Hajoaako RKP

Anonyymi-ap

Rkp on vaarassa hajota, kahteen leiriin. Pönttö-Biudeen oppositioon ja Bajiksen leiriin, kumpi vie voiton.

9

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ylioppilas Bieaudet näki tilaisuuden kohottaa näkyvyyttään?
      Ennakoiko hallitusneuvotteluiden kuluessa, että ministerin paikkaa ei ole tulossa?

Bieudetille näyttää olevan saman tekevää, vaikka on jo osoitettu, että Riikka Purraan kohdistettu rasismikohu perustuu virheisiin ja asiayhteyksistään leikattuihin kommentteihin.

• Anonyymi

Bideille jokainen oljenkorsi on käypää käsikassaraa.

• Anonyymi

Tätä olen itsekin miettinyt. Mutta tuo Eva B tuntuu todella halveksivan vapaiden vaalien tulosta ja demokratiaa. Sen lisäksi hän tuntuu todella katkeralta ja elitistiltä haastattelujen perusteella.

• Anonyymi

Bidee asuu vuokralla Ullanlinnassa 150 m2 Helsingin hienostokaupunginosassa.

Ruotsisäätiöillä on isot kiinteisöomistukset ja sopiville edulliset vuokrat. Luultavasti näitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bidee asuu vuokralla Ullanlinnassa 150 m2 Helsingin hienostokaupunginosassa.

Ruotsisäätiöillä on isot kiinteisöomistukset ja sopiville edulliset vuokrat. Luultavasti näitä.

Säätiöt verolle heti, lailistettua veronkiertoa ja riottalaoset ovat tässä mestareita.

• Anonyymi

Eva Biaudet pääsi epäpätevänä vähemmistövaltuutetuksi ja ohitti virkaan päteviä vähemmistöön kuuluvia henkilöitä. Minusta tuo reilu kymmenen vuotta sitten tehty poliittinen virkanimitys kertoo Evasta paljon.

• Anonyymi

Kyllä näitä on muitakin jotka ovat pienenä pudonneet äidin sylistä ja ovat pahasti tärähtäneet.

• Anonyymi

Ikää kun tulee niin tilanne vain pahenee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe