Tietääkö muuten kukaan, kuka on tuon nettikaupan kondomitkotiin.fi:n eli Rexmo Oy:n taustalla? Miten hänellä bussinekset sujuu? Ajattelin vaan, kun entisenä S-jokelaisena rupesin muistelemaan, etteikö se ollut juuri hän, joka keksi nuo nykyisin joka kapakan vessoista löytyvät kortsuautomaatit?
Rexam - kondomit kotiin
9
1660
Vastaukset
- Rexam
Näin vielä lisätäkseni, viime kesänä Seinäjoella pitkästä aikaan käyneenä täytyy sanoa, että on teillä sitten baaritarjonta parantunut sitten kympillä, olkaa onnellisia. Minun aikanani ei ollu Duunia ja Freetimekin oli tosi surkea, Birra tosin pelasti tilanteen... Tämän Freetimen seuraajan nimeä en millään muista (sorry, humalluin), mutta oli tosi nasta mesta, ihan kuin isommassakin kaupungissa. Eläkää onnellisina, teillä on hieno kaupunki. Nimim. Palaan joskus...
- sarah
kenties tarkoitat?? minusta se on aivan kammottava teinihelvetti! jos sinne pitää mennä iltaa viettämään niin on oltava aivan hirveässä jurrissa että kestää sitä touhua...;)
- missäs
sarah kirjoitti:
kenties tarkoitat?? minusta se on aivan kammottava teinihelvetti! jos sinne pitää mennä iltaa viettämään niin on oltava aivan hirveässä jurrissa että kestää sitä touhua...;)
neiti sitten iltaa viettää mieluiten?
- sarah
missäs kirjoitti:
neiti sitten iltaa viettää mieluiten?
jos ihan sillai rauhallisesti nimenomaan iltaa istumassa, niin kyllä palaveri on aika jees..tai sitten wartti jos tykkää räimettä kuunnella ;)
- macer
Mikäs se Birra olikaa? Oliko se siinä Wilsonin paikalla?
- tietotoimisto
macer kirjoitti:
Mikäs se Birra olikaa? Oliko se siinä Wilsonin paikalla?
sehän oli Rosson yläkerrassa...
VL-automaatti ainakin on niiden automaattien takana :)
Tarkempaa infoa löytyy googlettamalla...- tapi
joo toi muistaakseni vl-automaatin perustajan sukunimi on Moinio etunimee en muista..
- VL-Automaatti
VL-Automaatti aloittaa kondomien myynnin netissä
lähiaikoina. Valitettavasti REXAM / REXMO Oy menee
listalle; never heard. Perustajakin meni väärin,
mutta kauniit kesän jatkot kaikille ja pitäkää huolta itsestänne ja toisistanne!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697