Tietääkö muuten kukaan, kuka on tuon nettikaupan kondomitkotiin.fi:n eli Rexmo Oy:n taustalla? Miten hänellä bussinekset sujuu? Ajattelin vaan, kun entisenä S-jokelaisena rupesin muistelemaan, etteikö se ollut juuri hän, joka keksi nuo nykyisin joka kapakan vessoista löytyvät kortsuautomaatit?
Rexam - kondomit kotiin
9
1657
Vastaukset
- Rexam
Näin vielä lisätäkseni, viime kesänä Seinäjoella pitkästä aikaan käyneenä täytyy sanoa, että on teillä sitten baaritarjonta parantunut sitten kympillä, olkaa onnellisia. Minun aikanani ei ollu Duunia ja Freetimekin oli tosi surkea, Birra tosin pelasti tilanteen... Tämän Freetimen seuraajan nimeä en millään muista (sorry, humalluin), mutta oli tosi nasta mesta, ihan kuin isommassakin kaupungissa. Eläkää onnellisina, teillä on hieno kaupunki. Nimim. Palaan joskus...
- sarah
kenties tarkoitat?? minusta se on aivan kammottava teinihelvetti! jos sinne pitää mennä iltaa viettämään niin on oltava aivan hirveässä jurrissa että kestää sitä touhua...;)
- missäs
sarah kirjoitti:
kenties tarkoitat?? minusta se on aivan kammottava teinihelvetti! jos sinne pitää mennä iltaa viettämään niin on oltava aivan hirveässä jurrissa että kestää sitä touhua...;)
neiti sitten iltaa viettää mieluiten?
- sarah
missäs kirjoitti:
neiti sitten iltaa viettää mieluiten?
jos ihan sillai rauhallisesti nimenomaan iltaa istumassa, niin kyllä palaveri on aika jees..tai sitten wartti jos tykkää räimettä kuunnella ;)
- macer
Mikäs se Birra olikaa? Oliko se siinä Wilsonin paikalla?
- tietotoimisto
macer kirjoitti:
Mikäs se Birra olikaa? Oliko se siinä Wilsonin paikalla?
sehän oli Rosson yläkerrassa...
VL-automaatti ainakin on niiden automaattien takana :)
Tarkempaa infoa löytyy googlettamalla...- tapi
joo toi muistaakseni vl-automaatin perustajan sukunimi on Moinio etunimee en muista..
- VL-Automaatti
VL-Automaatti aloittaa kondomien myynnin netissä
lähiaikoina. Valitettavasti REXAM / REXMO Oy menee
listalle; never heard. Perustajakin meni väärin,
mutta kauniit kesän jatkot kaikille ja pitäkää huolta itsestänne ja toisistanne!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855