Nipa osallistuu aivan ensimmäistä kertaa realiti ohjelmaan. Hänet tullaan näkemään uudessa levolliset ohjelmaformaatissa.
Nipa newman yllättää
15
440
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävä kyllä on mukana ja varmaan pilaa tämän formaatin
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17946842V
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ohjelman nimi on Petolliset ja sitä ainakin mainoksen perusteella juontaa/isännöi Christoffer Strandberg.
https://www.nelonen.fi/uutiset/maailman-taman-hetken-kuumin-tv-uutuus-tulee-suomeen-christoffer-strandbergin-isannoima- Anonyymi
"Levolliset", eipä taitaisi olla kovin myyvä formaatti, mutta tuskin tuota petollisiakaan jaksaa montaa jaksoa seurata.
- Anonyymi
Eipä paljon Nipan touhut kiinnosta, täysin turha tyyppi missään ohjelmassa.
- Anonyymi
Antaa hänen osallistua, tiedä kuinka hyvä ratkomaan arvoituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa hänen osallistua, tiedä kuinka hyvä ratkomaan arvoituksia.
Kaveri ei tiedä nimeään tai osoitettaan. Varmaan Ässä ratkaisemaan mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri ei tiedä nimeään tai osoitettaan. Varmaan Ässä ratkaisemaan mitään.
Joo niin laulaa Perjantai-biisin sanoissa, mutta ei sitä niin kirjaimellisesti kannata ottaa :)
- Anonyymi
On tehnyt aika monta kovaa hittiä, jotka soivat radioissa edelleen. Mitä sinä olet saanut elämässäsi aikaan?
Ei ole Neuman ensimmäistä kertaa televisiossa. Hän oli jollain kaudella Vain elämää -ohjelmassa mukana.
- Anonyymi
Joo on ollut muissakin ohjelmissa 2010-luvulla.
- Anonyymi
löytyy musiikkia jos kirjoittaa vain guuggeliinkin autiotalo, joka on ihan hyvä kappale, tummempi versio jonka itse tein joskus, kummitustalo-tyyppinen jossa sisällä The Red Room, eikä välttämättä tarkoita että aivan verellä maalattu kokonaan joku kummitustalon huone, no melkein...
- Anonyymi
Newman nyt vaan on iha turha tyyppi mun mielest.
- Anonyymi
Ei ainakaan niin turha kuin sinä.
- Anonyymi
Ei, vaan turhempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900