Sokea helluntailais-lestadiolais-laodikealainen Herran voitelema kaupparatsu/sanaseppo olisi valmis vaikka myymään toisen kiveksensä adventisteja puolustaakseen, mutta miksi adventistit eivät koskaan osoita kiitollisuuttaan ja asetu vähäisemmän kiertokoulun oppimäärän suorittaneen halitoosiveljensä tueksi, sillä veliparka käy jo aivan ylikierroksilla ylivoimaisen tehtävänsä edessä?
"Köyhyys se virsi sinun akkamaisessa jutuissasi. Etkö jo ala kyllästymään omaan pimeään mieleesi. Keljuttaa noitten adventistien puolesta, että paskahousu hameen alla haisee koko ajan. Häpäiset itsesi, halpamaisen kuvasi äärellä.
Eihän uhraajat sinun rahoja kolehtiinsa pane, etkö jo kaalimato sitä ymmärrä, siitäkin olen sahajauhojensi pääpinttymää pessyt. Mutta, liha ja perkelleelisen pirullinen sielu syntyy, kun elättää näkemäänsä ja halullisuuttaan maailmassasi. Kuolemaksi."
SOS - halitoosiveli hengellisen avun tarpeessa adventismipalstalla!!!
3
193
Vastaukset
Aloituksessa oli jo perusteluja sarkastiseen sävyyn, miksi uskovien puolustavia kommentteja ei ole tullut. Tuskin hän sinua Kere tai kaksisuuntaisuuttasi tarkoitti hameella ja pimeällä mielellä. Hän kirjoitti omasta mielestään akkamaiselle miehelle, jolle sopisi hame päälle.
Voisin kuitenkin auttaa viimeistelemällä sanasepon kirjoituksen taiteellista ulkoasua:
"Köyhyys on se virsi sinun akkamaisissa jutuissasi. Etkö jo ala kyllästymään omaan pimeään mieleesi. Keljuttaa noiden adventistien puolesta, että paskahousu hameen alla haisee koko ajan. Häpäiset itsesi halpamaisen kuvasi äärellä.
Eihän uhraajat sinun rahoja kolehtiinsa pane. Etkö kaalimato sitä ymmärrä, siitäkin olen sahajauhojesi pääpinttymää pessyt. Mutta liha ja perkeleellisen pirullinen sielu syntyy, kun elättää näkemäänsä ja halullisuuttaan maailmassasi - kuolemaksi."- Anonyymi
Heh...ymmärsin toki, ettei kommentti ollut minulle tarkoitettu, mutta tekstin tyyli olisi ollut koomista jo uskomattomaltakin, saati sitten uskovaiselta ja osoittaa sen, että vaikka mies lähtee lestadiolaisista ja helluntailaisista, niin lestadiolaisuus ja helluntailaisuus ei lähde miehestä :-D :-D :-D
Ja täytyy pahoitella, että olen nimittänyt halitoosimiestä laodikealaiseksi, sillä sitähän hän ei suinkaan täysin ole toisin kuin suurin osa adventeista, sillä paatoksella palstalle suolletun tekstin määrästä välittyy kyllä kaikkea muuta kuin laodikealainen penseys.
Tosin en kyllä tiedä, onko se tässä tapauksessa mikään ansio...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446