Nyt, kun on piakkoin tapahtumassa sen ryptokaivajien palkion puolitus
https://www.nicehash.com/countdown/ltc-halving-2023-08-06-11-00
Nouseekohan sen arvo 80 tuhanteen väliaikaisesti, vai romahtaakohan???
Viimeksi sen arvo nousi, mutta joidenkin koinssien arvo kuten raven koinssin ei ole muuttunut yhtään puolituksen jälkeen vaan jatkanut vaan alamäkee
Mitenköhän käy Litecoinssin arvolle
5
489
Vastaukset
- Anonyymi
Litekoissin arvo vaan putoaa, nyt 83 € roa aikaa 8 tuntia
Voi kun pääsis kerrankin onnistumaan,- Anonyymi
Jos laskee alle 50 ostan lisää, minä hetkenä hyvänsä arvo pompahtaa minä hetkenä hyvänsä
- Anonyymi
Liten arvo kuten muidenkin tippui tossa kriisien aikana ja sitten viime syksyllä Erkki alkoi jälkijunassa sijoittamaan taas kryptoon, ja siinä välissä ylikalliiseen kultaan.
Ennen Erkkiä Lite oli 50 euroa ja nyt näyttää olevan 80e tasolla vahvemmin, että edes 70e ei välttämättä tulee pidempään aikaan takaisin.
Maksuvälineenä Lite ja Bitcoin Cash ovat halpoja, kun taas Bitcoin ja Etherium järjettömiä ja minerit vetää isoa liksaa nillä, ja Eherium ei usein mene edes perille kun kaasu loppuu kesken, että kaasun hintaa tulee seurata, sikäli joutuu käyttää sellaista käyttämään maksuvälineena.
On melko selvää, että kurssi on pidemmän päälle vain ylöspäin ja erityisesti järjellisemmillä kryptoilla, vaikka tosin kaikki on vain mennyt ylöspäin kaikista kriisestaä ja muutoksista huolimatta.- Anonyymi
Etherium varmaan tulee hiipumaan kun laitettiin proof of stakeen workista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043