Millaisia ovat hengenmiehet?

Anonyymi-ap

61

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Typerä yleistys.

      • Anonyymi

        Typerä yleistys.

        Ei ole vaan kaikki tulee julki vielä.
        Katolilaisuus esim.heidän sairaat teot,Davin lahko,afrikan jeesus lahko..
        Näitä on niin paljon ja he ovat saastaisia käyttäen Isän nimeä !
        En toinen puoli Islam..
        Kaikki tuntuu olevan saastaa ja hullua !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerä yleistys.

        Ei ole vaan kaikki tulee julki vielä.
        Katolilaisuus esim.heidän sairaat teot,Davin lahko,afrikan jeesus lahko..
        Näitä on niin paljon ja he ovat saastaisia käyttäen Isän nimeä !
        En toinen puoli Islam..
        Kaikki tuntuu olevan saastaa ja hullua !

        Silti typerä yleistys. Suurin osa papeista ja pastoreista on kunnon ihmisiä.


    • Anonyymi

      Aloittaja- sekopäänä- vain mussuttaa ja panettelee, sielunsa pimeyden mustasta syystä, eli on myös itse suunsa tunnustuksen sanoituksessa kavaltaja. Miksi? Koska ei lue kirjoituksia, eikä siten ole älliä puheissaan. Näin suun tunnustus sydämen kyllyydestä hänet on paljastanut valkeudessa vaeltaville.

      Onhan niitä kavaltajia Herran pöydässä, vaikka ihminen, jolle Jeesus antoi leipäpalan.

      Ja päivän tultua hän kutsui tykönsä opetuslapsensa ja valitsi heistä kaksitoista, joille hän myös antoi apostolin nimen: Simonin, jolle hän myös antoi nimen Pietari, ja Andreaan, hänen veljensä, ja Jaakobin ja Johanneksen, ja Filippuksen ja Bartolomeuksen, ja Matteuksen ja Tuomaan, ja Jaakobin, Alfeuksen pojan, ja Simonin, jota kutsuttiin Kiivailijaksi, ja Juudaan, Jaakobin pojan, sekä Juudas Iskariotin,

      josta

      >tuli< kavaltaja. (Luk 6:13-16)

      Myös opetuslapsista loukkaannuttiin Jeesukseen ja lähdettiin pois, eli jätettiin.
      Eli aloittajan henki oli silloinkin paikalla - - elämän-->jättäjä-

      He, joille Jeesuksen sanat olivat iankaikkisen elämän sanat- he jäivät.

      Kavaltajia on, joiden sydän on paatunut ja se maailman henki- jossa Lucifer valtaa sydämen sielun takaisin, astuu murhaajiakin henkenkä ihmiseen.
      Puhdistettu huone, joka on tyhjentyntyt - tullut alastomaksi, palaa takaisin tavallaan sielun saatumisen takia.

      Pimeyteen palaavat, ovat monella tapaa murhamiehiä, esim. sota, ketkä nyt sotaa ylläpitää, kertoo juuri pimeydestä. Luciferin - henki - tappaa ja tuhoaa.

      Tappaa lapsia, isejä, äitejä, vaaria, ja mummoja, vanhuksia, vammaisia, jne. eli murhamiehiä riittää, joissa ei ole Jumalallista Henkeä.

      --sekopäistä- kyllä. Olevat maailmasta -sekaisin- liha kuljettaa. Saastunut sielu, se katsoo silmällään, kädellään tekee teot ja jalat kuljettavat syntipaikalle.
      Raamattu kehoittaa repäisemään silmänsä ja katkaisemaan vääränlaiset raajat.
      ts. lopettamaan vääryys sielusta. Sielustahan ne tekojen summa lähtee liikkeelle, millä sieluaan ruokkii.

      Maailma, sen lihalliset perkeleen papit,, herransa Lucifer, tuo väkisin - väärillä todistuksilla perheistä naisia, tyttäriä ja myyvät heidät pakanallisten miesten pojettaviksi ja kyllä siellä naurajat ja pakanaisät panevatkin parastaa, että pallit heiluvat, sekä menevät sen jälkeen vaimoijensa viereen. Eli siinä nuole aloittaja näppisi.
      Jos ei ole valjenneet vieläkään sinulle, kohteet - antamisen suhteen - hakattuja uhreja, heidät on tapettu, jos ovat kieltäytyneet uhrina olemisesta..

      Hmmmm.
      Tavallaan hyvä aloitus sittenkin. Päästään perkaamaan maailman henki ja pimeys.
      Kirjoitapa uusia aloituksia, katsotaan perkeleellistä kenttää, missä hengessä elätte.
      Eli hekin, jotka ovat luopuneet - luopioittenkin kenttä. Kenttä, jotka palavat kaikki helvetin tulessa, vailla iankaikkista elämän armolahjaa.
      Ei siellä väärän papin liperit mitään auta, kun jos on nauttinut maailman nautintoaineita.

      Sama tuomio on silloin jokaisella, alkaen panettelijoiden hengestä. Herra ei tunne sellaisen sielun iankaikkisen elämän armolahjaa.

      Tehkää siis parannus.. Suun tunnustus silloin muttuu elämäksi ja pääsette saarnaamaan parannuksen soveliaista hedelmistä.

      • Anonyymi

        Ja päivän tultua hän kutsui tykönsä opetuslapsensa ja valitsi heistä kaksitoista, joille hän myös antoi apostolin nimen: Simonin, jolle hän myös antoi nimen Pietari, ja Andreaan, hänen veljensä, ja Jaakobin ja Johanneksen, ja Filippuksen ja Bartolomeuksen, ja Matteuksen ja Tuomaan, ja Jaakobin, Alfeuksen pojan, ja Simonin, jota kutsuttiin Kiivailijaksi, ja Juudaan, Jaakobin pojan, sekä Juudas Iskariotin, josta tuli kavaltaja.
        (Luk 6:13-16)


        Silloin meni yksi niistä kahdestatoista, nimeltä Juudas Iskariot, ylipappien luo ja sanoi: "Mitä tahdotte antaa minulle, niin minä saatan hänet teidän käsiinne?" Ja

        he maksoivat hänelle kolmekymmentä hopearahaa. Ja siitä hetkestä hän etsi sopivaa tilaisuutta kavaltaaksensa hänet. Mutta

        ensimmäisenä happamattoman leivän päivänä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Mihin tahdot, että valmistamme pääsiäislampaan sinun syödäksesi?" Niin hän sanoi: "Menkää kaupunkiin sen ja sen luo ja sanokaa hänelle: 'Opettaja sanoo: Minun aikani on lähellä; sinun luonasi minä syön pääsiäisaterian opetuslasteni kanssa'." Ja

        opetuslapset tekivät, niinkuin Jeesus oli heitä käskenyt, ja valmistivat pääsiäislampaan. Ja kun ehtoo tuli, asettui hän aterialle kahdentoista opetuslapsensa kanssa. Ja

        heidän syödessään hän sanoi: "Totisesti minä sanon teille: yksi teistä kavaltaa minut". Silloin he tulivat kovin murheellisiksi ja rupesivat toinen toisensa perästä sanomaan hänelle: "Herra, en kai minä ole se?" Hän vastasi ja sanoi: "Joka minun kanssani pisti kätensä vatiin, se kavaltaa minut. Ihmisen Poika tosin menee pois, niinkuin hänestä on kirjoitettu, mutta

        voi sitä ihmistä, jonka kautta Ihmisen Poika kavalletaan! Parempi olisi sille ihmiselle, että hän ei olisi syntynyt."
        (Mat 26:14-24)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja päivän tultua hän kutsui tykönsä opetuslapsensa ja valitsi heistä kaksitoista, joille hän myös antoi apostolin nimen: Simonin, jolle hän myös antoi nimen Pietari, ja Andreaan, hänen veljensä, ja Jaakobin ja Johanneksen, ja Filippuksen ja Bartolomeuksen, ja Matteuksen ja Tuomaan, ja Jaakobin, Alfeuksen pojan, ja Simonin, jota kutsuttiin Kiivailijaksi, ja Juudaan, Jaakobin pojan, sekä Juudas Iskariotin, josta tuli kavaltaja.
        (Luk 6:13-16)


        Silloin meni yksi niistä kahdestatoista, nimeltä Juudas Iskariot, ylipappien luo ja sanoi: "Mitä tahdotte antaa minulle, niin minä saatan hänet teidän käsiinne?" Ja

        he maksoivat hänelle kolmekymmentä hopearahaa. Ja siitä hetkestä hän etsi sopivaa tilaisuutta kavaltaaksensa hänet. Mutta

        ensimmäisenä happamattoman leivän päivänä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Mihin tahdot, että valmistamme pääsiäislampaan sinun syödäksesi?" Niin hän sanoi: "Menkää kaupunkiin sen ja sen luo ja sanokaa hänelle: 'Opettaja sanoo: Minun aikani on lähellä; sinun luonasi minä syön pääsiäisaterian opetuslasteni kanssa'." Ja

        opetuslapset tekivät, niinkuin Jeesus oli heitä käskenyt, ja valmistivat pääsiäislampaan. Ja kun ehtoo tuli, asettui hän aterialle kahdentoista opetuslapsensa kanssa. Ja

        heidän syödessään hän sanoi: "Totisesti minä sanon teille: yksi teistä kavaltaa minut". Silloin he tulivat kovin murheellisiksi ja rupesivat toinen toisensa perästä sanomaan hänelle: "Herra, en kai minä ole se?" Hän vastasi ja sanoi: "Joka minun kanssani pisti kätensä vatiin, se kavaltaa minut. Ihmisen Poika tosin menee pois, niinkuin hänestä on kirjoitettu, mutta

        voi sitä ihmistä, jonka kautta Ihmisen Poika kavalletaan! Parempi olisi sille ihmiselle, että hän ei olisi syntynyt."
        (Mat 26:14-24)

        Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan? Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.

        Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet. Mutta

        totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, mutta

        hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

        Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme. Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut. Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä. (Jes 53:1-8)

        Hänelle annettiin hauta jumalattomain joukossa; mutta rikkaan tykö hän tuli kuoltuansa, sillä
        hän ei ollut vääryyttä tehnyt eikä petosta ollut hänen suussansa. Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä, lyödä hänet sairaudella. Jos sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi, saa hän nähdä jälkeläisiä ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa. Sielunsa vaivan tähden hän saa nähdä sen ja tulee ravituksi. Tuntemuksensa kautta hän,
        minun vanhurskas palvelijani, vanhurskauttaa monet, sälyttäen päällensä heidän pahat tekonsa. (Jes 53:9-11)

        Sentähden minä jaan hänelle osan suurten joukossa, ja väkevien kanssa hän saalista jakaa; sillä hän antoi sielunsa alttiiksi kuolemaan, ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon, hän kantoi monien synnit, ja hän rukoili pahantekijäin puolesta. (Jes 53:12)


        Sillä hänen, jonka tähden kaikki on ja jonka kautta kaikki on, sopi, saattaessaan paljon lapsia kirkkauteen, kärsimysten kautta tehdä heidän pelastuksensa päämies täydelliseksi. Sillä sekä hän, joka pyhittää, että ne, jotka pyhitetään, ovat kaikki alkuisin yhdestä. Sentähden hän ei häpeä kutsua heitä veljiksi, kun hän sanoo: "Minä julistan sinun nimeäsi veljilleni, ylistän sinua seurakunnan keskellä"; ja taas: "Minä panen uskallukseni häneen"; ja taas: "Katso, minä ja lapset, jotka Jumala on minulle antanut!" Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen, ja vapauttaisi kaikki ne, jotka kuoleman pelosta kautta koko elämänsä olivat olleet orjuuden alaisia. Sillä

        ei hän ota huomaansa enkeleitä, vaan Aabrahamin siemenen hän ottaa huomaansa. Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit.
        (Heb 2:10-17)


      • Anonyymi

        "Tappaa lapsia, isejä, äitejä, vaaria, ja mummoja, vanhuksia, vammaisia, jne. eli murhamiehiä riittää, joissa ei ole Jumalallista Henkeä."

        Jumalan Hengessä onnistuu ihan samat murhatyöt, joten mitä siinä keuhkoat.

        Hes.9
        5 Sitten kuulin hänen sanovan toisille miehille: "Kulkekaa hänen perässään kaupungin halki ja tappakaa s ä ä l i t t ä , ketään säästämättä.
        6 tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, l a p s e t ja vaimot


      • Anonyymi

        "Maailma, sen lihalliset perkeleen papit,, herransa Lucifer, tuo väkisin - väärillä todistuksilla perheistä naisia, tyttäriä ja myyvät heidät pakanallisten miesten pojettaviksi ja kyllä siellä naurajat ja pakanaisät panevatkin parastaa, että pallit heiluvat, sekä menevät sen jälkeen vaimoijensa viereen. Eli siinä nuole aloittaja näppisi.....Hmmmm. Tavallaan hyvä aloitus sittenkin. Päästään perkaamaan maailman henki ja pimeys. Kirjoitapa uusia aloituksia,
        katsotaan perkeleellistä kenttää, missä hengessä elätte."

        Hahahahhahhahahahahaaa...lestojen Halitoosihengen tuotetta...hahhahahahahaaaa.....!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan? Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.

        Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet. Mutta

        totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, mutta

        hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

        Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme. Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut. Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä. (Jes 53:1-8)

        Hänelle annettiin hauta jumalattomain joukossa; mutta rikkaan tykö hän tuli kuoltuansa, sillä
        hän ei ollut vääryyttä tehnyt eikä petosta ollut hänen suussansa. Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä, lyödä hänet sairaudella. Jos sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi, saa hän nähdä jälkeläisiä ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa. Sielunsa vaivan tähden hän saa nähdä sen ja tulee ravituksi. Tuntemuksensa kautta hän,
        minun vanhurskas palvelijani, vanhurskauttaa monet, sälyttäen päällensä heidän pahat tekonsa. (Jes 53:9-11)

        Sentähden minä jaan hänelle osan suurten joukossa, ja väkevien kanssa hän saalista jakaa; sillä hän antoi sielunsa alttiiksi kuolemaan, ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon, hän kantoi monien synnit, ja hän rukoili pahantekijäin puolesta. (Jes 53:12)


        Sillä hänen, jonka tähden kaikki on ja jonka kautta kaikki on, sopi, saattaessaan paljon lapsia kirkkauteen, kärsimysten kautta tehdä heidän pelastuksensa päämies täydelliseksi. Sillä sekä hän, joka pyhittää, että ne, jotka pyhitetään, ovat kaikki alkuisin yhdestä. Sentähden hän ei häpeä kutsua heitä veljiksi, kun hän sanoo: "Minä julistan sinun nimeäsi veljilleni, ylistän sinua seurakunnan keskellä"; ja taas: "Minä panen uskallukseni häneen"; ja taas: "Katso, minä ja lapset, jotka Jumala on minulle antanut!" Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen, ja vapauttaisi kaikki ne, jotka kuoleman pelosta kautta koko elämänsä olivat olleet orjuuden alaisia. Sillä

        ei hän ota huomaansa enkeleitä, vaan Aabrahamin siemenen hän ottaa huomaansa. Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit.
        (Heb 2:10-17)

        "Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut"

        Onneksi helluntalais-lestadiolainen halitoosihenkisaarnaaja on sentään ymmärtänyt, ettei hänen tapauksessaan kannata paljon avata suutansa ja puhallella Pyhää Henkeä seurakuntalaisia päin, mutta vielä olisi paljooooooon muuta parannuksen paikkaa jäljellä, jotta päästäisiin 5% täydellisyysasteesta 100% täydellisyystavoitteeseen taivaallisella Ellen-White-enemmän-kuin-profeetta-mitta-asteikolla.

        Sianpaskakielilläkirjoittelijavirtuoosina hän näyttää kuitenkin korvasyyhyssään pähkäilleen, että vaikenemisenhan voi kiertää suoltamalla kaiken sisältään ulos pyrkivän puheripulin kirjalliseen muotoon. Tätä samaa menetelmäähän on soveltanut myös sisar-enemmän-kuin-profeetta Ellen White, jonka laajan kirjallisen hömppätuotannon määrä ylittää reippaasti jopa Raamatun pyhät kirjoitukset.

        Heidän eronsa on kuitenkin siinä, että sisar-enemmän-kuin-profeetan teksti on mm plagioimisesta johtuen huomattavasti sivistyneempää kuin kielilläkirjoittelijavirtuoosin, joka on saanut vaikutteensa kirjalliseen tuotantoonsa lähinnä räävittömistä lestadiolaisesta ja helluntalaisesta ärräpää- ja helvettikulttuureista, joilla piinaa sitten sivistyneitä adventistejakin heidän omalla palstallaan.

        Rukoilkaamme siis, että lopun ajan Jäännöskirkko jatkaisi mahdollisimman kauan Baabelin porttoäitinsä ja sisartensa tarkkailemista, ennen kuin alkaa julistelemaan kolmen enkelin sanomaansa, jotta halitoosihenkisaarnaajallakin olisi edes jotain mahdollisuuksia parantua helvetillisestä puhe- ja kirjoittamisripulistaan ja ehtiä kehittää luonteensa taivaskelpoiseksi ennen Herran poistumista temppelistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan? Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.

        Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet. Mutta

        totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, mutta

        hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

        Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme. Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut. Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä. (Jes 53:1-8)

        Hänelle annettiin hauta jumalattomain joukossa; mutta rikkaan tykö hän tuli kuoltuansa, sillä
        hän ei ollut vääryyttä tehnyt eikä petosta ollut hänen suussansa. Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä, lyödä hänet sairaudella. Jos sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi, saa hän nähdä jälkeläisiä ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa. Sielunsa vaivan tähden hän saa nähdä sen ja tulee ravituksi. Tuntemuksensa kautta hän,
        minun vanhurskas palvelijani, vanhurskauttaa monet, sälyttäen päällensä heidän pahat tekonsa. (Jes 53:9-11)

        Sentähden minä jaan hänelle osan suurten joukossa, ja väkevien kanssa hän saalista jakaa; sillä hän antoi sielunsa alttiiksi kuolemaan, ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon, hän kantoi monien synnit, ja hän rukoili pahantekijäin puolesta. (Jes 53:12)


        Sillä hänen, jonka tähden kaikki on ja jonka kautta kaikki on, sopi, saattaessaan paljon lapsia kirkkauteen, kärsimysten kautta tehdä heidän pelastuksensa päämies täydelliseksi. Sillä sekä hän, joka pyhittää, että ne, jotka pyhitetään, ovat kaikki alkuisin yhdestä. Sentähden hän ei häpeä kutsua heitä veljiksi, kun hän sanoo: "Minä julistan sinun nimeäsi veljilleni, ylistän sinua seurakunnan keskellä"; ja taas: "Minä panen uskallukseni häneen"; ja taas: "Katso, minä ja lapset, jotka Jumala on minulle antanut!" Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen, ja vapauttaisi kaikki ne, jotka kuoleman pelosta kautta koko elämänsä olivat olleet orjuuden alaisia. Sillä

        ei hän ota huomaansa enkeleitä, vaan Aabrahamin siemenen hän ottaa huomaansa. Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit.
        (Heb 2:10-17)

        Kuka uskoo meidän saarnamme,

        en usko,en yhtään sillä minun on Isän suurempi olemus.
        Juutalaisuu on roskaa minulle,kivikansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut"

        Onneksi helluntalais-lestadiolainen halitoosihenkisaarnaaja on sentään ymmärtänyt, ettei hänen tapauksessaan kannata paljon avata suutansa ja puhallella Pyhää Henkeä seurakuntalaisia päin, mutta vielä olisi paljooooooon muuta parannuksen paikkaa jäljellä, jotta päästäisiin 5% täydellisyysasteesta 100% täydellisyystavoitteeseen taivaallisella Ellen-White-enemmän-kuin-profeetta-mitta-asteikolla.

        Sianpaskakielilläkirjoittelijavirtuoosina hän näyttää kuitenkin korvasyyhyssään pähkäilleen, että vaikenemisenhan voi kiertää suoltamalla kaiken sisältään ulos pyrkivän puheripulin kirjalliseen muotoon. Tätä samaa menetelmäähän on soveltanut myös sisar-enemmän-kuin-profeetta Ellen White, jonka laajan kirjallisen hömppätuotannon määrä ylittää reippaasti jopa Raamatun pyhät kirjoitukset.

        Heidän eronsa on kuitenkin siinä, että sisar-enemmän-kuin-profeetan teksti on mm plagioimisesta johtuen huomattavasti sivistyneempää kuin kielilläkirjoittelijavirtuoosin, joka on saanut vaikutteensa kirjalliseen tuotantoonsa lähinnä räävittömistä lestadiolaisesta ja helluntalaisesta ärräpää- ja helvettikulttuureista, joilla piinaa sitten sivistyneitä adventistejakin heidän omalla palstallaan.

        Rukoilkaamme siis, että lopun ajan Jäännöskirkko jatkaisi mahdollisimman kauan Baabelin porttoäitinsä ja sisartensa tarkkailemista, ennen kuin alkaa julistelemaan kolmen enkelin sanomaansa, jotta halitoosihenkisaarnaajallakin olisi edes jotain mahdollisuuksia parantua helvetillisestä puhe- ja kirjoittamisripulistaan ja ehtiä kehittää luonteensa taivaskelpoiseksi ennen Herran poistumista temppelistään.

        Pitäiskö työntää hanurii kaikki lahkot mitä on:)
        Rukile ite ulkovessassa ja mieti siellä baabelia.
        Mieti miten voit poistua temppelistäsi sitten..
        Haloo saatana kaheli,miten voit ola noin sekaisin?


      • Anonyymi

        Onhan niitä kavaltajia Herran pöydässä, vaikka ihminen, jolle Jeesus antoi leipäpalan.

        Ainut oli Juudas, ei siellä vinkunut amerikkalsiet lahkot jotka tarpeen mukaan pakolla kehitettiin 1900 luvulla ja Suomen/Ruotsin lahkot 1900 luvulla.
        Mitä siitä olisi tullut Kristuksen pöydässä jossa olisi ollut amerikkalaisia lahkoja tai ihan Suomi/ruotsi 1900 lahkoja,joilla on puhuja ja aina mies mutta jollain on nainen amerikkalainen 1900 luku.
        Luulen,että Kristus olisi sanonut,nyt TE VÄÄRIN TEKIJÄT,te vääristätte opetukseni.
        Teillä on sapatit yms.vaikka minä olen syntyjään Juutalainen,ei se tarkoita että eläisin niin.
        Te kirkkojenne rahan kerääjät,kuten Kristus hermoistui Isän huoneesta missä oli rahan vaihtoa.Sama koskee ja tarkoittaa lahkojen ja kirkkojen anetta osuudesta,minkä te teette rahalla ja sillä tekö muka saatte elämän?
        Sinä päivänä kun sydämmesi on täynnä Rakkautta ja ole sen ansainnut,silloin pääset kotiin..Et yhtään aikaisemmin. Sillon kun olet kokenut kaiken elämästä,silloin kun koet kaiken..Et kaipaa tänne lihalliseen elämäään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja päivän tultua hän kutsui tykönsä opetuslapsensa ja valitsi heistä kaksitoista, joille hän myös antoi apostolin nimen: Simonin, jolle hän myös antoi nimen Pietari, ja Andreaan, hänen veljensä, ja Jaakobin ja Johanneksen, ja Filippuksen ja Bartolomeuksen, ja Matteuksen ja Tuomaan, ja Jaakobin, Alfeuksen pojan, ja Simonin, jota kutsuttiin Kiivailijaksi, ja Juudaan, Jaakobin pojan, sekä Juudas Iskariotin, josta tuli kavaltaja.
        (Luk 6:13-16)


        Silloin meni yksi niistä kahdestatoista, nimeltä Juudas Iskariot, ylipappien luo ja sanoi: "Mitä tahdotte antaa minulle, niin minä saatan hänet teidän käsiinne?" Ja

        he maksoivat hänelle kolmekymmentä hopearahaa. Ja siitä hetkestä hän etsi sopivaa tilaisuutta kavaltaaksensa hänet. Mutta

        ensimmäisenä happamattoman leivän päivänä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Mihin tahdot, että valmistamme pääsiäislampaan sinun syödäksesi?" Niin hän sanoi: "Menkää kaupunkiin sen ja sen luo ja sanokaa hänelle: 'Opettaja sanoo: Minun aikani on lähellä; sinun luonasi minä syön pääsiäisaterian opetuslasteni kanssa'." Ja

        opetuslapset tekivät, niinkuin Jeesus oli heitä käskenyt, ja valmistivat pääsiäislampaan. Ja kun ehtoo tuli, asettui hän aterialle kahdentoista opetuslapsensa kanssa. Ja

        heidän syödessään hän sanoi: "Totisesti minä sanon teille: yksi teistä kavaltaa minut". Silloin he tulivat kovin murheellisiksi ja rupesivat toinen toisensa perästä sanomaan hänelle: "Herra, en kai minä ole se?" Hän vastasi ja sanoi: "Joka minun kanssani pisti kätensä vatiin, se kavaltaa minut. Ihmisen Poika tosin menee pois, niinkuin hänestä on kirjoitettu, mutta

        voi sitä ihmistä, jonka kautta Ihmisen Poika kavalletaan! Parempi olisi sille ihmiselle, että hän ei olisi syntynyt."
        (Mat 26:14-24)

        Just..kopiot Raamattua..Niin mitä sitten..? Ymmär
        ätkö edes.?
        Ette ymmärrä,tiedän..Teidät on kasvatettu Raamattuun mutta ei Rakkauteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tappaa lapsia, isejä, äitejä, vaaria, ja mummoja, vanhuksia, vammaisia, jne. eli murhamiehiä riittää, joissa ei ole Jumalallista Henkeä."

        Jumalan Hengessä onnistuu ihan samat murhatyöt, joten mitä siinä keuhkoat.

        Hes.9
        5 Sitten kuulin hänen sanovan toisille miehille: "Kulkekaa hänen perässään kaupungin halki ja tappakaa s ä ä l i t t ä , ketään säästämättä.
        6 tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, l a p s e t ja vaimot

        Hes.9
        5 Sitten kuulin hänen sanovan toisille miehille: "Kulkekaa hänen perässään kaupungin halki ja tappakaa s ä ä l i t t ä , ketään säästämättä.
        6 tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, l a p s e t ja vaimot

        En jaksa katsoa,onko tämä vanhasta testamentista?
        Jos on,vanha testamentti on raaka,kuin Islam koraani,sairasta paskaa..
        Toinen on Juutalainen ja toinen Islam,kumpaankaan en liity:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka uskoo meidän saarnamme,

        en usko,en yhtään sillä minun on Isän suurempi olemus.
        Juutalaisuu on roskaa minulle,kivikansa.

        En ole varma kirjoitinko,että Juutalaisuus on roskaa minulle
        Jos kirjoitin,niin ei ole roskaa mutta on Kristin uskoon nähden tuomitsevampi.
        Anteeksi,olen elänyt Israelissa ja kunnioitan heidän tapojaan ja päätöksiä.


    • Anonyymi

      Ja niinkuin meissä on ollut maallisen kuva, niin meissä on myös oleva taivaallisen kuva. Mutta
      tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta. Katso,

      minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme, yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme. Sillä

      tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen. Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu".

      "Kuolema, missä on sinun voittosi? Kuolema, missä on sinun otasi?" Mutta

      kuoleman ota on synti, ja synnin voima on laki.

      Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka antaa meille voiton meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta! Sentähden, rakkaat veljeni, olkaa lujat, järkähtämättömät, aina innokkaat Herran työssä, tietäen, että teidän vaivannäkönne ei ole turha Herrassa.
      (1Ko 15:49-58)

      Eli synti tuo synnintekijälle sen kuoleman, taivaallisen tuomiopaikan - valkean valtaistuimen edessä, todistuksen majassa, mistä Ilmestyskirja kertoo.

      Siellä näemme myös laintaulujen arkun- avoinna. Valtakunnan lain, jonka määrää on rakkaus.
      Joka hylkää Jumalan lain päämäärän tässä elämässä, siinä Jumala ei katso henkilöön, vaan synnin palkka on kuolema.

      Jumala tappaa syntiä tekevän sielun. Hän teoistaan ei saa iankaikkisen elämän armolahjaa.

      • Anonyymi

        Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään, joiden kautta hän on lahjoittanut meille kalliit ja mitä suurimmat lupaukset, että

        te niiden kautta tulisitte jumalallisesta luonnosta osallisiksi ja pelastuisitte siitä turmeluksesta, joka maailmassa himojen tähden vallitsee, niin

        pyrkikää juuri sentähden kaikella ahkeruudella osoittamaan uskossanne avuja, avuissa ymmärtäväisyyttä, ymmärtäväisyydessä itsenne hillitsemistä, itsenne hillitsemisessä kärsivällisyyttä, kärsivällisyydessä jumalisuutta, jumalisuudessa veljellistä rakkautta, veljellisessä rakkaudessa yhteistä rakkautta. Sillä

        jos teillä on nämä ja ne yhä enenevät, niin ne eivät salli teidän olla toimettomia eikä hedelmättömiä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tuntemisessa.

        Jolla sitävastoin ei niitä ole, se on sokea, likinäköinen, on unhottanut puhdistuneensa entisistä synneistänsä. (2Pi 1:3-9)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään, joiden kautta hän on lahjoittanut meille kalliit ja mitä suurimmat lupaukset, että

        te niiden kautta tulisitte jumalallisesta luonnosta osallisiksi ja pelastuisitte siitä turmeluksesta, joka maailmassa himojen tähden vallitsee, niin

        pyrkikää juuri sentähden kaikella ahkeruudella osoittamaan uskossanne avuja, avuissa ymmärtäväisyyttä, ymmärtäväisyydessä itsenne hillitsemistä, itsenne hillitsemisessä kärsivällisyyttä, kärsivällisyydessä jumalisuutta, jumalisuudessa veljellistä rakkautta, veljellisessä rakkaudessa yhteistä rakkautta. Sillä

        jos teillä on nämä ja ne yhä enenevät, niin ne eivät salli teidän olla toimettomia eikä hedelmättömiä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tuntemisessa.

        Jolla sitävastoin ei niitä ole, se on sokea, likinäköinen, on unhottanut puhdistuneensa entisistä synneistänsä. (2Pi 1:3-9)

        Pyrkikää sentähden, veljet, sitä enemmän tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi; sillä jos sen teette, ette koskaan lankea; sillä näin teille runsain määrin tarjotaan pääsy meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen iankaikkiseen valtakuntaan.

        Sentähden minä aina aion muistuttaa teitä tästä, vaikka sen tiedättekin ja olette vahvistetut siinä totuudessa, joka teillä on. Ja minä katson oikeaksi, niin kauan kuin tässä majassa olen, näin muistuttamalla herättää teitä.
        (2Pi 1:10-13)


      • Anonyymi

        "Jumala tappaa syntiä tekevän sielun."

        Ja vauhtiin kun pääsee, niin siinä sivussa suolistetaan myös lapset...

        Hes.9
        5 Sitten kuulin hänen sanovan toisille miehille: "Kulkekaa hänen perässään kaupungin halki ja tappakaa s ä ä l i t t ä , ketään säästämättä.
        6 tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, l a p s e t ja vaimot

        Kyllä Herra on hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään, joiden kautta hän on lahjoittanut meille kalliit ja mitä suurimmat lupaukset, että

        te niiden kautta tulisitte jumalallisesta luonnosta osallisiksi ja pelastuisitte siitä turmeluksesta, joka maailmassa himojen tähden vallitsee, niin

        pyrkikää juuri sentähden kaikella ahkeruudella osoittamaan uskossanne avuja, avuissa ymmärtäväisyyttä, ymmärtäväisyydessä itsenne hillitsemistä, itsenne hillitsemisessä kärsivällisyyttä, kärsivällisyydessä jumalisuutta, jumalisuudessa veljellistä rakkautta, veljellisessä rakkaudessa yhteistä rakkautta. Sillä

        jos teillä on nämä ja ne yhä enenevät, niin ne eivät salli teidän olla toimettomia eikä hedelmättömiä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tuntemisessa.

        Jolla sitävastoin ei niitä ole, se on sokea, likinäköinen, on unhottanut puhdistuneensa entisistä synneistänsä. (2Pi 1:3-9)

        "Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään, joiden kautta hän on lahjoittanut meille kalliit ja mitä suurimmat lupaukset, että

        te niiden kautta tulisitte jumalallisesta luonnosta osallisiksi"

        Adventistisella Ellen-White-enemmän-kuin-profeetta-mitta-asteikolla mitattuna sianpaskakielilläkirjoittelijavirtuoosin ja halitoosihenkisaarnaajan tilanne on jopa vielä heikompi >5% kuin zombihöpöttelijän >10% ja tavoiteltavan >100% kirkkaus ja täydellisyystavoitteen saavuttaminen näyttääkin näin inhimillisesti katsoen aivan toivottomalta... :-((


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jumala tappaa syntiä tekevän sielun."

        Ja vauhtiin kun pääsee, niin siinä sivussa suolistetaan myös lapset...

        Hes.9
        5 Sitten kuulin hänen sanovan toisille miehille: "Kulkekaa hänen perässään kaupungin halki ja tappakaa s ä ä l i t t ä , ketään säästämättä.
        6 tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, l a p s e t ja vaimot

        Kyllä Herra on hyvä!

        "Jumala tappaa syntiä tekevän sielun."

        Syö paskas nyt,miten voit olla noin TYHMÄ ?
        Mitä Isä teki lusiferlle,joka teki suurimmanrikoksen Isää vastaan?
        LUOTUJA EI VOI TAPPAA ! HENKI ELÄÄ AINA !
        Niin,on se lahkolaiselle vaikea ymmärtää vai?


    • Anonyymi

      Jeesus tulee pian ! Missä vietät iäisyytesi .

      • Anonyymi

        "Missä vietät iäisyytesi ."
        Kukaan ei vietä sitä missään, koska maapallon kohtalo on jo tiedossa.
        Noin 4 miljardin vuoden päästä maapallo on tuhoutunut auringon kulutettua energiansa loppuun ja muuttuessa jättiläisplaneetaksi, joka imaisee myös maapallomme sisuksiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Missä vietät iäisyytesi ."
        Kukaan ei vietä sitä missään, koska maapallon kohtalo on jo tiedossa.
        Noin 4 miljardin vuoden päästä maapallo on tuhoutunut auringon kulutettua energiansa loppuun ja muuttuessa jättiläisplaneetaksi, joka imaisee myös maapallomme sisuksiinsa.

        "Missä vietät iäisyytesi ."
        kaikki viettää kodissa,siellä mistä lähdimme.
        Elämä ja tämä ei ole ainut,koska en usko että pääset kotiin.
        Sinun opittava,elämä on opintomatka kotiin ja tämä ei riitä.
        Sinun on valitettavati synnyttävä uudestaan,en tiedä minne mutta että koet .
        Luuletko,että saarnaat ja jakeita vetelet että olet täydellinen mutta et ole kokenut elämää-huh huh.
        Sinä olet elänyt jo elämämiä ja tulet elämää ja tämä elämä on vain yksi vaihe,että opit.Itse olet tehnyt sen suunnitelman aikoinaan.
        Mutta saarnaa ja joku teekee muuta se on vain oppimista.
        Ei siinä, saarnaanminen on tie muistukseen eli hyvään(muistakaa Isän sana )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Missä vietät iäisyytesi ."
        Kukaan ei vietä sitä missään, koska maapallon kohtalo on jo tiedossa.
        Noin 4 miljardin vuoden päästä maapallo on tuhoutunut auringon kulutettua energiansa loppuun ja muuttuessa jättiläisplaneetaksi, joka imaisee myös maapallomme sisuksiinsa.

        Tuo on tuo virheellinen teoria, jolla ei ole mitään merkitystä.


    • Anonyymi

      Tämä viestikenttä on jälleen osoittanut kiistatta aloituksen totuudeksi.
      Jumalhulluus on mielisairaus.

      • Anonyymi

        Siis sinun viestisi on osoittanut, että jumalahulluutesi on mielisairaus. No mene sitten hoitoon.


    • Anonyymi

      Miksi kirkonmiehissä on valtavat määrät raiskaajia, sarjamurhaajia, pedofiileja, rahan ahneita paskiaisia jne? Siksi, koska sen uskonnollisen kaavun takana on helppo tehdä kaikkea sitä paskaa. KAIKKI PASTORIT JA PAPIT ovat sairaita paskiaisia.
      Tämä ei edes ole yleistys, vaan totisinta totta.

      • Anonyymi

        Typerä yleistyksesi on vain valhetta, koska olet valheen orja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerä yleistyksesi on vain valhetta, koska olet valheen orja.

        Typerä yleistyksesi on vain valhetta, koska olet valheen orja.

        Nostetaanko ensin pinnalle Katolilaisuus?
        Satoja ellei tuhan kirkonmiehiä pedofiileja,entä Katolilaisuus Kanadassa.
        Satoja alkuperäiskansojen lasten surmia ja nyt löytyy hautausmaita.

        Tästä olisi lisää mutta nämä on mediassakin.
        Entä otetaanko mikä srv uskonto/lahko?

        Näitä on niin paljon maailmassa,että ihan oksettaa mitä he tekevät Isän nimeen,sairasta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerä yleistyksesi on vain valhetta, koska olet valheen orja.

        En ole,vaan ihan näen monia saastoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerä yleistyksesi on vain valhetta, koska olet valheen orja.

        Työnnä vain pää syvemmälle puskaa ja ole näkemättä. Kyllä se Jeesus sulle anteeksi antaa. :D


      • Anonyymi

        KAIKKI PASTORIT JA PAPIT ovat sairaita paskiaisia.

        Huomasin kirjoituksen,korjaa ei kaikki,anteeksi.Katolilaisuus ja lahkot ne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerä yleistyksesi on vain valhetta, koska olet valheen orja.

        Nostetaanko ensin pinnalle Katolilaisuus?
        Satoja ellei tuhan kirkonmiehiä pedofiileja,entä Katolilaisuus Kanadassa.
        Satoja alkuperäiskansojen lasten surmia ja nyt löytyy hautausmaita.

        Tästä olisi lisää mutta nämä on mediassakin.
        Entä otetaanko mikä srv uskonto/lahko?

        Näitä on niin paljon maailmassa,että ihan oksettaa mitä he tekevät Isän nimeen,sairasta !

        Suurin osa katolisen kirkon papeista on kunnon ihmisiä, jotka eivät ole syyllistyneet mihinkään rikokseen. Yleistyksesi on typerä.


    • Anonyymi

      Millaisia ovat hengenmiehet?

      Minkä hengen?
      Makaavatko lapsen vierssä?
      He puhuvat ja puhuvat mutta ei Rakkaudesta !
      Kovin en luota heihin,aina saatanallinen saarna kaikesta muusta mutta ei Rakkaudesta.

    • Anonyymi

      "Millaisia ovat hengenmiehet?"

      KAIKKI pastorit ja papit ja muu loisporukka ovat saastaista rahan ahnetta porukkaa.

      • Anonyymi

        Valheesi ei hetkauta.


    • Anonyymi

      Kyllä ns"uskovissa" on valtavat määrät saatanallista pahuutta. Eritoten papeissa.

    • Anonyymi

      "Millaisia ovat hengenmiehet?"

      Hengettömiä. Haisevat rahalle ja paskalle.

      • Anonyymi

        He pastorit ja papit sekä muut kirkonmiehet ovat kuolleita ja heidän sydämensä on täynnä pelkkää petosta.


    • Anonyymi

      Millaisia ovat hengenmiehet?

      Mitä on hengen miehet? Ei heillä ole mitää henkeä,teologia opiskelleet?
      Pappi nainen,onko se hengen mies?
      Onko lahkolaisuuden edustaja hengen mies?
      Onko luterilainen pappi hengenmies tai pride nainen?
      Yhteenkä teistä saatanoista en usko, rahan kerääjät ja tuomion julistajat !
      Kyllä maailama on kuin 1800 lukua,papit ja hengen miehet:)
      SIlti minä uskon,mutta en märiseviin lahkoihin tai muihin helvetin kiirastuli uskoon.
      Koska me olemme helvetissä jo nyt !

      • Anonyymi

        Suosittelen sinulle psykoterapiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen sinulle psykoterapiaa.

        Suosittelen sinulle psykoterapiaa.

        Niin,olen nähnyt mitä paskaa "usko" tuo ja onko se hyvää ihmiselle,kun ei osaa eroitaa asioita.
        Lahkolaisilla on hurmos roskaa,kyllä !
        Te pauhaatte mutta ne sanat ei ole totta,ne on ihmisen mielen ohjausta.
        Luuletko,etten tiedä?
        Olen tutkinut ja nähnyt lahkojen raadollisuuden sekä Islamin sekä Juutalaisuuden.
        Suomessa ei ole niin pahaa mutta Amerikassa on jotkut täysin sairaita lahkoja ja nekin on levinnyt Suomeen.
        Olen mm.hätistellyt näitä "piruja"ovelta.Mutta ihan on pohjoismaisia lahkoja,aivan sairaista missä olevinaan on Rakkautta mutta näkyy selvästi mitä se on?
        Teihin on iskostettu niin kova pelko ja sen on tehnyt vanhemmat ja paskapuhuja "papit" tai lahkon saarnaajat!
        Näehän perkele mitä olette ja miten osa on peloissaan.
        Ihmettelen kovasti,miten puhujat saa pään sekaisin ja kaalin ajatukset on aina sitä.
        Usko on hyvä mutta joillakin kaalipäät menee sekaisin.


    • Anonyymi

      Millaisia ovat hengenmiehet?

      Osaako papit ja hengen miehet antaa enegiaa käsillä kuin minä?
      Tiedätte varmaan energian ihmisyyden ja universaalin,opetelkaa .
      Rakkaudella aina.

    • Anonyymi

      En antais heille edes lainaa,vittu että nää saa ihmisen sekaisin uskon pelosta !

    • Anonyymi

      Puolustan Jumalan antamaa sapattia, niinkauan kuin elämänpäiviä riittää.

      Veisaa sinäkin sapattisin tätä sapatti virttä Jumalan kunniaksi Psalmi 92.

      1234567---

      Olet täysin väärässä,sapatti ei ole mitään RAKKAUDEN rinnalla.
      Olet lahkolaine ja ymmärrä se Rakkaus on se TÄRKEIN,ei mikään muu.
      Koska Rakkaus käsittää kaiken jos ymmärrät?

      • Anonyymi

        No sinä olet Juutalais lahkoinen ja saat puolustaa toki.
        Sapatilla ei ole merkitystä Suomessa monellekaan.Kuitenkin pidä uskosi,sillä se on lujuus.
        Minä en ole Juutalais/islam/hellari/lahkoa,en mitään,koska papit,niitä en kunnoita enään.
        Ainut on jota kunnioitan pappina,hän oli Suomen armeijan kenttä piispa johon tutustuin.


      • Anonyymi

        Etkös sinä tiedä, että sapattikäskyn pitäminen on Jumalan rakastamista?


    • Anonyymi

      "Suurin osa papeista ja pastoreista on kunnon ihmisiä."

      Kylläpä vitsin murjaisit.
      KAIKKI pastorit ja papit kun ovat kusettajia, rahan perässä ja voimalla kulkevia loisia.

      • Anonyymi

        "Suurin osa papeista ja pastoreista on kunnon ihmisiä."

        On varm mutta he levittävät pelkoa !!!
        Eivät Rakautta,aina ihminen on tuomittu lähes eläin saastainen.
        Lahkoihin en usko,en sapattiin koska se on Juutalaisten,en Luterilaisuuteen,en Ortodoksiin.
        Kukaan näistä useista ei ole oikea minulle,koska KRISTUS EI PERUSTANUT kirkkoa vaan ihminen.


      • Anonyymi

        Vain sinun valheissasi.


    • Anonyymi

      Samaa kastia kuin Katolilaiset .. Siellä on paljon pedofiliaa ja lapsihautoja löytyy kokoajan Kanadasta..mutta ei kai nämä Suomen kahelit ole sellaisia.
      Tiedän osan ,ovat rauhottavan lääkkeiden alaisia kun hirttää uskonto päälle ja sen tuoma pelko.

      • Anonyymi

        Etpä sinä mitään raamatullisesta uskosta tiedä, kun noin väität.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä sinä mitään raamatullisesta uskosta tiedä, kun noin väität.

        Etpä sinä mitään raamatullisesta uskosta tiedä, kun noin väität.

        Onko Raamatullista pedofilia?
        Raamattu on ihmisten kirjoittama ja monin kertaa muokattu ja sekä vanhoja kirjoituksia läytyy vielä Israelista.Viimeksi mainittii Isreaelin löydöstä,että Kristuksella olisi olly kaksi lasta? En tiedä mutta niin luin.
        Raamatullinen usko on vain lukemista joita ei välttämättä ymmärrä,OIKEA USKO TULEE RAKKAUDESTA,mitä Kristus yritti sanoa meille.
        Raamatustakin voi löytää Rakkauden jos osaa.
        Ilman Rakkautta sinä et etene koskaa sinne kotiin !


    • Anonyymi

      "Onko Raamatullista pedofiliaa?"

      Kyllä on. Itse satujumala Jahve makasi ja siitti 12-vuotiaan tytön ja pani hänet paksuksi.
      Raamatun satukirjan perusteella tyttönen oli naimakelpoinen 12 vuotiaana.
      Kuka vain mies saattoi ostaa tyttösen itselleen leikkikaluksi, kunhan hinnasta sovittiin.
      Raamatun tarinoiden ja sen ajan käytännön mukaan tyttösen hinnaksi sovittiin paimentolaisten keskuudessa yleensä karjaa. Tyttösen neitsyydellä oli tietysti hintaa nostava vaikutus. Nietyyden todistamiseksi tarvittiin joku puoskari, joka sitten työnsi mulkkunsa tyttöseen ja antoi sitten sen perusteella todistuksen neitsyydestä.

      • Anonyymi

        Kysymys ei ollut makaamisesta eikä siittämisestä, jos Luoja laittoi luotuunsa siemenen. Likainen mielikuvituksesi pomppii orhin lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys ei ollut makaamisesta eikä siittämisestä, jos Luoja laittoi luotuunsa siemenen. Likainen mielikuvituksesi pomppii orhin lailla.

        Miten kolmiyhteisen Jahve/Jeesus/PyhäHenki -Jumalan "henkisiittiö" voi hedelmöittää munasolun niin, että siitä syntyy samanlainen "tosi-ihminen" kuin me olemme?

        Millainen on silloin tällaisen "tosi-ihmisen" DNA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys ei ollut makaamisesta eikä siittämisestä, jos Luoja laittoi luotuunsa siemenen. Likainen mielikuvituksesi pomppii orhin lailla.

        Mitä ymmärrät sillä, että joku laskeutuu sinun päällesi?
        Littyy kyllä vankkumatta kosketukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ymmärrät sillä, että joku laskeutuu sinun päällesi?
        Littyy kyllä vankkumatta kosketukseen.

        Kun joku laskeutuu sinun päällesi ja sinä tulet raskaaksi, niin eivät siinä enää hyvätkään selitykset auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun joku laskeutuu sinun päällesi ja sinä tulet raskaaksi, niin eivät siinä enää hyvätkään selitykset auta.

        Olisiko jopa mahdollista, että Jeesus olisi siittänyt itse itsensä?
        Jos kerran jumalat raamatun mukaan ovat yhtä.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe