Vuokrattu mökki Lapualta onko tietoa onko kyydityksiä lähimainkaan Powertruck tapahtumaan?
Onko Kyyditystä Powertruck show tapahtumaan?
10
306
Vastaukset
- Anonyymi
Soita Salon Vesalle.
- Anonyymi
Kyyditykset lopetettiin Lapualla jo 30-luvulla.
- Anonyymi
Silloinkin kyyditettiin vain presidenttiä puolisoineen, tavalliset pulliaiset saivat itse etsiä kyytinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloinkin kyyditettiin vain presidenttiä puolisoineen, tavalliset pulliaiset saivat itse etsiä kyytinsä.
Kyllä muitakin kyydittiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muitakin kyydittiin.
No, suutareita, räätäleitä, ay-aktiiveja ja muita agitaattoreita.
- Anonyymi
Lapualta on tavattu kyyditä vähän eri suuntaan.
- Anonyymi
Kannattaa varmaan kattoa googlesta, sieltä löytyy moniakin eri vaihtoehtoja. Turhaa täällä palstalla mitään kysyä. Kaikkiin asioihin löytyy paras vastaus googlesta.
Miksi ihmiset tarvitsee kyytiä, jos heillä on oma auto?
- Anonyymi
Ookko Nainen? Jos, niin minä voisin antaa hyvät kyydit.
- Anonyymi
Kyllä! Kyytiä on tarjolla... Päivin ja öin. Huonot esiintyjät vain illalla Power Showssa, toisenlaista kyytiä olis yön hämärässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071