Mitenköhän käy Litecoinssin arvolle

Anonyymi-ap

Nyt, kun on piakkoin tapahtumassa sen ryptokaivajien palkion puolitus

https://www.nicehash.com/countdown/ltc-halving-2023-08-06-11-00
Nouseekohan sen arvo 80 tuhanteen väliaikaisesti, vai romahtaakohan???

Viimeksi sen arvo nousi, mutta joidenkin koinssien arvo kuten raven koinssin ei ole muuttunut yhtään puolituksen jälkeen vaan jatkanut vaan alamäkee

5

489

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Litekoissin arvo vaan putoaa, nyt 83 € roa aikaa 8 tuntia
      Voi kun pääsis kerrankin onnistumaan,

• Anonyymi

Jos laskee alle 50 ostan lisää, minä hetkenä hyvänsä arvo pompahtaa minä hetkenä hyvänsä

• Anonyymi

Liten arvo kuten muidenkin tippui tossa kriisien aikana ja sitten viime syksyllä Erkki alkoi jälkijunassa sijoittamaan taas kryptoon, ja siinä välissä ylikalliiseen kultaan.

Ennen Erkkiä Lite oli 50 euroa ja nyt näyttää olevan 80e tasolla vahvemmin, että edes 70e ei välttämättä tulee pidempään aikaan takaisin.

Maksuvälineenä Lite ja Bitcoin Cash ovat halpoja, kun taas Bitcoin ja Etherium järjettömiä ja minerit vetää isoa liksaa nillä, ja Eherium ei usein mene edes perille kun kaasu loppuu kesken, että kaasun hintaa tulee seurata, sikäli joutuu käyttää sellaista käyttämään maksuvälineena.

On melko selvää, että kurssi on pidemmän päälle vain ylöspäin ja erityisesti järjellisemmillä kryptoilla, vaikka tosin kaikki on vain mennyt ylöspäin kaikista kriisestaä ja muutoksista huolimatta.

• Anonyymi

Etherium varmaan tulee hiipumaan kun laitettiin proof of stakeen workista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8387
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3562
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2288
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe