Olen jo vuoden taistellut Ukrainan itsenäisyydestä ja nyt olen kuolemanväsynyt.
Olen ihan turhaan sotinut, mitään ei ole tapahtunut. Valssi menee koko ajan Putinin askelein yksi eteen kaksi taakse kaksi eteen yksi taakse..
Vuosi sodittu ja yli puoli miljoonaa ihmistä on turpeen alla jo nyt.
Krimille mennään ja juosten takaisin.
Kerätään voimia ja taas mennään Kimille ja juosten pois.
On kuulkaa kallis valssi tämä Vladimirin valssi. Loppuu euroopastakin rahat, ja Afrikasta leipä.
Jos ei Bidenillä ole muuta kuin suuri suu ilman tekoja, niin nato oli suuri turha virhe.
Ukraina on jo raunioilla ja meidät pannaan maksamaan uudelleenrakennus.
Pitäisi lähettää taivas täyteen ohjuksia ja pistää kaksi Venäjän suurkaupunkia maan tasalle kerralla, niin ehkäpä järki herää jossain siinäkin maassa huomaamaan, että sota ei ole vain televisiossa.
Minulle on iskenyt taisteluväsymys
Anonyymi-ap
2
104
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt menetä toivoasi siellä Pietarissa.
Kyllä se siitä. - Anonyymi
Koeta nyt jaksaa vaan niin ihan pian saat käänteentekevät ihmeaseet eli F-16 hävittäjät.
Kyllä sitten tulee hauskaa ja sodankäynti taas maistuu.
Joe-setäkin Amerikassa on iloinen kun olet oikein reipas ja painat päälle vaan kuin aika poika!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972