Faktantarkistusta - Purran väitetyt puheet.

Somessa ja valtamedioissa on levitelty valhetta, jopa Turkkiin asti, että Purra olisi haukkunut turkkilaisia apinoiksi. Sellaista Purra ei ole koskaan missään tehnyt. Valheen vuoksi ulkoministeri Elina Valtonen joutui esittämään anteeksipyynnön. Jos media olisi kirjoittanut rehellisesti, mitään anteeksipyyntöä ei olisi tarvinnut esittää, eikä Suomen maineeseen olisi kohdistunut negatiivisia ajatuksia.

Näin valhe kikkailtiin: Purra kirjoitti häneen kohdistuneesta seksuaalisesta häirinnästä, jossa oli kyse yhdestä henkilöstä. Tätä henkilöä Purra nimitti "turkkiIaiseksi apinaksi". Kun Iltalehden toimittaja luki nämä kirjoitukset, hän päätti täysin tietoisesti muunnella kirjoitukset ja rikkoa hyvää journalistista tapaa tekemällä tahallisen vääristelyn jättämällä pois seksuaalisen häirinnän ja muuttamalla nimityksen yksiköstä monikkoon. Tämä ei ollut huolimattomuusvirhe, eikä läppä, vaan poliitikon, puolueen ja hallituksen avointa ja tarkoituksellista vahingoittamista.

Tämä valhe on läpäissyt koko mediakentän ilman faktantarkistuksia, joka kertoo varsin hyvin asennemaailmasta. Toivottavasti Turkkiin menee myös oikaisu.

Joko alkaa hahmottua, miten korruptoitunut ja kieroutunut media on ja miten se vahingoittaa Suomen mainetta, eikä persut?

Kritiikkiä mahdollisimman näkymättömästi tehdyistä oikaisuista, joka rikkoo journalismin ohjeistusta:
https://twitter.com/pbyrokraatti/status/1684175784817364992?s=46&t=TkT_s9881hBe83mzpgzu3w

149

837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne pitkät kalsarisi jäivät pankon päälle.

      T. Yrjö-setäsi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Riikan halu ampua ulkomaalaisia lapsia. Kuinka banaani pystyisi sen rasismista puhtaaksi pesemään.

        Höpöhöpö sun valheitasi. Mistä kopioit ne ja uskoit pidäkkeettä xD


      • Anonyymi

        Ne ovat jasper kalsarit, ne kaksiväriset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat jasper kalsarit, ne kaksiväriset.

        Rasisti Riikka:

        Muutaman minuutin päästä kuitenkin viereiseen pöytään, minua vastapäätä, mieheni selän taakse, tulee joku turkkilaisapina tms.

        Antakaa minulle ase niin ruumita tulee lähijunissakin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rasisti Riikka:

        Muutaman minuutin päästä kuitenkin viereiseen pöytään, minua vastapäätä, mieheni selän taakse, tulee joku turkkilaisapina tms.

        Antakaa minulle ase niin ruumita tulee lähijunissakin...

        Typerää vääristelyä, mutta sulle ihan yhtä luonnollista kuin hengittäminen ;)


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Typerää vääristelyä, mutta sulle ihan yhtä luonnollista kuin hengittäminen ;)

        Ei lähde rasismi Riikasta banaanilla...😂🤣


    • Anonyymi

      Ikävää kun poistatat viestejäni. Kyllä se työ sinullekin hyvää tekis. Olet jo 57 vuotta.

      T. Äitisi

      • Se on aina yhtä huvittavaa, kun kommentti muotoillaan lähimmän mallin mukaan, eli oman elämän :D


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Se on aina yhtä huvittavaa, kun kommentti muotoillaan lähimmän mallin mukaan, eli oman elämän :D

        Aaiasta toiseen, et pidä Matujen isoista banaaneista? 🤤
        Kateellinen?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaiasta toiseen, et pidä Matujen isoista banaaneista? 🤤
        Kateellinen?

        Suomi -täti todellakin tarvitsee sen "ison banaanin", se verran on lörtsy kovassa käytössä venähtänyt. On kuin hollitupa, aina avoinna. Mitenkäs se laulussakin sanottiin että käytetystä tavarasta vitonenkin piisaa..... Yök!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kokeile bansku vaikka vessan siivousta.


      • Anonyymi

        Teemu osaa! 👍🏻 Ja kerrankin ilman sitaatteja.

        Kukas toi Pro Finlandia-tieteilijä muutes on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teemu osaa! 👍🏻 Ja kerrankin ilman sitaatteja.

        Kukas toi Pro Finlandia-tieteilijä muutes on?

        Ettei ny vaan olis Keskisarja itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei ny vaan olis Keskisarja itse.

        Epäilen vahvasti että Keskisarja olis yhtä omahyväinen kuin kommarit ja kehuis itseään!? Varsinkin kun mun tietääkseni Tuomo ei ole itse edes saanut tota palkintoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen vahvasti että Keskisarja olis yhtä omahyväinen kuin kommarit ja kehuis itseään!? Varsinkin kun mun tietääkseni Tuomo ei ole itse edes saanut tota palkintoa.

        Eiku kappas! On sillä PF vuodelta 2021!? My bad!


      • Anonyymi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Banaani, ei näitä Riikan kirjoittamia viestejä pysty rasismista puhtaaksi pesemään. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f0e708df-be38-4ae0-a855-6c3c22d8b458

        Riikka Purra on ja pysyy pallillaan. Sitä tosiasiaa ei vähäpuolueiden ajojahti ja kierot saivartelut miksikään muuta. Vasemmiston kannatus valheellisen,raivokkaan vihan ja viikkoja jatkuneen maalituksen vuoksi pohjalukemissa. Sivistymätöntä roskajoukkoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Banaani, ei näitä Riikan kirjoittamia viestejä pysty rasismista puhtaaksi pesemään. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f0e708df-be38-4ae0-a855-6c3c22d8b458

        Kommari! Ota yhteyttä päivystävään psykiatriin jos kuvittelet mun olevan bansku!?

        Ja ole hyvä ja kopioi ne uutiset. Mä en availe kaupallisten valtavavalemedioiden linkkejä aivan pienistä syistä.

        Kiitos


    • Anonyymi

      No mulle ei ollut vähäisimmässäkään määrin uutinen, että valtavavalemediat on valtavavalemedioita, koska ne ollu sitä jo vuosikausia. Sen tähden mä en ole niitä seurannutkaan vuosiin. Paitsi sillon kun pitää korjata niiden valheita.

    • Anonyymi

      Tervehdys
      Matias Turkkila , Arto Luukkanen ....

      Parin viikon päästä alkaa puoluekokous. Purra tietenkin valitaan yksimielisesti

      valmistakaa sinne kuitenkin selvä tilannekatsaus valhe-valtamedian toimista ja Ylen ja Hesarin
      (iltalehtien) hysteerisestä vihakampanjasta

      ja esityksistä voisi tehdä Suomen Perustaan pamfletin myös jaettavaksi vaalitilaisuuksissa kirjana

      näytteeksi äänestäjille ULKOPARLAMENTAARISEN PORUKA HESARIN JA YLEN HÄRINNÄSTÄ JA VAALITUKSEN MITÄTÖIMISESSÄ

      • Anonyymi

        Aloittaja on asian ytimessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on asian ytimessä.

        Hän ei pidä tuontibanaaneista koska oma on pieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei pidä tuontibanaaneista koska oma on pieni.

        Pienempi kuin Nuorten Pulujen gruppenführerillä? :)


    • Anonyymi

      Miksi ministeri Valtonen ei tarkistanut asiaa ministeritoveriltaan?

      • Anonyymi

        Valtonen pitää Hesaria luotettavana lähteenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtonen pitää Hesaria luotettavana lähteenä.

        Jaa, Valtosen tietolähteet ovat suomalaisia medioita. Ei ole tainnut oppia vielä ministerin tavoille. Tai on ilmeiseti oppinut perussuomalaisten tavoille olemalla sinisilmäinen.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Purra olisi päässyt paljon vähemmällä, jos olisi kieltänyt kaiken.
      Koska kukaan ei olisi voinut todistaa "Riikan" kirjoituksia Purran teksteiksi. Osa on todennäköisesti myös jonkun toisen "Riikan" kirjoittamia, koska Scriptassa ei ollut rekisteröitymistä vaan kuka tahansa saattoi kirjoittaa "Riikka"-nimimerkillä.

      Totuuden puhujat kivitetään, vanha totuus.

      • Anonyymi

        Kyllä Halla-Aho on tiennyt kaikki Scriptan kirjoittajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Halla-Aho on tiennyt kaikki Scriptan kirjoittajat.

        *diu-diu*

        Hiekkis? 🍼


    • Anonyymi

      Jos joku ahdistelee niin en itsekään maireittelevaa saatika ystävällistä ilmaisua käyttäisi alkuperään ja rotuun katsomatta.

    • Anonyymi

      Itse olisin sanonut samoin kuin Purra. Ja ihmettelen, miksi toimittajat yrittävät vääristellä totuuksia. On aivan eri asia nimitellä yhtä, törkeästi käyttäytyvää ihmistä kuin kokonaista kansaa. Voiko toimittajiin ylipäänsä luottaa. Ei näköjään voi.

      • Anonyymi

        Ne vääristelevät "toimittajat" ovat punavihreiden soluttamia moraalittomia idiootteja, kun eivät tajua sen vertaa, että TOTUUS EI PALA TULESSAKAAN !
        He tulevat joutumaan vastuuseen vääristelyistään !


    • Anonyymi

      Tulepas bansku kotiin syömään.

      T. Äitisi

    • Anonyymi

      Valtanenkin alentui pyytelemään Turkilta anteeksi.

      Nolo tapaus!

      • Anonyymi

        Hatarat ovat Valtosen tiedot. Hän toimii reilusti huhupuheiden mukaan.


      • Anonyymi


    • Anonyymi

      Lopeta jo. Ei auta enää mitään vaikka, kuinka yrität mustasta saada valkoista.

      • Anonyymi

        Mitään, vaikka*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään, vaikka*

        Jokatapauksessa Persut johtaa maata seuraavat 4 vuotta. Get over it!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokatapauksessa Persut johtaa maata seuraavat 4 vuotta. Get over it!

        Jokatapauksessa Persut soittavat hallituksessa parhaimmillaankin vain toista viulua. Herra on Herra (pääministeri) helvetissäkin!


    • Anonyymi

      Onko Suomessa jonkinlainen kansallinen alemmuskompleksi. Aina kun joku jossain vähänkin arvostelee maatamme ollaan nenä kohti maton reunaa anteeksi pyytelemässä.
      Nöyristelevätkö ruotsalaiset samoin esimerkiksi koraanin polttamisasioissa, joka on kuitenkin suora provokaatio islaminuskoisille maille? No eivät!
      Eikö hieman sama anteeksipyytely ja nöyristeleminen ollut silloinkin, kun Ohisalo pyyteli (vale)kuolleen Irakilaisen tapausta anteeksi. Asioita ei vaivauduta tutkimaan ja ottamaan huomioon kaikkia yksityiskohtia vaan sännätään rakettina pyytelemään anteeksi.

      • Anonyymi

        Suurin osa suomalaisista on lampaita. Tosiasia, jota ei valitettavasti voi korjata.


    • Anonyymi

      Kun ei faktoille
      Voi mitään,solvataan
      Viestin esittäjää.

    • Anonyymi

      Ja tässäkin on paljastunut venäläisten trollien vaikutus asiaan.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Banaani, tuossa Riikan viestit, ei näistä pysty rasismia pois pesemään.
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f0e708df-be38-4ae0-a855-6c3c22d8b458

        Te sontaturvat ootte paljon rikollisempia, kuin yksikään perussuomalainen, kun muuttelette lakeja omaksi kuvottavaksi suojaksenne ja ootte rasistisempia omaa kansaamme kohtaan, ettekä ole ihmisiksi edes rehellistä vaalitulosta kohtaan, joten olette aivan selvästi maanpettureita ! Teikäläiset on nakattava valtakunnan oikeuteen niskaperse otteella, kun vähemmällä ei järki kasva!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eikö kommari vieläkään osaa lukea?
        Tietääkö kommari mitä lyhennös "tms" tarkoittaa?

        Ja juu. Ilmeisesti kyseessä on Riikan versio tapauksesta *diu-diu* Kommarilogiikalla sit ilmeisesti pitäis kysyä tuolta turkkilaisapinaltakin että kokeeko tämä itse olevansa apina? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kommari vieläkään osaa lukea?
        Tietääkö kommari mitä lyhennös "tms" tarkoittaa?

        Ja juu. Ilmeisesti kyseessä on Riikan versio tapauksesta *diu-diu* Kommarilogiikalla sit ilmeisesti pitäis kysyä tuolta turkkilaisapinaltakin että kokeeko tämä itse olevansa apina? :)

        Tuo "riikan" kirjoitusten valkopesusi käy jo aika epätoivoiseksi.


      • Älä yritä tuputtaa omia ajatuksiasi mun päähäni. Pointti on se, mitä järkyttävän vähän näköjään hahmotetaan, että rasismin lisäksi antirasismista on kehittynyt äärimielinen ja järjellistä ajattelua tukahduttava ongelma. Kun rasismia vastaan taistellaan sivistymättömästi, äärimielisesti, harkitsemattomasti jne. se ei ratkaise ongelmia, vaan aiheuttaa niitä lisää. Ts. hallitusta/persuja vastustavat ovat agitoituneet sellaiseen mielentilaan, ettei enää kyetä säilyttämään harkintakykyä, sivistyneisyyttä, oikeudenmukaisuutta, yhdenvertaisuutta yms., vaikka nämä samat massat niitä aina peräänkuuluttaa. Onko sun mielestä valehtelu, vääristely, paisuttelu, maalittaminen, mustamaalaaminen yms. ihan ok, "koska natsihallitus"?

        Minulle tällainen idiotismi, oli se sitten tyhjäpäistä rasismia tai antirasismia, aiheuttaa ihottumaa ja päänsärkyä. Mikä ihme siinä on, että ihmiset vajoaa niin alkukantaiselle tasolle, että nähdään asiat kiihkomielisen yksipuolisesti, vain "meidän" näkökulmasta, jonka perusteella sitten lähdetään tekemään "oikeutettuja" tuhotöitä???


      • Anonyymi

        Entäpä jos Tuomiojan artikkeli "amerikan n**k*reistä olisi julkaistu Yhdysvaltain medioissa, niin olisiko CIA vaatinut SDP maksamaan lahjuksensa takaisin? Ja saattaa olla että kaikki amerikan n**k*ritkin olis lähettäny "hieman" fanipostia kaappikommarille? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo "riikan" kirjoitusten valkopesusi käy jo aika epätoivoiseksi.

        No sano nyt että mitä se tms tarkoittaa äläkä vain ulise kuin pahainen kakara!?


    • Anonyymi

      Tätä maata ajetaan marxilaiseen kulttuurivallankumoukseen vauhdilla. Totuus runnotaan maanrakoon.

    • Anonyymi

      PanaaniProhvessorin faktantarkistus on täynnä "persufaktaa", ei mitään tekemistä toden kanssa.
      Nauru maittaa 🤣

      • Anonyymi

        Riikan kirjoitukset ovat sairasta radismia


      • Kykenet rääkymään, mutta et ollenkaan perustelemaan rääkymistäsi. Taidat vain nauraa omille jutuillesi ;)


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Kykenet rääkymään, mutta et ollenkaan perustelemaan rääkymistäsi. Taidat vain nauraa omille jutuillesi ;)

        Riikan 3 lasta kuoli kohtuun. Riikka haluaisi ampua ulkomaan äitien lapsia ja kirjoitti siitä oikein nettiin kaikkien luettavaksi.

        Riikka ei syy ollut ulkomaalaisten äitien lastesi kuolemiin

        SAIRASTA RASISMIA


    • Anonyymi
      • Radisti tarkoittaa henkilöä, joka käyttää työssään tai harrastuksena radiolähettimiä.


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Radisti tarkoittaa henkilöä, joka käyttää työssään tai harrastuksena radiolähettimiä.

        Banaani yrittää pestä nämä puhtaaksi rasismista, mutta yritys on toivoton. Auttaisiko Urea sulattamaan rasismin kuten koronaviruksen piikkiproteiinin?

        Riikan rasistiset kirjoitukset
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f0e708df-be38-4ae0-a855-6c3c22d8b458


    • Kuinka moni täällä persuvastaisia vihaviestejä lähettävä on natseja kaikkialla näkevä "Igor" Pietarista?

      • Anonyymi

        Tai ”Igor” vihervasemmistolaisten puoluetoimistoista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ”Igor” vihervasemmistolaisten puoluetoimistoista!

        Tai "Igor" Niuvanniemen kommunistien synnytyslaitokselta?


    • Anonyymi

      Irtisanoudun Iltalehdestä. Minulla on 0 toleranssi Iltalehteen ja sen paskatarinoihin.

      • Anonyymi

        Minä luotan Urea King Christopher Key ja banaanin virtsatetapiaan, en lehtiin.


    • Anonyymi

      Negatiivisuus ja pohjoiskorea yhteen sopii.
      Eduskunta ei ole päiväkoti, hei, tuumaa Jussi.
      🥶😡😾😿🙀😽😼😻😹

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No spämmää nyt se sama linkki sata kertaa tähän ketjuun, trolli, niin siitä sit ilmeisesti kommarilogiikalla tulee totta? :) :/


    • Anonyymi

      Tässä näemme hyvin että islamilla aivopestyjen vihervasemmistolaisten intersektionaalisten vihervasemmisto hallituksen puolueiden kannattajien mielestä ISLAM ja kehitysmaamuslimit ovat koskemattomia ja lakiemmeyläpuolella, muuten rasismi!

    • Anonyymi

      Höpöhöpö selityksiä taas.

      Tosiasiassa persut on tuhonneet isänmaamme maineen maailmalla. Sen on monet yritysjohtajatkin jo todenneet.

      • Anonyymi

        2 = monet?
        Vai oliko joku kolmaskin?


    • Anonyymi

      Bilderberg-Valtonen olisi toki voinut itsekin tarkistaa faktat ennen kuin meni nolaamaan itsensä ja Suomen.

      Mitenkähän olisi turkkilaiset naamat venyneet jos olisi kertonut rehellisesti, että "turkkilaisapina" ahdisteli Purraa seksuaalisesti ja hän menetti malttinsa aikoinaan?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Mitenkähän Hurra olisi regoinut, jos tuo ulkomaalaisen näköinen ihminen olisi ahdistellut ihan oikeasti?


    • Anonyymi

      Päätelkää itse onko valtiojohdolle sopivaa tekstiä...

      "Jälkikasvu mummilassa ja aikuiset pitkästä aikaa hippaamassa. Rikastusperkelettä saa vastaanottaa toki joka kerran, kun keskustaan eksyy, mutta eiliset mokkakikkeli-insidentit olivat kyllä taas omaa luokkaansa. Menimme (kaksin mieheni kanssa) yhdelle Vespaan, koskapa Rymy-Eetussa sattui olemaan hurja jono. Vespan sisäosa oli tyhjähkö, menimme toiseen päähän ikkunan viereen. Siellä päässä ei ollut ketään muita, saimme olla kahden. Muutaman minuutin päästä kuitenkin viereiseen pöytään, minua vastapäätä, mieheni selän taakse, tulee joku turkkilaisapina tms. (pardon) juomaan stouttia. Alkaa intensiivinen tuijotus hän-->minä. Tyyli sellainen, minkä vain nuo osaavat, hyvin hyvin dominoiva, vihainen (suomalaiset flirttaavat HYMYLLÄ tai PILKKEELLÄ eivätkä yleensä silloin, jos sattuu olemaan MIEHEN seurassa!). Häiriinnyn nykyään aika nopeasti noista mutulähestymisistä. Selitän miehelleni, että hänen selän takanaan apina toljottaa mua. Korotan ääntä, jotta mutukin kuulisi (ihan kuin se mitään ymmärtäisi). Sama jatkuu... Mieheni katsoo kerran taakseen, äijää silmiin. Mutu ei lopeta. Sitten hän kääntää viereistä tuolia niin, että saa aivan suoran näköyhteyden minuun. Istuu siihen hajareisin, tuijottaa minua, alkaa hieroa muniaan! VOI VITTU, huudan jo! Entä sitten?! Hän alkaa avata vetoketjua!! Ravintolassa, mun mieheni selän takana!! Nousen seisomaan ja huudan, että nyt vaihdetaan VITTU paikkaa. Mutu pomppaa samalla ylös, jättää juomansa ja kiitää vilkkaasti ulos. VOI VITUN VITUN VITUN VITTU, että alkoi taas risoa. No juu, Rymy-Eetussa oli kivaa ja sai hipata pöydällä ja kaataa kaljaa kurkkuun"

      • Anonyymi

        Ihan kauheaa kielenkäyttöä. Tuollaista saattaisi luulla kuulevansa joltain kännisiltä spurguilta.


      • Onko tuo Purran tekstiä? Oikeasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kauheaa kielenkäyttöä. Tuollaista saattaisi luulla kuulevansa joltain kännisiltä spurguilta.

        Kielenkäyttökö tuossa on se ongelma? Menisi muualle ahdistelemaan, vaikka takaisin Turkkiin! 😠


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kielenkäyttökö tuossa on se ongelma? Menisi muualle ahdistelemaan, vaikka takaisin Turkkiin! 😠

        Ongelma on se, miten suuri tarve Purralla oli toimia kuin sivistymätön moukka tuossa tilanteessa.


      • Valtionjohdossa kukaan ei ole kirjoitellut tuollaisia. Miksi levität äärivasemmistolaista sontaa palstalle?


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Ongelma on se, miten suuri tarve Purralla oli toimia kuin sivistymätön moukka tuossa tilanteessa.

        Ja sä toimisit kuin kentlemanni jos joku alkais kaivaa kulliaan esiin sun edessä vai? Vai avaisitko jo suusikin valmiiksi, kuten Demu-jugendissa on tapana? :)

        Ja onko teille kommareille krinologia täysin vieras käsite!? Koska toi koko tekstihän on kirjoitettu paljon ton tapauksen JÄLKEEN, eikä ole mikään live-fiidi sieltä raflasta, ... tun riemuidiootit! :D :/


      • Anonyymi

        Jos ihminen on 15-vuotta sitten kirjoittanut suorin sanon turhautumistaan siitä, että joku tuntematon mies toimii moisella tavalla ei siinä ole todellakaan mitään pahaa. Kuinka haukkuisitte suomalaisen miehen, joka tekisi saman jonkun Mohammedin selän takana ja hänen vaimonsa nähden. Ensin tiukkaa tuiotusta ja sitten munien kaivelua jne. HYI HEMMETTI SANON MINÄ NAISENA! Oletteko te naiset täysiä lampaita ja hyväksytte, että suomalaista naista kohdellaan noin???


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Ongelma on se, miten suuri tarve Purralla oli toimia kuin sivistymätön moukka tuossa tilanteessa.

        Kumpi oli moukka Purra vai äijä, joka kaiveli muniaan katsekontaktilla. Jos olisi suomipoila ja ulkomaalainen nainen kysymyksessä jutusta väännettäisiin varmaan jonkinlainen henkinen raiskaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi oli moukka Purra vai äijä, joka kaiveli muniaan katsekontaktilla. Jos olisi suomipoila ja ulkomaalainen nainen kysymyksessä jutusta väännettäisiin varmaan jonkinlainen henkinen raiskaus.

        Totta kai se tyyppi toimi tavalla, joka oli periaatteessa rikollinen. Kyse nyt kuitenkin aina on vain siitä, mitä Purra ja hänen miehensä tekivät. Ei tilanne sillä korjaudu, että alkaa huutaa vi..ua ja lähtee pois ja alkaa sitten vinkua tapahtuneesta somessa!

        He olisivat voineet mainita henkilökunnalle. Mies olisi voinut mennä mulkoilemaan sitä tyyppiä. Tarvittaessa vaikkapa poliisi paikalle. Sen sijaan olennaista olikin lähteä hakemaan vertaistukea rasistien joukosta.

        Minä nyt edelleenkin sanon, että minulle on se ja sama jatkaako Purra vai ei. Luultavasti jatkaa. Paljon tämä nyt kuitenkin kertoo hänestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä toimisit kuin kentlemanni jos joku alkais kaivaa kulliaan esiin sun edessä vai? Vai avaisitko jo suusikin valmiiksi, kuten Demu-jugendissa on tapana? :)

        Ja onko teille kommareille krinologia täysin vieras käsite!? Koska toi koko tekstihän on kirjoitettu paljon ton tapauksen JÄLKEEN, eikä ole mikään live-fiidi sieltä raflasta, ... tun riemuidiootit! :D :/

        Vastasin jo asiaan. Lue sieltä.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Totta kai se tyyppi toimi tavalla, joka oli periaatteessa rikollinen. Kyse nyt kuitenkin aina on vain siitä, mitä Purra ja hänen miehensä tekivät. Ei tilanne sillä korjaudu, että alkaa huutaa vi..ua ja lähtee pois ja alkaa sitten vinkua tapahtuneesta somessa!

        He olisivat voineet mainita henkilökunnalle. Mies olisi voinut mennä mulkoilemaan sitä tyyppiä. Tarvittaessa vaikkapa poliisi paikalle. Sen sijaan olennaista olikin lähteä hakemaan vertaistukea rasistien joukosta.

        Minä nyt edelleenkin sanon, että minulle on se ja sama jatkaako Purra vai ei. Luultavasti jatkaa. Paljon tämä nyt kuitenkin kertoo hänestä.

        Kun joutuu äkkiältään tilanteen eteen, joka ei ole jokapäiväinen ja jollaista ei halua kokea voi mennä niinkutsutusti lukkoon. "VOI V...U" on hyvinkin yleinen tokaisu hyvinkin moneen asiaan, sitä kuulee isompien ja hyvin pienienkin suusta. Nyt tästä 15-v vanhasta kirjoittamalla puretusta kamalasta kokemuksesta yritetään tehdä jonkinlainen rasistisuuden ilmentymä. J
        Ehkä olisi pitänyt kutsua tarjoilija paikalle ja kertoa mitä tapahtuu, mutta uskaltaako kukaan enää puuttua mihinkään... ehkä kutsua poliisi, joka ei ehdi paikalle eli hyöty olisi ollut 0. Ja olisiko se auttanut prosessoimaan tapahtunutta?! Joku ihminen purkaa mieltään puhumalla joku toinen kirjoittamalla tai ehkä jopa piirtämällä, se on sallitua eikövain!
        En naisena tosiaankaan tiedä, mitä olisin tehnyt, häkeltynyt ehkä aluksi, koska en olisi vinut uskoa näkemääni. Jos mies olisi ollut mukana olisi tämä henkinen raiskaaja todennäköisesti niitattu lattiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun joutuu äkkiältään tilanteen eteen, joka ei ole jokapäiväinen ja jollaista ei halua kokea voi mennä niinkutsutusti lukkoon. "VOI V...U" on hyvinkin yleinen tokaisu hyvinkin moneen asiaan, sitä kuulee isompien ja hyvin pienienkin suusta. Nyt tästä 15-v vanhasta kirjoittamalla puretusta kamalasta kokemuksesta yritetään tehdä jonkinlainen rasistisuuden ilmentymä. J
        Ehkä olisi pitänyt kutsua tarjoilija paikalle ja kertoa mitä tapahtuu, mutta uskaltaako kukaan enää puuttua mihinkään... ehkä kutsua poliisi, joka ei ehdi paikalle eli hyöty olisi ollut 0. Ja olisiko se auttanut prosessoimaan tapahtunutta?! Joku ihminen purkaa mieltään puhumalla joku toinen kirjoittamalla tai ehkä jopa piirtämällä, se on sallitua eikövain!
        En naisena tosiaankaan tiedä, mitä olisin tehnyt, häkeltynyt ehkä aluksi, koska en olisi vinut uskoa näkemääni. Jos mies olisi ollut mukana olisi tämä henkinen raiskaaja todennäköisesti niitattu lattiaan.

        Se tapaus nyt oli sen 15 vuotta sitten, kuten sanoit. Suomi oli erilainen.

        Kaivoit Vain Purran kuoppaa syvemmäksi.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Se tapaus nyt oli sen 15 vuotta sitten, kuten sanoit. Suomi oli erilainen.

        Kaivoit Vain Purran kuoppaa syvemmäksi.

        🤣🤣🤣

        Ehkä vuonna 2023 Purra käsittelisi tilanteen jollain toisella tavalla. Suomi oli todellakin sikäli erilainen, että sananvapaus oli vielä suhteellisen laaja eikä mielen ilmaisuista maalitettu. Siksi onkin halpamaista kaivella vanhoja juttuja ja syytellä niistä. Pitää todella muistaa ja ymmärtää, että Suomi oli erilainen, mutta niin oli ihminenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä vuonna 2023 Purra käsittelisi tilanteen jollain toisella tavalla. Suomi oli todellakin sikäli erilainen, että sananvapaus oli vielä suhteellisen laaja eikä mielen ilmaisuista maalitettu. Siksi onkin halpamaista kaivella vanhoja juttuja ja syytellä niistä. Pitää todella muistaa ja ymmärtää, että Suomi oli erilainen, mutta niin oli ihminenkin.

        Juu?

        Ehkä Purra on jo oppinut kuinka turkkilaisrunkkareita tulee kohdella, ja kävis vetäsemässä ravintolassa moisen nakin läpi haarukan!:) :D

        Niin minä ainakin tekisin! 👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu?

        Ehkä Purra on jo oppinut kuinka turkkilaisrunkkareita tulee kohdella, ja kävis vetäsemässä ravintolassa moisen nakin läpi haarukan!:) :D

        Niin minä ainakin tekisin! 👍🏻

        Purra on soppansa keittänyt ihan itse. Miten siitä voi syyttää lehdistöä mitä itse on tehnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra on soppansa keittänyt ihan itse. Miten siitä voi syyttää lehdistöä mitä itse on tehnyt?

        Parisuhteessa ihmiset, jotka kaivavat esiin aina jonkin vanhan asian, jotta saisi riidan aikaiseksi ovat epämiellyttäviä ja epäreiluja ihmisiä. Haluatko itse olla sellainen, joka lyö yhä uudelleen vanhoista asioista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä vuonna 2023 Purra käsittelisi tilanteen jollain toisella tavalla. Suomi oli todellakin sikäli erilainen, että sananvapaus oli vielä suhteellisen laaja eikä mielen ilmaisuista maalitettu. Siksi onkin halpamaista kaivella vanhoja juttuja ja syytellä niistä. Pitää todella muistaa ja ymmärtää, että Suomi oli erilainen, mutta niin oli ihminenkin.

        Kaikkea voi aina selitellä. Minä en jaksa jauhaa Purrasta enää.

        Kansa saa sitä mitä halusi ja Orpo samoin. Seuraavien parin vuoden aikana näemme, mitä siitä seuraa ja sitten aikanaan näemme sen, mitä äänestäjät ajattelevat asiasta.


    • Anonyymi

      Suomen vasemmistomedia haluaa jostain syystä halventaa suomea ja suomalaisia maailman silmissä.

      • Anonyymi

        Persuthan sen Suomen maineen tuhoamisen on tehneet. Kyllä maailman mediat seuraa Suomen tapahtumia.


      • Ahaa. Eli kun joku on typerä, syy ei ole hänessä, vaan muissa?

        Selvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Persuthan sen Suomen maineen tuhoamisen on tehneet. Kyllä maailman mediat seuraa Suomen tapahtumia.

        Persutko kirjoitteli Iltalehteen, Iltasanomiin, Hesariin jne. otsikoita tyyliin "Olemme rasisteja ja natseja"? Oliko persun kaveri se entinen Hesarin toimittaja, MacDougal, joka kirjoitti hallitusvastaisen jutun ulkomaiseen lehteen? Onko Oula Silvennoinenkin kannibaalipersu?

        Koko tämän punavihreän paskasirkuksen masinoi oppositio kätyreineen. Siitä ei ole kahta sanaa. Mutta jatka vain äärivasemmistolaista valheoksentamistasi. Muuhun et näemmä pysty :D


    • Anonyymi

      'Rikastusperkelettä saa vastaanottaa toki joka kerran, kun keskustaan eksyy, mutta eiliset mokkakikkeli-insidentit olivat kyllä taas omaa luokkaansa.'

      Purra on rivo, räävitön ja sivistymätön. Lukenut on, mutta joukosta ei huomaa kuin eri väriset ihmiset, joita estotta solvaa. Luulen että terapia voisi auttaa oikeasti.

      Että ei kapakassakaan keskity tylsään mieheensä vaan seuraa turkkilaisen touhuja.

      • Anonyymi

        On se nyt SAATANAN vaikeaa ymmärtää yksinkertaisia asioita! :/

        PURRA KIRJOITTI TON KOKO TEKSTIN TON AHDISTELUTAPAUKSEN JÄLKEEN JOTEN JOHTUISKOHAN MITENKÄÄN SIITÄ ETTÄ TOSTA APINASTA TULI TURKKILAISAPINA HETI KÄTTELYSSÄ!

        Vaikeeta? :/


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se nyt SAATANAN vaikeaa ymmärtää yksinkertaisia asioita! :/

        PURRA KIRJOITTI TON KOKO TEKSTIN TON AHDISTELUTAPAUKSEN JÄLKEEN JOTEN JOHTUISKOHAN MITENKÄÄN SIITÄ ETTÄ TOSTA APINASTA TULI TURKKILAISAPINA HETI KÄTTELYSSÄ!

        Vaikeeta? :/

        Kyllä noista punakapinallisista ainakin osa sen ymmärtää, mutta kun ideologiansa huorat joutuu kiistämään tai sivuuttamaan kaiken epäsopivan tiedon ja väkertämään omat lahkoehdottomuuksiin sopivat versionsa. Muuten tulee persuleima otsaan, ja sitähän nuo reppanat kammoaa kuin ruttoa xD


    • Anonyymi

      Jännittää kasvaako Räyhä-Riikka persupissiksetä aikuiseksi?

      Ihan kuin esiteini, joka hinkuu isojen poiken hyväksyntää.
      Olen kuullut vastaavaa puhetta 12-14 vuotiailta tytöiltä, jotka luulee olevansa kovia gimmoja. Bussipysäkillä. Porukassa.

      • Anonyymi

        Kannattaisiko sinun vielä tutustua alkuperäisiin vuosien takaisiin kirjoituksiin ja unohtaa median lööpit ja sepitykset. Tai edes käydä katsomassa aiemmat lehtijutut, kuinka moneen on nyt tehty oikaisuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko sinun vielä tutustua alkuperäisiin vuosien takaisiin kirjoituksiin ja unohtaa median lööpit ja sepitykset. Tai edes käydä katsomassa aiemmat lehtijutut, kuinka moneen on nyt tehty oikaisuja.

        Riikan ongelma. Ollako vai eikö olla? Persut tarvitsee rasistien äänet. Mutta ilman rasisminvastustajien ääniä on Persut pikkupuolue.


    • 15 vuotta sitten kirjoitettu on äärivasemmalle yhtä kuin tänään kirjoitettu. Eikä siinä kaikki, sillä Halla-ahon jopa 30 vuotta sitten kirjoittamia juttuja käytetään häntä vastaan, niin kuin olisi tänään kirjoitettu.

      Meillä leviää punahehkuinen vihamielitauti. Se on lähisukua rabiekselle ja kommunistidiktatuurille.

      • Anonyymi

        Purra ajaa kahteen suuntaan ja rattaat hajoaa.

        Banaani pesee rasismia pois Purrasta, mutta Persujen rasistit ei tykkää.

        Vieläkös banaanin mielestä Urea sulattaa koronaviruksen piikkiproteiinin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra ajaa kahteen suuntaan ja rattaat hajoaa.

        Banaani pesee rasismia pois Purrasta, mutta Persujen rasistit ei tykkää.

        Vieläkös banaanin mielestä Urea sulattaa koronaviruksen piikkiproteiinin?

        Olet väärässä! Kyllä me rasistit olemme ihan täpinöissämme!

        Kommarien ajojahti on ollut miellyttävin ja varsinkin huvittavin mediasirkus sitten Tampereen pizzerianpolton 'saappaat jalkaan ja marssille' jälkeen! 👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä! Kyllä me rasistit olemme ihan täpinöissämme!

        Kommarien ajojahti on ollut miellyttävin ja varsinkin huvittavin mediasirkus sitten Tampereen pizzerianpolton 'saappaat jalkaan ja marssille' jälkeen! 👍🏻

        Elä puhu meidän suulla.

        Ei kaikki Persut pidä kun anellaan anteeksi julkisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Purra ajaa kahteen suuntaan ja rattaat hajoaa.

        Banaani pesee rasismia pois Purrasta, mutta Persujen rasistit ei tykkää.

        Vieläkös banaanin mielestä Urea sulattaa koronaviruksen piikkiproteiinin?

        Miksi levität minusta valheita, Igor? En tietenkään ole pessyt mitään rasismia, vaan nöyryytän teitä siitä, että yritätte jotenkin vakuutella, että 15 vuotta sitten kirjoitettu on ihan sama kuin kirjoittaisi tänään xD

        Yritä nyt ymmärtää, että etsit natseja ihan väärästä paikasta. Taitaa olla Pietarissa kaali loppunut, kun noin kiukuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä puhu meidän suulla.

        Ei kaikki Persut pidä kun anellaan anteeksi julkisesti.

        No se oli kieltämmä moka munkin mielestä! Mä oisin pahoitellut sanomisiani kommarilehtimiehille sanoin: "Vetäkää tumppuun, kommarirunkkarit!"


    • Anonyymi

      SAIRASTA RASISMIA

      Riikan 3 lasta kuoli kohtuun. Riikka haluaisi ampua ulkomaan äitien lapsia ja kirjoitti siitä oikein nettiin kaikkien luettavaksi.

      Riikka ei syy ollut ulkomaalaisten äitien lastesi kuolemiin

      SAIRASTA RASISMIA

      • RyccäntroIIin valheita. Hyi s...na! ><


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        RyccäntroIIin valheita. Hyi s...na! ><

        Nainen vai mies banaani tarjouksellesi?


    • Anonyymi

      Valtiovarainministeri

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Normaaleja matukohtaamisia. Riikka oli nuori ja kaunis blondi. Joku kirjoitti että miksi sille aina tapahtuu, mutta kyllä naisille pk-seudulla tapahtui. Kun ympäristö yhtäkkiä muuttuu hallitsemattomaksi niin e n ihmettele näitä kirjoituksia. Foorumi oli varmasti paikka jossa sai höyryjä päästellä.

      • Anonyymi

        Kolmesti kaavittu, super löysä... 😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmesti kaavittu, super löysä... 😂🤣

        Onko kokemusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmesti kaavittu, super löysä... 😂🤣

        Orastavan häpykarvoituksen aiheuttaman kutinan ärsyttämät kommari-jugendit nähtävästi kuvittelee yhä että järvi kuluu soutamalla!?


    • Anonyymi

      Apina juttu on tosi.

      • Anonyymi

        Pullopersepaviaani olisi varmasti muutama sanonut. Apina on vähän liian sievä ja kiltti sana.


    • Anonyymi

      Pääministeri Petteri Orpo, hallituksessa on nollatoleranssi rasismiin.

      Kuinka Orpo pitää sanansa?

      Ryydmanille lähtö hallituksesta?

      https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009742553.html

      Enää eivät mitkään selitykset auta, vai mitä Petteri?

      Nyt tarvitaan banaani apuun.

      Sehän on ollut vain Persuhuumoria. 😅😂🤣

      • Voiko joku todistaa, että Orpon hallitus on harjoittanut rasismia?


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        Voiko joku todistaa, että Orpon hallitus on harjoittanut rasismia?

        Kova kiima?


    • Kaikilla palstoilla parveilee Kremlin trolleja lietsomassa vihaa persuja ja hallitusta vastaan. Eikö täällä moderointi toimi? Ryccän IP:t on helppo blokata.

      • Anonyymi

        Joku nainen sun on pakko nyt saada.


      • Anonyymi

        Banaani, OtaBanaaniRauhoitu...😂🤣


      • Anonyymi

        35-vuotiaan naisen normi-ilta?
        Vai oliko jo 36?


    • Anonyymi

      Banaani kiukkuaa. Mutta auttaisko jos...

      Banaanin on tullut aika...OtaBanaaniRauhoitu...😂🤣

    • Anonyymi

      Purran haukkujat sukupuoleen katsomatta tuntuvat olevan jotenkin kiihkoissaan esimerkiksi ajatuksesta silmäpeliä ja itsetyydytystä harjoittavasta ulkomaalaisesta miehestä ravintolassa. Uuuuh, ihanaa. Itsensä hipelöinti yms ei ollut heidän mielestä huono asia ollenkaan vaan se, että Purra siitä otti herneet nenään. Näiden maailmanpusuttelijoiden mielestä kaikki, mitä tapahtuu on ilolla jariemulla otettava valittamatta tai kritisoimatta vastaan.

    • Anonyymi

      Hyvä ettei ole sanonut turkkilaista apinaksi.

      • Anonyymi

        Tuollaisessa tilanteessa apina on vähän liiankin kiltti ja lievä ilmaisu.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        😂🤣


      • Anonyymi

        Dhimmi, tuo oraakkeleista suurin ja kokoomusvaikuttajista vaikutusvaltaisin vuonna 2019:

        "Yritän vaikuttaa kokoomuslaisiin. Nyt on vaikea sanoa, mihin suuntaan kokoomus on menossa. Voisi sanoa, että kokoomuksessa on arvotyhjiö. Siellä on arvoliberaaleja ja arvokonservatiiveja, ja uskon, että Wille Rydmanin kaltaiset ”erikoisjepet” haluavat perussuomalaisten kanssa yhteistyöhön, mutta samaan aikaan siellä on niin paljon arvoliberaaleja, että on tosi vaikea nähdä hallitusta, jossa ne istuvat yhdessä."

        Onko vieläkin vaikea nähdä? Specsavers? ;)


    • Anonyymi
      • Dimmu on äärivasemmistovaikuttaja, joka on jäänyt kiinni disinformaation levittämisestä. En myöskään enää näe hänen kommenttejaan, koska hän blokkasi minut. Kumosin muutamia hänen levittämiään vihamielisiä valheita persuista, enkä ole ainoa samoin toiminut, joka on blokattu siitä syystä. Tyypillinen kiukutteleva anarkomarko :D


    • Anonyymi

      Banaani tunnusti tekonsa

      Persutrolli Banaani: minä myönnän, että kyse oli tahallisesta valheesta ja trollauksesta

      Persujen Trollitehdas toimii.

    • Anonyymi

      Bananin faktansotkenta

      • Anonyymi

        🍌banaani


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1415
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      967
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      867
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      830
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe