Olen lopen kyllästynyt nöihin jatkuviin nuoridon autoilla ksahailuihin
Toisia tiellä liikkujia ei kunnioiteta eikä liikennesäännöistä välitetä.
Onneksi ei tullut tällä kertaa sivullisia uhreja. Minulla ei ole mitään sympatioita näitä kuolleita kaahareita kohtaan. Lehdessä luki että aiemmmin jo saanut tuomik oikeudessa törkeästä liikenteen vaarantamisesta.
Sitä saa mitä tilaa ja ihan itse aiheutettu ja ansaittu elmän loppu.
Toivottavasti nyt viisaammat nuoret ja muut autoilijat ottavat oppia ja ajelevat liikennesääntöjen mukaan ja toisia kunnioittaen.
Seinäjoen kaahari sai sen mitä ansaitsi
12
407
Vastaukset
- Anonyymi
SE OLI KAUHAJOKINEN KAAHARI
- Anonyymi
Apukuski oli syytön kaahailuun.
- Anonyymi
Aloittaja oli kans nuorena kova kaahaamaan opelilla.
- Anonyymi
Siinäs näet vastuullisen henkilön. Otti opikseen ja on vieläkin hengissä. 👨🎓🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäs näet vastuullisen henkilön. Otti opikseen ja on vieläkin hengissä. 👨🎓🙏
Ei vaan hän on halvaantunut ja pää pipi niin ei voi enää ajaa
- Anonyymi
Tässäkin kaahailukolarissa vika löytyy luljettajan vasemman ja oikean korvan välistä.
- Anonyymi
Mä oon kyllästynyt aloittajan kaltaisiin ihmisvihaajiin.
- Anonyymi
Teen aloittajasta ilmiannon
- Anonyymi
Ei Seinäjokisia voi ihan täydestä ottaa. T: Kauhajoen hurjat.
- Anonyymi
Että olet ihan lopen kyllästynyt? No voi voi...
- Anonyymi
Kauhajoella oo mitään ku kaahareita, kaahaisivat edes siellä topeekalla, mutta pakko tulla tänne ihmisiä häiritsemään. No tämän nuoremiehen kaahailut loppu kerrasta sitten ja kaverinsa elämän vei mennessään. Varmaan yrittänyt toppuutella vauhtia peloissaan, mutta kaahari vaan painanut kaasua.. ollu niin kova vauhti ettei kerenny varmaan se "elämä vilistä silmien ohi"
Saatana kasvatuksen puutetta! Jos on niin sakia ettei piittaa omasta elämästä, niin ei tarvi muita viedä mennessään. Näin se nyt vaan on. Olis ollu pare.pi että tämäkin kaameus olis tapahtunut siellä Kauhajoella, mutta Eiku pakko tulla tänne itsensä tappamaan ja viedä pelastustoimen aikaa ja meidän verorahoja. Ihan oikeesti Kauhajokiset haistakaa paska!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623