Siis onko tämän huumori/vitsi ryhmän jäseniä. Kotkassa oikeasti? Olen nähnyt pari plösöä Soldiers of Odin liiveissä Prismassa. On kyllä niin nolo järjestö. Nämä pitävät itseään jonain katujen suojelijoina vaikka todellisuudessa monet ovat sekakäyttäjiä ja naistenhakkaajia kuten iltapävälehdistä olemme saaneet lukea.
Soldiers of odin Kotkassa?
8
622
Vastaukset
- Anonyymi
Ohoh nyt o kova jätkä puheissa, haluatko tavata jossain? et uskalla..
- Anonyymi
Kylillä kerrotaan että teillä on rintsikat paidan alla, pitääkö paikkansa?
- Anonyymi
Tavataan vaan, 5.8.2023 Olavinlinnan kehässä.
- Anonyymi
Vässyköitähän noi Odinit ovat. Suurin osa on sekakäyttäjiä jotka vain pilleripäissään uskaltavat uhota. Samaa roskasakkia kuin 80.ja 90 luvun Skinit Suomessa.
- Anonyymi
No onhan noita pellejä nähty Amiraalissa ja Hesburgerissa. Hassuja tyyppejä , kun katsoo ohimennen silmiin niin kaikki kääntävät päänsä poispäin. Taitaa itseäänkin hävettä tuo lapsellinen toiminta :)
- Anonyymi
Onko Juho vielä mukana rivissä?
- Anonyymi
Prisman Odin Svejk siirtynyt Pasaatiin Alkon asiakaskuntaan viinihylly vahtiin.
- Anonyymi
Joku matujengi kun ulkomaan kielinen nimi?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986298KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555795Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602783Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072218Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071908- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098