Miltä sivuilta löytää Alajärven vapaat omakotitalotontit?
Vapaat tontit
12
633
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin suolipalstalta ainakaan
- Anonyymi
Etuovi piste COM, sinne ne tontit menneet on.
- Anonyymi
Menkijärveltä koiratarhan viereltä
- Anonyymi
Kullanmutkan järvitontit on upealla paikalla. Harmi ettei tontteja hoideta kuntoon vesakon ja heinikon kasvettua rantaan asti. Alajärvi ei osaa hoitaa viheralueita on vuosien kokemuksen perusteella todeksi havaittu,sääli. Raha ei ole esteenä vaan niin mikä? Ei ole silmää päättäjillä.
- Anonyymi
Kyllä Alajärvi viheralueet hoitaa kiitettävästi. Mutta Kullanmutkan alue ei ole viheraluetta vaan surkeaa suota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Alajärvi viheralueet hoitaa kiitettävästi. Mutta Kullanmutkan alue ei ole viheraluetta vaan surkeaa suota.
Joo pohjatöihin menis jo talon verran rahaa niin kukaan hullu sinne ala rakentamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan Kullanmutkassa korkeammallakin tontteja, pari hassua omakotitaloa rakennettu. Enempikin sopis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan Kullanmutkassa korkeammallakin tontteja, pari hassua omakotitaloa rakennettu. Enempikin sopis.
Kyllä siihen rantaan uudelle alueelle ei oo rakennettu yhtäkään taloa kun siinä on pohjaton suo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kyllä Alajärvi viheralueet hoitaa kiitettävästi. Mutta Kullanmutkan alue ei ole viheraluetta vaan surkeaa suota."
Viheralueet hoidetaan alajärvellä kehnohkosti. Käy ihmeessä muualla suomessa niin huomaat asian. Et ole käynyt kullanmutkan asuntoaluetonteilla ne on upeita JOS ne olisi hoidettu. Tutustu ihmeessä kaavaa edes. Et huutele puskista valheita kun tiedät. Minä tiedän ja koen asioita ja liikun paljon muualla suomea. Se kun avaa silmiä ihmeesti kun käy monessa paikassa,kokeile rohkeasti jos talus antaa vain myöden. Kuvat netissä ei aina kerro oikeasti miten asiat on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kyllä Alajärvi viheralueet hoitaa kiitettävästi. Mutta Kullanmutkan alue ei ole viheraluetta vaan surkeaa suota."
Viheralueet hoidetaan alajärvellä kehnohkosti. Käy ihmeessä muualla suomessa niin huomaat asian. Et ole käynyt kullanmutkan asuntoaluetonteilla ne on upeita JOS ne olisi hoidettu. Tutustu ihmeessä kaavaa edes. Et huutele puskista valheita kun tiedät. Minä tiedän ja koen asioita ja liikun paljon muualla suomea. Se kun avaa silmiä ihmeesti kun käy monessa paikassa,kokeile rohkeasti jos talus antaa vain myöden. Kuvat netissä ei aina kerro oikeasti miten asiat on.Hienoa että koet paljon asioita ja olet ilmiselvästi kaiken tietävä persereikä. Ei taida auttaa vaikka olisi kullanmutkassa valmiita taloja, ei ole väkeä, ei työpaikkoja, ei ole rakentajia tai talon ostajia
- Anonyymi
Eipä nyt rakenneta juuri muutenkaan. Varsinkaan näille syrjäseuduille.
- Anonyymi
Seinäjoella on niin hiljasta rakennuksilla että työmiehet menny atrialle töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194689
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651033