Naomin neuvoilla ja dietillä kilot pois.

Anonyymi-ap

"kun kukaan muu ei puolestasi niitä kiloja pudota! Voit joko päättää laihtua tai pitää kiloista kiinni ja oman kokemuksen myötä, suurin osa ylipainoisista haluaa pitää niistä kiloistaan kynsin hampain kiinni. Ne saa niistä vissiin jotain turvaa".

Tällasen viestin sain siltä näkijänaiselta, naomilta, kun joulunajan ahmimisen jälkeen kysyin miten voisin laihtuu ja se oli mulle sellanen sykäys, mikä sai mut herään.

Jätin ton viestin mulle että muistasin, ja kysyin sillon vielä että mitä tarkotti että pitää kiinni kynsin hampain? Sano että sitä koska hänen ohjelma toimii ja kuitenkin moni keksii tekosyitä miksei alota sitä.
Mäkin olin niitä keksiny, vaikka ylipainoo oli kertyny jo melki 20 kiloo, ja häpesin miltä näytin. Toinen sykäys oli kun mun poikaystävä jätti mun, ystävänpäivän aattona, löys uuden, joka on hoikka kuin joku malli

Nytten oon pudottanu 17, 5 kiloo, eli pian siinä mistä aloin lihoo. Tavotan vielä paria kiloo sen alle.
Naomi on ollu mahtava tuki ja tsemppari ja auttanu mun terveydenhoidossa muuteski.

255

1457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tutulta kuulostaa, minulle sanonut vähän vastaavaa :D
      Tykkään hänessä juuri siitä, että sanoo asiat niin kuin ne ovat. Omassakaan painoni kanssa kamppailussa, ei olisi mitkään nyökyttelyt ja liirumlaarumit auttaneet.

      Minulla ei ole mitään suurta ylipainoa ollut, mutta sitäkin sitkeämmässä, lähinnä vyötäröllä. Nykyisellä ohjeistuksella uskon saavani liikakilot pois, toiveissa sopia vielä mekkoon, jonka ostin muutama vuosi sitten ulkomailta.

    • Anonyymi

      Kuulostaa juu tosi tutulta. Tätä organisoitua mainoskampanjaa on jatkunut jo yli kuukauden ajan. Sitä ennen kukaan ei ollut täällä puhunut sanaakaan Naomista.

      • Anonyymi

        Naomi Campell - se malli, vai kuka dietisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomi Campell - se malli, vai kuka dietisti?

        Tarkoitus on tehdä tästä dieetistä kulttidieetti, joten pidetään yllä pientä salamyhkäisyyden varjoa eli ei kerrota liikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitus on tehdä tästä dieetistä kulttidieetti, joten pidetään yllä pientä salamyhkäisyyden varjoa eli ei kerrota liikoja.

        Onneksi niitä dieettejä ja laihtuneita on maailma pullollaan.
        Itse suosin Sofia Marklundia, fitnessfia ja Karita Tykkää ja...
        DASH-dieetti meneillään runsain vihanneksin ja elävillä ravitoaineilla.
        Tarkoitan, ettei kaikkea keitetä, paisteta, grillata, niin että suuri osa ravinnoista ja entzyymeistä häviää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi niitä dieettejä ja laihtuneita on maailma pullollaan.
        Itse suosin Sofia Marklundia, fitnessfia ja Karita Tykkää ja...
        DASH-dieetti meneillään runsain vihanneksin ja elävillä ravitoaineilla.
        Tarkoitan, ettei kaikkea keitetä, paisteta, grillata, niin että suuri osa ravinnoista ja entzyymeistä häviää...

        Suosittelen myös Maikki Marjaniemen neuvoja, näin
        Naomin salaisuuksia odotellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen myös Maikki Marjaniemen neuvoja, näin
        Naomin salaisuuksia odotellessa.

        Voit odottaa vaikka maailman tappiin, tänne ne Naomin dieetin salat ei varmasti ilmesty, ne kun saa häneltä vain asiakkaat jotka sen tilaa ja maksaa.
        Hinta on edullinen mutta koska ne on osin henkilökohtaisesti laadittuja, niin miksi joku alkaisi täällä omaansa esitellä ja vielä ilmaiseksi?

        En tiedä mistään kultista enkä mainoskampanjasta, olen huomannut kyllä että lisäkseni monet muut avun saaneet ovat dieettiä kehuneet. Tämä viimeisin dieettihän on muunnos siitä aiemmasta, jo vuosia vanhasta. Sitä en kokeillut kun kiloja alkoi tulla vasta iän myötä, mutta ystäväni laihdutti sen avulla ja pois on kilot pysyneet. Ja siitä kun aloitti on jo kymmenkunta vuotta että ei todellakaan ole mikään uusi juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit odottaa vaikka maailman tappiin, tänne ne Naomin dieetin salat ei varmasti ilmesty, ne kun saa häneltä vain asiakkaat jotka sen tilaa ja maksaa.
        Hinta on edullinen mutta koska ne on osin henkilökohtaisesti laadittuja, niin miksi joku alkaisi täällä omaansa esitellä ja vielä ilmaiseksi?

        En tiedä mistään kultista enkä mainoskampanjasta, olen huomannut kyllä että lisäkseni monet muut avun saaneet ovat dieettiä kehuneet. Tämä viimeisin dieettihän on muunnos siitä aiemmasta, jo vuosia vanhasta. Sitä en kokeillut kun kiloja alkoi tulla vasta iän myötä, mutta ystäväni laihdutti sen avulla ja pois on kilot pysyneet. Ja siitä kun aloitti on jo kymmenkunta vuotta että ei todellakaan ole mikään uusi juttu.

        Aika erikoista ollakseen vain sattumaa, että noin kuukausi sitten tälle palstalle ilmestyi spontaanisti puolentusinaa Naomin asiakasta kehumaan dieettiä. Aiemmin ei kuulunut koskaan halaistuakaan sanaa Naomin dieetistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit odottaa vaikka maailman tappiin, tänne ne Naomin dieetin salat ei varmasti ilmesty, ne kun saa häneltä vain asiakkaat jotka sen tilaa ja maksaa.
        Hinta on edullinen mutta koska ne on osin henkilökohtaisesti laadittuja, niin miksi joku alkaisi täällä omaansa esitellä ja vielä ilmaiseksi?

        En tiedä mistään kultista enkä mainoskampanjasta, olen huomannut kyllä että lisäkseni monet muut avun saaneet ovat dieettiä kehuneet. Tämä viimeisin dieettihän on muunnos siitä aiemmasta, jo vuosia vanhasta. Sitä en kokeillut kun kiloja alkoi tulla vasta iän myötä, mutta ystäväni laihdutti sen avulla ja pois on kilot pysyneet. Ja siitä kun aloitti on jo kymmenkunta vuotta että ei todellakaan ole mikään uusi juttu.

        Minulla on painoindeksi 20,80, joten en täällä läskiini menehdy.
        You Tube ja muualta saa ilmaisia ohjeita ropan kaupalla.
        En aio maksaa kenellekään mitään, kun dieettini ja liikuntani
        kohottaa hyvinvointiani koko ajan.
        Se 2kg, minkä haluan vielä laihduttaa on talvea varten,
        kun pimeänä aikana tapaan istua enemmän ja ulkosalla on liukasta.

        Sinänsä olen sitä mieltä, että toisten työstä, ajankäytöstä tuleekin maksaa. Sitä kun ei etukäteen tiedä, mitä niistä hyötyy, joten
        olen hiukan varovainen, etten heitä rahojani kankkulan kaivoon.

        Samoin henkilökohtainen neuvonta on aina parasta,
        mikäli voi luottaa neovonantajaan; persoonakemian on sovittava.

        Tähän asti tuon maksettavan-Naomin älynväläytykset eivät ole minua hetkauttaneet. Moukkamaisia ilmaisuja - minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on painoindeksi 20,80, joten en täällä läskiini menehdy.
        You Tube ja muualta saa ilmaisia ohjeita ropan kaupalla.
        En aio maksaa kenellekään mitään, kun dieettini ja liikuntani
        kohottaa hyvinvointiani koko ajan.
        Se 2kg, minkä haluan vielä laihduttaa on talvea varten,
        kun pimeänä aikana tapaan istua enemmän ja ulkosalla on liukasta.

        Sinänsä olen sitä mieltä, että toisten työstä, ajankäytöstä tuleekin maksaa. Sitä kun ei etukäteen tiedä, mitä niistä hyötyy, joten
        olen hiukan varovainen, etten heitä rahojani kankkulan kaivoon.

        Samoin henkilökohtainen neuvonta on aina parasta,
        mikäli voi luottaa neovonantajaan; persoonakemian on sovittava.

        Tähän asti tuon maksettavan-Naomin älynväläytykset eivät ole minua hetkauttaneet. Moukkamaisia ilmaisuja - minusta.

        Kiukuttaa näköjään kovasti kun et saa ilmaiseksi tietoa vaikka sitä nyt monenmonissa painoketjuissa vonkannutko???
        Minusta ainoastaan tuo mitä kirjoitat "maksettavan-Naomin älynväläytykset" on moukkamaista ilmaisua. Kateellista?
        Naomi on vuosikymmenten ajan tehnyt työtä hoitolassaan asiakkaittensa hyvinvoinnin parissa, että ne älynmväläykset taitaa olla jossain muualla vai onko ollenkaan?
        Minunkin mielestäni ikilaihduttaja- jojoilijat jotka selittävät talviajoista ja "muutamista kiloista" voivat rauhassa pitää hyllyvät läskinsä.
        Itse halusin kiloistani eroon, hain häneltä apua ja sitä sain. Olen yksi heistä, jotka ovat dieettiään kehuneet. Onnea sinne You Tubeen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiukuttaa näköjään kovasti kun et saa ilmaiseksi tietoa vaikka sitä nyt monenmonissa painoketjuissa vonkannutko???
        Minusta ainoastaan tuo mitä kirjoitat "maksettavan-Naomin älynväläytykset" on moukkamaista ilmaisua. Kateellista?
        Naomi on vuosikymmenten ajan tehnyt työtä hoitolassaan asiakkaittensa hyvinvoinnin parissa, että ne älynmväläykset taitaa olla jossain muualla vai onko ollenkaan?
        Minunkin mielestäni ikilaihduttaja- jojoilijat jotka selittävät talviajoista ja "muutamista kiloista" voivat rauhassa pitää hyllyvät läskinsä.
        Itse halusin kiloistani eroon, hain häneltä apua ja sitä sain. Olen yksi heistä, jotka ovat dieettiään kehuneet. Onnea sinne You Tubeen!

        No mutta hei, Naomihan tarjookin vaan läskeille mahdollisuuden päästä läskeistää eroon, eihän sitä mahista tarvii silti kenenkää pakosti käyttää.
        Eks se ole just sitä läskeistä kynsi hampai kiinni pitämistä, mistä toi AP laitto, olen kyllä Naomin kanssa samaa mieltä, havainnu ihan saman ilmiön, Itelläki oli pitkään vastustus, ite tiedostin ja pystyn sen nykysin sanoon ääneen, mulla ollu LÄSKII, jost nyt halunnu eroon mut mulla pari frendii jotka selittää ja selittää eikä tee mitään.

        Mitä neet täällä meuhkaa ja ihmettelee pölhösti että mikä dietti ja mikä salanen, eiks ny netistä löyhy palveluita tarjoovien yhteystidot, ainaski ite löysin.
        Mä en ole tota Naomin dieettiä vielä kokeillu mutta meinaan alottaa sen koska oon kuullu siittä hyvää ja Naomista yleensäkin. Mä haluun et must tulee normipainonen. En haluu enää olla LÄSKI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi niitä dieettejä ja laihtuneita on maailma pullollaan.
        Itse suosin Sofia Marklundia, fitnessfia ja Karita Tykkää ja...
        DASH-dieetti meneillään runsain vihanneksin ja elävillä ravitoaineilla.
        Tarkoitan, ettei kaikkea keitetä, paisteta, grillata, niin että suuri osa ravinnoista ja entzyymeistä häviää...

        Miksi sitten täällä vielä pyörit? Eikö tehonneet?


      • Anonyymi

        Oot jo yli kuukauden täällä pyörinyt vahtimassa?
        Ei taida nykyinen dieetti purra?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitus on tehdä tästä dieetistä kulttidieetti, joten pidetään yllä pientä salamyhkäisyyden varjoa eli ei kerrota liikoja.

        Hujujui! Oikein salamyhkäsyyden varjoa? hysshyss, nyttei liikoja kerrota , pidetään yllä ainakii painoa. joooop! kulttidieetti se olla pittää! Mää haluun että on oikeen kulttidieetti, ennenku kiloistani luavun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hujujui! Oikein salamyhkäsyyden varjoa? hysshyss, nyttei liikoja kerrota , pidetään yllä ainakii painoa. joooop! kulttidieetti se olla pittää! Mää haluun että on oikeen kulttidieetti, ennenku kiloistani luavun.

        Syödään Naomin suklaajäätelöä salassa!
        Saa oikean määrän oikeaan aikaan listan.
        Sitten vielä ylläpito neuvot.
        Maksavatko ne erikseen ja saako alennusta?
        Voiko ostaa vain ylläpito ohjeet, kun olen painonhallitsijoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta hei, Naomihan tarjookin vaan läskeille mahdollisuuden päästä läskeistää eroon, eihän sitä mahista tarvii silti kenenkää pakosti käyttää.
        Eks se ole just sitä läskeistä kynsi hampai kiinni pitämistä, mistä toi AP laitto, olen kyllä Naomin kanssa samaa mieltä, havainnu ihan saman ilmiön, Itelläki oli pitkään vastustus, ite tiedostin ja pystyn sen nykysin sanoon ääneen, mulla ollu LÄSKII, jost nyt halunnu eroon mut mulla pari frendii jotka selittää ja selittää eikä tee mitään.

        Mitä neet täällä meuhkaa ja ihmettelee pölhösti että mikä dietti ja mikä salanen, eiks ny netistä löyhy palveluita tarjoovien yhteystidot, ainaski ite löysin.
        Mä en ole tota Naomin dieettiä vielä kokeillu mutta meinaan alottaa sen koska oon kuullu siittä hyvää ja Naomista yleensäkin. Mä haluun et must tulee normipainonen. En haluu enää olla LÄSKI.

        Nimeommaa! Pitäkööt läskit läskinsä ja ne jokkei haluu pittää, laiuhduttakoo! Siinä senn kummempaa vekslaamista tarvita. onko ne kilotnii vienny järenki jossei osata mualta tiatoo kysellä kun pullukoimmilta ketjuisa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syödään Naomin suklaajäätelöä salassa!
        Saa oikean määrän oikeaan aikaan listan.
        Sitten vielä ylläpito neuvot.
        Maksavatko ne erikseen ja saako alennusta?
        Voiko ostaa vain ylläpito ohjeet, kun olen painonhallitsijoita?

        KELTÄ täälä tota kysellää Joka ketjusa? Rasvottuuko jollain niin noi aivotkii ettei mene jakeluu kun on monesa kohtaa se selitetty että sen TIEDON SIITÄ DIEETIDSTÄ SA VAAN JAS AINOOSTAAN SILTÄ KETÄ SEN ON KEHITTÄNY. Se ei taira täälä se Naomi pörrätä mää veikkaan.
        Tommosta käsittämätöntä omasta nupista vedeltyä spekulaatiota jostai listoista ja neuvoista ja alennuksista ja joka KETJUSA?! Eikö osaa googlettaa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta hei, Naomihan tarjookin vaan läskeille mahdollisuuden päästä läskeistää eroon, eihän sitä mahista tarvii silti kenenkää pakosti käyttää.
        Eks se ole just sitä läskeistä kynsi hampai kiinni pitämistä, mistä toi AP laitto, olen kyllä Naomin kanssa samaa mieltä, havainnu ihan saman ilmiön, Itelläki oli pitkään vastustus, ite tiedostin ja pystyn sen nykysin sanoon ääneen, mulla ollu LÄSKII, jost nyt halunnu eroon mut mulla pari frendii jotka selittää ja selittää eikä tee mitään.

        Mitä neet täällä meuhkaa ja ihmettelee pölhösti että mikä dietti ja mikä salanen, eiks ny netistä löyhy palveluita tarjoovien yhteystidot, ainaski ite löysin.
        Mä en ole tota Naomin dieettiä vielä kokeillu mutta meinaan alottaa sen koska oon kuullu siittä hyvää ja Naomista yleensäkin. Mä haluun et must tulee normipainonen. En haluu enää olla LÄSKI.

        Löytyi kolmen eri naomin dieetti tiedot heti kättelyssä.
        Niitä naomeja riittää dieetteineen kuin sieniä metsässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KELTÄ täälä tota kysellää Joka ketjusa? Rasvottuuko jollain niin noi aivotkii ettei mene jakeluu kun on monesa kohtaa se selitetty että sen TIEDON SIITÄ DIEETIDSTÄ SA VAAN JAS AINOOSTAAN SILTÄ KETÄ SEN ON KEHITTÄNY. Se ei taira täälä se Naomi pörrätä mää veikkaan.
        Tommosta käsittämätöntä omasta nupista vedeltyä spekulaatiota jostai listoista ja neuvoista ja alennuksista ja joka KETJUSA?! Eikö osaa googlettaa???

        Se suklaajäätelö ostetaan kaupasta valmiina.
        Naomi laskuttaa vain ohjeista, miten jäätelöä tulee syödä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot jo yli kuukauden täällä pyörinyt vahtimassa?
        Ei taida nykyinen dieetti purra?

        Itse asiassa olen ”pyörinyt” täällä yli kolme vuotta. Kyse ei ole dieetin tehosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KELTÄ täälä tota kysellää Joka ketjusa? Rasvottuuko jollain niin noi aivotkii ettei mene jakeluu kun on monesa kohtaa se selitetty että sen TIEDON SIITÄ DIEETIDSTÄ SA VAAN JAS AINOOSTAAN SILTÄ KETÄ SEN ON KEHITTÄNY. Se ei taira täälä se Naomi pörrätä mää veikkaan.
        Tommosta käsittämätöntä omasta nupista vedeltyä spekulaatiota jostai listoista ja neuvoista ja alennuksista ja joka KETJUSA?! Eikö osaa googlettaa???

        Opettele kirjoittamaan suomea! Tule sitten kauhistelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiukuttaa näköjään kovasti kun et saa ilmaiseksi tietoa vaikka sitä nyt monenmonissa painoketjuissa vonkannutko???
        Minusta ainoastaan tuo mitä kirjoitat "maksettavan-Naomin älynväläytykset" on moukkamaista ilmaisua. Kateellista?
        Naomi on vuosikymmenten ajan tehnyt työtä hoitolassaan asiakkaittensa hyvinvoinnin parissa, että ne älynmväläykset taitaa olla jossain muualla vai onko ollenkaan?
        Minunkin mielestäni ikilaihduttaja- jojoilijat jotka selittävät talviajoista ja "muutamista kiloista" voivat rauhassa pitää hyllyvät läskinsä.
        Itse halusin kiloistani eroon, hain häneltä apua ja sitä sain. Olen yksi heistä, jotka ovat dieettiään kehuneet. Onnea sinne You Tubeen!

        Hyvä sinulle! Mitä sinä täällä pyörit kiukuttelemassa, jos kerran olet naomin ohjeilla syönyt itsesi kaupasta ostetulla suklaajäätelöllä laihaksi? Onko jäätelö loppunut kaupoista, niin että läskit tuli takaisin?

        Minä olen laihduttanut paljon terveellisemmin proteiinilla.
        Jäätelöä en ole edes kaivannut moneenvuoteen.
        Täynnä epäterveellisiä aineita, tehty usein maitoon ja purkki haisee liimalle kun se on tyhjä. Syö sinä liimasekoituksia vahingollisine lisäaineineen, sillä ei se suklaa sitä terveellisemmäksi tee.

        Minä saan lihavat kiukkuisiksi, kun olen laihtunut normaalipainosta normaalin alarajaan. En ole koskaan syönyt itseäni normaalin rajojen ulkopuolelle. On sen verran järkeä itsellä.

        Mutta black magic noita, joksi nami mesin kutsuu itseään löytää selvänäkijänä sinulle uudet suklaajäätelösalaisuudet, kun olet läskistynyt. Keneltä mahtaa saada tietonsa, ihmisparka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se suklaajäätelö ostetaan kaupasta valmiina.
        Naomi laskuttaa vain ohjeista, miten jäätelöä tulee syödä!

        Juuri niin! nami-mesin-black-magic-noita kertoo sitten salaisuuden,
        miten jäätelöä syödään! Ainoa tapa laihtua ja sellaisesta kannattaa maksaa! Tilatkaa ihmeessä aika nami-mesiniltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin! nami-mesin-black-magic-noita kertoo sitten salaisuuden,
        miten jäätelöä syödään! Ainoa tapa laihtua ja sellaisesta kannattaa maksaa! Tilatkaa ihmeessä aika nami-mesiniltä!

        Tilattu! kiitos. Ihan tänä aamuna laitoin ajan tilaukseen ja äsken tuli vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se suklaajäätelö ostetaan kaupasta valmiina.
        Naomi laskuttaa vain ohjeista, miten jäätelöä tulee syödä!

        Eräille ei varmaan tarvitse opettaa miten tulee syödä. Eräät kun ei varmaan muuta osaa tehdäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyi kolmen eri naomin dieetti tiedot heti kättelyssä.
        Niitä naomeja riittää dieetteineen kuin sieniä metsässä.

        Ja yhtäkään ei varmaan aloiteta? Helpompaa syödä samalla pasteijaa kun lueskelee keskusteluja miten voisi, huom, voisi jos viitsisi, laihduttaa.

        Luetun ymmärtämisessäkin varmaan kehittämistä, tuossa juuri kerrottu että Naomin dieettiä ei saa kuin häneltä. Netissä voi olla monenkin Naomin dieettejä mutta millä itse olen laihtunut, sitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräille ei varmaan tarvitse opettaa miten tulee syödä. Eräät kun ei varmaan muuta osaa tehdäkään.

        Hihihihihi! :) :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin! nami-mesin-black-magic-noita kertoo sitten salaisuuden,
        miten jäätelöä syödään! Ainoa tapa laihtua ja sellaisesta kannattaa maksaa! Tilatkaa ihmeessä aika nami-mesiniltä!

        Kilot tekee katkeraksi ja kiukkuiseksi? Sehän on selvä jos joku ihminen vaikka jotain yli 100kg ylimääräistä painoakin vetää mukanaan päivästä toiseen, niin voihan sitä olla hiukka häijy. Täytyy ymmärtää. Nopsasti napsimaan herkkupaloja ja kakkua lohdukkeeksi. Ja jätskiä. Ihan mitä vaan. Ja kiukkuamaan hoikille ja heidän kehittämilleen laihdutusohjelmille. Sellaisiakin vielä läsk... lihavien kiusaksi! Voi mokomaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimeommaa! Pitäkööt läskit läskinsä ja ne jokkei haluu pittää, laiuhduttakoo! Siinä senn kummempaa vekslaamista tarvita. onko ne kilotnii vienny järenki jossei osata mualta tiatoo kysellä kun pullukoimmilta ketjuisa.

        Josson niin lihavia että häpee eikä kehtaa mennä kysymään siältä misä tiatoo on. Täälä saa huudella ja meuhkata kun ei tarvihe näyttäytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit odottaa vaikka maailman tappiin, tänne ne Naomin dieetin salat ei varmasti ilmesty, ne kun saa häneltä vain asiakkaat jotka sen tilaa ja maksaa.
        Hinta on edullinen mutta koska ne on osin henkilökohtaisesti laadittuja, niin miksi joku alkaisi täällä omaansa esitellä ja vielä ilmaiseksi?

        En tiedä mistään kultista enkä mainoskampanjasta, olen huomannut kyllä että lisäkseni monet muut avun saaneet ovat dieettiä kehuneet. Tämä viimeisin dieettihän on muunnos siitä aiemmasta, jo vuosia vanhasta. Sitä en kokeillut kun kiloja alkoi tulla vasta iän myötä, mutta ystäväni laihdutti sen avulla ja pois on kilot pysyneet. Ja siitä kun aloitti on jo kymmenkunta vuotta että ei todellakaan ole mikään uusi juttu.

        Luin jostain että ensin on joku konsultaatio keskustelu niin senkö jälkeen saa sitten sen dieetin itelleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin jostain että ensin on joku konsultaatio keskustelu niin senkö jälkeen saa sitten sen dieetin itelleen?

        Nii, mä ainaskin varasin hälle ajan Fasebook messengeriin, puhuttiin ja sain siitä tosi paljon neuvoo ja apua mun tilanteeseen, sitten laittoi mulle sen ohjelman s-postina tuleen.
        Olen nyt pian 8 viikkoo sitä noudattanut ja tehoo kyllä paljon paremmin kun mitkään muut tähän mennessä. Varmaan osaks siks että tossa ei tarvi laskee niitä rasittavia kalorilaskujuttuja ja sitten se, että olo on koko ajan hyvä ja tuntuu kylläiseltä. Painoo on laskenut reilu 5 kiloo ja vointi ollu paljon parempi kun ennen.

        Tilasin just sen suklaajäätelödieetin, mutta se jäätelö tossa ihan vaan oikeestaan yks lisä, ja se siis ihan yks ja ainoo tietty suklaajäätelö, en olis ikinä varmaan ite tullu edes ostaneeks, mutta tohon dieettiin kuuluu siis paljon muuta.


    • Anonyymi

      Helppo yhtyä tuohon Naomin sanomaan. Näyttäisi tosiaan siltä että on niitä jotka haluaa vaan vinkua ja valittaa kiloistansa ja selittää jotain jonninjoutavaa kaloreista ja kaaleista ja alkavat hyökkäillä niitä kohti, jotka apua tarjoaa, sen sijaan, että ottaisivat asioista selvää.

      Olen käynyt näissä ketjuissa jonkin aikaa, toiveissa oli löytää toimiva keino. Täällä alettiin kehua Naomin dieettiä, olen siitä aiemmin jo lukenutkin. Jossain terveyslehdessä oli hänestä ja ammattitaidostaan hyvä juttu, mutta yllättävää ollut, miten ikävällä tavalla näissä ketjuissa jotkut alkaneet ruotia että kun ei ole ennen kuultu ja onpa salaista jne. Eikö ihmiset lue lehtiä? Täältäkö ne "tietonsa" haalii?

      Sikseen. Eihän kukaan ole pakottanut ketään laihtumaan?

      Laitoin Naomille sähköpostia ja toivon saavani hänelle pian ajan. Haluan laihtua.

      • Anonyymi

        Väärin että noin herkkäuskoinen ja naiivi ihminen saa äänestää eduskuntavaaleissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin että noin herkkäuskoinen ja naiivi ihminen saa äänestää eduskuntavaaleissa.

        Oliks se viime vaaleissa sulta pois?


    • Anonyymi

      Naomi Mesin sanoo itse olevansa black magic noita.
      Keneltä hän silloin sen tiedon saa?
      Kaikki eivät ole olleet hänen neuvoihinsa, ennusteluihin tyytyväisiä.

      • Anonyymi

        Ahaaaaaaa!!!! Se onkin siis kuinka arvelin! Joku koittanut häneltä aikaa ennustukseen eikä ole saanut, SIKSI siis ei pysty häneltä sitä laihdutusohjelmaakaan kysellä. No voi harmi!
        SIKSI siis täytyy PAINONHALLINTAKETJUSSAKIN?!? häntä arvostella!

        Itse olen ollut häneen erittäin tyytyväinen. Miksi? Koska sain häneltä AJAN ja koska on HYVÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaaaaaaa!!!! Se onkin siis kuinka arvelin! Joku koittanut häneltä aikaa ennustukseen eikä ole saanut, SIKSI siis ei pysty häneltä sitä laihdutusohjelmaakaan kysellä. No voi harmi!
        SIKSI siis täytyy PAINONHALLINTAKETJUSSAKIN?!? häntä arvostella!

        Itse olen ollut häneen erittäin tyytyväinen. Miksi? Koska sain häneltä AJAN ja koska on HYVÄ.

        Hienoa, että sait, mitä halusit!
        Googlaamalla Naomin dieettiä ja muuta vastaavaa
        saa useampia Naomi-dieettejä.
        Seuraavana päivänä ne ovat lisääntyneet entisestään.
        Sieltä löytyy jokaiselle mieleinen, vaikka jäätelöllä!
        Naomi on neuvonut jonkin sanojen mukaan syömään
        teelusikallisen jäätelöä aterian jälkeen, mussuttamaan sitä
        kauan taittaakseen suolaisen aterian maun.
        Minä mussutan mieluummin 80% suklaata aterian jälkeen,
        sen monien hyötyjen vuoksi.
        Muuten, proteiinijäätelö "Lohilo" on hyvä ja kallis valinta.
        Löytyy suklaallakin, niille, jotka eivät naomi-noidalta aikaa saaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että sait, mitä halusit!
        Googlaamalla Naomin dieettiä ja muuta vastaavaa
        saa useampia Naomi-dieettejä.
        Seuraavana päivänä ne ovat lisääntyneet entisestään.
        Sieltä löytyy jokaiselle mieleinen, vaikka jäätelöllä!
        Naomi on neuvonut jonkin sanojen mukaan syömään
        teelusikallisen jäätelöä aterian jälkeen, mussuttamaan sitä
        kauan taittaakseen suolaisen aterian maun.
        Minä mussutan mieluummin 80% suklaata aterian jälkeen,
        sen monien hyötyjen vuoksi.
        Muuten, proteiinijäätelö "Lohilo" on hyvä ja kallis valinta.
        Löytyy suklaallakin, niille, jotka eivät naomi-noidalta aikaa saaneet.

        Naomi-dieettejä voi olla vaikka kuinka paljon ja niissä voidaan neuvoa mussuttamaan mitä vaan. ja sekös varmasti mieluisaa,,,, se mussuttaminen,,,, Takuuvarmasti ei ole kuitenkaan näkijänainen Naomin dieettejä kun juuri tänään minulle sanoi että sen saa vain häneltä. Sitä ei löydy mistään netistä.


      • Anonyymi

        Tulit sitten tänne(kin) Naomista valehteleen:"Naomi Mesin sanoo itse olevansa black magic noita."
        Missä on tollain ikinä sasnonu?
        Tunnen ja tiedän Naomin hyvin kun olen asiakkaansa jo yli vuosikymmenen ajalta ja seuraan kaiken aikaa julkaisujaan, enkä ole missään tollasta nähny.

        Muissakin ketjuissa noita samoja valeita, mitä Naomi sanonu sitä tai tätä. Tajuak, ettet voi jossain netissä(kään) valehdella mitä joku on muka sanonu, IP-osote on helppo selvittää. Voit joutua noista valeistas vastaamaan. Tässäkin ketjussa tota samaa törkyä Naomista ja sanomisistaa vaikka kuin mones kohtaa. Kannattais lopettaa.


    • Anonyymi

      Jäätelöä sallivia dieettejä löytyy monia googlaamalla.
      Itse suosin noom-dieettiä, sillä sellaista ihmejäätelöä ei ole vielä keksitty, mikä sisältäisi keholle välttämättömät rakennusaineet.
      Läskien on syötävä sitä suklaajäätelöä kauan, ennen kuin laihtuvat!
      Täytyy rakastaa jäätelöä, että sellaista jaksaisi syödä viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen!
      Entä, kun se jäätelö-dieetti loppuu?
      Rasvasolut alkavat taas pullistua ja paisua ja olosen mukaista.

    • Anonyymi

      Naomi Mesin kertoo itse olleensa jo lapsesta asti selvänäkijä.
      Esittelee itseään black magic noitana.
      Onko se kunnianloukkausta, että sen toistaa täällä, vai saako hän vain itse kutsua itseään meedioksi ja black magic noidaksi?
      Tottahan te tiedätte, mistä hengestä ne meediot tietonsa saavat,
      kun tekeytyvät "valkeuden enkeleiksi"?

      Onko suklaajäätelö-dieetti hyvää, kun yksin syö?

      • Anonyymi

        Jäi joku black magic noita -levy pyörimää? Toista nytvielä muutama kerta kun noista ei ihan selvinnyt vielä KUINKA vatun tosi kateelline lainkaa olet. Tulee mielee joku itkuotkuraivarei saava pullukka josai jädelaarin edesä miettis et mikä laatu laihduttas ja kunei tiedä ostaa ja SYÖ varmuureks koko kaupan pakastealtaalllise. ohimennes tietty pullatiskistä kaikki mukaa mikä irtoo. mitähähähä? Hah!

        Ainkin on ihan HELVETIN HYVÄNNÄKÖINEN, noitanaine. Laiha kuin pajunvitsa, lahjan saanu näkijänainen ja hemmetin hauska. kaike lisäks. Monitaitoine tosissaa. Unohtiko pullee mainita ton taidepuolen kokonaa? Oomma olllu samas proggigses pari kertaa ja meitä sielä useempiki jannu ja kaikki kuolaa perään. Kandee kadepulleitte hakee muutama kymmene kiloo jädee, oikee kermasta ja vähä pullaa päälle. Kylä se siittä helpottaa. Hahaah!


      • Anonyymi

        Yllättävän paljon käyt asioitaan vakoilemassa. Stalkkeri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäi joku black magic noita -levy pyörimää? Toista nytvielä muutama kerta kun noista ei ihan selvinnyt vielä KUINKA vatun tosi kateelline lainkaa olet. Tulee mielee joku itkuotkuraivarei saava pullukka josai jädelaarin edesä miettis et mikä laatu laihduttas ja kunei tiedä ostaa ja SYÖ varmuureks koko kaupan pakastealtaalllise. ohimennes tietty pullatiskistä kaikki mukaa mikä irtoo. mitähähähä? Hah!

        Ainkin on ihan HELVETIN HYVÄNNÄKÖINEN, noitanaine. Laiha kuin pajunvitsa, lahjan saanu näkijänainen ja hemmetin hauska. kaike lisäks. Monitaitoine tosissaa. Unohtiko pullee mainita ton taidepuolen kokonaa? Oomma olllu samas proggigses pari kertaa ja meitä sielä useempiki jannu ja kaikki kuolaa perään. Kandee kadepulleitte hakee muutama kymmene kiloo jädee, oikee kermasta ja vähä pullaa päälle. Kylä se siittä helpottaa. Hahaah!

        Joo pullukoilla tuntus olevan kova vastustus laihdutukseen. Mää en myöskään paksuja muijia kattele, hyi hitto!
        Ittellä hiukan tullut vatsaa kun autossa istun päivät jää liikunta vähiin mutta kyllä muijan tarttee olla pieni, siro ja soma.
        Meinaa laatat välillä lentää kun näkee niitä ihrapyllyjä tuolla kauppojen kassajonoissakin.
        Kävelee käytävillä niin ohi kun koitat kiertää kestää kauan!

        Kamalaa on toi akkaväen kateus. Mun tuttava oli noitanaisella ollu hieronnasa, osaa kuulemma hommansa. Sano on kun kävelevä tietosanakirja mitä tulee noihin terveysasioin, että eikös se laihdutuskin samaan kuulu. Ottasivat vaan paksukkeet neuvot vastaan mistä saavat eikä täälä huutasi kun hyeenat kateuttaan, vois vaikka joku joskus, no jotain.. Itte en kattele edes entisiä paksukkeita kun niillä läskit roikkuu vaikka on kiloistansa ehkä päässeekki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pullukoilla tuntus olevan kova vastustus laihdutukseen. Mää en myöskään paksuja muijia kattele, hyi hitto!
        Ittellä hiukan tullut vatsaa kun autossa istun päivät jää liikunta vähiin mutta kyllä muijan tarttee olla pieni, siro ja soma.
        Meinaa laatat välillä lentää kun näkee niitä ihrapyllyjä tuolla kauppojen kassajonoissakin.
        Kävelee käytävillä niin ohi kun koitat kiertää kestää kauan!

        Kamalaa on toi akkaväen kateus. Mun tuttava oli noitanaisella ollu hieronnasa, osaa kuulemma hommansa. Sano on kun kävelevä tietosanakirja mitä tulee noihin terveysasioin, että eikös se laihdutuskin samaan kuulu. Ottasivat vaan paksukkeet neuvot vastaan mistä saavat eikä täälä huutasi kun hyeenat kateuttaan, vois vaikka joku joskus, no jotain.. Itte en kattele edes entisiä paksukkeita kun niillä läskit roikkuu vaikka on kiloistansa ehkä päässeekki.

        En ole väittänyt meedio naomi mesiniä kyvyttömäksi!
        Kysäisin vain, mistä hengestä hän tietonsa ja taitonsa hankkii.
        "Valkeuden enkeleiksi" tekeytyvät ovat hyvin suosittuja
        auttaessaan ihmisiä monella tavalla.
        Meedioitten luo poliitikotkin kiirehtivät saadakseen neuvoja.
        Kaunis, hoikka nainen black magic noita on, niiden mielestä,
        jotka maalatusta porkkanasta tykkäävät!:-)

        Tämä on nyt laihdutus/painonhallinta foorum, joten
        en alkanut hänen taulujaan mainostamaan, joita
        hän kaupittelee toisella nimellä, jonka te tunnette.

        Kauneushoitolan pyörittämiseen tarvitaan monenlaisia
        kykyjä, joita minulla ei ole.
        Lääkärien tietoja ja taitoja, sekä apteekin myrkkyjä
        minäkin kaihdan viimeiseen asti.
        Ihminen on niistä samoista alkuaineista kuin kasvit ja
        itse suosin kaikenlaista luonnosta löytyvää vaivoihini.

        Menkää te, pojat, sinne sievän noidan hoidettavaksi,
        mutta älkää nyt kuolaanne tukehtuko.

        Onko naomin jäätelö-dieetti sopinut näin helleaikaan?
        Maistui varmaan namille, mutta montako kg:tä pudotitte?
        Tämä kun on laihdutus/painonhallinta foorum. :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävän paljon käyt asioitaan vakoilemassa. Stalkkeri?

        Eiköhän jokaisella ole oma vastuu ottaa selvää neuvojien ja
        terapeuttien koulutus ja suositukset?
        Kauneushoitoloilla varsinkaan ei tunnu olevan mitään
        vastuuta vahingoista, joita asiakkailleen tekevät.
        Lääkäreillä on enemmän, vaikka harvoin he hoitovirheistä
        vastuuseen ja korvauksiin, korjauksiin joutuvat.
        Niistä on dokumentteja ollut vuosikymmeniä.
        Uutisissa, lehdissä, You Tubessa, facebookissa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole väittänyt meedio naomi mesiniä kyvyttömäksi!
        Kysäisin vain, mistä hengestä hän tietonsa ja taitonsa hankkii.
        "Valkeuden enkeleiksi" tekeytyvät ovat hyvin suosittuja
        auttaessaan ihmisiä monella tavalla.
        Meedioitten luo poliitikotkin kiirehtivät saadakseen neuvoja.
        Kaunis, hoikka nainen black magic noita on, niiden mielestä,
        jotka maalatusta porkkanasta tykkäävät!:-)

        Tämä on nyt laihdutus/painonhallinta foorum, joten
        en alkanut hänen taulujaan mainostamaan, joita
        hän kaupittelee toisella nimellä, jonka te tunnette.

        Kauneushoitolan pyörittämiseen tarvitaan monenlaisia
        kykyjä, joita minulla ei ole.
        Lääkärien tietoja ja taitoja, sekä apteekin myrkkyjä
        minäkin kaihdan viimeiseen asti.
        Ihminen on niistä samoista alkuaineista kuin kasvit ja
        itse suosin kaikenlaista luonnosta löytyvää vaivoihini.

        Menkää te, pojat, sinne sievän noidan hoidettavaksi,
        mutta älkää nyt kuolaanne tukehtuko.

        Onko naomin jäätelö-dieetti sopinut näin helleaikaan?
        Maistui varmaan namille, mutta montako kg:tä pudotitte?
        Tämä kun on laihdutus/painonhallinta foorum. :-)

        Joillakin ottaa koville, huomataan--- enemmän kuin toisilla. Ymmärrystä. Paljon ymmärrystä. Sellaistakin kohtaan joka alkaa täällä itse ulvoa jostain naomi-noidasta ja toisessa kommentissa jo tähdentää että on painonhallintafoorum. Ei taida vaakan lukemien lisäksi ihan kaikki muukaan olla kohdillaan----

        Minulla on kaksikin hänen tauluaan, kauniita enkelitauluja ovatkin ja maalaa niitä taiteilijanimellään Misaga Tafti. Niistähän on ollut vaikka miten paljon lehdissä juttua, menee taulujaan ulkomaita myöten ja pitänyt monen monituisia taidennäyttelyitä.

        Kunhan nyt ei joku kateuteensa tukehtuisi---

        Itseltäni putosi se 12 kiloa mikä oli tavoite, sen jälkeen vielä 2 kiloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän jokaisella ole oma vastuu ottaa selvää neuvojien ja
        terapeuttien koulutus ja suositukset?
        Kauneushoitoloilla varsinkaan ei tunnu olevan mitään
        vastuuta vahingoista, joita asiakkailleen tekevät.
        Lääkäreillä on enemmän, vaikka harvoin he hoitovirheistä
        vastuuseen ja korvauksiin, korjauksiin joutuvat.
        Niistä on dokumentteja ollut vuosikymmeniä.
        Uutisissa, lehdissä, You Tubessa, facebookissa...

        Mitä jankutat kauneushoitolasta? Naomin hoitola ei ole mikään kauneushoitola, tai ei ainakaan viimeksi ollut kun siellä kävin asiakkaana.

        Pitkän linjan hoitoalan ammattilainen, kymmeniä vuosia toiminut että ainakin minulle riittää vakuuttamaan . Aina olen avut saanut kun olen käynyt.

        Jokainen menee missä itse tykkää käydä ja käyttää niitä palveluita mitä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pullukoilla tuntus olevan kova vastustus laihdutukseen. Mää en myöskään paksuja muijia kattele, hyi hitto!
        Ittellä hiukan tullut vatsaa kun autossa istun päivät jää liikunta vähiin mutta kyllä muijan tarttee olla pieni, siro ja soma.
        Meinaa laatat välillä lentää kun näkee niitä ihrapyllyjä tuolla kauppojen kassajonoissakin.
        Kävelee käytävillä niin ohi kun koitat kiertää kestää kauan!

        Kamalaa on toi akkaväen kateus. Mun tuttava oli noitanaisella ollu hieronnasa, osaa kuulemma hommansa. Sano on kun kävelevä tietosanakirja mitä tulee noihin terveysasioin, että eikös se laihdutuskin samaan kuulu. Ottasivat vaan paksukkeet neuvot vastaan mistä saavat eikä täälä huutasi kun hyeenat kateuttaan, vois vaikka joku joskus, no jotain.. Itte en kattele edes entisiä paksukkeita kun niillä läskit roikkuu vaikka on kiloistansa ehkä päässeekki.

        Sinähän oletkin sellainen hoikka poika, sädesilmä!
        Mitä ihmettä SINÄ täällä laihdutus-foorumilla teet?
        Mitä teit pikku-noidan luona?
        Olit varmasti hierottamassa mahtavia lihaksiasi.
        Taikoiko hän "rantajellonalle" uutukaiset lihakset,
        joilla hurmata niitä langanohuita kaunottaria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin ottaa koville, huomataan--- enemmän kuin toisilla. Ymmärrystä. Paljon ymmärrystä. Sellaistakin kohtaan joka alkaa täällä itse ulvoa jostain naomi-noidasta ja toisessa kommentissa jo tähdentää että on painonhallintafoorum. Ei taida vaakan lukemien lisäksi ihan kaikki muukaan olla kohdillaan----

        Minulla on kaksikin hänen tauluaan, kauniita enkelitauluja ovatkin ja maalaa niitä taiteilijanimellään Misaga Tafti. Niistähän on ollut vaikka miten paljon lehdissä juttua, menee taulujaan ulkomaita myöten ja pitänyt monen monituisia taidennäyttelyitä.

        Kunhan nyt ei joku kateuteensa tukehtuisi---

        Itseltäni putosi se 12 kiloa mikä oli tavoite, sen jälkeen vielä 2 kiloa.

        Hiukan vielä suklaajäätelöä nami-mesin ohjeen mukaan,
        niin sillä selvä! Jätän teidät nyt rauhaan ja poistun näistä maisemista.
        Olkaa nyt nätisti siellä hoitolassa, tai saatte hyppiä sammakkoina pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin ottaa koville, huomataan--- enemmän kuin toisilla. Ymmärrystä. Paljon ymmärrystä. Sellaistakin kohtaan joka alkaa täällä itse ulvoa jostain naomi-noidasta ja toisessa kommentissa jo tähdentää että on painonhallintafoorum. Ei taida vaakan lukemien lisäksi ihan kaikki muukaan olla kohdillaan----

        Minulla on kaksikin hänen tauluaan, kauniita enkelitauluja ovatkin ja maalaa niitä taiteilijanimellään Misaga Tafti. Niistähän on ollut vaikka miten paljon lehdissä juttua, menee taulujaan ulkomaita myöten ja pitänyt monen monituisia taidennäyttelyitä.

        Kunhan nyt ei joku kateuteensa tukehtuisi---

        Itseltäni putosi se 12 kiloa mikä oli tavoite, sen jälkeen vielä 2 kiloa.

        Huomasin kyllä nämä enkelitaulut. Ja muutkin kuvaelmat.
        Herkkä nainen, joka näkee luonnon kauneuden.
        Voisihan niitä tilata, jos sellaisesta taiteesta tykkäisi.

        Lupaan pistää kädet ristiin iltasella ja rukoilla
        Naomi Mesinille Taivaan Isän johdatusta.

        Tämä nyt tästä henkilöstä.

        Hyvää illan jatkoa kaikille - sen suklaajäätelön parissa.
        Älkää ahmiko, niin että halkeatte.

        Heippa! Velho


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jankutat kauneushoitolasta? Naomin hoitola ei ole mikään kauneushoitola, tai ei ainakaan viimeksi ollut kun siellä kävin asiakkaana.

        Pitkän linjan hoitoalan ammattilainen, kymmeniä vuosia toiminut että ainakin minulle riittää vakuuttamaan . Aina olen avut saanut kun olen käynyt.

        Jokainen menee missä itse tykkää käydä ja käyttää niitä palveluita mitä haluaa.

        ”Pitkän linjan hoitoalan ammattilainen”

        Löytyykö hänen nimensä Julkiterhikistä vai onko hän saanut tietonsa suoraan Jumalalta?

        Hae sosiaali- tai terveydenhuollon ammattihenkilön ammattioikeutta koskevia tietoja sosiaali- ja terveydenhuollon ammattihenkilöiden keskusrekistereiden julkisesta tietopalvelusta. Voit hakea tietoja joko henkilön etu- ja sukunimellä tai rekisteröintinumerolla. Nimellä haettaessa sekä sukunimi että etunimi ovat pakollisia tietoja.:

        https://julkiterhikki.valvira.fi/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Pitkän linjan hoitoalan ammattilainen”

        Löytyykö hänen nimensä Julkiterhikistä vai onko hän saanut tietonsa suoraan Jumalalta?

        Hae sosiaali- tai terveydenhuollon ammattihenkilön ammattioikeutta koskevia tietoja sosiaali- ja terveydenhuollon ammattihenkilöiden keskusrekistereiden julkisesta tietopalvelusta. Voit hakea tietoja joko henkilön etu- ja sukunimellä tai rekisteröintinumerolla. Nimellä haettaessa sekä sukunimi että etunimi ovat pakollisia tietoja.:

        https://julkiterhikki.valvira.fi/

        Paljonpa alkoi kiinnostaa noitanaomin asiat hahahaa! Voi saakelis sentää!

        Kävin pari vuatta taakkeppäin yhdellä hermoratahierojalla ja selkä tuli kuntoon.

        Nytte menen Naomille saamaan saman setin kun loma alkaa. Ei mahda löytyä noista rekistereistä vaikkas siälä kuinka paksun nokkas kansa nuuskisit. Löytyyskö noista rekistereistä jotakin pulleudenpoistoon jos semmotteen nyt ensteks apuja kyselisit?

        Pitkän linjan hoitoalan ammattilainen oli se edellinenkii kellä kävin, katos kun hoitoja on monellaisia ja itte olen käyny jo vuasia pelkästään näisä vaihtoehtosisa. Lääkäreillä aikani turhaan juaksin en vaivaani apuja saannu.

        Tuntuu joillakii olevan semmottiisiaki vaivoja mihin ei mahtasi tehota nuat vaihtoehtosetkaa. Meinaa joson ehkä vaa lusikalla annettu nii voiko kauhalla vaatia. Kamalinta mitä saakelis saatan tiätää on läski ja yksinkertane muija joka on kaikellisäks ihan saatanan kateelline.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Pitkän linjan hoitoalan ammattilainen”

        Löytyykö hänen nimensä Julkiterhikistä vai onko hän saanut tietonsa suoraan Jumalalta?

        Hae sosiaali- tai terveydenhuollon ammattihenkilön ammattioikeutta koskevia tietoja sosiaali- ja terveydenhuollon ammattihenkilöiden keskusrekistereiden julkisesta tietopalvelusta. Voit hakea tietoja joko henkilön etu- ja sukunimellä tai rekisteröintinumerolla. Nimellä haettaessa sekä sukunimi että etunimi ovat pakollisia tietoja.:

        https://julkiterhikki.valvira.fi/

        Voiko oikeesti joku olla noin vi**n tyhmä?
        Miksi helvetissä olisi jossain julkiterhikeissä? Luuleeko joku että sinne listataan luontaishoitajat ja hermoratahierojat ja Ayurvedahoitajat ja reikihoitajat ja monen muun lajin terapeutit ja niitähän nyt on!

        Kyllä ne kokonaisvaltaisia hoitoja tarjoavat hoitajat saa ne tietonsa ihan SUORITTAMIENSA KOULUTUSTEN KAUTTA. "vai onko hän saanut tietonsa suoraan Jumalalta?" Jumalanpilkkaako täällä saa harjoittaa kaiken maailman yksinkertaisuutta osoittavat? Eikö näihin ylläpito mitenkään reagoi?


      • Anonyymi

        Kaikki hyvin? Kuitenkii?


      • Anonyymi

        Enemmän ihmettelen miks pitää toistaa tollaista asiaa täällä? Miten toi liittyy painonpudotukseen?


    • Anonyymi

      En tarvinnut lainkaan Naomin ohjeita, vaan laihduin kilon viikossa.

      Söin perunaa, puuroa, leipää, kalaa, kanaa, papuja, kasviksia, marjoja ja hedelmiä. Laskin energiat joka päivä. Kävelin 2 -3 km joka päivä.

      Oikeaa laardia.

      • Anonyymi

        Kilosta puoleen kiloon on sopiva määrä laihtua viikossa,
        että "nahkapuku" ei ala repsottamaan liian tilavana.
        Nahka ehtii uusiutua hiljakseen rasvan sulaessa.
        Hyvä kävellä, kun se rasva poistuu kehosta hien ja
        hengityksen kautta. Siksi reipasta kävelyä suositellaan.
        Ei tarvitse myöskään mitään nahan pois leikkauksia,
        mistä voi jäädä isot arvet - joillakin ympäri kehoa!
        1kg rasvaa pois on 2*500g voipakua. Tapu, tapu!
        Itse saan sen pois kuukaudessa nykyisin. En viikossa.
        Vielä jos harjoittaa lihasvoimaa, niin voi laskea
        läskin lähtevän ja lihasten kasvavan, joten se
        painon kehon muovautuminen on kaksinkertainen!
        Vaatteissa sen näkee, kun saa ne köyttää päälleen.


    • Anonyymi

      Laihduttaminen on kyllä suht helppoa, mutta kun lopettaa sen laihduttamisen ja palaa syömään samoin kuin ennen laihduttamista, niin kappas kohta on taas yhtä lihava.

      Pitäisi pystyä tarkkailemaan niitä syömisiään siis loppu elämän.

      Kokemusta on….

    • Anonyymi

      Kun näitä painonhallintaketjuja lukee, niin on pakosti samaa mieltä kuin mitä Naomi sanonu ton AP:n jutussa.

      Jos olisin Naomi, en tollasten, tekis mieli sanoa läskilotjien, mutta en taida kehdata, takia näkis vaivaa. Täällä ne paiskoo paskaa ja käy sen sivuilla kyttäämäsä, mutta tekeekö ne elettäkää että niitten kilot vähenis, ei tee.

      Kauheita kateellisia ähinöitä ja ihan säälittävän tyhmiän olosia kommentteja. Jostain Naomin ulkonäöstäki aletaan sitten ujeltaa. Olen muutaman kerran tavannut ja voin sanoa että on luonnossa vielä kauniimpi kuin kuvissa, jos se edes on mahdollista. Ja varmuudella voin sanoa; Ei grammaakaan ylipainoo.!

      Että jos nyt herrantähden joku sellanen kaunotar ja asioista tietävä koittaa näitä pulleita autella, niin tajuisiva ny edes sen verran, että kun ei sitä turpaa syömisen takiakan kiinni pideta, niin kannattasi pitää se ehkä tääläki soukemmalla ja KUUNNELLA, mitä hällä on asiaa! Jos edes vaikka kilo kevenis niistä läskeistä.

      • Anonyymi

        Mitä sä oikein selität?


      • Anonyymi

        Ne on ehkä niin karseessa kunnossa jo ettei kehtaa ottaa yhteyttä. Vetävä pullapitkoo ja limua jossain sohvan takana piilossa ja kaihtimet alhaalla ja tilaa pizzaa kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on ehkä niin karseessa kunnossa jo ettei kehtaa ottaa yhteyttä. Vetävä pullapitkoo ja limua jossain sohvan takana piilossa ja kaihtimet alhaalla ja tilaa pizzaa kotiin.

        Mitä olen seurannut Naomi-porukan kirjoitteluja tällä palstalla, niin aika kiukkuisia tuntuvat aina olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olen seurannut Naomi-porukan kirjoitteluja tällä palstalla, niin aika kiukkuisia tuntuvat aina olevan.

        Mitä olen tätä palstaa seurannut niin aika tyytyväisiä tuntuvat olevan siihen kohuttuun Naomi-dieettiin. Oli pakko tilata se itsellekin, tai siis vasta laitoin aikaa varaukseen.

        Mä en tiedä mistään kiukkusista muuta kun ne jotka koittaa tehdä siitä ongelmaa että toiset laihtuu ja haluaa laihtua. Ihan kun kauheesti kadehtisi niitä jotka on alkanut ja onnistunu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olen tätä palstaa seurannut niin aika tyytyväisiä tuntuvat olevan siihen kohuttuun Naomi-dieettiin. Oli pakko tilata se itsellekin, tai siis vasta laitoin aikaa varaukseen.

        Mä en tiedä mistään kiukkusista muuta kun ne jotka koittaa tehdä siitä ongelmaa että toiset laihtuu ja haluaa laihtua. Ihan kun kauheesti kadehtisi niitä jotka on alkanut ja onnistunu.

        ”Oli pakko tilata se itsellekin, tai siis vasta laitoin aikaa varaukseen. ”

        Oletko kirjoitellut aikaisemmin tälle palstalle Naomi-myönteisiä viestejä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olen seurannut Naomi-porukan kirjoitteluja tällä palstalla, niin aika kiukkuisia tuntuvat aina olevan.

        Epäilisin että täällä pyörii vain yksi naomilainen. Muualla ei ole havaintoja kyseisestä dieetistä.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Epäilisin että täällä pyörii vain yksi naomilainen. Muualla ei ole havaintoja kyseisestä dieetistä.

        Niillä on jotka lukee lehtiä ja muitakin julkaisuja kun jotkut netin painonhallintapalstat. :)

        NS. sisäpiiritietoa paljon saatavilla myös Naomin vakiasiakkailla joihin itsekin kuulun, ja mitä kautta itsekin lisää tietoa sain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niillä on jotka lukee lehtiä ja muitakin julkaisuja kun jotkut netin painonhallintapalstat. :)

        NS. sisäpiiritietoa paljon saatavilla myös Naomin vakiasiakkailla joihin itsekin kuulun, ja mitä kautta itsekin lisää tietoa sain.

        Juurikin niin! Tuosta nimimerkistä on kyllä muuallakin havaintoa :( Jokapaikassa näillä palstoilla pyörii kommentoimassa ja kritisoimassa ja Naomin dieetin kimpussa, onko joku pakottanut siitä mitään tietämäänkään???!!!
        Onko se meiltä dieetin löytäneiltä jotenkin pois, jos joku ei siitä tiedä? Heh!

        Kyllä itse otan neuvot niiltä joilla ammattitaitoa ja tietämystä terveyden ja hyvinvoinnin ylläpitämisestä ja joilla ei selkeästi ole itsellään paino-ongelmia....on sillain jotenkin vakuuttavampaa...

        Oli tosi ihana kokoontuminen, sain kanssa paljon lisää "sisäpiiritietoa". On sillain motivaatiota lisäävää, kun tapaa muita ja saa jakaa kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin niin! Tuosta nimimerkistä on kyllä muuallakin havaintoa :( Jokapaikassa näillä palstoilla pyörii kommentoimassa ja kritisoimassa ja Naomin dieetin kimpussa, onko joku pakottanut siitä mitään tietämäänkään???!!!
        Onko se meiltä dieetin löytäneiltä jotenkin pois, jos joku ei siitä tiedä? Heh!

        Kyllä itse otan neuvot niiltä joilla ammattitaitoa ja tietämystä terveyden ja hyvinvoinnin ylläpitämisestä ja joilla ei selkeästi ole itsellään paino-ongelmia....on sillain jotenkin vakuuttavampaa...

        Oli tosi ihana kokoontuminen, sain kanssa paljon lisää "sisäpiiritietoa". On sillain motivaatiota lisäävää, kun tapaa muita ja saa jakaa kokemuksia.

        Ei laihdutuksessa ole mitään sisäpiiritietoa. Hyvä että käytit lainausmerkkejä.

        Kaikki dieetit laihduttavat, jos niissä on energiavajaus ja niitä noudattaa. Ruokahalun hallinta on usein kuitenkin ongelma.

        Kannattaa kokeilla syödä kolme kuukautta niin kuin omaa ihannepainoa vastaavan painoinen söisi. Jos siihen ei kykene, sitten on turha laihduttaakaan, koska paino nousisi vääjäämättä entisiin lukemiin.

        Mutta laihduttajilla on aina kiire. Ylipainosta on kärsitty kenties vuosikaudet tai -kymmenet, silti laihtumisen pitäisi tapahtua pikapikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei laihdutuksessa ole mitään sisäpiiritietoa. Hyvä että käytit lainausmerkkejä.

        Kaikki dieetit laihduttavat, jos niissä on energiavajaus ja niitä noudattaa. Ruokahalun hallinta on usein kuitenkin ongelma.

        Kannattaa kokeilla syödä kolme kuukautta niin kuin omaa ihannepainoa vastaavan painoinen söisi. Jos siihen ei kykene, sitten on turha laihduttaakaan, koska paino nousisi vääjäämättä entisiin lukemiin.

        Mutta laihduttajilla on aina kiire. Ylipainosta on kärsitty kenties vuosikaudet tai -kymmenet, silti laihtumisen pitäisi tapahtua pikapikaa.

        Kuten tuossa joku hyvin todennut, itsekin otan neuvoja vastaan vain sellaisilta joilla asiasta ammattitaitoa ja tietoa, en niiltä jotka pyörivät täällä ilmeisesti omien paino-ongelmiensa kanssa, ja jakelevat sitten muille neuvoja?!?
        Itse tulin tänne nyt kun tuossa aloituksessa näin Naomin nimen.

        Sisäpiiritietoa ihan ilman lainausmerkkejä, koska kysymyksessä nimenomaan Naomin omille asiakkailleen suunnittelema dieetti. Siitähän ei tiedä muut kuin ne, jotka sen on itselleen hankkineet, että silloin se on kyllä ihan sisäpiiritietoa. Että vaikka täällä joku tai jotkut nyt kuinka besserwisserinä pyörisi muita ohjeistamassa. Kun noinkin tuntuu hallussa olevan homma, niin ihmetystä herättää toki että miksi?--,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten tuossa joku hyvin todennut, itsekin otan neuvoja vastaan vain sellaisilta joilla asiasta ammattitaitoa ja tietoa, en niiltä jotka pyörivät täällä ilmeisesti omien paino-ongelmiensa kanssa, ja jakelevat sitten muille neuvoja?!?
        Itse tulin tänne nyt kun tuossa aloituksessa näin Naomin nimen.

        Sisäpiiritietoa ihan ilman lainausmerkkejä, koska kysymyksessä nimenomaan Naomin omille asiakkailleen suunnittelema dieetti. Siitähän ei tiedä muut kuin ne, jotka sen on itselleen hankkineet, että silloin se on kyllä ihan sisäpiiritietoa. Että vaikka täällä joku tai jotkut nyt kuinka besserwisserinä pyörisi muita ohjeistamassa. Kun noinkin tuntuu hallussa olevan homma, niin ihmetystä herättää toki että miksi?--,

        Miksi et yksinkertaisesti vain vähennä ruokavaliosi kalorimäärää? Taikadieettejä ei ole olemassa. Koulutettu nainen puhumattakaan miehestä ei halua osta sikaa säkissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et yksinkertaisesti vain vähennä ruokavaliosi kalorimäärää? Taikadieettejä ei ole olemassa. Koulutettu nainen puhumattakaan miehestä ei halua osta sikaa säkissä.

        Kelle noita neuvoja jakelee? Hahahahahaah! Sika säkisä. Hahahahahha!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et yksinkertaisesti vain vähennä ruokavaliosi kalorimäärää? Taikadieettejä ei ole olemassa. Koulutettu nainen puhumattakaan miehestä ei halua osta sikaa säkissä.

        Miten on sika säkissä kun kerran on sisäpiiritietoo? Eihän tuota dieettiä kai sinulle ole tyrkytetty että mitä ihmettä siitä täällä vouhotat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten on sika säkissä kun kerran on sisäpiiritietoo? Eihän tuota dieettiä kai sinulle ole tyrkytetty että mitä ihmettä siitä täällä vouhotat?

        Ei kande välittää. Joka ketjussa jakelee niitä neuvojansa ja koettaa mollata Naomin dieettiä. Mite ihmeessä on joltain pois jos toiset löytää toimivan systeemin painon pudotuksee. Et onk jollai nappulat niin vähisä ettei saa ittellensä tilattua kun selvästi kiinnostaa. ei muuten olis joka raos jotain siitä vinkumasa.
        Mietin et oisko Naomi laittanu sile jo estot tai jotain et jos noin kiinnostaa miksei muuten kysyis sieltä, koittaa täällä koko ajan urkkia tietoo? Vai koittaako noilla tyhjäkäyntilässytyksillä jotenki kalastella ittellee asiakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kande välittää. Joka ketjussa jakelee niitä neuvojansa ja koettaa mollata Naomin dieettiä. Mite ihmeessä on joltain pois jos toiset löytää toimivan systeemin painon pudotuksee. Et onk jollai nappulat niin vähisä ettei saa ittellensä tilattua kun selvästi kiinnostaa. ei muuten olis joka raos jotain siitä vinkumasa.
        Mietin et oisko Naomi laittanu sile jo estot tai jotain et jos noin kiinnostaa miksei muuten kysyis sieltä, koittaa täällä koko ajan urkkia tietoo? Vai koittaako noilla tyhjäkäyntilässytyksillä jotenki kalastella ittellee asiakkaita.

        Tällaisia asiakkaita Naomilla on!
        Onpa tyyliä ja tapaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niillä on jotka lukee lehtiä ja muitakin julkaisuja kun jotkut netin painonhallintapalstat. :)

        NS. sisäpiiritietoa paljon saatavilla myös Naomin vakiasiakkailla joihin itsekin kuulun, ja mitä kautta itsekin lisää tietoa sain.

        Missä lehdissä on ollut juttua Naomista? Itse en löytänyt kuin pari paikallislehteä.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Missä lehdissä on ollut juttua Naomista? Itse en löytänyt kuin pari paikallislehteä.

        Kiinnosti sitten kuitenkin kovin?
        Olet täällä hänen kimpussa nyt hyönännyt jo useissa eri kohdissa ja ketjuissa, nuo kirjoituksesi kyllä tunnistaa saman tekemiksi. Saanen muistuttaa että on Suomen yksi tunnetuimpia näkijöitä, jos minulta kysytään, myös paras, että ehkä en lähtisi liputtamaan sen puolesta, häneltä ikinä mitään aikaa saisit. Miksi siis moista vaivaa, kun noin negaatiolle en usko alkaisi minkäänlaista dieettiään antaa, se kun on ihan meille asiakkaillensa suunniteltukin. Sinulle varmaan löytyy jokin ihan oma kiva pikku dieetti että olisipa kiva jos veisit negaatiosi mennessäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnosti sitten kuitenkin kovin?
        Olet täällä hänen kimpussa nyt hyönännyt jo useissa eri kohdissa ja ketjuissa, nuo kirjoituksesi kyllä tunnistaa saman tekemiksi. Saanen muistuttaa että on Suomen yksi tunnetuimpia näkijöitä, jos minulta kysytään, myös paras, että ehkä en lähtisi liputtamaan sen puolesta, häneltä ikinä mitään aikaa saisit. Miksi siis moista vaivaa, kun noin negaatiolle en usko alkaisi minkäänlaista dieettiään antaa, se kun on ihan meille asiakkaillensa suunniteltukin. Sinulle varmaan löytyy jokin ihan oma kiva pikku dieetti että olisipa kiva jos veisit negaatiosi mennessäsi.

        Olisin mielelläni lukenut noita lehtiartikkeleita mutta niitä ei siis ilmeisesti ole olemassa.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Olisin mielelläni lukenut noita lehtiartikkeleita mutta niitä ei siis ilmeisesti ole olemassa.

        Minä olen Naomin pitkäaikainen asiakas, ja lukenut vuosikymmenten aikana varmaan parisenkymmentä pitkää lehtijuttua eri lehdistä, viimeksi taisi olla Luontaisterveys -lehdessä, sitä enne ollut Hymyssä, ja lukuisissa muissa, jossain naistenlehdessä oli haastatteluaan ja sitten tietysti oman alansa lehdissä. Mitä te oikein luette? Mitään?

        Hänen näkijäntyöstään, hoidoistaan, taiteestaan, joka on tunnettua myös Suomen rajojen ulkopuolella, Enkelitaulujaan on myyty sangen laajalti.

        Kerta kaikkiaan harvinaislaatuinen henkilö, jonka monipuolisuus ja lahjakkuus on suorastaan hengästyttävää.
        Kuulin, että on jälleen uutta kirjaakin tekeillä, myös juuri näistä hyvinvointiasioista kirjoittaa kirjaa, oli kertonut ystävälleni. Naomilla on valtaisa määrä tietoa ja ammattitaitoa. Hyvin vaatimattoman oloinen, ei pidä itsestään meteliä.


    • Anonyymi

      Kuka on Naimi?

      • Anonyymi

        Joulukorttiko sennimiseltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulukorttiko sennimiseltä?

        Heheehe! Joulukortti ajoissa Naimi-tädiltä. Ajatukset ehkä jo joulun mässyisä? Että ostettasiinko ensjouluna sika säkissä? Hehheheeeehhheeheheh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heheehe! Joulukortti ajoissa Naimi-tädiltä. Ajatukset ehkä jo joulun mässyisä? Että ostettasiinko ensjouluna sika säkissä? Hehheheeeehhheeheheh!

        En muista viimeisen 10 vuoden ajalta yhtä fanaattisen raivokasta ja pahantahtoista porukkaa kuin nämä naomilaiset tuntuvat olevan. Nojaa runsaat 10 vuotta sitten ketoilijat taisivat olla yhtä fanaattisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista viimeisen 10 vuoden ajalta yhtä fanaattisen raivokasta ja pahantahtoista porukkaa kuin nämä naomilaiset tuntuvat olevan. Nojaa runsaat 10 vuotta sitten ketoilijat taisivat olla yhtä fanaattisia.

        P-P Petelius näytteli joskus Naima-Aslakia. Onko N-A sukua dieetti-ihmiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista viimeisen 10 vuoden ajalta yhtä fanaattisen raivokasta ja pahantahtoista porukkaa kuin nämä naomilaiset tuntuvat olevan. Nojaa runsaat 10 vuotta sitten ketoilijat taisivat olla yhtä fanaattisia.

        Niiiiiinnniiii tai mites sitten, sanooko mitään kirjaimet hvp... ja joku luku perään. Fanaattinen on kyllä sana jota käyttäsisin kun käväsinpä muutamaa painonhallinta -ketjun keskusteluja kahtoomassa.
        Koittaako joku täältä siis kalastella asiakkaita. Häh! Kyseinen ei oikein vakuuta kun jos mulla olis vaikka mersu romuna niim en menis korjauttaan sitä kaverille jolla on itellää mersu romuna. Eik je?

        Kauniin noitanaise kanssa kannata kilpaseille. Jää varmana kakkoseks. Ihan joka kantilta tarkasteltuna. Hällä on toimiva dieetii ja joölain vaa omat kilonsa. Deal with it!


      • Anonyymi kirjoitti:

        En muista viimeisen 10 vuoden ajalta yhtä fanaattisen raivokasta ja pahantahtoista porukkaa kuin nämä naomilaiset tuntuvat olevan. Nojaa runsaat 10 vuotta sitten ketoilijat taisivat olla yhtä fanaattisia.

        Vilksisin noita Naomiketjuja ja näyttää olevan jono muutama tai yksi henkilö kirjoittamassa niitä. Tpi en kehuu Naomia maadta taivaaseen ja toinen haukkuu Naomiin kriittisesti suhtautuvia.

        Vaikuttaa kovasti sissimarkkinoinnilta. Varsinkin kun tuota on täällä Suomi24:sessa joka ei vaadi rekisteröitymistä.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Vilksisin noita Naomiketjuja ja näyttää olevan jono muutama tai yksi henkilö kirjoittamassa niitä. Tpi en kehuu Naomia maadta taivaaseen ja toinen haukkuu Naomiin kriittisesti suhtautuvia.

        Vaikuttaa kovasti sissimarkkinoinnilta. Varsinkin kun tuota on täällä Suomi24:sessa joka ei vaadi rekisteröitymistä.

        Kertoo huonoa "parantajasta", jos turvautuu sellaiseen. Tuskin kukaan satunnainen asiakas ryhtyy sissimarkkinoijaksi, joten lienee lähipiirin aikaansaannoksia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo huonoa "parantajasta", jos turvautuu sellaiseen. Tuskin kukaan satunnainen asiakas ryhtyy sissimarkkinoijaksi, joten lienee lähipiirin aikaansaannoksia?

        Joo, voi olla Naomi itsekin. Ylimääräinen henkiparannusaika voi olla kustannustehokasta käyttää sissimarkkinointiin kun en oikein usko että näkijäpalvelut houkuttelevat kovinkaan montaa. Minäkin kyllä käyn sellaisella pari kertaa vuodessa, nimittävät itseään sijoitusneuvojiksi. Tuossa olisi muuten Naomille oiva bisnes.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Joo, voi olla Naomi itsekin. Ylimääräinen henkiparannusaika voi olla kustannustehokasta käyttää sissimarkkinointiin kun en oikein usko että näkijäpalvelut houkuttelevat kovinkaan montaa. Minäkin kyllä käyn sellaisella pari kertaa vuodessa, nimittävät itseään sijoitusneuvojiksi. Tuossa olisi muuten Naomille oiva bisnes.

        "Minäkin kyllä käyn sellaisella pari kertaa vuodessa, nimittävät itseään sijoitusneuvojiksi. Tuossa olisi muuten Naomille oiva bisnes." Hahahahahahhhahhhhhhhhahhhahahahha! Toi tyyppi! Hahhahhahahhhahahahhhahhahah!


    • Anonyymi

      Lainaus 1: "Naomi on todella ilkeä ja epäkohtelias. Antaa aikoja johon ei otakaan vaikka on varannut. Hänellä ei ainakaan rakkaus ole näkijänä vaan pahuus. Räksyttää. En todella suosittele tätä "näkijää". Pelottava."

      Lainaus 2: "Olen vuosikausia ollut Naomin asiakas ja on yksi sydämellisimmistä ja hurmaavimmista henkilöistä joita tiedän! Tekee todella työtään sydämellä ja rakkaudella. Sen tietää jokainen joka on asiakkaanaan ollut."

      Naomi on ollut "näkijä", "noita", taiteilija, reiki-hoitaja, kirjailija ja puutarhuri. Naomi esiintyy myös polttareissa.

      Miksi ja milloin Naomi on ryhtynyt harjoittamaan ravintoneuvojan ammattia?

      Tuntitaksa on noin 100€/h.

      • Anonyymi

        Googlaamalla saa esiin monia kiinnostavia artikkeleja Naomin eri harrasteista, sillä hän on ollut lapsesta asti "selvänäkijä".
        Ei hän tarvitse kummempia koulutuksia.
        Henkilöillä, joilla on muitakin harrastuksia kuin " haarukalla ja veitsellä " hautaansa kaivamista, ovat usein hoikkia ja normaali painoisia. Harrastuksien ansiosta en itsekään ole koskaan ylittänyt normaalipainon rajoja
        Naomista vielä, niin kun huomioi ihmisten kiinnostuksen horoskooppeihin ja vastaavaan niin en ihmettele asiakasluvun määrää.
        Nämä hoikat ihmiset, jotka hoitavat "hermoratojaan" Naomin luona ovat vain luiskahtaneet väärään foorumiin. 🤣


      • Anonyymi

        "Naomi on ollut "näkijä", "noita", taiteilija, reiki-hoitaja, kirjailija ja puutarhuri. Naomi esiintyy myös polttareissa.

        Miksi ja milloin Naomi on ryhtynyt harjoittamaan ravintoneuvojan ammattia?

        Tuntitaksa on noin 100€/h."

        Naomin asiakkaana että sijpientä KORJAUSTA eli sijaamuoto on ollut, on väärä. On siis edelleen kaikkea tuota, ainakin Hymy -lehdessä taannoin luin artikkelia jossa todella oli jotenkin että noita vai enkeli...? ja on vielä paljon, paljon enemmän. :) Ihana, monitaitoinen , lahjalla siunattu näkijä :)

        Naomi on kymmeniä vuosia työskennellyt hermoratahierojana, ja hyvinvointiohjaajana joihin työhön kuuluu ihan todella oleelllisena asiana juurikin ravitsemusneuvonta, lisäksi hän myy erilaisia hyvinvointituotteita, mm. laihdutusta tukevia.

        Tuntitaksa menee ihan sen perusteella mistä työstään on kysymys, tuo 100€/h on jonkun, ilmeisesti kateellisen ja kipiän? omasta päästään tempoma?
        Olen häneltä monenlaisia eri palveluita saanut, ja en koskaan ole tuollaisesta tuntitaksasta kuullutkaan.

        Hyvin tarkoinpa olet koettanut asioissaan kohnottaa. Herää kysymys, miksi?


      • Anonyymi

        Ton lainaus 1. Naomi kertoi kuule ihan omassa fasessaan. Joku asiakas oli ITSE alkanut riehua ja raivota ja koittanut samaan aikaan soittaa kun Naomilla oli SOVITTU aika toisen kanssa.

        Naomi oli hänelle aivan ystävällisesti selittänyt että ajat pitää myös VAHVISTAA, se ei riitä että on jonkun ollut varaavinaan tyyliin; no mä voin sitten soittaa silloin.

        Lopputuloksena fasen kirjoituksesta kävi ilmi että tuo räksyttävä ja kiilaileva asiakkaaksi pyrkijä, oli jäänyt kokonaan ilman aikaa ja saanut vielä estot päälle.

        Ihmettelen kyllä kovin, mikä intressi tuollaisia yhteyksistään irroiteltuja kommentteja tuoda PAINONHALLINTA -ketjuun? Onhan kaikki hyvin?


      • Anonyymi

        Ei löydy Valviran rekisteristä eli ei ole ammattikoulutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naomi on ollut "näkijä", "noita", taiteilija, reiki-hoitaja, kirjailija ja puutarhuri. Naomi esiintyy myös polttareissa.

        Miksi ja milloin Naomi on ryhtynyt harjoittamaan ravintoneuvojan ammattia?

        Tuntitaksa on noin 100€/h."

        Naomin asiakkaana että sijpientä KORJAUSTA eli sijaamuoto on ollut, on väärä. On siis edelleen kaikkea tuota, ainakin Hymy -lehdessä taannoin luin artikkelia jossa todella oli jotenkin että noita vai enkeli...? ja on vielä paljon, paljon enemmän. :) Ihana, monitaitoinen , lahjalla siunattu näkijä :)

        Naomi on kymmeniä vuosia työskennellyt hermoratahierojana, ja hyvinvointiohjaajana joihin työhön kuuluu ihan todella oleelllisena asiana juurikin ravitsemusneuvonta, lisäksi hän myy erilaisia hyvinvointituotteita, mm. laihdutusta tukevia.

        Tuntitaksa menee ihan sen perusteella mistä työstään on kysymys, tuo 100€/h on jonkun, ilmeisesti kateellisen ja kipiän? omasta päästään tempoma?
        Olen häneltä monenlaisia eri palveluita saanut, ja en koskaan ole tuollaisesta tuntitaksasta kuullutkaan.

        Hyvin tarkoinpa olet koettanut asioissaan kohnottaa. Herää kysymys, miksi?

        "Tuntitaksa menee ihan sen perusteella mistä työstään on kysymys, tuo 100€/h on jonkun, ilmeisesti kateellisen ja kipiän? omasta päästään tempoma? "

        Miksi et tarkastaisi tuota 100 €/h kotisivuilta, siellähän se kerrotaan.

        Jos sinulla on muuta tietoa, voit kyllä vapaasti todistella asiasi. Ai et pysty? Sitähän minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuntitaksa menee ihan sen perusteella mistä työstään on kysymys, tuo 100€/h on jonkun, ilmeisesti kateellisen ja kipiän? omasta päästään tempoma? "

        Miksi et tarkastaisi tuota 100 €/h kotisivuilta, siellähän se kerrotaan.

        Jos sinulla on muuta tietoa, voit kyllä vapaasti todistella asiasi. Ai et pysty? Sitähän minäkin.

        Niin mutta Naomi esiintyy myös polttareissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy Valviran rekisteristä eli ei ole ammattikoulutettu.

        Eikös yleissivistykseen kuulu tietää että vaihtoehtoisia terveyspalveluita tarjoavat eivät kuulu mihinkään Valviraan. Kuten esim.. hermoratahierojat. Ottaisi toopet selvää asioista ennen kuin tulee tänne maukumaan.
        Eli on TÄYSIN A;MMATTIKOULUTETTU HERMORATAHIEROJA. Eli TERVEYDENHUOLLON AMMATTILAINEN! Ja tarjoaa siis tuon lisäksi monia muita palveluita. Itse olen käynyt hänellä Ayurveda- hoidoissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös yleissivistykseen kuulu tietää että vaihtoehtoisia terveyspalveluita tarjoavat eivät kuulu mihinkään Valviraan. Kuten esim.. hermoratahierojat. Ottaisi toopet selvää asioista ennen kuin tulee tänne maukumaan.
        Eli on TÄYSIN A;MMATTIKOULUTETTU HERMORATAHIEROJA. Eli TERVEYDENHUOLLON AMMATTILAINEN! Ja tarjoaa siis tuon lisäksi monia muita palveluita. Itse olen käynyt hänellä Ayurveda- hoidoissa.

        Terveydenhuollon ammattilaisilla on suojattu ammattinimike ja he löytyvät tuosta julkiterhikistä. Hermoratahierojat ja ravintovalmentajat eivät ole terveydenhuollon ammattilaisia vaan hyvinvointi-ihmisiä, jokainen voi nimittää itseään sellaiseksi mutta "hoidoilla" ei ole osoitettu tehoa. Hermoratahieronta on tyypillinen vaihtoehtohoito, voi tuntua mukavalta mutta tehoa ei ole osoitettu. Minä käytän EMS-laitetta selkäongelmiin. Tuntuu auttavan mutta en tiedä onko tehoa osoitettu. Hoitokerta maksaa ehkä 30 snt.


    • Anonyymi

      Raivokkaasta ja osin katkeroituneesta mainoskampanjasta voidaan päätellä, että niitä maksavia asiakkaita ei kuitenkaan ole ollut toivotun laisesti.

      • Anonyymi

        Löytyykö linkkejä niihin lehtijuttuihin? Ei taida löytyä.


    • Anonyymi

      Luulisi että näin erinomaisesta dieetistä olisi kirjoitettu laajasti muuallakin kuin Suomi24:ssä pienen porukan toimesta.

      • Anonyymi

        Kuka sanoo ettei olisi. Kaikki ei vaan ilmeisesti osaa lukea lehtiä.


    • Anonyymi

      Mikä on tuon Naimin tavassa se perustavaa laatua oleva juttu? Voiko olla niin, että ei ole olemassa mitään todellista tapaa? Jos hän näkemällä ottaa ne kaikki läskit pois.

      Lehdessä luki että hän on "noita" ja puutarhuri. Toiseksi opitaan, toiseksi synnytään, mutta molemmat vaativat lopulta kokemusta, vai miten se oli. Onko Naimi laillistettu noita?

      • Anonyymi

        Missä lehdessä luki?


      • Anonyymi

        Mikä helvetin Naimi?!? Etkö osaa lukea? Vai kirjoittaa?


    • Anonyymi

      "Onhan kaikki hyvin?

      On, kunhan rahaa olisi tilillä. Ei ole niin paljon että voisi ostaa noita palveluita tuosta vaan.

      SELVÄNÄKÖKATSELMUKSET eli tulkinnat alkaen 55e/30min.

      MEEDIOISTUNNOT alkaen 50e/30min.

      Energiaparannus 50e/ 30min.

      Auratulkinta 55e/30min.

      Reikihoito 50e/ 60min.

      CHAKROJEN TASAPAINOTUS - JA PUHDISTUS /SELVÄNÄKÖKATSELMUS 95e/ 60min.

      REINKARNAATIOTERAPIA 90e/60min.

      * * *

      Mitähän maksaisi laillistettu painonhallintaterapia? Olisiko silloin terapian antajana näkijä, puutarhuri vaiko taiteilija?

      • Anonyymi

        Vaikuttaa ihan höpö höpöltä, mutta hullu ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa.


      • Anonyymi

        Onko sulla lupa levitellä netissä kyseisen ammtinharjoittajan sivuilta kopioituja tekstejä? Suosittelen poistamaan kun sattuu olemaan myös kirjailija, ja kaikki tekstiensä kopiointi kielletty., rikkoo tekijänoikeuslakia! Vai haluatko asiasi kanssa isompiin saleihin?


      • Anonyymi

        Kiitos että laitoit, en muistanutkaan tuon Auratulkinnan hintaa, se onkin ainoa noista, mitä en ole vielä ottanut, mutta nyt ennen loman päättymistä pitää käydä.
        Chakrojen tasapainotus ja reinkarnaatioterapia olivat aivan mahtavia kokemuksia! Kerrassaan voimaannuttavia kokemuksia!

        Katselmuksissa käyn säännöllisesti, minulla on vastuullinen ja vaativa työ, jossa on oltava aina kuin askeleen edellä.

        Naomiahan on haastateltu vuosikymmenten aikana lukemattomiin lehtiin, mielestäni ollut tv.ssäkin, Pitänyt lukuisia taidenäyttelyitä ja julkaissut kirjoja. Miten täällä voi olla näin sivistymätöntä väkeä, etteivät ole tietoisia Suomen tunnetuimpiin kuuluvasta näkijästä ja taiteilijasta ja hyvinvoinnin ja terveyden parissa elämäntyötään tehneestä henkilöstä. Se on sellaista jos ainoa tietolähde on nettikeskustelupalstat.


      • Anonyymi

        Kiitos tuosta hinnastosta. Sen esitteleminen täällä ei riko tekijänoikeuslakia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla lupa levitellä netissä kyseisen ammtinharjoittajan sivuilta kopioituja tekstejä? Suosittelen poistamaan kun sattuu olemaan myös kirjailija, ja kaikki tekstiensä kopiointi kielletty., rikkoo tekijänoikeuslakia! Vai haluatko asiasi kanssa isompiin saleihin?

        Höpsis, ei tarvita lupaa. Tekijänoikeuslaissa on sitaattipykälä, eli sitaatteja voi aina esittää esim. kirjasta esim. tällä palstalla.

        ”Teosten siteeraamiseen ei tarvita erillistä lupaa tekijältä, mutta seuraavat kolme edellytykstä tulee aina täyttyä:

        1) Siteerattavan teoksen tulee olla laillisesti julkistettu
        2) Siteeraamisen tulee tapahtua hyvän tavan mukaisesti
        3) Siteeraamisen tulee tapahtua tarkoituksen edellyttämässä laajuudessa”

        https://operight.fi/artikkeli/vapaa-kaytto/sitaattioikeuden-sallittu-kaytto

        PS. Kiitos postaajalle tuosta hinnastosta. Sinun olisi pitänyt vielä mainita mistä tuo lainattu teksti on. On selvää, että se on Naomin hinnasto, mutta onko otettu jostain Facebook-sivustosta, vai missä se on julkaistu. Sitaattioikeus ei koske julkaisematonta tekstiä. Hinnasto ei kuitenkaan ole koskaan salainen, eli siitä saa kertoa täällä poimintoja omin sanoin, vaikka se olisi julkaisematon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos että laitoit, en muistanutkaan tuon Auratulkinnan hintaa, se onkin ainoa noista, mitä en ole vielä ottanut, mutta nyt ennen loman päättymistä pitää käydä.
        Chakrojen tasapainotus ja reinkarnaatioterapia olivat aivan mahtavia kokemuksia! Kerrassaan voimaannuttavia kokemuksia!

        Katselmuksissa käyn säännöllisesti, minulla on vastuullinen ja vaativa työ, jossa on oltava aina kuin askeleen edellä.

        Naomiahan on haastateltu vuosikymmenten aikana lukemattomiin lehtiin, mielestäni ollut tv.ssäkin, Pitänyt lukuisia taidenäyttelyitä ja julkaissut kirjoja. Miten täällä voi olla näin sivistymätöntä väkeä, etteivät ole tietoisia Suomen tunnetuimpiin kuuluvasta näkijästä ja taiteilijasta ja hyvinvoinnin ja terveyden parissa elämäntyötään tehneestä henkilöstä. Se on sellaista jos ainoa tietolähde on nettikeskustelupalstat.

        ”Naomiahan on haastateltu vuosikymmenten aikana lukemattomiin lehtiin, mielestäni ollut tv.ssäkin, ”

        Voitko mainitan muutaman lehden, jossa hän olisi esiintynyt (mielelään linkin kera)?

        ”mielestäni ollut tv.ssäkin”

        Tämä oli hyvä. Siis et ole varma onko ollut tv:ssä, kunhan vain höpötät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Naomiahan on haastateltu vuosikymmenten aikana lukemattomiin lehtiin, mielestäni ollut tv.ssäkin, ”

        Voitko mainitan muutaman lehden, jossa hän olisi esiintynyt (mielelään linkin kera)?

        ”mielestäni ollut tv.ssäkin”

        Tämä oli hyvä. Siis et ole varma onko ollut tv:ssä, kunhan vain höpötät.

        Olen nyt eri kuin joka tuon laittoi, mutta itsekin olen kuullut, Häntä on ainakin pyydetty tv:hen kun kuulin eräässä naisten tapahtumassa kun sanoi jollekin niin, mutta en tiedä oliko sinne mennyt.
        Olen kuullut yhdeltä tutulta taiteilijalta, joka paremmin hänet tuntee, että on hyvin salaperäinen, ei suostu toimittajillekaan kertomaan kuin rajallisesti asioitaan eikä pidä missään melua töistään. Joku ihmetteli sitä siellä naistentapahtumassakin, niin Naomi sanoi että työnsä puhukoon puolestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt eri kuin joka tuon laittoi, mutta itsekin olen kuullut, Häntä on ainakin pyydetty tv:hen kun kuulin eräässä naisten tapahtumassa kun sanoi jollekin niin, mutta en tiedä oliko sinne mennyt.
        Olen kuullut yhdeltä tutulta taiteilijalta, joka paremmin hänet tuntee, että on hyvin salaperäinen, ei suostu toimittajillekaan kertomaan kuin rajallisesti asioitaan eikä pidä missään melua töistään. Joku ihmetteli sitä siellä naistentapahtumassakin, niin Naomi sanoi että työnsä puhukoon puolestaan.

        Ei ei ole tv:ssä esiintynyt, ettekä pysty sanomaan missä aikakauslehdessä on muka haastateltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ei ole tv:ssä esiintynyt, ettekä pysty sanomaan missä aikakauslehdessä on muka haastateltu.

        Vit****jaks se tolle edes kuuluu? Jos ei lehdet ilmesty tai ei osaa lukee mitä täälä poraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vit****jaks se tolle edes kuuluu? Jos ei lehdet ilmesty tai ei osaa lukee mitä täälä poraa.

        Alueviestissä on haastateltu. Aikuisten Kevätpörriäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alueviestissä on haastateltu. Aikuisten Kevätpörriäinen.

        Jonkun nettiin jääneen Alueviestikirjotuksen sitten löytäny. Hahahahaha! Mahto olla kovan uurastuksen takana. Se on semmottiis kunnei oikein olla ajan tasalla että ketkä on julkkiksia jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun nettiin jääneen Alueviestikirjotuksen sitten löytäny. Hahahahaha! Mahto olla kovan uurastuksen takana. Se on semmottiis kunnei oikein olla ajan tasalla että ketkä on julkkiksia jne.

        Wikipediaan oli joku ihailija kirjoittanut hänestä jutun, ja sieltä löytyi linkki.

        PS. Paleo-dieetti ei ole minun juttu, ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikipediaan oli joku ihailija kirjoittanut hänestä jutun, ja sieltä löytyi linkki.

        PS. Paleo-dieetti ei ole minun juttu, ei kiinnosta.

        Siks yli 60 kg läskiä?


    • Anonyymi

      Kysykääpä Naomi-meediolta, minkä niminen "enkeli" hänen vierellään opastaa ja tulevaisuudesta ennustaa ja menneisyydestä paljastaa? Nämä meediot kertovat sen mielellään! Ovat siitä ylpeitä.
      Siihen henkeen tekin yhdistytte!
      Aika kipakan tuntuinen kuin se jumala
      Sa$£€tana per#$€le!👹👺

    • Anonyymi

      Näen että tällä palstalla on paljon vihaa ja vähän rakkautta.

      Kysykää mitä tahansa, saatan nähdä ongelmiinne uuden näkökulman universaalin viisauden armollistamana.

    • Anonyymi

      Tänään oli mun konsultaatioaika :) IHANAA!

      Kuin olisi kivi vierähtänyt mun sydämeltä. Nyt tiedän miten mun pitää lähteä mun painoa pudottaan ja sain ihan hurjasti muutakin tietoa.

      Todella empaattinen ja lämmin, juuri sellainen mitä Facebookin kuvien perusteella ajattelinkin :)

      Mua auttaa jo tosi paljon se, että en ole enää yksin tän asiani kanssa. Naomi sanoi ihanasti että hän kulkee mun vierellä koko matkan. Kerroin mun siskollekin, että nyt on ensimmäistä kertaa sellainen tunne, että mä tulen tässä onnistuun.

      • Anonyymi

        ”Todella empaattinen ja lämmin, juuri sellainen mitä Facebookin kuvien perusteella ajattelinkin :)”

        Siis sinä kaipaat lämpöä ja empatiaa. Se on pohjimmainen ongelmasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Todella empaattinen ja lämmin, juuri sellainen mitä Facebookin kuvien perusteella ajattelinkin :)”

        Siis sinä kaipaat lämpöä ja empatiaa. Se on pohjimmainen ongelmasi.

        Selevä. Nyt kun vielä saataisiin selville, mikä on SINUN pohjimmainen ongelmasi. Olisiko aika alkaa selvittää ja siihen ei taida edes Naomin palveluvalikoimasta konsteja löytyä, vaikka laaja kattaus onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Todella empaattinen ja lämmin, juuri sellainen mitä Facebookin kuvien perusteella ajattelinkin :)”

        Siis sinä kaipaat lämpöä ja empatiaa. Se on pohjimmainen ongelmasi.

        Toisin sanoen: "Sydämen kyllyydestä suu puhuu".
        Palauta puhujalle hänen omat sanansa ja asenteensa.
        Minäkin luen paljon ihmisen asenteesta, puhetyylistä, kasvojenilmeestä, eleistä, äänensävystä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selevä. Nyt kun vielä saataisiin selville, mikä on SINUN pohjimmainen ongelmasi. Olisiko aika alkaa selvittää ja siihen ei taida edes Naomin palveluvalikoimasta konsteja löytyä, vaikka laaja kattaus onkin.

        Aikuisen länsimaisen täysivaltaisen naisen kyllä pitäisi pärjätä ilman että joku on aina kutittelemassa, silittelemässä tai kuiskaamassa korvaan hellyydenosoituksia. Tai sinä et pärjää, siksi haet Naomilta empatiaa ja kuuntelijaa.


    • Anonyymi

      Onkohan tämä Naomi-juttu jokin yhteiskuntatieteitä opiskelevien projekti jossa tutkitaan kuinka helposti ihmisiä voi höynäyttää?

      • Anonyymi

        Ketä nimittelet puoskariksi?!?
        Tässä ei, jos nyt olen oikein ymmärtänyt, kaupata yhtään mitään. Mielestäni olen, kuten tuntuu moni lisäkseni, tullut iloitsemaan siitä, että vihdoin löysin toimivan dieetin. Mitä kohtaa siinä ei joku käsitä ja miksi koko ajan hyömyämässä Naomia vastaan?

        Luin mielestäni jostain ketjusta, oli tuo nimimerkkisi, että olisit itse ollut jotain laihdutussysteemejä tarjoamassa? Sekö aiheuttaa kateutta, kun jonkun muun neuvot kelpaavat. Mielestäni kun luin, että itselläsi olisi paino-ongelmia?

        Minä otan mieluummin painonhallinnan ohjeita sellaisilta, jotka tietää ja on itse hoikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä nimittelet puoskariksi?!?
        Tässä ei, jos nyt olen oikein ymmärtänyt, kaupata yhtään mitään. Mielestäni olen, kuten tuntuu moni lisäkseni, tullut iloitsemaan siitä, että vihdoin löysin toimivan dieetin. Mitä kohtaa siinä ei joku käsitä ja miksi koko ajan hyömyämässä Naomia vastaan?

        Luin mielestäni jostain ketjusta, oli tuo nimimerkkisi, että olisit itse ollut jotain laihdutussysteemejä tarjoamassa? Sekö aiheuttaa kateutta, kun jonkun muun neuvot kelpaavat. Mielestäni kun luin, että itselläsi olisi paino-ongelmia?

        Minä otan mieluummin painonhallinnan ohjeita sellaisilta, jotka tietää ja on itse hoikkia.

        Joo. Tossa Tarvitsen apua -painonhallintaketjussa nokittelee Naomia oikein urakalla. Voi kiessus mitä kieputusta!
        laitetaanpa tähänkin vähän sitaattia... nimimerkiltä...

        Anonyymi kirjoitti:
        Juu eikä sitä palvelun hintaa ole ne ammatinharjoittajat ja palveluntarjoajat ...
        "
        Minä en tee noin enkä usko että kovinkaan moni muukaan tekee. Kun olin edellisellä työnantajallani niin hinnastossa oli minun kohdallani tuntitaksa 125 €. Asiakas sitten otti jos otti.

        Olen oikein tyytyväinen tähän Noomin valvmennukseen. Noin 20 € per kk ja systeemi selitettiin heti. Jäätelöäkin saa syödä eikä merkillä ole väliä."

        Että oliskohan jollain tosiaan nyt oma lehmä ojassa... sen verran raivokasta on tuon Naomin dieetin kimppuun hyömyäminen ja vähän joka kettjussa, että alkaa mennä aika naurettavaksi... kun ei nyt kyseinen nimimerkki enempää itteään nolaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Tossa Tarvitsen apua -painonhallintaketjussa nokittelee Naomia oikein urakalla. Voi kiessus mitä kieputusta!
        laitetaanpa tähänkin vähän sitaattia... nimimerkiltä...

        Anonyymi kirjoitti:
        Juu eikä sitä palvelun hintaa ole ne ammatinharjoittajat ja palveluntarjoajat ...
        "
        Minä en tee noin enkä usko että kovinkaan moni muukaan tekee. Kun olin edellisellä työnantajallani niin hinnastossa oli minun kohdallani tuntitaksa 125 €. Asiakas sitten otti jos otti.

        Olen oikein tyytyväinen tähän Noomin valvmennukseen. Noin 20 € per kk ja systeemi selitettiin heti. Jäätelöäkin saa syödä eikä merkillä ole väliä."

        Että oliskohan jollain tosiaan nyt oma lehmä ojassa... sen verran raivokasta on tuon Naomin dieetin kimppuun hyömyäminen ja vähän joka kettjussa, että alkaa mennä aika naurettavaksi... kun ei nyt kyseinen nimimerkki enempää itteään nolaisi.

        Kyllä se nolaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Tossa Tarvitsen apua -painonhallintaketjussa nokittelee Naomia oikein urakalla. Voi kiessus mitä kieputusta!
        laitetaanpa tähänkin vähän sitaattia... nimimerkiltä...

        Anonyymi kirjoitti:
        Juu eikä sitä palvelun hintaa ole ne ammatinharjoittajat ja palveluntarjoajat ...
        "
        Minä en tee noin enkä usko että kovinkaan moni muukaan tekee. Kun olin edellisellä työnantajallani niin hinnastossa oli minun kohdallani tuntitaksa 125 €. Asiakas sitten otti jos otti.

        Olen oikein tyytyväinen tähän Noomin valvmennukseen. Noin 20 € per kk ja systeemi selitettiin heti. Jäätelöäkin saa syödä eikä merkillä ole väliä."

        Että oliskohan jollain tosiaan nyt oma lehmä ojassa... sen verran raivokasta on tuon Naomin dieetin kimppuun hyömyäminen ja vähän joka kettjussa, että alkaa mennä aika naurettavaksi... kun ei nyt kyseinen nimimerkki enempää itteään nolaisi.

        Älähän narraa että jäätelömerkillä ei ole väliä! Yksi salainen merkki kaupasta vain kelpaa ja sitä mussutetaan ohjeiden mukaan aterian jälkeen 1teelusikallinen!
        Nauttikaa jäätelön mausta, kun rasva tirisee vyötäröltä ja jäljelle jää vain 2kg laihdutettavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se nolaa.

        Noit ketä tosa purnaa näkijänaisen, huom, meille asiakkaillensa, ei jonkun nettikeskustelupalstan purnaajille, kehittelemästä dieetistä, niin vaikuttasi, olisikohan yks ja sama?
        Meinaanettei kaitten voi olla että ihan yhtä tyhmiä ja vielä tyhmempiä kirjottelisi useampikin, vaikuttaa niin toistensa kopioilta.
        Koittaako ne tai jos on yksi ja sama, täältä jotkut kalastella jotain asiakkaita itselleen?
        Nuo millä tavalla tuossa nyt on kirjoiteltu, antaa kyllä hyvin asiattoman ja ikävän vaikutelman, ja kun vielä itsekin painon kanssa taiatanevat kamppailla, niin en ainakaan...

        Kun edes jotenkin koettaisivat kätkeä tuon niin kaikesta ilmenevän suunnattoman kateuden rakasta näkijänaistamme kohtaan. Oikein jo myötähäpeää alkaa heidän puolesta tuntea. Kaikki mahdolliset paikat tutkimassa ja tonkimassa, ja sitten kun ei ole tietoa, keksitään omasta päästä, että onko ihan todellistakaan.


    • Anonyymi

      ” Pitänyt lukuisia taidenäyttelyitä ja julkaissut kirjoja”

      Voitko laittaa linkkiä johonkin näyttelyyn tai kirjaan?

      • On sillä joku kirja. Painosmääristä ei ole tietoa enkä ole kiinnostunut lukemaan kyseistä kirjallisuutta


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        On sillä joku kirja. Painosmääristä ei ole tietoa enkä ole kiinnostunut lukemaan kyseistä kirjallisuutta

        Joku pakkomielle siitä Naomista? MITÄ tarkalleen ottaen hänestä tarviit? Et sunkasteen ole NIITÄ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku pakkomielle siitä Naomista? MITÄ tarkalleen ottaen hänestä tarviit? Et sunkasteen ole NIITÄ?

        Samaa seurannut. Nyt tullut tulokseen että ei ihan,,,,, kaikki,,,, kun nään nimimerkin en viitsi edes lukea.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        On sillä joku kirja. Painosmääristä ei ole tietoa enkä ole kiinnostunut lukemaan kyseistä kirjallisuutta

        hvp 27, jos olet kiinnostunut Naomi Mesinistä, niin kirjoita nimi suomi 24:n hakemistoon niin saat moniin eri foorumeihin. Hän on mukaellut paleo-dieettiä omalla tavallaan ja on mukana uskonnoissa, kalustuksessa, kirjallisuudessa, taiteessa...
        Älä ole avuton tai heittäydy tyhmäksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hvp 27, jos olet kiinnostunut Naomi Mesinistä, niin kirjoita nimi suomi 24:n hakemistoon niin saat moniin eri foorumeihin. Hän on mukaellut paleo-dieettiä omalla tavallaan ja on mukana uskonnoissa, kalustuksessa, kirjallisuudessa, taiteessa...
        Älä ole avuton tai heittäydy tyhmäksi!

        "Hän on mukaellut paleo-dieettiä omalla tavallaan "

        Sehän on lukenut vaikka kuinka monessa haastattelussaan, että noudattaa mukaeltua Paleo-ruokavaliota, eli entäs sitten?

        Jokainen saa kai noudattaa minkälaista ruokavaliota haluaa?

        Kun kuviaan katselee, voi vaan todeta, että ilmeisen hyvin toimii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hvp 27, jos olet kiinnostunut Naomi Mesinistä, niin kirjoita nimi suomi 24:n hakemistoon niin saat moniin eri foorumeihin. Hän on mukaellut paleo-dieettiä omalla tavallaan ja on mukana uskonnoissa, kalustuksessa, kirjallisuudessa, taiteessa...
        Älä ole avuton tai heittäydy tyhmäksi!

        "Älä ole avuton tai heittäydy tyhmäksi!"

        no tuo ei yhtään tyhmältä ja avuttomalta vaikutakaan. Ihan puhtaasti vaan akka-kateelliselta.
        "Jos olet kiinnostunut Naomi Mesinistä, niin kirjoita nimi suomi 24:n hakemistoon niin saat moniin eri foorumeihin. "

        Itse olit sitten kovin kiinnostunut?
        Hämmästyttävää, miten naisväki on kiinnostunut Naomista. Ja minä kun luulin että vain me miehet ollaan.


      • Anonyymi

        Sekö on siis joku mies!!?!!! YÄÄÄÄÄKKKK!

        Kuvitellu kaiken aikaa et olis nainen, koska niin mielestäni suorastaan tosdella ämmämäisiä konmmentteja mutta ei... meinaan, miten joku mies voi tällasissa pyöriä paivästä toiseen, eiks ole mitään töitä?
        Onks täällä siis joku mies koittanu naista löytää vai mikä toi juttu,,,?

        Onko joku ihme jos on näkijänaisen asioihin tunkenut nokkaansa joka välissä...

        Taitaa painia hiukkan eri sarjoissa.... ei ihme ettei ole uskaltanu Naomilta itteltään kysyy, jos meinaan on joku 60 kg ollu ylimäärästä ja edelleen, ja esittää jotain laihdutustietäjää... vois vaatii pokkaa mennä Naomin etee,,, yäkkis!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Älä ole avuton tai heittäydy tyhmäksi!"

        no tuo ei yhtään tyhmältä ja avuttomalta vaikutakaan. Ihan puhtaasti vaan akka-kateelliselta.
        "Jos olet kiinnostunut Naomi Mesinistä, niin kirjoita nimi suomi 24:n hakemistoon niin saat moniin eri foorumeihin. "

        Itse olit sitten kovin kiinnostunut?
        Hämmästyttävää, miten naisväki on kiinnostunut Naomista. Ja minä kun luulin että vain me miehet ollaan.

        toi ite se hvp kilotyyppi. Vastailee omiin kirjotuksiinsa.


    • Anonyymi

      Ai kauhee millaisia nää täällä. Kyllä Naomi ihan oikein on todennut jos kun on sanonut että läskit pitää kynsin hampain kiinni kiloistaan. Olen itsekin toiminut hierojana ja jaan kyllä sen ajatuksen.
      Hillitöntä hiustenhalkomista. Hermoratahieronta on vaihtoehtoinen, luonnollinen hoitomuoto eli on hyvinvointialan ammattilainen. Joku meinaa hätäänsä läkähtyä ettei ole terveydenhoidon ammattilainen, ja nuohoaa rekistereitä myöden, voi auttakaa häntä!
      No nuo vaihtoehtohoidot ei todella kuulu terveydenhuollon ammattilaisten rekistereihin, mutta se ei tarkoita etteikö tietoa olisi monilla niitä palveluita tarjoavilla väjhintään yhtä paljon.

      - 60 kg, herranen aika, no en enää mitään ihmettele! Useinhan suuriin ylipainoihin liittyy myös nuo henkisen puolen ongelmat, että ymmärrystä täytyy suoda paljon sellaisia kohtaan, jotka moisten kanssa kamppailevat ja syököön vaan rauhassa makkarasoppaa...

      Naomilla, kuten itsellänikään, ei ole ylipainoa ollut, johtuen terveellisistä elämäntavoista ja kehomme kunnioituksesta, Tunnemme toisemme jo opiskeluajoilta, Naomihan noudattaa itse mukaeltua Paleo -ruokavaliota.... itse en ole vielä siihen siirtynyt, mutta harkitsen.

      • Anonyymi

        Älä paljasta Naomin hoikkuuden ja dieetin salaisuuksia! Paleo-dieetti! Hyvänen aika!
        En ole koskaan kuullut tuosta salaisesta ihmedieetistä! Siihen tarvitaan aivan oma aikatilaus Naomi Mesiltä!
        Minkä maalainen tuo nimi on?
        Ei vaikuta suomalaiselta.
        Lapissa on monia luontoa arvostavia, tuntevia selvänäkijöitä, rummulla pärisijöitä.
        Minullakin on mahtavasti kirjoja luonnon yrteistä. Yhtä hyviä kuin Ayurveda tuotteet.
        Vaikkei Suomesta kaikkia intialaisia saakkaan.


      • Anonyymi

        Naomilla on salaiset ruoka-aineet kasvatettu salaisessa puutarhassa- hän kun on puutarhuri- ja ne syödään salaisessa järjestyksessä salainen määrä salaiseen aikaan...
        Älkää unohtako salaista ruoan siunausta salaisessa asennossa!


      • Anonyymi

        Kkuvailetko omia tapojasi kun niin hekumoit noilla minulle tuntemattomilla moskilla?🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä paljasta Naomin hoikkuuden ja dieetin salaisuuksia! Paleo-dieetti! Hyvänen aika!
        En ole koskaan kuullut tuosta salaisesta ihmedieetistä! Siihen tarvitaan aivan oma aikatilaus Naomi Mesiltä!
        Minkä maalainen tuo nimi on?
        Ei vaikuta suomalaiselta.
        Lapissa on monia luontoa arvostavia, tuntevia selvänäkijöitä, rummulla pärisijöitä.
        Minullakin on mahtavasti kirjoja luonnon yrteistä. Yhtä hyviä kuin Ayurveda tuotteet.
        Vaikkei Suomesta kaikkia intialaisia saakkaan.

        Opettele kirjoittaan. Edes ihmisen nimet oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kkuvailetko omia tapojasi kun niin hekumoit noilla minulle tuntemattomilla moskilla?🤮

        Tuuuuuntemattomillapa juuuuuuh! No, no, makkaraperunoita nyt popsimaan, pientä huikopalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele kirjoittaan. Edes ihmisen nimet oikein.

        Naomi Mesin selvänäkijä on nimi, jonka olen kirjoittanut.
        Miehet kai vääntävät sen Naimiksi - kuolatessaan noidan perään,
        kuten itse mainostavat monin kuvailevin sanankääntein! ;-D


    • Anonyymi

      Niin että tähmitäh? Ymmärsinkö nyt ihan oikein; että kun normaalisti naisen paino on joku ehkä 50- 55 kg, niin täällä joku - 60 KG?!!! , ja edelleen laihduttaa....mikä se lähtöpaino siis, APUA! mitä hyvää päivää! Ja esittää jotain laihdutus ja terveysguru -ijuttuja... ja joka mahdollisessa ketjussa. ja vetelee makkaraperunoita, eiiiikaaaaii!

      No mutta hei, jos vaikka kuuluu johonkin terhikkeihin ttms. niin eikais siinä sittten mitään... hih!

      "Kun olin edellisellä työnantajallani niin hinnastossa oli minun kohdallani tuntitaksa 125 €. Asiakas sitten otti jos otti."

      Ja näkee muretta NAOMIN tuntitaksoista ja valehdellaan se 100€/ tunti. MISSÄ niin lukee? Kalleimmat ja erityisimmätkin palvelunsa hänellä jää alle sen.

      • Anonyymi

        Älä muuta viserrä. Että olen nauranu! Ihan sillä näitä luen kun ei voi olla nauramatta. Samat jankkaa samaa päivästä toiseen. Kauhuskenaarioo iskee mieleen ja alkaa kuvitteleen miten miten ylipainoset hytkyvät ja hyllyvät paksuilla nakkisormillaa nakuttaa neettii kiukkuaa ettei vaan tarttisi laihduttaa.

        Joson kerran ittellä toimivat systeemit nii mitä niin kauheeta kihinää jos kerran toiset on löytäny sen näkijänaisen dieetin. Ei kai se heiltä pois ole. Jotai hemmeti moista pätemise tarvetta varmaa, kun ei tietysti misää mualla pääse pätee.

        Kehtaavakko kaikki lihavat edes ulos pistää paksuja neniää päivän mittaa. Mitä ny näitä seurannu nii näyttäs ihan kokopäivätöiltä, noitten muutamienkio kohdalla kun tyylistä ja muuten tunnistaa, pystyy kellon aikoja seuraan. Jotenkii käy vähä sääliksi.

        Sitten täällä, saattasin kuvitella ja pahoin voida, kolmoisleuat täriste haukutaan hoikkaa julkkiskaunotarta puoskariksi. Voi nenu että kehtaava!


      • Olen siis mies ja laihtunut 60 kg, en siis paina 60 kg.

        Naomin dieetti on siis paleo, ei kiinnosta.

        Laihdutan pitämällä annoskoot maltillisena. Eilen meni päivälliseksi yksi ryynimakkara ja 200 g lohkoperunoita air fryerissä. Energiaa jotain 300 kcal. Oli myös oikein hyvää. Tänään aamiaiseksi gaspachoa, lounaaksi lihapullia perunamuusilla, iltapäivällä salaattia ja päivälliseksi taas makkaraperunoita. Energiaa jotain 1500 kcal tai alle.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Olen siis mies ja laihtunut 60 kg, en siis paina 60 kg.

        Naomin dieetti on siis paleo, ei kiinnosta.

        Laihdutan pitämällä annoskoot maltillisena. Eilen meni päivälliseksi yksi ryynimakkara ja 200 g lohkoperunoita air fryerissä. Energiaa jotain 300 kcal. Oli myös oikein hyvää. Tänään aamiaiseksi gaspachoa, lounaaksi lihapullia perunamuusilla, iltapäivällä salaattia ja päivälliseksi taas makkaraperunoita. Energiaa jotain 1500 kcal tai alle.

        hvp27, miksi sinä, älykäs mies vastuullisella työllä, joka matkustaa Suomen ja Espanjan välillä, tuhlaat aikaasi täällä moukkien potkittavana?
        Itse poistun kuvioista ja alan opiskella englantia näin syystermiinin alkaessa.
        Sinäkin opiskelit espanjaa. Eikö se ole rakentavampaa kuin "näiden " kanssa kinastelu?
        Herkuttele nauttien, mutta älä anna noiden sylkeä ruokaasi. Täältä saa vain mielipahaa!
        Hyvää alkavaa syksyä raikkaiden tuulten parissa!
        Heippa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        hvp27, miksi sinä, älykäs mies vastuullisella työllä, joka matkustaa Suomen ja Espanjan välillä, tuhlaat aikaasi täällä moukkien potkittavana?
        Itse poistun kuvioista ja alan opiskella englantia näin syystermiinin alkaessa.
        Sinäkin opiskelit espanjaa. Eikö se ole rakentavampaa kuin "näiden " kanssa kinastelu?
        Herkuttele nauttien, mutta älä anna noiden sylkeä ruokaasi. Täältä saa vain mielipahaa!
        Hyvää alkavaa syksyä raikkaiden tuulten parissa!
        Heippa!

        Opiskelen edelleen Espanjaa. Tunti päivässä. Marraskuu taas Espanjassa

        Tämä palsta paljastaa ihmisistä enemmän kuin psykologian opinnot. Ihan mielenkiintoistakin tietty. Minulla ei sinänsä ole enää tarvetta laihduttaa kun verensokeriarvot ovat terveen lukemissa ja vyötärölihavuutta ei ole.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Olen siis mies ja laihtunut 60 kg, en siis paina 60 kg.

        Naomin dieetti on siis paleo, ei kiinnosta.

        Laihdutan pitämällä annoskoot maltillisena. Eilen meni päivälliseksi yksi ryynimakkara ja 200 g lohkoperunoita air fryerissä. Energiaa jotain 300 kcal. Oli myös oikein hyvää. Tänään aamiaiseksi gaspachoa, lounaaksi lihapullia perunamuusilla, iltapäivällä salaattia ja päivälliseksi taas makkaraperunoita. Energiaa jotain 1500 kcal tai alle.

        Voi pyhä yksinkertaisuus!
        Kun se Naomin dieetti ei ole mikään paleo! Käyhän noista nyt jokapaikasta ilmi että ITSE noudattaa paleota, mukaeltua sellaista.


      • Ikävä ihminen tämä Naomi.

        Työni on varsin vastuullista mutta vastaavasti palkka on pieni eli noin 5 k€ per kk. Lomaa on kylläkin 8 vk/a.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ikävä ihminen tämä Naomi.

        Työni on varsin vastuullista mutta vastaavasti palkka on pieni eli noin 5 k€ per kk. Lomaa on kylläkin 8 vk/a.

        Miksi tuohon Naomin vetelit, aamulla kun heräsin, oli mulla kyllä ihan eri nimi. Voi kissus mitä tyyppejä nää on.


    • Anonyymi

      "Ja näkee muretta NAOMIN tuntitaksoista ja valehdellaan se 100€/ tunti. MISSÄ niin lukee? Kalleimmat ja erityisimmätkin palvelunsa hänellä jää alle."

      Tuntitaksa on jopa 110€/h (siis 55e/30min) ja siihen enkelihoidot päälle. Kalleimmat taksat perustuvat näkemiseen tai noitumiseen. Reiki-hoito on halvempi ja halvin.

      Voi olla hintansa väärti, kuka tietää. Kiinnostaisi tietää paljonko maksaa laihduttamiseen liittyvät istunnot ja polttari-istunnot.

      • Anonyymi

        Etkö typeryyttä ilmentävä tajua, että ei se hinta mene noiin! Et sä voi kertoa jotain puolen tunnin aikaa kahdella!

        Hänen hinnat muuttuu sitä myötä, huokenee suhteessa pidemmissä ajoissa. Eli puolen tunnin aika on puolen tunnin aika, jos ottaa pidemmän, se on eri mutta ei se jotenkin tuplaannu tai triplaannu. Voi jessus mitä ääliömeininkiä.! Että kun ette ikinä ole ollut hällä asiakkaana sen paremmin selvänäkösessioissa kun laihdutuksissa, niin mitä helvettiä täällä torveatte hänen asioistaan kun ette niistä hölkäsen pölläystä tiedä!

        Ymmärrätkö, että levittelet täällä hänestä sellaisia valeita, että ne on jo ihan kunnianloukkausasiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö typeryyttä ilmentävä tajua, että ei se hinta mene noiin! Et sä voi kertoa jotain puolen tunnin aikaa kahdella!

        Hänen hinnat muuttuu sitä myötä, huokenee suhteessa pidemmissä ajoissa. Eli puolen tunnin aika on puolen tunnin aika, jos ottaa pidemmän, se on eri mutta ei se jotenkin tuplaannu tai triplaannu. Voi jessus mitä ääliömeininkiä.! Että kun ette ikinä ole ollut hällä asiakkaana sen paremmin selvänäkösessioissa kun laihdutuksissa, niin mitä helvettiä täällä torveatte hänen asioistaan kun ette niistä hölkäsen pölläystä tiedä!

        Ymmärrätkö, että levittelet täällä hänestä sellaisia valeita, että ne on jo ihan kunnianloukkausasiaa.

        Vetelee tänne täysin omasta päästään tempottuja hintoja ja esittelee niitä sitten tosina. Käykö ihan täysilläkään? Toi ei ollut edes ainut, toi sama "hinnoittelu" ollu joskus aiemmin jo jossain ketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö typeryyttä ilmentävä tajua, että ei se hinta mene noiin! Et sä voi kertoa jotain puolen tunnin aikaa kahdella!

        Hänen hinnat muuttuu sitä myötä, huokenee suhteessa pidemmissä ajoissa. Eli puolen tunnin aika on puolen tunnin aika, jos ottaa pidemmän, se on eri mutta ei se jotenkin tuplaannu tai triplaannu. Voi jessus mitä ääliömeininkiä.! Että kun ette ikinä ole ollut hällä asiakkaana sen paremmin selvänäkösessioissa kun laihdutuksissa, niin mitä helvettiä täällä torveatte hänen asioistaan kun ette niistä hölkäsen pölläystä tiedä!

        Ymmärrätkö, että levittelet täällä hänestä sellaisia valeita, että ne on jo ihan kunnianloukkausasiaa.

        Ei VOI OLLA noin taukkista ihan tautisen pimeetä!!!!!!!!!!!!
        Siis kertoiko ton puolituntisen ajan kahdella ja päätteli että se on sitten se tunnin taksa

        Onkohan tommotteeseen mitään saatavilla. Että kun niiltä painoo lähtee, jos siis lähtee, nii lähteekö loppuki järki samasa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö typeryyttä ilmentävä tajua, että ei se hinta mene noiin! Et sä voi kertoa jotain puolen tunnin aikaa kahdella!

        Hänen hinnat muuttuu sitä myötä, huokenee suhteessa pidemmissä ajoissa. Eli puolen tunnin aika on puolen tunnin aika, jos ottaa pidemmän, se on eri mutta ei se jotenkin tuplaannu tai triplaannu. Voi jessus mitä ääliömeininkiä.! Että kun ette ikinä ole ollut hällä asiakkaana sen paremmin selvänäkösessioissa kun laihdutuksissa, niin mitä helvettiä täällä torveatte hänen asioistaan kun ette niistä hölkäsen pölläystä tiedä!

        Ymmärrätkö, että levittelet täällä hänestä sellaisia valeita, että ne on jo ihan kunnianloukkausasiaa.

        > Ymmärrätkö, että levittelet täällä hänestä sellaisia valeita, että ne on jo ihan kunnianloukkausasiaa.

        Jos käy asianajajan luona vartin verran ja se maksaa 80 euroa, mikä on silloin tuntitaksa?

        Se on 320 euroa/h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Ymmärrätkö, että levittelet täällä hänestä sellaisia valeita, että ne on jo ihan kunnianloukkausasiaa.

        Jos käy asianajajan luona vartin verran ja se maksaa 80 euroa, mikä on silloin tuntitaksa?

        Se on 320 euroa/h.

        Voi armas, men ja hoppeet jakkoon. Kaik men mutta kilot ei. Kallihiks tuli jos monta varttii kesti, puhumatta että tunti tai parikii, liekö ees syömää pääsyy. makkaraperunoi.


    • Anonyymi

      Työkaverin kanssa mietittiin että pyydetäänkin tuota Naomia että jos tulisi meidän työpaikalle pitämään sellaista luentaa noista hyvinvointiasioista, kiinnostaa tietysti nuo laihdutusasiat mutta terveysasiat nyt muutenkin. Viestiä jo laitoin että nyt vaan odotellaan.

      Luin sen artikkelin hänestä jossa häntä haastateltiin niistä vatsa- ja suolistoasioista ja itsellänikin ollut vähän vatsavaivaa niin kaipaisin tietoa.
      Kuulin että on ollut tuttavan työpaikalla kertomassa noista ravintoasioista ja monista muista että olisihan se hienoa saada hänenlainen tunnettu tietäjänainen meidänkin työmaalle. Syksyllä tarkoitus sellaista hyvinvointipäivää, niin toivotaan että saataisiin aikataulut sopimaan.

      • Anonyymi

        Veit ajatukseni! Juuri mietin samaa, että aion ehdottaa meidän naisporukalle, että pyydettäisiin Naomia pitään meille jotain kivaa ohjelmaa.

        Ystävätär ollut hänellä asiakkaana, itse en- - - vielä- - :D ja sanoi että viimeksikin oli parin viikon jonot että toivottavasti saadaan joku aika sopimaan.


    • Anonyymi

      Lienee näitä nykyajan pulskia, laiskoja ja paksuja. Mitä ne mistään tietää, muuta kuin syömisestä ja herkkujen mässyttelystä. Lapsien syntyvyyskin kovassa laskussa, kun ei muuta enää välitetä kuin ripsiä laitella ja syödä. Voi nykymenoa.
      Syödään ja mätätään kropat ruokottomaan kuntoon, ei kai sellaisten painomäärien kanssa enää lapsia varmaan saisikaan. Miten ne enää miehetkään, kun ei ulospäin osaa sanoa, onko edes naisiakaan.
      Naomikin on niitä ajassamme harvinaisia, kauniita, uljaita ja rohkeita, jotka uskaltavat kulkea omannäköistä tietään.

      Juuri laskeskelin, on ollut aika tarkkaan 25 vuotta sitten, kun olen ensimmäisen pitkän lehtijutun Naomista lukenut, oli taiteestaan ja taidenäyttelystään. Olen useammassakin näyttelyssään käynyt, ja aina häntä kovasti ihaillut. Hänessä on jotakin sellaista valoa ja energiaa, että jo pelkästään kun on lähellään, tuntuu että olo voimistuu.

    • Anonyymi

      >>> CHAKROJEN TASAPAINOTUS - JA PUHDISTUS /SELVÄNÄKÖKATSELMUS 95e/ 60min.

      REINKARNAATIOTERAPIA 90e/60min. <<<

      Eli sata euroa tunnissa on taksa.

      Ja siihen enkelihoidot päälle. Meediohoidon tunnin istunto maksaa alle satasen eli vain 85e.

      Olisi hauska tietää, paljonko maksaa laihdutushoidot ja toimiiko ne. Paleo ei ole kiinnostava.

      • Anonyymi

        Minulla on tuo Naomin dieetti parasta aikaa meneillään. Sinä ei ole kohdallani merkkiäkään mistään Paleosta.

        Eikö ihmiset osaa jotenkin lukea tai ymmärrä lukemaansa. Johtuuko ylipainosta? Rasvoittuuko aivot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tuo Naomin dieetti parasta aikaa meneillään. Sinä ei ole kohdallani merkkiäkään mistään Paleosta.

        Eikö ihmiset osaa jotenkin lukea tai ymmärrä lukemaansa. Johtuuko ylipainosta? Rasvoittuuko aivot?

        "Eikö ihmiset osaa jotenkin lukea tai ymmärrä lukemaansa."

        Naimin dieetistä ei lue missään sanallakaan, joten turha puhua mistään luetun ymmärtämisestä. Mitä se Naimin dieetti koskee ja mitä se maksaa, vai hoidetaanko asia enkelikaukoparannuksena 95 €/h?

        "Rasvoittuuko aivot?"

        Taidat olla tuossa ihan paras henkilö vastaamaan, eikö niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikö ihmiset osaa jotenkin lukea tai ymmärrä lukemaansa."

        Naimin dieetistä ei lue missään sanallakaan, joten turha puhua mistään luetun ymmärtämisestä. Mitä se Naimin dieetti koskee ja mitä se maksaa, vai hoidetaanko asia enkelikaukoparannuksena 95 €/h?

        "Rasvoittuuko aivot?"

        Taidat olla tuossa ihan paras henkilö vastaamaan, eikö niin.

        Laihdutus hoidetaan luultavasti selvänäkemisellä.

        Hinta on 95 e/h eli reilusti alle satanen tunnissa. Tunteja menee ihan painon mukaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihdutus hoidetaan luultavasti selvänäkemisellä.

        Hinta on 95 e/h eli reilusti alle satanen tunnissa. Tunteja menee ihan painon mukaisesti.

        Kyllä minulla auttoi asiaaniu paljon jo se että varasin ajan ihan selvänäkökatselmukseen.

        Löytyi ongelmani tausta. Ikuisesti kiitollinen Naomille. Eikä muuten maksanut kuin 60 euroa. ja kesti miltei tunnin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulla auttoi asiaaniu paljon jo se että varasin ajan ihan selvänäkökatselmukseen.

        Löytyi ongelmani tausta. Ikuisesti kiitollinen Naomille. Eikä muuten maksanut kuin 60 euroa. ja kesti miltei tunnin.

        Myös enkelit auttavat asiassa. Siitä menee lisähinta.

        Tuntitaksa on satanen per tunti.

        Jos on valtavasti ylipainoa, tunteja kuluu enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös enkelit auttavat asiassa. Siitä menee lisähinta.

        Tuntitaksa on satanen per tunti.

        Jos on valtavasti ylipainoa, tunteja kuluu enemmän.

        Lattiat siitä enemmän kuluu. Kannattaa valaa vankat perustukset ja paaluttaa.


    • Anonyymi

      Laitoin eilen illalla Naomille viestiä, että hänen dieetistään nettikeskusteluissa, joku näkee kovaa porua. ja mainitsin nimimerkin hvp...

      Ehdotin, että jos vaikka kävisi katsomassa, Naomilta tuli parin tunnin päästä viesti takaisin että poruahan maailmaan mahtuu, mutta hänen loistavasta huumorista kertoo miten jatkoi, meni näin; EVVK, OMG, KVG, HVP :)

      Hiukanko nauroin ja kysyin mitähän tuo viimeinen kirjainlyhenne tarkoittaa mutta laittoi vain pari keijunkuvaa, muutaman kukankuvan niin kuin yleensä viesteihin aina laittaa ja nauruhymiön.

      Naomi on ihku! Juuri noin!

      • Anonyymi

        Hauska Naomi, mitä tuommoiseen oikein muutakaan voisi... joku esittelee itseään miehenä ja hurjasti paljon paino-ongelmaisena näyttäytyy täällä.
        Kaiken aikaa kyseenalaistanut ja haukkunut näkijänaisen dieettiä. Ei vaikuta ihan terveeltä mutta eikös sellaisten paino-ongelmien taustalla usein olekin niitä henkisiä ja jopa mielenterveyden ongelmia. Omasta mielestäni, terve ihminen ei sillä tavoin lihoo, ei vaikka mikä tilanne.

        Jostain Epsanjastakin tuossa selitti, toivottavasti vain se menolippu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska Naomi, mitä tuommoiseen oikein muutakaan voisi... joku esittelee itseään miehenä ja hurjasti paljon paino-ongelmaisena näyttäytyy täällä.
        Kaiken aikaa kyseenalaistanut ja haukkunut näkijänaisen dieettiä. Ei vaikuta ihan terveeltä mutta eikös sellaisten paino-ongelmien taustalla usein olekin niitä henkisiä ja jopa mielenterveyden ongelmia. Omasta mielestäni, terve ihminen ei sillä tavoin lihoo, ei vaikka mikä tilanne.

        Jostain Epsanjastakin tuossa selitti, toivottavasti vain se menolippu...

        Mikä on ongelmasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on ongelmasi?

        Ei ainakaan 60kg:n ylipaino.


    • Anonyymi

      Maailmaan mahtuu dieettejä. Naomin dieetti on olennaisesti paleodieetti. Tätä ei ole haluttu kertoa ääneen. Netistä löytyy maksutontakin materiaalia, jos ei kaipaa hierontaa ja empatiaa. Täällä on nyt joku Naomin sastamalaisen kaveriporukan mainoskampanja.

      • Anonyymi

        Tuo n-dieetti parasta aikaa meneillään, kohdallani ei merkkiäkään mistään paleosta.

        Selvänäköä ensin ja sitten loput enkelihoidolla. Alle satasella per tunti lähtee alkuun, mutta loppusumma riippuu ylipainoista. Jos on yli 50 kilon ylipaino, se ei selviä pelkällä yhdellä kaukonäkemisellä.

        Maksimihinta on 95€/h eli ei lähellekään satasta. Samaan hintaan voi hoitua myös puutarhan neuvontatyöt etänä.


      • Anonyymi

        Minun tilaama dieetti, siis Naomilta, ei todellakaan ole mikään Paleodieetti?? Mistä sellaista on joku saanut päähänsä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo n-dieetti parasta aikaa meneillään, kohdallani ei merkkiäkään mistään paleosta.

        Selvänäköä ensin ja sitten loput enkelihoidolla. Alle satasella per tunti lähtee alkuun, mutta loppusumma riippuu ylipainoista. Jos on yli 50 kilon ylipaino, se ei selviä pelkällä yhdellä kaukonäkemisellä.

        Maksimihinta on 95€/h eli ei lähellekään satasta. Samaan hintaan voi hoitua myös puutarhan neuvontatyöt etänä.

        Voi kun vitsikästä.---- suurella ymmärryksellä.
        Kaikkiin ongelmiinhan ei taida apua löytyä edes enkelihoidosta. Jaksamista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo n-dieetti parasta aikaa meneillään, kohdallani ei merkkiäkään mistään paleosta.

        Selvänäköä ensin ja sitten loput enkelihoidolla. Alle satasella per tunti lähtee alkuun, mutta loppusumma riippuu ylipainoista. Jos on yli 50 kilon ylipaino, se ei selviä pelkällä yhdellä kaukonäkemisellä.

        Maksimihinta on 95€/h eli ei lähellekään satasta. Samaan hintaan voi hoitua myös puutarhan neuvontatyöt etänä.

        "Olen siis mies ja laihtunut 60 kg, en siis paina 60 kg.

        Naomin dieetti on siis paleo, ei kiinnosta."

        makkaraperunat maistuu. Nam.

        Vaikka nyt suuren ajatustyön tuloksena täällä kuinka paljon levittelisit valeita Naomin dieetistä, että olisi joku Paleodieetti, niin ei oikein mene läpi.
        Kun aika monet osaa ymmärtää, että joku voi omalla kohdalla noudattaa Paleota, mukaeltunakin, ja kuitenkin se muille tarjottava dieetti on jotain ihan muuta. Vai kuuluiko Paleo aikaan suklaajäätelö?

        "Jos on yli 50 kilon ylipaino, se ei selviä pelkällä yhdellä kaukonäkemisellä."

        Mutta entäs jos on yli 60 kg tai joku parisataa kiloo extraa, mitähän sieltä sitten laitettasiin??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen siis mies ja laihtunut 60 kg, en siis paina 60 kg.

        Naomin dieetti on siis paleo, ei kiinnosta."

        makkaraperunat maistuu. Nam.

        Vaikka nyt suuren ajatustyön tuloksena täällä kuinka paljon levittelisit valeita Naomin dieetistä, että olisi joku Paleodieetti, niin ei oikein mene läpi.
        Kun aika monet osaa ymmärtää, että joku voi omalla kohdalla noudattaa Paleota, mukaeltunakin, ja kuitenkin se muille tarjottava dieetti on jotain ihan muuta. Vai kuuluiko Paleo aikaan suklaajäätelö?

        "Jos on yli 50 kilon ylipaino, se ei selviä pelkällä yhdellä kaukonäkemisellä."

        Mutta entäs jos on yli 60 kg tai joku parisataa kiloo extraa, mitähän sieltä sitten laitettasiin??

        Mitä ihmettä sekoilet? En minä ole syönhyt mitään makkaraperunoita eli sotket nyt ihmisiä toisiinsa.

        Minä kysyin, että mihin sinun dieettisiä perustuu, johon vastasit että maksoi 60 euroa. Kaukonäkemisellä koko homma tehtiin mutta ei enkelihoidolla.

        Mutta mitä sinä syöt?

        Ei kukaan pärjää lusikallisella jäätelöä. Veijo osaa nämä asiat paljon paremmin kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen siis mies ja laihtunut 60 kg, en siis paina 60 kg.

        Naomin dieetti on siis paleo, ei kiinnosta."

        makkaraperunat maistuu. Nam.

        Vaikka nyt suuren ajatustyön tuloksena täällä kuinka paljon levittelisit valeita Naomin dieetistä, että olisi joku Paleodieetti, niin ei oikein mene läpi.
        Kun aika monet osaa ymmärtää, että joku voi omalla kohdalla noudattaa Paleota, mukaeltunakin, ja kuitenkin se muille tarjottava dieetti on jotain ihan muuta. Vai kuuluiko Paleo aikaan suklaajäätelö?

        "Jos on yli 50 kilon ylipaino, se ei selviä pelkällä yhdellä kaukonäkemisellä."

        Mutta entäs jos on yli 60 kg tai joku parisataa kiloo extraa, mitähän sieltä sitten laitettasiin??

        Mutta miten ne puutarhatyöt, paljonko ne maksaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miten ne puutarhatyöt, paljonko ne maksaa?

        Sori, meni väärään paikkaan.


      • Anonyymi

        Mihin se Naimin laihdutus perustuu vaiko pelkkään enkelitouhuun...?

        Nettisivut eivät puhu mitään koko laihdutuksesta!


      • Anonyymi

        Mistä ihmeestä sinä oikein puhut vai vastailetko itsellesi?

        Naomi ei ole mikään paleo vaan plasebo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ihmeestä sinä oikein puhut vai vastailetko itsellesi?

        Naomi ei ole mikään paleo vaan plasebo!

        No siitä makkaraperunamiehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun vitsikästä.---- suurella ymmärryksellä.
        Kaikkiin ongelmiinhan ei taida apua löytyä edes enkelihoidosta. Jaksamista!

        "Kaikkiin ongelmiinhan ei taida apua löytyä edes enkelihoidosta."

        Et ole edes yrittänyt. Kokeile joskus ellei ensihoito onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miten ne puutarhatyöt, paljonko ne maksaa?

        Ne on eri juttuja eikä hinnastossa mainita. Ei siellä mainita laihduttamistakaan.

        Enkeli ja kaukojutut lähtee alle satasella tunti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ihmeestä sinä oikein puhut vai vastailetko itsellesi?

        Naomi ei ole mikään paleo vaan plasebo!

        Paleosta on ollut puhetta mutta plasebokin voi olla tehokas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on eri juttuja eikä hinnastossa mainita. Ei siellä mainita laihduttamistakaan.

        Enkeli ja kaukojutut lähtee alle satasella tunti.

        Sorry menikö tämäkin väärään paikkaan.


      • 3 kg voisi vielä pudottaa painoa.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        3 kg voisi vielä pudottaa painoa.

        Se onnistuu näkemällä tai enkelihommilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se onnistuu näkemällä tai enkelihommilla.

        Lähtee viimeistään seuraavalla kesälomalla.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Lähtee viimeistään seuraavalla kesälomalla.

        Oletko kuitenkin miettinyt näkemisiä ja enkelihommia?

        Kaikki onnistuu etänä alle satasella jos et ole kovin lihava. Kovin lihavat vaativat paljon katsomista.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        3 kg voisi vielä pudottaa painoa.

        Aha , sittenkö eräällä on 160kg pudonnu vai jotai muuta. pystyy pystyy. Paino nousee-paino laskee-paino nousee-paino laskee. No mut hei, jos ois vaikka joku terhikeisä.
        Makkaraperunat kehi. Nytten olisin sitä mieltä että makaraperunat!


    • Anonyymi

      Ilmeisesti enkelihoito ei lyö tarpeeksi hyvin leiville, kun pitää laajentaa salaisiin dieetteihin ja käydä organisoitua mainoskampanjaa täällä.

      • Anonyymi

        Sitä mainostetaan jäätelöllä. Kukaan ei kuitenkaan uskalla kertoa ravinnosta sen enempää, koska se on salaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä mainostetaan jäätelöllä. Kukaan ei kuitenkaan uskalla kertoa ravinnosta sen enempää, koska se on salaisuus.

        Ja sekös on pirruuttanu jo monta viijkkoo ja monesa ketjusa. Kunei vieläkään tietoo että mikä jäätelö. Se kun on SALAISUUS. Ja sellasena pysyy. VIP .tietoo.


      • Anonyymi

        Naomihan ei ole täällä mitään mainoskampanjoja pitänyt? Eikös se ole meidän käyttäjien kommentteja mitä täällä on ja ainakaan itse en ole mitään mainostanut, olenpahan vaan todennut että olen iloinen että kohdallani toimii :)

        Mielestäni on kyllä ihan jonkun muun mainoskampanjaa makkaraperunoilla höystettynä ja monissa ketjuissa.

        Mitä tulee näihin dieetteihin, Naomi on näitä ravitsemusasioita tehnyt jo kymmeniä vuosia, Itsekin olen häneltä tuotteita tilannut jo yli 15 vuotta sitten. Mikä kenelläkin lyö leiville. Asiakkaista tuskin on pulaa koska viimeksi kun aikaa varasin, oli lähes 2 viikon jono :)


    • Anonyymi

      Muista en tiedä, mutta itseni vakuuttaa kyllä nainen,. joka on elämäntyönään auttanut, työskennellyt kymmeniä vuosia muodin, kauneuden ja hyvinvoinnin parissa, ja pitää niin omasta kuin muiden terveydestä, ja myös ulkoisesta olemuksesta, erittäin hyvää huolta, laatii reseptejä ja kirjoittaa terveysasioista niin blogeissaan kuin antaa haastatteluja lehtiin, kirjakin kuulemma tekeillä. Saati yli puolensataakiloa ylipainoinen mies, josta kukaan ei tiedä mitään?

      Naomin tietää kaikki, tunnettu ja tunnustettu näkijänainen ja taiteilija. Joku nimimerkin takaa kiukkuava ylipainoinen, voi niitä makkaraperunoitaan puolestani ihan keskenään mussuttaa .

      Naomilla on kokemukseni mukaan enemmän asiakkaita kuin ehtii ottaa, ja on sanonut, että on siinä onnellisessa asemassa, että voi itse valita, kenet ottaa. Että niinkin ikävällä asenteella, mitä täälläkin saa lukea, tokkopa ihan kärkipäässä olisi aikoja tarjollakaan.

      Se että on näkijä, on valtavan suuri etu tuohon työhönsä. Jos en olisi saanut häneltä katsantoa, en varmasti olisi osannut hakeutua ajoissa tutkimuksiin. Hänen sanansa saivat varaamaan ajan, ja sanoisinko ei hetkeäkään liian aikaisin!

      Hyvin ilkeämielistä ja lapsekasta pilkata hänen palveluitaan täällä. Tuttavapiiriinikin kuuluu sellaisia, jotka eivät ole lääkäreillä käynneistä apuja saaneet, ja joita Naomi on auttanut.
      Tottahan ymmärrän, että se on sitä ihmiselle luonnollista torjuntaa, että laitetaan pää pensaaseen sen sijaan että osattaisiin kääntyä avun piiriin.

      • Anonyymi

        Tässä ketjussa saatte kehua Naomia kuinka paljon hyvänsä. Jos tämä ketju käy liian pitkäksi, perustakaa uusi ketju, mutta älkää tunkeko sitä Naomi-asiaanne joka ainoaan ketjuun.


      • Anonyymi

        Tämä on varmasti Sastamalan ammattikorkeakoulun äidinkielen kurssin projekti, jossa tutkitaan paskanpuhumista netissä ja sen vaikutuksia.


      • Anonyymi

        Olet niin sydämellinen eukko, että enkeliparannus on kohdallasi toiminut todella hyvin!


      • Anonyymi

        toi oli nyt se hvp:n anonyymi kirjoitus. Seuraava tulee taas profiilistaan. Vastailee täällä kaiken aikaa itelleen. Tsekakkaa noi kommentit josette usko. Sama muissa painonhallintaketjuissa.


      • Anonyymi

        Menikö homma nyt pahasti ihon alle?


    • Anonyymi

      Dieettiin on syytä kuulua Valion mansikkajäätelöä lusikallinen ja Oolannin makkaraperunat. Muuten ei tule kauppoja.

    • Anonyymi

      Sorry kaikki kirjoitusvirheet. Chromebook meni mustaksi ja
      kirjoitan puolisokeana vanhan surfplattan kanssa.
      Olen unohtanut käytön...

    • Anonyymi

      Itse en tunne Naimia lainkaan, mutta hänen kannattajansa täällä - 1 ...2 henkilöä - ovat todella viimeisen päälle vastenmielisiä henkilöitä. Ei anna silloin hyvää kuvaa Naimistakaan.

      • Anonyymi

        Ihmettelen samoin, että nämä Naimia arvostavat kanta-asiakkaat eivät kyenneet kertomaan, puolustamaan Naimia ystävällisessä ja toisia hyödyttävässä hengessä.


    • Anonyymi

      Lainaus: "Tuntitaksa on jopa 110€/h (siis 55e/30min) ja siihen enkelihoidot päälle. Kalleimmat taksat perustuvat näkemiseen tai noitumiseen. Reiki-hoito on halvempi ja halvin."

      Tuollainen näkeminen on uskon asioita, ennustajillahan on omat maksulliset numeronsa. Näkemiseen ei voi saada koulutusta, mutta puutarhurilla on koulutuksestaan todistus.

      Ainoa asia mitä Naimin laihdutussysteemistä on kerrottu, on se, että se on tai ei ole paleo, se perustuu kaukokatsomiseen etänä tai ei perustu ja että siinä saa syödä jäätelöä. Merkki, malli ja määrä on kuitenkin suuri salaisuus.

      Laihduttamisen periaate on siis salaisuus, mutta sen saa tietoonsa vasta Naimilta itseltään. Naimilla on niin pitkät jonot, että hän ei ehkä edes ota uusia asiakkaita. Verottaja osaa kertoa, miten kannattavaa liiketoiminta on viime aikoina ollut.

    • Anonyymi

      Lainaus: "Voi olla hintansa väärti, kuka tietää. Kiinnostaisi tietää paljonko maksaa laihduttamiseen liittyvät istunnot ja polttari-istunnot."

      Tätä ei saa tietoon, koska kaikki on yhtä ja suurta salaisuutta.

      Naimin dieetti ei ole kiinnostava, ellei halua ostaa sikaa säkissä. Plasebostakin voi toki maksaa, koska ihmisen henkisyys + kroppa on kummallinen kokonaisuus. Jos tarvitaan neljä 55 euron katsomista, salaiseksi hinnaksi tulee 220 euroa.

      Koska Naimin kannattajat ovat niin vastenmielisiä, itse en varmuudella voisi valita tuota menetelmää laihdutukseen, vaikka salaista jäätelöä saisikin syödä salaisen määrän. Rahani siirrän ihan muualle.

    • Anonyymi

      "On todellakin mahdollista, että nuo 1 ... 2 vastenmielistä henkilöä pilailevat Naimin nimissä ja haluavat tahallaan vahingoittaa Naimin enkeli- ja näkemis-imagoa. Siinä tapauksessa voitte hävetä."

      Kielenkäyttö tuolla pääpukarilla (tai niillä kahdella) on ainakin ollut ihan trollaustasoa. Naomi itse tuskin käyttäisi omassa markkinointimateriaalissaan ko. lauseita ja sanontoja.

    • Anonyymi

      >>> Ainoa asia mitä Naimin laihdutussysteemistä on kerrottu, on se, että se on tai ei ole paleo, se perustuu kaukokatsomiseen etänä tai ei perustu ja että siinä saa syödä jäätelöä. Merkki, malli ja määrä on kuitenkin suuri salaisuus.

      Kyseessä on oman tieto-taidon ja ammattitaidon salaaminen. Jotta sen tiedon saa omaan käyttöönsä, pitää asiasta maksaa. Ei lääkäri, putkiasentaja tai juristikaan kerro tietojaan ilmaiseksi.

      Jokainen voi luottaa tai olla luottamatta. Onkohan menetelmässä tai-rahat-takaisin -takuu?

    • Anonyymi

      Ei kannattaisi juuri valehdella enempää. Demokratiat on siinä mielessä niinkin ilkeitä.

      • Anonyymi

        Olipa tuossa todella typerä kommentti joka ylisti Naimin hyvyyttä.


    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      383
      1470
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1200
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      671
    Aihe