Harry ja Meghan saivat porttikiellon!

Anonyymi-ap

10

560

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi voi tentään. Kuninnkaanlinnan kateellisten piikatyttöjen juoruja. Ei ne mihinkään ole eroamassa.

• Anonyymi

Luehan edes oikein, ei heidän käytöksessään ollut mitään vikaa. Kyllä se liika mediaväki ne vip-vieraat hermostutti, kun jahtaavat pariskuntaa.
      Ja nuo erojututkin ovat huuhaata, sinäkin reppana niitä valheita levität.

• Anonyymi

Se liika mediaväki jonka Meghan oli linssiluteena kutsunut paikalle kun oli soittanut kuvatoimistoon etukäteen ja ilmoittanut minne ja milloin ovat menossa!

Eiköhän me puolen vuoden - vuoden sisällä nähdä tuleeko ero vai ei. Itse uskon että tulee, kyllähän sen jo nyt heistä näkee etteivät viihdy tai ole yhdessä. Meghan käytti Harrya hyväkseen ja sai lapsien kautta itselleen lypsylehmän ja hyvät tulot loppuiäkseen.

• Anonyymi

Ilmoittavat etukäteen paparazzeille milloin ovat menossa klubille. Meghanin tyyli usuttaa kuvaajat paikalle missä milloinkin esiintyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se liika mediaväki jonka Meghan oli linssiluteena kutsunut paikalle kun oli soittanut kuvatoimistoon etukäteen ja ilmoittanut minne ja milloin ovat menossa!

Eiköhän me puolen vuoden - vuoden sisällä nähdä tuleeko ero vai ei. Itse uskon että tulee, kyllähän sen jo nyt heistä näkee etteivät viihdy tai ole yhdessä. Meghan käytti Harrya hyväkseen ja sai lapsien kautta itselleen lypsylehmän ja hyvät tulot loppuiäkseen.

Höpönlöpön ,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmoittavat etukäteen paparazzeille milloin ovat menossa klubille. Meghanin tyyli usuttaa kuvaajat paikalle missä milloinkin esiintyy.

He ovat erittäin suosittuja
        Siihen ei ole kenelläkään sanottavaa
        Se on nähty moneen kertaan
        Menevät sitten minne tahansa

• Anonyymi

Näin on eikä porttikieltoa ole edes tullut , he pitävät tästä parista niinkuin monet muutkin

• Anonyymi

Huhujen mukaan Mörkki vaatii 100 miljoonaa Charlesilta. Pakettiin kuuluu että kersat otetaan perimisjärjestyksestä pois. Harry kuulemma haluaisi takaisin kuninkaallisiin hommiin. Tosin tuota on vaikea uskoa. Sillat on poltettu. Afrikka kutsuu. Ja mustan miehen pata.

• Anonyymi

Huhuja taas !!
      He eivät ole saaneet porttikieltoa , eivät edes jahtaavien paparazien takia !! Mutta GB Newsin mukaan sisäpiiriläinen on sanonut, että pariskuntaa ei ole kielletty 3 266 punnan (4 200 dollaria) vuosittaisesta San Vicente Bungalowsista. Käytännön tarkoituksena on suojella muiden vieraiden yksityisyyttä.

Sieltä kerrottiin , että herttua ja herttuatar ovat edelleen "enemmän kuin tervetulleita" ja hylkäsi raportit kaikista julkisuusjärjestelyistä.

• Anonyymi

Muista kuitenkin että huhuissa on aina totuuden siemen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      579
      1390
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      42
      743
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      470
      680
    4. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      519
    5. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      5
      519
    6. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      480
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      474
    8. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      39
      467
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      149
      434
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      412
    Aihe