyttivät mehtäpalon rodoksella. Olis tämä pitäny tietää.
- Anonyymi
Vaan oliko Riikka Purra jo syntynyt Kyllikki Saaren murhan aikoihin? Media tutkii :(
- Anonyymi
Antiikissa on monta katastrofia joissa saattaa olla Purralla sormet pelissä.
Viimeksi on nostettu Atlantiksen vajoaminen tapetille.
Ville Ranta piirtää tästä oivaltavan piirroksen
- Anonyymi
Palot on tahallaan sytytetty, ulkomaalaista miestä etsitään sytytäjänä. Varmaankin joku vihervasemistolainen asialla.
- Anonyymi
Rkp kokoontuu jo suljettujen ovien takana ja Eva Biudiu vaatii tulitikkujen kieltämistä Persuja äänestäneiltä kansalaisilta ellei heillä ole virkamiesruotsia suoritettuna.
Utmärkt!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244