18v haluaa antaa mulle poikuuden

Anonyymi-ap

Olen 25v sinkku nainen ja tapasin älyttömän hyvän näköisen vaikka hieman ujon 18v pojan sattumalta. Olemme tässä tutustuneet vähitellen ja hän kertoi sitten olevansa neitsyt ja haluaisi sen minulle antaa. Ongelmana on ettei kyseinen poika halua, että olisin kenenkään muun kanssa tällä hetkellä. Itse olen harrastanut seksiä vain parisuhteissa, joten kyseinen pyyntö ei olisi muuten ongelmallista, ellei hän hengailisi säännöllisesti jonkun kanssa, josta on kiinnostunut. Ikäero ja se ettei hän halua seurustella häiritsevät jonkin verran, joten ehdotin että hän tutustuisi tähän toiseen ihmiseen paremmin ja ehkä heidän välilleen syntyisi jotain. Tästä hän kuitenkin loukkaantui ja painotti, että haluaa aloittaa kanssani seksisuhteen. Hän myöskin haluaa tietää kenen kanssa vietän aikaa ja tapahtuuko välillämme jotain, vaikka tietää etten sellaista harrasta. Hän on siis kaikin puolin ihana, mutta tämä asetelma ei kuulosta hyvältä. Kannattaako vaan pistää homma poikki? Yritin jo kerran ja hän itki kun ajatteli ettei enää puhuttaisi.

23

1347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      H­ei! Ku­ts­um­­­me sinu­­t kä­­­ym­ään u­­ude­ssa cha­­tis­­sa! Mei­­­tä on yli mil­­­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B5f5F7

    • Anonyymi

      Jos kerran haluatte noin selkeästi eri asioita niin ei kai siinä jää muuta vaihtoehtoa kuin laittaa poikki. Poika haluaa selkeästi pyörittää kahta naista ja lisäksi vielä haluaa kontrolloida sinun tekemisiäsi samaan aikaan kuin seurustelee toisen tytön kanssa. Jos multa kysytään, niin ei jatkoon mokoma kontrollifriikki pelimiehen alku.

    • Anonyymi

      no annat sille kerran pimppaa, mikä siinä on niin ihmeellistä?

      • Anonyymi

        Tällainen ratkaisu ei hänelle kelpaa siis.


      • Anonyymi

        Kyll jakorasia tietää


    • Anonyymi

      Spedellä taas sekottaa buaahaa

      • Anonyymi

        Vai niin sinulle taas kävi. Pyydä Niuvanniemen lerkureilta paremmat dropit.


      • Anonyymi

        Spede sie vaan jaksat jakaa tilanne tiedottelua itsestäsi, eikä mikään ole muuttunut.


    • Anonyymi

      Minkä vitun takia aikuinen nainen tulee tänne satuilemaan? Jos nainen haluaa, niin kyllä se asia taphtuu eikä siitä puhuta sen enempää! Eikä aikuisten tarvitse selitellä edes ikäeroa! ei se 18 ja 25 nyt mikään älytön ikäero ole jolla pitäisi patsastella!

      • Anonyymi

        Eli sen lisäksi että sulla on hoitamattomia vihanhallintaongelmia niin sulla on erittäin paska luetun ymmärtäminen vielä? Wow. Sucks to be you.


      • Anonyymi

        Mikäs sinua pikku possukkaa noin kovasti ahdistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sinua pikku possukkaa noin kovasti ahdistaa?

        No mikä kerro ihan ite omin sanoin.


    • Anonyymi

      Ei kannata haaskata aikaa moiseen nulikkaan. Se seksikin sen kanssa olis kolme työntöä ja siemenet pillussa.

      • Anonyymi

        No siemeniä en ajatellut pilluun päästää XD. Mutta joo sanoin että lopetetaan hommat tähän. Kaveruus ei myöskään tulis toimimaan, joten vähitellen tässä etsin uutta miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siemeniä en ajatellut pilluun päästää XD. Mutta joo sanoin että lopetetaan hommat tähän. Kaveruus ei myöskään tulis toimimaan, joten vähitellen tässä etsin uutta miestä.

        Mätisäkki kilahti buaahaa


      • Anonyymi

        Siis tuon sä tiedät ihan itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mätisäkki kilahti buaahaa

        Joko taas ja paskasi levisi ympäristöön. Siivoo jälkes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mätisäkki kilahti buaahaa

        Riittää kun itse tiedät mitä sulle tapahtui. Älä kerro siitä täällä ja toistele samaa .


    • Anonyymi

      H­­e­­i! Ku­­­tsum­­­me sinut kä­­­ymään u­­­udessa cha­tis­­sa! Mei­tä on yl­­i miljo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D0c1G4

    • Anonyymi

      Kontrollifriikki kakara vaikuttas kyseinen sälli olevan ite pistäsin poikki mu sähän valitset itse mitä elämääsi haluat

      • Anonyymi

        Sää mää ja bää se vaan porskuttaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää se vaan porskuttaa buaahaa

        Oot sie hassu kun sie esittelet ihtes tuohon tappaan,


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      314
      2891
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2213
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1551
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1355
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1253
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe