Nyt Anders itkee kansakunnan jakautumisesta.

Anonyymi-ap

Nyt Anders valittaa, että ihmiset ovat jakautuneet leireihin meihin ja teihin. Mitä Anders itse on tehnyt asian eteen? Anders toiminut päävouhkana eturintamassa toiminut ja kehoittanut ihmisiä menemään tähän suuntaan. YLE on mukana pistämässä lisää bensaa liekkeihin.
Tämä ruotsalaisten jeesustelu alkaa saamaan huvittavia piirteitä.

8

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

SDP:n ÄäriVasemmiston Punikit ja MyrkynVihreät on ;

-Punikit Tietenkin Punikkien PunaVankiLeireillä !

Ja sitten kaikki Muut ;

- Kaikki Muut ; - Muut ihmiset Ei ole PunaVankiLeireillä !

• Anonyymi

RKP pelastaa Suomen ja suomalaiset ja eroaa äärioikeisto natsihallituksesta !!

• Anonyymi

Närpiö, roistojen kunta.

• Anonyymi

Rasismi, rasisti, natsi …. erikoisoperaatio on muuttunut keinoksi saada Suomi takaisin ”vihervasemmiston” hallintaan vaalien jälkeen, joissa vihervasemmisto menetti vallan oikeistopuolueille.
      Erikoisoperaatio on muuttumassa laajamittaiseksi sosiaaliseksi, poliittiseksi ja taloudelliseksi kaaokseksi, joka ulottuu suureen osaan Suomen yhteiskuntaa.
      Erityisen huolestuttavaa on se, että varsinkin nuorisoa, kannustetaan hyökkäämään kaikkia ”rasisteiksi” julistettuja henkilöitä ja ilmiöitä vastaan.

Rasismin nimissä on käynnistetty ”kulttuurivallankumous”, olemme Kiinan Maolaisella tiellä kohti väkivaltaa ja kaaosta.

• Anonyymi

Rasisti, ollako vaiko eikö olla
      On ihonväri. uskonto, sukupuoli tai mikä tahansa erilaisuus. Teet töitä maksat veroja, elät nuhteettomasti olet tervetullut . Ei ole rasisti.

Samat kuin yllä. mutta et tee töitä , varastat, raiskaat, et elä nuhteettomasti. Et ole tervetullut. Olen rasisti.

• Anonyymi

Kuuluu samaan sarjaan ministeri Rydmanin lämmittelemän salaliittoteorian kanssa. Että Suomen valtamedia syöttäisi maakuvaa pilaavia lööppejä ulkomaille jotta vihervasurit saisivat syyn ulista hallituksesta. Jälkimmäiseen PM kiusaantuneena kuittasi että "Rydman saa jatkaa keskustelua tästä".

Yhteistä näille on että näin ruokitaan kotikentän ennakkoluuloja mutta myös uskomuksia ja toivomuksia. Jotta hallitusjoukko on vahva tarvitaan kunkin puolueen taakse vahva kotikenttä. Jos se hörhöilyä vähän vaatii niin olkoon sitten niin.

• Anonyymi

Rkp on itse syyllinen maan kahtia jakautumiseen. On maalitettu ahkerasti perussuomalaisten ministereitä, jotka ovat samassa hallituksessa.

• Anonyymi

Persut on mielenvikaisia. Ei voi muuhun tulokseen tulla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      144
      6262
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      193
      3904
    3. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      481
      2761
    4. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      31
      2751
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2365
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      185
      2043
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      137
      1498
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1324
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1294
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      89
      1074
    Aihe