Kuinkas se karmea rasismi on nyt haitannut palstavasemmistolaisten elämää

Anonyymi-ap

jotka ikityöttöminä elää kelan-tukien varassa? Saako nukuttua lainkaan?

Meikän ostarin baareissa istuu myös monenlaista mamua, tummaa ja vähän vaaleampaa, eikä mitään ongelmia ole ollut. Eräs päivä kysyin yhdeltä vanhemmalta afrikkalaiselta, että onkos sitä rasismia näkynyt? Heppu naureskeli ja sanoi, että eihän Suomessa ole mitään todellista rasismia, menkää hänen kotimaahansa katsomaan, niin sitten näkyy.

Oikeastaan ainoat mamut jotka valittaa rasismista ovat somalit, mutta eivät halua myöntää sitä kuinka heidän oma käyttäytymisensä johtaa siihen, että heistä ei pidetä.

Huvittava juttu kun näiden baarien omistajat ovat itse mamuja, ja he sanovat, että on kaksi ryhmää joita he eivät halua baariin - somalit ja romanit.

7

187

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän se niitä haittaakkaan, mutta tekemisen puutteessa jauhavat rasismista päivät pitkät.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😍 ­­N­­y­m­­­f­­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17949366V

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Kyllähän ihmisten ylimielisyys ja ilkeys surettaa.

• Anonyymi

Somen vika.

• Anonyymi

"Kyllähän ihmisten ylimielisyys ja ilkeys surettaa."
        Suvaitsemattomuutta ja rasismia on ihan laillisesti. Yksi esimerkki: Yksityistiekunnan hallinnon juntta tekee laittomia päätöksiä omaksi edukseen. Varmistaa asemaansa ottamalla tiekunnan tuloihin nähden kalliin oikeusturvavakuutuksen. Vakuutuksia myöntää ainakin vakuutusyhtiö IF. Katson rasismiksi tuota systeemiä, asiasta kärsivätkin joutuvat maksamaan heitä vastaan otettua vakuutusta. Vakuutusyhtiö katsoo yksityistiekunnan yritykseksi eikä anna vakuutusta koskevia tietoja kuin tiekunnan hallinnolle.
        Ihan laillisesti näin voidaan tehdä. Laillistettua syrjintää ja rasismia.

Kuka tietää muita vastaavia kiemuroita?

• Anonyymi

Siksi, koska ovat intersekopäisiä feminatseja jotka ovat kaapanneet värikkäiltä ihmisiltä yksinoikeuden rasisminvastustsmiseen, vaikka ovat ilmiselvästi itsekin rasisteja kun eivät usko että värikkäät kykenevät kyllä aivan itsekin vastustamaan rasismia. Eli suhtautuvat näihin alentavasti.

• Anonyymi

Persujen hassut tarinat vain sakenevat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe