Vuokrattu mökki Lapualta onko tietoa onko kyydityksiä lähimainkaan Powertruck tapahtumaan?
Onko Kyyditystä Powertruck show tapahtumaan?
10
306
Vastaukset
- Anonyymi
Soita Salon Vesalle.
- Anonyymi
Kyyditykset lopetettiin Lapualla jo 30-luvulla.
- Anonyymi
Silloinkin kyyditettiin vain presidenttiä puolisoineen, tavalliset pulliaiset saivat itse etsiä kyytinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloinkin kyyditettiin vain presidenttiä puolisoineen, tavalliset pulliaiset saivat itse etsiä kyytinsä.
Kyllä muitakin kyydittiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muitakin kyydittiin.
No, suutareita, räätäleitä, ay-aktiiveja ja muita agitaattoreita.
- Anonyymi
Lapualta on tavattu kyyditä vähän eri suuntaan.
- Anonyymi
Kannattaa varmaan kattoa googlesta, sieltä löytyy moniakin eri vaihtoehtoja. Turhaa täällä palstalla mitään kysyä. Kaikkiin asioihin löytyy paras vastaus googlesta.
Miksi ihmiset tarvitsee kyytiä, jos heillä on oma auto?
- Anonyymi
Ookko Nainen? Jos, niin minä voisin antaa hyvät kyydit.
- Anonyymi
Kyllä! Kyytiä on tarjolla... Päivin ja öin. Huonot esiintyjät vain illalla Power Showssa, toisenlaista kyytiä olis yön hämärässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686441
- 584442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283028- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271516Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331301
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201