Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

7, 10 ja 70

Anonyymi-ap

Mitä merkitsevät Raamatun numerologisesti luvut 7, 10 ja 70?

17

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi et aloita numerosta yksi, mitä se tarkoittaa?

      Yksi Herra, Yksi usko, Yksi kaste=hen baptisma, hen kasteiden lukumäärää yksi tarkoittava sana.

      Kasteiden uusinnan, anabaptismi ja täydennyskasteet ovat antikristuksen touhuja.

    • Anonyymi

      666 on myös loistava luku.
      Sen voi jakaa kahdella ja kuudella. Siitä voi ottaa kuutiojuuren ja siitä voi vähentää 4.
      Eikö olekin ihmeellistä!
      7 on tunnetusti valehtelija luku.

      • Anonyymi

        Tekijöihin jako:
        666 = 2×3×3×37.
        Mitä se merkitsee,
        Kertokaa, jos tiedätte.


    • Anonyymi

      Raamattua pitää ymmärtää asiat asioina, eikä kikkailla joillain numeroilla ja yksittäisillä jakeilla, sanoilla ja välimerkkinen paikoilla. Nenä kiinni niissä ja yrittää selittää niiden avulla kaikkea mahdollista yhden kirjoittajan tekstiin hurahtamalla.Paavalia yritetään selittää pelkästään Paavalilla, siitähän tulee pelkkiä kehäpäätelmiä.

      Jumalan sana on vasta kokonansa totuus, sitä pitää lukea enemmän asioita tutkien eri puolilta Raamattua.

      Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.

      Raamatussa se totuuskin on kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen. Sitä pitää sieltä etsiä ja kaivaa esille.

    • Anonyymi

      Raamatun
      numero Sen tarkoitus….
      1 yhtenäisyys; Uudet alut
      2 Liitto; Division; todistamassa
      3 Jumalallinen täydellisyys ja täydellisyys
      4 Luominen, maailma
      5 Jumalan hyvyys; Armo; Pentateuch (ensimmäiset viisi kirjaa)
      6 ihmisen heikkous; synnin ilmentymä; saatana
      7 Ylösnousemus; Henkinen täydellisyys
      8 Uudet alut
      9 Jumalallinen täydellisyys Isältä; Hengen hedelmä
      10 Todistus; Laki ja vastuu
      11 Häiriö ja tuomio
      12 Hallituksen täydellisyys
      13 Luopumus; turmeltuneisuus ja kapina
      14 Pelastus; Vapautuminen
      15 Levätä
      16 Rakkaus
      17 Voitto
      18 Orjuus
      19 Usko
      20 Lunastus
      21 Synnin syntisyyden ylittäminen
      22 Kevyt
      23 Kuolema
      24 Pappeus
      25 Syntien anteeksisaaminen; Katumus
      26 Kristuksen evankeliumi
      27 Evankeliumin saarnaaminen
      28 Ikuinen elämä
      29 Lähtö
      30 omistautuminen; Kristuksen veri
      31 Jälkeläiset
      32 Liitto
      33 Lupaus
      34 Pojan nimeäminen
      35 Toivoa
      36 Vihollinen
      37 Isämme sana
      38 Orjuus
      39 Sairaus
      40 koeaika; Kokeilut; Testaus
      42 Ensimmäinen adventti; Israelin sorto
      44 Maailman tuomio
      49 Säilytys
      50 Pyhä Henki; Helluntai
      60 Ylpeys
      66 Idolin palvonta
      70 Israelin rangaistus ja ennallistaminen
      100 Lupauksen lapset; vaalit
      119 Henkinen täydellisyys ja voitto
      120 Jumalallinen koeaika
      144 Henki ohjasi elämää
      200 riittämättömyys
      600 Sodankäynti
      666 antikristus
      777 Kristus
      888 Pyhä Henki; Elämänpuun summa
      1000 Jumalallinen täydellisyys ja isien kunnia

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Varmaan loputkin ovat väärin, koska nämä ovat:
        Viisi on kuoleman luku.
        Seitsemän on Jumalan luku. Siksi Raamattu, siis King James Raamattu, on lukemattomin tavoin seitsemällä jaollinen, sanomattomasti yli sattuman mahdollisuuden. Kuunnelkaa tai lukekaa Brandon Petersonia.


      • Anonyymi

        Ilmaisu esiintyy Raamatussa Ilmestyskirjassa, kun Jumala sanoo: "... Minä olen alfa ja omega",

        kahdeksikkö pitkällään


    • Anonyymi

      Numeroiden kanssa pelaaminen on taikuuden syntiä. Numeroilla yritetään johtaa ihmisiä harhaan, kun saadaa huomio kiintymään numeroihin asioiden merkityksen ja tarkoituksen ja riippuvuuksisen asemesta.

      Alussa oli logos, eli järki, mikä on paljon enemmän kuin numerologia.

      Edes jakeita ei ole numeroitu alkuperäisissä kirjoituksissa.

      Jumalan ajanlaskukin on erilainen kuin ihmisillä. Ihmisten tuhat vuotta on vasta yksi päivä Jumalan kalenterissa.

      Raamatu ikuisuus "aion" tarkoittaa ajanjaksoa, jolla on alku ja loppu.

      Jumalan ikuisuus on määräaikainen asia.

      • Anonyymi

        Ap. t. 1:7

        Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut"


      • Anonyymi

        Numerologia on okkultismia.


    • Anonyymi

      Samalla tavalla anabaptistisissa hurmoslahkoissa kun manataan ja mantrataan henkiä ilmestymän paikalle, se on puhdasta okkultismia.
      Lahkon kotikokouksessa saatetan tuntikin hokea: tule henki, tule henki, tule henki ja ja anna merkkejä paikalla olostasi.
      Silloin voi alkaa verhot heilua ja kahvikupit täristä pöydällä.
      Kaikki se tapahtuu Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä.

      Jeesus varoittaa monessa kohtaa: He tulevat minun nimessäni ja eksyttävät monta.

      Okkultismi puetaan kristinuskon vaippaan ja väkevän hengellisyyden kaapuun.

    • Anonyymi

      300 vuoden välein tulee uusi vapahtaja aina puolet edellisen vapahtajan väkimäärästä tavoittaakseen.

      900 eKr Salomo 32 mrd asukasta
      600 eKr Nebukadnessar 16 mrd asukasta
      300 eKr Alexander Great 8 mrd asukasta
      0 jKr Jeesus Kristus 4 mrd asukasta
      300 jKr Constantin Great 2 mrd asukasta
      600 jKr Muhammed (saas) 1 mrd asukasta
      900 jKr Otto ja Vladimir 500 milj asukasta
      1200 jKr Tsingis Khan 250 milj asukasta
      1500 jKr Luther 125 milj asukasta
      1800 jKr Napoleon ja Washington 62.5 milj as
      2100 jKr Vyasadeva 31.25 milj asukasta
      2400 jKr Elia ja Rama 15.5 milj asukasta
      2700 jKr Brahma 7.75 milj asukasta
      3000 jKr Krishna 3.8 milj. Asukasta
      Jne.

      Sen tähden tavoitettava väkimäärä vähenee kun on kurjia alati vähenevä määrä. Jumalan valtakuntaan on kiiruhtanut jo suurin osa.

      Esim. Nyt on monia kansoja joissa on 30 milj. Asukasta kurjuudessa: Afganistan, Ukraina, Venezuela, Irak, Syyria, jne. Ja niiden täytyy löytää juuri tie Jumalan valtakuntaan.

      Jos joku 30 milj asukasta suurempi kansa on kurjuudessa sellaisen pitää jakautua 3-13 osaan eli hajota pienemmiksi kansoiksi.

      30 milj. Asukkaan kansat on ohjattava Jumalan valtakunnan tilaan nykyisin.

      • Anonyymi

        Teosofit puhut polun ja tien löytämisestä sinne Jumalan valtakuntaan.

        Raamatun mukaan Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä.

        Jumala itse etsii omansa ja pitää heistä huolen.

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen."

        Ne, jotka eivät minua etsineet, ovat minut löytäneet, olen ilmaissut itseni niille, jotka eivät minua kysyneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teosofit puhut polun ja tien löytämisestä sinne Jumalan valtakuntaan.

        Raamatun mukaan Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä.

        Jumala itse etsii omansa ja pitää heistä huolen.

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen."

        Ne, jotka eivät minua etsineet, ovat minut löytäneet, olen ilmaissut itseni niille, jotka eivät minua kysyneet.

        Kuten tuosta luettelosta ilmenee teitä on ollut aikojen kuluessa monia muitakin.

        Nyt on kyllä niin että 2100 jKr Vyasadeva Hare Krishna kirjojen perusteella ja kuvausten hänestä perusteella saattaa olla Kristus itse.

        Eli jos nyt 30 milj. Asukkaan kansat etsii tietä on oikea osoite Intia ja Vyasadeva. Sitä en tiedä mikä on Intian vahvuus tänä päivänä. Avaruustutkimustakin siellä on menossa ja varmaan muutakin tiedettä.

        Tämä hetki 2000-2100 on enkelien aikaa monin tavoin, mutta 2100 jälleen astuu tiede ja tiedemiehet kehiin entistä ehompana.

        Uskon että tiede ja tieteen tekeminen on ratkaisu 30 milj. Kansoille. Mutta toiset miettii orjuutta niiden pään menoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten tuosta luettelosta ilmenee teitä on ollut aikojen kuluessa monia muitakin.

        Nyt on kyllä niin että 2100 jKr Vyasadeva Hare Krishna kirjojen perusteella ja kuvausten hänestä perusteella saattaa olla Kristus itse.

        Eli jos nyt 30 milj. Asukkaan kansat etsii tietä on oikea osoite Intia ja Vyasadeva. Sitä en tiedä mikä on Intian vahvuus tänä päivänä. Avaruustutkimustakin siellä on menossa ja varmaan muutakin tiedettä.

        Tämä hetki 2000-2100 on enkelien aikaa monin tavoin, mutta 2100 jälleen astuu tiede ja tiedemiehet kehiin entistä ehompana.

        Uskon että tiede ja tieteen tekeminen on ratkaisu 30 milj. Kansoille. Mutta toiset miettii orjuutta niiden pään menoksi.

        Niilo Ylivainio käytti Hindujen vanhaa uskonnollista rituaalia kaataa ihminen selälleen nopealla otsaan suunnatulla tönäisyllä.

        Hindut käyttää siitä tuhansia vuosia vanhasta rituaalista nimitystä "shaktipat"


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe