Vaikka muualla Purraa koskevia virheitä on korjailtu, Yle antoi tietoisesti virheen levitä vapaasti englanninkielisen uutisen kautta, ja siksi englanninkielisen, että disinformaatio leviäisi mahd laajalle. Myös Turkkiin. Tällä disinformaatiolla on haluttu harhaanjohtaa ulkomaisia medioita uskomaan, että Suomen valtiovarainministerin mielestä turkkilaiset ovat yleistäen apinoita, ja samalla on poistettu kontekstista itse tapahtuma, mihin yhden turkkilaisen nimittely liittyy. Ei siis ole kahta sanaa siitä, etteikö Yle ole tietoisesti ja tarkoitushakuisesti toiminut hallitusta ja Perussuomalaisia kohtaan vahingollisesti.
Tällaisella toiminnalla Punakapinalliset ovat pyrkineet sabotoimaan hallitusta ja samalla sivuuttaneet vihamielisen vihakampanjan seuraukset, eli Suomen maineen pilaamisen. Kummallista, että oikeusoppineet yms. asiantuntijat, JSN jne ovat yleisesti vaitonaisia, vaikka koko valtakuntaa ravistellaan mittavalla disinformaatiokampanjalla. Onko tämä oikeus- ja sivistysvaltio nimeltä Suomi? Vai joku Ryccän federaatio?
Yle aiheutti tahallaan vahinkoa Suomi-kuvalle
16
347
Vastaukset 16
- Anonyymi
Tottakai Yle aiheuttaa nega- kuvaa ITSENÄISESTÄ SUOMESTA. He ovat Ylessä vasemmistolaisia jotka eivät voi sietää VALTIO-USKON ULKOPUOLISIA IHMISIÄ !
Minä ymmärsin asian jo edellisellä vuosituhannella !- Anonyymi
Yle on Ilmestyskirjan peto
- Anonyymi
Ota psyykelääkkeesi ja rauhoitu.
Tietenkin Pietarin trollitehdas hämmentää soppaa vasta nytkö sen tajusit?- Anonyymi
Onko Pietarin trollitehdas töissä Hesarilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Pietarin trollitehdas töissä Hesarilla?
On.
- Anonyymi
https://www.suomenuutiset.fi/yle-piti-purraa-koskevaa-karkeaa-asiavirhetta-nakyvilla-viikkotolkulla-varmisti-virheellisen-tiedon-kulkeutumisen-ulkomaisiin-medioihin-ja-esti-sen-korjaamisen/
Yle piti Purraa koskevaa karkeaa asiavirhettä näkyvillä viikkotolkulla – varmisti virheellisen tiedon kulkeutumisen ulkomaisiin medioihin ja esti sen korjaamisen- Anonyymi
Muutaman toimittajan lisäksi vastuussa on Ylen toimiva johto.
- Anonyymi
Toveri Saarikoski sanoi ettei yhtään tiedä miksi korjaus tuli niin myöhään…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen Saarikoski keskittyy pään irroittamista harjoittavaan halal haram kulttiin…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskeisin asia ja Laura ei edes selvitä syitä.
Laura saarikoski hyväksyy Hesarin yksilöitä murskaavan linjan. - Anonyymi
Mikä virhe? Purra käytti sanaa turkkilaisapina, se tarkoittaa kaikkia turkkilaisia. Persuapina tarkoittaa kaikkia persuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen Saarikoski keskittyy pään irroittamista harjoittavaan halal haram kulttiin…
Järkyttävää paloittelusurman ihannointia.
Miksei valtakunnan syyttäjä reagoi?
- Anonyymi
No onhan YKn mielestäkin afrikkalaiset apinoita koska WHO muutti apinarokon eli monkeypoxin nimen muotoon m-pox ettei apinat loukkaannu!? :P :D :D
- Anonyymi
YLE ei kaihda mitään keinoja ajaessaan agendaansa.
Yksi sen tavaramerkeistä on Suomea koskevissa asioissa paskantaa omaan pesään.
Ja sitten vedota siihen miltä Suomi näyttää kansainvälisesten yhteisöjen silmissä.
Likaisten keinojen mediassa YLE on numero yksi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa401066Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83877- 164867
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197690Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118553Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12525On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as6510- 39485
- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467
- 73461