Heluna KOIVU -vasta.

Anonyymi-ap

Vasta nyt hiffasin jääneen erossa , ilman fyrkkaa , himaa---, ja kakruja 😭....turhaa kitinää ...Tivolissa voittaa aina tivolin omistaja , eli KOIVUNIEMEN HERRA 🤣🤣🤣🤣🤣.--hyvä matkaa ja onnea ( Lucca Till )

11

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi tätäkin kovaosaista päähänpotkittua rouvaa!
      Anonyymi-ap
      2023-08-01 09:18:05

– Olen ilman rahaa, kotia ja lapsia ja minut on siis periaatteessa heitetty kadulle.

"Eron jälkeen Mikko Koivu on maksanut Helena Koivulle yhteensä yli 1,1 miljoonaa dollaria helmikuusta 2020 alkaen. Rahoista ei kuitenkaan oikeuden asiakirjojen mukaan ole enää jäljellä juuri mitään.
      Lisäksi oikeuden päätöksestä ilmeni, että esimerkiksi pelkästään vuoden 2019 aikana Helena Koivu kulutti yli 320 000 dollaria American Express -kortillaan."
      https://www.is.fi/viihde/art-2000009754416.html

-Olisiko kansalaiskeräys paikallaan??

• Anonyymi

Olisi ollut kuten muutkin lätkävaimot.. ois vaan kattonut pettämistä sormien läpi.
      Kyllä jollain 19 tonnin kuukausirahalla olisi kannattanut katella läpi sormien... Eihän Sirpakaa tajua muka mitään. Buhaa...

• Anonyymi

Olet onneton raha-asioissa.Lastesi isä tietää rahat menee.Lapset elättää ilman sinun kauttasi.Lapsille on edunvalvojat omaisuuteen.Et pääse niitä pemottaa.Se on kurja juttu.Mies elättää lapsensa siitä ei somme kansan pidä huolta kantaa.Sinä voisit elättää itsesi jos pystyt.Nyt olen sitä mieltä en somen kansan kanssa samaa mieltä.Oli isä mikä julmuri tahansa some sen tietää.Lapsille haluuaa hyvän elämän ehkä aina ei ole ymmärtänyt miten toimia.Uskon kun ymärtää on isä joka pystyy pyytään anteeksi lapsiltaan jos on ollut julmuri.Ehkä some kansa voisi miettiä myös julkisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet onneton raha-asioissa.Lastesi isä tietää rahat menee.Lapset elättää ilman sinun kauttasi.Lapsille on edunvalvojat omaisuuteen.Et pääse niitä pemottaa.Se on kurja juttu.Mies elättää lapsensa siitä ei somme kansan pidä huolta kantaa.Sinä voisit elättää itsesi jos pystyt.Nyt olen sitä mieltä en somen kansan kanssa samaa mieltä.Oli isä mikä julmuri tahansa some sen tietää.Lapsille haluuaa hyvän elämän ehkä aina ei ole ymmärtänyt miten toimia.Uskon kun ymärtää on isä joka pystyy pyytään anteeksi lapsiltaan jos on ollut julmuri.Ehkä some kansa voisi miettiä myös julkisuus.

Tähän on vaikea kommentoida.

• Anonyymi
      • Anonyymi

No Mikko on huoltanut Hellun niin hyvin kun pystynyt.Rahaakin saanut.Lapsilla elatus.Eiköhän äiti ole työkykyinen.Ei Mikon elämä pidä mennä hellun elättämiseen.

• Anonyymi

Joo ei ne muutkaan lätkävaimot jokaista hoitoa peräänkuuluta.
      Parempi vaan olla hiljaa. Saa sitten kesällä suomessa antaa naistenlehdille haastatteluja. Ja kehua kun on amerikassa isot talot ja monta autoa.

• Anonyymi

Helena toi oli asiatonta,.Voi käydä niin että jäät ilman. lapsia ja rahaa.Ole asiallinen vaikka kuinka harmittaa.Jenkit lukee nämä.Olet äiti sitä ei oteta sinulta.Tulee aika kun saat nauttia lastesi kanssa.

• Anonyymi

No tivoli peliä pelaatko.Mikko maksaa sinulle sen minkä oikeus määrää. lapset elättää .Rauhoitu pelaa onnen peliä ole lastesi kanssa..

• Anonyymi

Mieti mitä julkaiset.Olet äiti.Äidit ei ole riidan kylväjiä. yrittävät etsiä sopua.

• Anonyymi

Voivoi.

Jotenkin surullista, että nämä tyttöset on näin yksinkertasia. Mitästä näitä miss Koivuräikkösiä sikiää? Femakot varmaan tykkää. Nää tyttöset antaa tosi fiksun kuvan nykynaisista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe