18v haluaa antaa mulle poikuuden

Anonyymi-ap

Olen 25v sinkku nainen ja tapasin älyttömän hyvän näköisen vaikka hieman ujon 18v pojan sattumalta. Olemme tässä tutustuneet vähitellen ja hän kertoi sitten olevansa neitsyt ja haluaisi sen minulle antaa. Ongelmana on ettei kyseinen poika halua, että olisin kenenkään muun kanssa tällä hetkellä. Itse olen harrastanut seksiä vain parisuhteissa, joten kyseinen pyyntö ei olisi muuten ongelmallista, ellei hän hengailisi säännöllisesti jonkun kanssa, josta on kiinnostunut. Ikäero ja se ettei hän halua seurustella häiritsevät jonkin verran, joten ehdotin että hän tutustuisi tähän toiseen ihmiseen paremmin ja ehkä heidän välilleen syntyisi jotain. Tästä hän kuitenkin loukkaantui ja painotti, että haluaa aloittaa kanssani seksisuhteen. Hän myöskin haluaa tietää kenen kanssa vietän aikaa ja tapahtuuko välillämme jotain, vaikka tietää etten sellaista harrasta. Hän on siis kaikin puolin ihana, mutta tämä asetelma ei kuulosta hyvältä. Kannattaako vaan pistää homma poikki? Yritin jo kerran ja hän itki kun ajatteli ettei enää puhuttaisi.

23

2489

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

H­ei! Ku­ts­um­­­me sinu­­t kä­­­ym­ään u­­ude­ssa cha­­tis­­sa! Mei­­­tä on yli mil­­­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B5f5F7

• Anonyymi

Jos kerran haluatte noin selkeästi eri asioita niin ei kai siinä jää muuta vaihtoehtoa kuin laittaa poikki. Poika haluaa selkeästi pyörittää kahta naista ja lisäksi vielä haluaa kontrolloida sinun tekemisiäsi samaan aikaan kuin seurustelee toisen tytön kanssa. Jos multa kysytään, niin ei jatkoon mokoma kontrollifriikki pelimiehen alku.

• Anonyymi

no annat sille kerran pimppaa, mikä siinä on niin ihmeellistä?

• Anonyymi

Tällainen ratkaisu ei hänelle kelpaa siis.

• Anonyymi

Kyll jakorasia tietää

• Anonyymi

Spedellä taas sekottaa buaahaa

• Anonyymi

Vai niin sinulle taas kävi. Pyydä Niuvanniemen lerkureilta paremmat dropit.

• Anonyymi

Spede sie vaan jaksat jakaa tilanne tiedottelua itsestäsi, eikä mikään ole muuttunut.

• Anonyymi

Minkä vitun takia aikuinen nainen tulee tänne satuilemaan? Jos nainen haluaa, niin kyllä se asia taphtuu eikä siitä puhuta sen enempää! Eikä aikuisten tarvitse selitellä edes ikäeroa! ei se 18 ja 25 nyt mikään älytön ikäero ole jolla pitäisi patsastella!

• Anonyymi

Eli sen lisäksi että sulla on hoitamattomia vihanhallintaongelmia niin sulla on erittäin paska luetun ymmärtäminen vielä? Wow. Sucks to be you.

• Anonyymi

Mikäs sinua pikku possukkaa noin kovasti ahdistaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs sinua pikku possukkaa noin kovasti ahdistaa?

No mikä kerro ihan ite omin sanoin.

• Anonyymi

Ei kannata haaskata aikaa moiseen nulikkaan. Se seksikin sen kanssa olis kolme työntöä ja siemenet pillussa.

• Anonyymi

No siemeniä en ajatellut pilluun päästää XD. Mutta joo sanoin että lopetetaan hommat tähän. Kaveruus ei myöskään tulis toimimaan, joten vähitellen tässä etsin uutta miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siemeniä en ajatellut pilluun päästää XD. Mutta joo sanoin että lopetetaan hommat tähän. Kaveruus ei myöskään tulis toimimaan, joten vähitellen tässä etsin uutta miestä.

Mätisäkki kilahti buaahaa

• Anonyymi

Siis tuon sä tiedät ihan itsestäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko taas ja paskasi levisi ympäristöön. Siivoo jälkes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riittää kun itse tiedät mitä sulle tapahtui. Älä kerro siitä täällä ja toistele samaa .

• Anonyymi

H­­e­­i! Ku­­­tsum­­­me sinut kä­­­ymään u­­­udessa cha­tis­­sa! Mei­tä on yl­­i miljo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D0c1G4

• Anonyymi

Kontrollifriikki kakara vaikuttas kyseinen sälli olevan ite pistäsin poikki mu sähän valitset itse mitä elämääsi haluat

• Anonyymi

Sää mää ja bää se vaan porskuttaa buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sää mää ja bää se vaan porskuttaa buaahaa

Oot sie hassu kun sie esittelet ihtes tuohon tappaan,

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      96
      736
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe