Kauhajoki-lehden journalistinen kehittäminen ei ole tullut mieleen edes vuosien päätoimittajana toimimisen aikana. Asian todistaa otsikon kertoma!
Tuomas Koivuniemelle seurakunnan toiminta tuli tutuksi jo nuorena, mutta
Anonyymi-ap
2
370
Vastaukset
- Anonyymi
Uusinta uutta, ja aivan ilmatteeks luettavissa
Hartauskirjoitus: Lahjan saaja - uskollinen vai ei?
Tämä on "valitettavasti" maksumuurin takana: "Piia Pihlaja toivoo seurakunnan jalkautuvan ihmisten pariin
Kirkkovaltuusto esittelyssä -juttusarjassa Kauhajoki-lehti esittelee kaikki Kauhajoen seurakunnan kirkkovaltuutetut. Nyt "Piia Pihlaja toivoo seurakunnan jalkautuvan ihmisten pariin" - Anonyymi
Rippipappi esitellyt Tuomakselle seurakunnan ilot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375136- 823656
- 403062
- 613005
- 102956
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1431745- 181731