Vuokrattu mökki Lapualta onko tietoa onko kyydityksiä lähimainkaan Powertruck tapahtumaan?
Vastaukset 10
- Anonyymi
Soita Salon Vesalle.
- Anonyymi
Kyyditykset lopetettiin Lapualla jo 30-luvulla.
- Anonyymi
Silloinkin kyyditettiin vain presidenttiä puolisoineen, tavalliset pulliaiset saivat itse etsiä kyytinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloinkin kyyditettiin vain presidenttiä puolisoineen, tavalliset pulliaiset saivat itse etsiä kyytinsä.
Kyllä muitakin kyydittiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muitakin kyydittiin.
No, suutareita, räätäleitä, ay-aktiiveja ja muita agitaattoreita.
- Anonyymi
Lapualta on tavattu kyyditä vähän eri suuntaan.
- Anonyymi
Kannattaa varmaan kattoa googlesta, sieltä löytyy moniakin eri vaihtoehtoja. Turhaa täällä palstalla mitään kysyä. Kaikkiin asioihin löytyy paras vastaus googlesta.
Miksi ihmiset tarvitsee kyytiä, jos heillä on oma auto?
- Anonyymi
Ookko Nainen? Jos, niin minä voisin antaa hyvät kyydit.
- Anonyymi
Kyllä! Kyytiä on tarjolla... Päivin ja öin. Huonot esiintyjät vain illalla Power Showssa, toisenlaista kyytiä olis yön hämärässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371403- 1481071
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67888PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56693- 68693
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi210603- 37589
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33551- 39527
- 63513