Ilmajoella sosialismi elää

Anonyymi-ap

Vaikka kannatuksemme vaaleissa ei oikein ole ollut hyvä (persujen vika) sosialismi on tulevaisuutta Ilmajoellakin.
Meillä sosialisteilla on kuitenkin kunnanvaltuustossa enemmistö, joten mistään ei tarvitse leikata eikä ihmisiä saa ainakaan kunnan palkkalistoilta vähentää.

14

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Veroprosenttia voi nostaa ja palkata lisää väkeä kunnantalolle. Ihmiset kuormittuu työkuorman alle ja sairaspoissaolot kasvaa. Tarvitaan lisää tekijöitä ja palkkaakin.

    • Anonyymi

      Sossu nostamassa heti veroja. KEPU PETTÄÄ AINA!

    • Anonyymi

      Mololla keulii taas!

    • Anonyymi

      Kyllä kouluavustajia voi vähentää. Sillä keinolla kunnan talous tulee kuntoon. Eikös tätä joku Kepu jo ehdottanutkin?

      • Anonyymi

        Joo, mutta lisää Vironmatkoja veronmaksajien piikkiin. Keksitään sitten joku perusvarma selitys tai kiistetään jyrkästi kaikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta lisää Vironmatkoja veronmaksajien piikkiin. Keksitään sitten joku perusvarma selitys tai kiistetään jyrkästi kaikki!

        Just så!


    • Anonyymi

      Enne mitään kouluavustajia ollu, itte piti lampsia koululle ja itte lukia läksyt. Onko nämä avustettavat tulevia ministeriä ?

      • Anonyymi

        Persuja ja persujen äänestäjiä tulevaisuudessa.


    • Anonyymi

      Kunnan jeesukset on oppinsa hakeneet pohjois-koreasta, sellaista kurapaskaa on tämä päätöksenteko ilmajoella

    • Anonyymi

      Ajattelen kommunistisesti. Uskallanko liikkua Ilmajoen kaduilla, kun siellä on se joku Akkanen? Pelkään että hän piilee jossakin.

      • Anonyymi

        Se saa olla vapaakävelyllä, mutta yleensä ei oo vaaraksi ihmisille. Joskus sillä palaa käämit ja voi moksahuttaa arvaamattomasti.


    • Anonyymi

      Vieläkö persujen mielestä 5G verkko levittää koronaa ja koronavirus piikin mukana saa mikrosirun

      • Anonyymi

        Kyllä. Siksi osalla ei ole ensimmäistäkään eikä tule.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      58
      4274
    2. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      92
      1705
    3. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1269
    4. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      48
      1119
    5. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      64
      1046
    6. Kaksisataa kilometriä on pitkät niin..

      Vai onko se sinusta niin, mies?
      Ikävä
      92
      707
    7. Ajattelen minä sua vieläkin mies

      Ja välillä tulee kyyneleet silmiin kun tajuan että näin tämä sitten menikin. Ikävä on, koska olet rakkauteni. En ole nyt
      Ikävä
      40
      689
    8. Vielä yksi juttu

      Kaipaan sinua enemmän kuin omaa sieluani. Olet rakas minulle.
      Ikävä
      73
      688
    9. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      32
      685
    10. On muuten meidän kylän poikia.

      Surullinen uutinen. Toivotaan, että uhri saa tarvitsemansa avun. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b497ba33-7a82-415d
      Tornio ja Haaparanta
      6
      664
    Aihe