Mies on Sania 17-vuotta nuorempi.
Laulaja Sani vaihtoi nuorempaan mieheen
10
457
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä asia ei tarvitse ainakaan jäädä hoitaa ukkoa omaishoitajaksi, jos onnistuvat olee yhdessä loppuelämän aiansa .
- Anonyymi
Eikä mies tarvitse käyttää suojaa kun emäntä on noin vanha.
- Anonyymi
Luulisi jossain vaiheessa 17 v. ikäeron huomaavan. Kun Sani on 65 v. mies on 48 v. ja mies parhaassa iässä.
- Anonyymi
Eiköhän Sani ole jo liki 60, näyttää ainakin siltä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän Sani ole jo liki 60, näyttää ainakin siltä....
53 v on. Ja eikö nuo oo yhessä ollu jo pidemmän aikaa?
48v miehellä alkaa olemaan jo stondiksen kanssa ongelmia. 65v nainen saattaa olla hyvinkin kiimainen ... Ja Sanihan nyt on iän päivää ollut nuorten mies unissa.. unelma puuma.
- Anonyymi
pihailmansadettajaa_ kirjoitti:
48v miehellä alkaa olemaan jo stondiksen kanssa ongelmia. 65v nainen saattaa olla hyvinkin kiimainen ... Ja Sanihan nyt on iän päivää ollut nuorten mies unissa.. unelma puuma.
Se kiimaisuus naisella ilmenee sitten, kun siitä ei kenellekään ole mitään hyötyä.
- Anonyymi
Entäs demareiden Antti Lindtmanin vaimo, joka on miestään 20 vuotta vanhempi???
- Anonyymi
Tuollaiset vanhat naiset antavat mielellään myös kakkosta.
- Anonyymi
Minulle kakkonen on ykkönen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394