Silakkaliikkeen perustaja voimaantuu aseista, ehdottaa poliittisten ”asekerhojen” perustamista – useat vasemmistolaiset säikähtävät.
Aika kovia kirjoituksia Johannes Koskelta (feministinen puolue) mutta Suomessahan perinteisesti vasemmistolainen väkivalta on ollut sitä parempaa väkivaltaa, josta ei tarvitse olla niin huolissaan. Tuskin YLE tästäkään tulee mitään uutisoimaan kun asefantasiat tulevat vasemmiston, eivät persujen taholta?
https://www.suomenuutiset.fi/silakkaliikkaliikkeen-perustaja-voimaantuu-aseista-ehdottaa-poliittisten-asekerhojen-perustamista-useat-vasemmistolaiset-saikahtavat/
Silakkaliike radikalisoituu
42
377
Vastaukset
- Anonyymi
Vassareitten aseellinen vallankumous on alkamassa!!!
- Anonyymi
Ohhoh vassarit laittaa homman isolleen!
- Anonyymi
Pari rynkkyä kyllä kelpais mullekkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari rynkkyä kyllä kelpais mullekkin.
koski on ihan oikeassa-
oikeistolla on aseita ja ammunta-harrastusta ollut jo viime 30 vuotta koko ajan enemmän ja enmmän... täällä on nyt syytä jo varautua oikeistolaisen vallankaappauksen varalle... ? - Anonyymi
Punakaartin komentaja Koski määrännyt liikekannallepanon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh vassarit laittaa homman isolleen!
Oli ne vassarit sanansa mittaisia, kun ovat täälläkin sitä vallankumousta uhonneet.
- Anonyymi
Eipä tule yllätyksenä vassareiden aseelliset terrorijoukot.
- Anonyymi
On jo opetettu istumaan keskellä Mannerheimintietä. Nyt opetetaan puolustusta pippurihyökkäyksiä vastaan.
Vasta sitten edetään pidemmälle, onhan porukka koheltajia,, että teloisivat toisiaan.
- Anonyymi
Jahas Johannes "Pol Pot " Koski.
- Anonyymi
Siis vihervasemmisto haluaa amerikkalaisen asekulttuurin myös Suomeen? Onkohan tuo myös feministisen puolueen (eikös Koski ole sen jäsen?) kanta? Toivottavasti HS tai YLE heräävät ja tekevät aiheesta ison uutisjutun! (mitäs luulette, tapahtuuko niin?)
- Anonyymi
Suomessa on amerikkalainen asekulttuuri!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on amerikkalainen asekulttuuri!!
Eipäs vaan ameriikassa on suomalainen asekulttuuri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs vaan ameriikassa on suomalainen asekulttuuri!
Suomessa on maailman eniten aseita henkilömäärää kohti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on maailman eniten aseita henkilömäärää kohti
Ja vihervasemmisto haluaa niitä vain lisää?
- Anonyymi
Oppositio ohittaa tämänkin käden nostolla
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009699026.html
heilheil sanoo vilkuttaen - Anonyymi
Ei tarvi säikähtää. Poliisi käy korjaamassa pois.
- Anonyymi
Niin, natsijärjestö toimii avoimesti vasemmistoa vastaan.
- Anonyymi
Huolestuttaa kun kettua kanalassa!
Mä oon ammuskellu 5-vuotiaasta asti joten mitenhän tollai metroseksuaali säkkipillinsoittaja kuvitteli päihittävänsä mut ammunnassa asekerhoilemalla jonku poikapillukavereidensa kanssa kerran viikossa!? :D
Johanna! Mä ammun 100 metrin päästä euron kolikon sun sormien välistä! Tee perässä! ;)- Anonyymi
Tarkoitatko jotain kaksintaistelua, siitä tässä ei ole kyse. Te siellä persujen ampumaleireillä olette eläneet vähän liikaa omissa kuplissanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko jotain kaksintaistelua, siitä tässä ei ole kyse. Te siellä persujen ampumaleireillä olette eläneet vähän liikaa omissa kuplissanne.
Missä persujen ampumaleireillä!? Muumiko kertoi? :)
Kun mä olin 5-vuotias, persuja ei vielä ollut olemassakaan!
Ja mistäs tässä sit on kysymys? :) Johanna meinas ampua neppareita leninkiinsä vai!? :D
- Anonyymi
jumalauta koski, sä olet sekaisin.
MIKÄ SILAKAN PÄÄTÄ VAIVAA?- Anonyymi
Kaloilla on pienet aivot, joten ...
- Anonyymi
Silakkaliike on siis vielä toiminnassa? Luulin sen lopettaneen.
- Anonyymi
No ainakin toi feministipuolue poistettiin jo puoluerekisteristä, joten voisko joku kertoa Johannallekin?
- Anonyymi
jumalauta miten on erilaiset säännöt.
Mun sometili meni varjobanniin, kun
laitoin heijastimen kuvan … syksyllä
oli pimeää.
somessa ei saa vitsailla syksyn pimeästä, ja suositella heijastimen käyttöä.
JOHANNES THE RED KOSKI
POSTAA ASEEN KUVIA JA YLLYTTÄÄ TEROILUUN.
….NYT OKSETTAA - Anonyymi
Eli olisi perustettava aseellisia järjestyskaarteja? Aivan kuin tämä olisi kuultu joskus aikaisemminkin..
- Anonyymi
.. Työöööön ooorat soooorron yöstä...
BARRIGADEILLE, TOVERIT!! 🇻🇳
(prkl ei enää ees työkalulippua luureissa!?)
Tää on viimeinen toisto (sic.)
- Anonyymi
Sotilaallista siipeä edustaakin
- Anonyymi
Punikit lähtee AINA KAUPUNGISTA,
aina ”kerma” piireistä ja
ne ajattaa jossain vaiheessa köyhät eturintamaan ”taistelemaan” puolestaan.
Tää on taas tällaista varjonyrkkeilyä,
niiden möröt revitään esille vaikka pölypalloista,
pääasia että saavat riidellä. - Anonyymi
Mitä tapahtuu jos laittaa kosken ja kiurun samaan huoneeseen?
Kutsuisin molempia sanalla wannabe devil.
Pahiksia? Kyllä ja millä motiivilla?- Anonyymi
Ne alkaa riitelemään, koska nuoret naiset on vähän sellaisia?
(Jopa nuorena, tai naisena, itseään pitävät "nuoret naiset"!) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne alkaa riitelemään, koska nuoret naiset on vähän sellaisia?
(Jopa nuorena, tai naisena, itseään pitävät "nuoret naiset"!)En kutsuisi kiurua nuoreksi naiseksi.
se on raivotar ihan huvikseen ja koski on vihainen.
- Anonyymi
Saksan poliisit keksivät katuistujille karkoitus sotkun , ruotsalaista hapansilakkaa ! Ja näin poliisit välttyivät syytteiltä .
- Anonyymi
Antifa on alunperin …pellekerhon keksimä tuotos,
se on keksimällä keksitty … ja laskettu liikkelle
provokatiivisissa porukoissa.
Se on luotu savupommiksi, troijalaiseksi.
Se jäi elämään kentälle.
Tällaiset kosket ja silakat on huippuhyvää materiaalia
sen kerhon pyörittäjiksi. Teemaksi kelpaa melkein mikä tahansa,
lesbohomot, ilmasto, ”pelastajat”, uskonnot, rasismi,
”liberalismi”, punaisuus, ääri sitätätä….
musta/ valkoinen - elämä…..
MIKÄ TAHANSA TEEMA JA SITTEN NOSTETAAN
”antifa”- lippu porukan keulille.
Koko antifa sana kuulostaa niin saksan vitsiltä tai
jenkkien vastaava provoidea. - Anonyymi
Olen huolestunut punaisten sekoilusta.
- Anonyymi
Ei ole YLE uutiset tainnut tästä uutisoida yhtään mitään? Ilmeisesti vääränlainen puoluekirja asefantasioijalla niin YLE uutisten punavihreitä toimittajia ei kiinnosta?
- Anonyymi
Suorastaan historianhavinaa sisältävä lausunto ja fantasia Johannes Koskelta. Ihan tulee vuosi 1918 ja punakaartit mieleen.
- Anonyymi
Uutisoiko Yleisradion uutiset tästä koskaan yhtään mitään? Voisi kuvitella että jos Johannes Koski olisi PS:n edustaja niin olisi valtamedian pääaihe, mutta nyt kun äärivasemmistolainen ehdottaa samaa niin kovin hiljaista...?
- Anonyymi
Ei tietenkään uutisoi. Ei tämä sovi siihen tarinaan mitä YLE haluaa kertoa.
- Anonyymi
"poliittiset asekerhot" onko se jokin woke koodinimi punakaarteille?
- Anonyymi
Normaali-ihmiset oppi armeijassa aseenkäytön.
- Anonyymi
Toisaalta on ehkä meidän kaikkien etu ettei näitä silakoita ja muita äärivasemmistolaisia sinne oteta vaan karsitaan kutsunnoissa pois?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291