Veljen kanssa aina välillä

Anonyymi-ap

Olin 14 kun pari vuotta vanhempi veli ja serkkupoika halusivat katsella pikkuhousujani ja näyttää omia kalujaan. Monena päivänä menimme jokivarteen uimaan. Paikka oli rauhallinen, uinnin jälkeen pojat näyttivät seisovat vehkeensä minulle ja minä näytin paljaan pilluni. Ite en osannut vielä runkata, mutta pojat osasivat. Kiihdyksissäni katselin kun pojat vispasivat vehkeitään samalla kun katselivat kun levitin niille pilluani ja kokeilin työntää sormia sisään. Viimeisenä kesänä olin 15 ja meno jatkui. Pojat kokeilivat kaluillaan miltä tuntui koskettaa sillä tosi märkänä olevaa pimppaani. Veli sanoi että vetää kalullaan hukkaviivaa ylös ja alas. Se tuntui minustakin mahtavalta ja kokeilu loppui yleensä siihen, kun pojilla tuli.
Seuraavana talvena olimme veljen kanssa kahden kotona koko yön. Isä ja äiti olivat jossakin armeija juhlissa (isä oli kapiaisena). Leikimme koko illan veljen kanssa toistemme vehkeillä ja ennen puolta yötä olin ottanut veljeni kalun sisälle. Veli tuli melkein heti, häthätää sain sen ulos ja tulemaan vatsalleni. Vähän ajan päästä veli alkoi sormeilla minua ja pian oli kalu taas sisällä eikä mennyt kauaa kun minulla tuli voimaksa orgasmi.
Meillä riitti puuhaa, nyt leikimme toistemme vehkeillä ja välillä se oli sisälläni. Aamulla hyvissä ajoin vaihdoin sängystämme lakanan, joka oli kuin pakana maan kartta. Panin sen pesukoneeseen ennen äidin ja isän tuloa.
Tuosta alkoi suhteellisen säännöllinen touhumme, joka saattoi saada välillä katkoja jos jompi kumpi seurusteli jonkun vieraan kanssa.
Myöhemmiltä vuosilta minulla on vaikka mitä kerrottavaa, jopa niiltä ajoilta kun olin naimisissa ja saanut ensimmäisen lapsen. Kerron niistä jos joku haluaa kuulla tämmöistä sukurutsaustarinaa, jota itse en pidä kovinkaan vääränä ja tuomittavana, sillä me harrastimme seksiä vain tuottaaksemme toisillemme hyvää oloa.

9

3267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi todella ihana kuulla lisää.
      Itselläni olisi fantasiana löytää tällainen sisaruspari tms. kimppaan kanssani. M41

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­N­­­y­­­m­­­f­­o­­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#179526829

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olen niin kiimassa sisko - veli juttuihin. Kerro ihmeessä

      Outo Naaras

    • Anonyymi

      Tosi kuumaa. Pidetään vaan tarinatkin mieluiten suoikärajan yli. Mieluiten 18v+. Eipähän tule siitä sanomista.

      Tässäkin tapauksessa minä haen sitä tapahtumaa, miksi ja miten siihen päädyttiin, en nuoren iän vuoksi. Kuvitelmani heittäisivät samaa häränpyllyä, vaikka tuo fantasia olisi kuvattu nelikymppinen sisarusten kesken. Missä molemmat ovat halukkaita asiaan, eikä se sisällä hyväksikäyttöä saati raiskauksia. Vapaasta tahdosta tapahtuneet sisko - veli asetelmat. Iästä täysin viis...( Mut yli lain salliman )...

      • Anonyymi

        Tuota, ei kukaan kerro tai lue noita juttuja nuoren iän tai hyväksikäytön tai pakottamisesta kiihottumisen vuoksi. Tai, tietenkin on niitä häiriintyneitä jotka etsivät noita tarinoita sen aspektin vuoksi, mutta se joukko on äärimmäisen pieni rutsareista vain noin 5%. Netissä missään tämän aihepiirin foorumeilla ja erityisesti niiden seurassa jotka ovat tuota kokeneet ihan henkilökohtaisesti ei ole noita häiriintyneitä hyväksytty joukkoon ja heidät on aina heivattu välittömästi ja lopullisesti pihalle. Haluan tuon vaan sanoa jos joku miettii että sukurutsaajat ovat lapsiinsekaantujia, niin eivät todellakaan ole. Mutta muuten olen samaa mieltä, pidetään jutut mieluummin yli 18v, tai jos on alle, niin älkää mainitko ikää koska sillä ei ole kuitenkaan mitään merkitystä paitsi niille häiriintyneille.


    • Anonyymi

      Haluaisin kuulla siitä mitä kaikkea tapahtui kun olit naimisissa.

    • Anonyymi

      No kerron lyhyen jutun, mitä sattui veljen kanssa seitsemän vuotta myöhemmin. Olin mennyt naimisiin ja mieheni opiskeli Tampereella, meillä oli vuoden ikäinen poika ja minä asuin lapsen kanssa pohjois-suomessa. Mieheni kävi parin viikon välein ja tuli aina kännissä eikä pystynyt panemaan ennen kuin seuraavana päivänä ja silloin vain kerran. Halusin kullia tosissani, mutta en pystynyt käymään lapsen takia ulkona iltaisin. Mieheni siskon sain kerran kotimieheksi, kun isäni ilmoitti lähtevänsä äidin kanssa mummolaan kylään. Veljeni Reijo jäisi kotiin. Isäni oli erään ison toimistotalon vahtimestarina (eläkeläistoimi). Keksin miehen siskolle ilmoittaa, että mun pitäisi mennä yöksi veljeni kaveriksi, sillä siellä oli joku iltatapahtuma. Noh, sain toiveeni läpi, ja miehen sisko tuli hoitamaan poikaamme (sisko oli 17 v). Kävelin vanhempieni asunnolle iltauutisia ennen ja Reksa oli lämmittänyt saunan. Olimme isossa talossa kahdestaan, saunoimme ja paneskelimme kylymättöminä ensimmäiset pari tuntia saunaosastolla, joka oli myös edustussauna. Ette arvaa kuinka onnellinen olin kun sain kunnolla. Reksa oli semmoinen, että saattoi pannan ensimmäisen tulonsa jälkeen monta tuntia kulli kovana ja ilman että sai oergasmin. Jos olis saanut, luulen että kalukaan ei olisi seisonut ainakaan vähään aikaan.
      Saunan jälkeen siirryimme asunnolle. Laitoimme telkkarin auki ja paneskelimme sohvalle erilaisissa asennoissa. Kävi mielessä, että äiti ja isä ovat mummolassa täysin aavistamatta, että lapset touhuavat. En ollut koskaan nähnyt vanhempieni paneskelevan tai muutenkaan. He olivat uskovaisia (lestadiolaisia) ja pitivät seksin visusti piilossa. Tosin luulen että saimme veljen kanssa jommalta kummalta perinnöksi seksuaalisuuden.
      Kello oli jo ohittanut puolen yön, kun alakerrassa olevan soittokellon ääni rikkoi touhumme. Panin alkkari jalkaan ja saunatakin päälle, Reksa teki samoin ja lähti alakertaan katsomaan mikä oli hätänä. Muutaman minuutin päästä hän tuli mieheni vanhan ystävän, Tapsan kanssa ylös. Istuimme keittiöön, tulija oli tullut suoraan kapakasta ja oli pikkuisen maisissa. Olimme hänen kanssaan panneet yhden kerran noin kuukausi sitten, kun mieheni oli taas lomalle tullessaan ollut niin kännissä ettei pystynyt panemaan. Olimme silloin kapakassa ja kerroin Tapsalle, että tästä ei tuu mitään, kun saan elää puutteessa ja ilmoitin, että jos lähden jonkun mukaan ja tuun sitten aamulla. Tapsa sanoi, että elä lähe, hän voi auttaa. Hänellä ei ollut vakituista tyttöystävää ja asui yksin. Niinpä lähdin kolmisin sinne. Sammunut mieheni laitettiin sänkyyn nukkumaan ja me ruvettiin panemaan. Panimme koko yön ja sain eka kertaa panon aikana orgasmin. Olimme sen jälkeen vähän vältelleet toisiamme, vaikka halusimme molemmat toisiamme.
      Nyt siis Tapsa oli tullut luokseni. Hän oli kuullut mieheni siskolta missä olin ja sen vuoksi uskalsitulla. Reksa häipyi pien olohuoneeseen aj laittoi oven kiinni. Olimme kahdestaan keittiössä, polttelimme tupakkaa ja juttelimme. Pian Tapsa lattoi kätensä takin sisään ja kohta sormet olivat sisällä. Katsoin miestä silmiin ja minusta tuntui hyvältä. Levitin jalkoja ja kuiskasin että Reksa saattaa kuulla, ollaan hiljaa. Kohta kaivoin Tapsan kullin esiin ja runkkailin sitä hiljaa. Voi että minun teki mielei sitä, vaikka olin viimeiset kolme tuntia saanut Reksalta kovaa kullia. Pian Tapsa sanoi, että siirrytään käytävään, Reksa ei kuule siltä tulevia ääniä. Siirryimme sinne, laitoin alkkarit taskuun ja kohta painuimme seinää vasten. Tapsa nosti minut takamuksesta käsiensä varaan ja ohjasin kalun sisään. Tuntui hyvältä. Toinen seisova kulli, tai oikea kyrpä saman illan aikana. Panimme seinää vasten pitkän aikaa, sitten kävin kontalleni ja sain takaapäin. Tapsa oli sen verran ottanut paukkua, että ei tullut helposti mutta kalu seisoi. kivikovana. Sovimme panemisen aikana, että tulen huomenna kylään, jos saan mieheni siskon taas kotimieheksi jollakin valheella.
      Lopulta Tapsa tuli. Hän ruiskautti spermat sisälleni (söin pillereitä). Haimme keittiöstä sinne jääneet tupakat ja Tapsa lähti hissillä alas ja kämpilleen. Minä menin olohuoneeseen. Reksa katsoi minua tarkkaan. Arvasin, että hän tiesi mitä tapahtui. Joten kysyin vain, että haittasiko tuo äskeinen sinua? Ei haitannut, Reksa vastasi ja ja hymyili ystävällisesti. Menin hänen viereensä ja pitkälleen ja otin kaksin käsin kiinni. Puristin lujaa ja sanoin, "Olet maailman paras velipoika".

      • Anonyymi

        Kerro lisää,leikkinyt itsekin samanlaisia leikkejä siskon kaa samassa iässä.täysillä mukana.
        T. isov .


    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­­­ts­­um­­­me sinu­t kä­­­ym­­­ään uude­­­ss­­a chatissa! Mei­­­tä on yl­­i mil­­­jo­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/N6c1J7

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe