Olen hienostunut

Anonyymi-ap

juustoa söin äsken.

Jumalan ansiota kun loi juuston ja juustonsyöjän.

Olen sankari.

Hienostuneesti,

Selef Urge

8

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nam.
      Jälkiruuaksi mansikkajuustokakkua.
      Kesäinen mansikkajuustokakku on herkullisen varma valinta juhliin kuin juhliin ympäri vuoden. Tässä juustokakussa koristelun hoitaa reunaa kiertävä mansikkakruunu ja mansikka maistuu makuraitoina vaniljaisen juustokakun väleissä ja pinnalla.

• Anonyymi

Heräsin äsken 9.00 ilman herätystä MÖKILLÄ pahnasta hyvästi 11h nukkunena.

Olen syönyt kasvimaasta kaikenlaista. Olen lähentynyt erään naaputin kanssa. Hän esitteli mulle aurinkopaneelinäyttöpäätettä ja näppäili vuosituotot ja kaikenlaiset tiedot esiin. Paneelit maksoivat yli 20.000, mutta sähkön suhteen hän on omavarainen ja myntiinkin riittää. Hän lienee jumalaton. Kysyin kerran hält: Uskotko Jumalaan? Vastasi: Kyllä Jumala varmaankin on olemassa tyyppisen vastauksen kertoen lapsena kokemansa ihmeen.

Sitten kerroin miksi mä uskon Jumalaan. Maaseudulla on myös keskinäisiä kahnauksia ihmisillä. Jumalattomilla keskenään. Minua yritettiin tai varmaankin yritetään sekaantumaan minulle kuulumattomaan riitasiaan ja etten pahaa tehneelle myöntäisi oikeutta metsästysmailleni.

Ilmoitinkin jo etten puutu minulle kuulumattomiin asioihin, joita naapurien väliset syyttelyt ovat. Ilmoitin myös että entinen sopimus metsästysseuran kanssa jatkuu niin kauvan kun olen täällä maan päällä.

Selef Urge

• Anonyymi

Tänään en ole syönyt mitään olenhan sankari. Keitin perunoita ja paistoin pannulla paistimn lohta. Nyt sitten teen siänikastiketta ihanin Jumalan luomin maustein.

Sitten syön ne kun siltä tuntuu.

Nyt minä JUON kahvia!

Mukavan kovanaamaisesti,

Selef Urge

• Anonyymi

juustohöylä on keksitty jo 100 vuotta sitten.
      olet sankari kun 100 vuotta myöhemmin "hokaat" .

• Anonyymi

Voisitko avata hiaman epälokiikkaista viestintäsi hetelmää?

"juustohöylä.kekaintä.100v: sankaruus, huomiovalot päällä,"

Keitän juuri parsakaalija kattilassa pehmejämmäksi.

Selef Urge

• Anonyymi

Minun herkkuva on uudet perunat ja irtosilli.
      Kera uutta sipulia ja sipulin vartta kermaviilikastikkeella.
      Mitähän pastorini sanoo jos juo kaksi tölkkiä lageria ruuan kanssa ?
      Jälkiruuaksi laulaa luikautan "Täytä mut hengellä helluntain."
      Onkohan napurin rouva yksinään mökillä niin voisi käydä ilahduttamassa häntä.
      Pestä vaikka saunassa selän.

• Anonyymi

Pelkkää kermaviilijäkö kastikkeena? Mauno on ainakin vähäistäkin alkoholinkäyttöä vastaan jollakin vitekollaans. Minä muistan sen että " älkää humaltuko vaan täyttykää Hengellä-".

Jumalan Sana täyttää, koska se on elävää, joten siinä on silloin Henkikin?

Söin äskön herkkuruokaa.Kastike oli apsoluutli herrlischeä. Lohikin onnistui pysymään nesteytettynä.

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkää kermaviilijäkö kastikkeena? Mauno on ainakin vähäistäkin alkoholinkäyttöä vastaan jollakin vitekollaans. Minä muistan sen että " älkää humaltuko vaan täyttykää Hengellä-".

Jumalan Sana täyttää, koska se on elävää, joten siinä on silloin Henkikin?

Söin äskön herkkuruokaa.Kastike oli apsoluutli herrlischeä. Lohikin onnistui pysymään nesteytettynä.

Selef Urge

Oliko lohi Norjan antibiootti ja hormoneilla kasvatettua kassikalaa ?
        Siinä on kyllä lisäaineet ja lääkitys kohallaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4438
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3291
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      55
      2570
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2554
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2305
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1691
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1550
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1275
    Aihe