Rakastunut siskon mieheen

Anonyymi-ap

Niin. Miten toimia kertoako vai pitää omana tietona? Toisaalta tuntuu pahalta hukata elämän rakkaus vain sukulaissuhteen takia.

54

1159

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa keskittyä ei varatuihin

• Anonyymi

Mutta voiko tunteita vain kieltää?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta voiko tunteita vain kieltää?

Eihän niitä voi kieltää joudun kyllä sanoa jos saat siskosi hyväksymää että rakastat sitä luulen asioiden tapahtuvan ei selän takana

• Anonyymi

Lievästi outo rakastumisen kohde.
      Hän on siskosi mies.
      Etsi oma.

• Anonyymi

Ei ole sun elämäsi rakkaus kun kerran on siskosi kanssa. Siskosi rakkaus voi ollakin. Noin sitä ajattelee kun oma napa on maailman keskipisteenä. Et sinä ole maailman tärkein ihminen, eikä silloin siis tärkeintä ole se mitä sinä juuri nyt haluat. Yleinsä ne jotka eroaa, eroaa myös toistekin. Aiheuttaisit vaan toisille ja lopulta itsellesi pahaa itsekkyydellä.

• Anonyymi

Taas feikki aloitus siltä joka tekee näitä kiusatakseen.

• Anonyymi

Ja ketähän tällä kiusataan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ketähän tällä kiusataan?

No varmaankin joku pökkelö yrittää esittää jotain naista parhaansa mukaan🥱 Onpa ontto kysymys yritätkö ihan nimiä kalastella vai mikä homma?

• Anonyymi

Onko aloitus siskon miehen kirjoittama?
      Tuli vain mieleen yksi tapaus..

• Anonyymi

Ei oo minkään miehen, aloittaja.

• Anonyymi

On miehen kirjoittama keksinyt noloille ja kaiken netissä lukemansa uskoville uuden pyörän mitä pyörittää. Vähän sama ilmiö näkyy täällä kun joku naistenhuone, jossa yrittää kertoa itseään alentavile akoille, että hei tuo on jolle länkytätte on selvästi trolli ja mies ja elämänkoululaiset ei osaa kuunnella vaan nauraa hohottaa vajaamielisesti kuin ois paremmankin jutun lukeneet. Joskus hävettää naisten puolesta ja olla sellainen. Ei pahalla

• Anonyymi

Rakastuminen on päätöksestä kiinni. Ei ole olemassa mitään "oikeaa" tms.
      Sinä voit ihan hyvin päättää rakastua johonkin toiseen sen sijaan että aiheuttaisit ylimääräistä draamaa.
      Koska kaikki tietävät sen että rakastuminen on loppujenlopuksi yhteen kasvamista ja se alkaa ihastumisesta.

• Anonyymi

En ole yhtään samaa mieltä. Rakastuminen on kaikkea muuta kuin päätös.
        Aloittaja

• Anonyymi

Torvi.

• Anonyymi

Siskon tai kaverin mopolla ei ajeta!

• Anonyymi

Näkeekö toinen silmä vielä mitään.

• Anonyymi

Pidä omana tietojasi.

• Anonyymi

Luulen ap että tunteesi on enemmän kateutta

• Anonyymi

Luulen, ertä AP on mies jona tykkää trollailla kaikilla aiheilla insestistä lähtien. Mukavaa kun yrität olla niin henkevä😂

• Anonyymi

Oletko aloittaja mies?

• Anonyymi

En johan sen sanoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En johan sen sanoin.

Älä nyt mies hermostu jos kaikille ei mene juttusi läpi ja miten ois kälyn serkku ym ensi kerralla, nämä siskon mies jutut on liian läpinäkyviä

• Anonyymi

Olishan se hyvä että koittasit jotain nii siskos näkis mikä lutikka oot

• Anonyymi

Mutta mieti jos aloittaja on mies ja on kaapissa miehiin päin oleva ja se joutuu salaisuuden kanssa kärvistelemään miten siskonsa mies sitä panettaa. Ja siskonsakaan ei tiedä että veljensä on miehiin päin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mieti jos aloittaja on mies ja on kaapissa miehiin päin oleva ja se joutuu salaisuuden kanssa kärvistelemään miten siskonsa mies sitä panettaa. Ja siskonsakaan ei tiedä että veljensä on miehiin päin!

Lutikka se on kuitennii jos toisen omaa havittelee tuo jalkojen lukumäärästä riipu

• Anonyymi

No et taida sitten pahemmin siskostasi välitää, jos moista edes pohdit. Itselleni täysin käsittämätön vaihtoehto, että siskoni miestä edes pohtisin siinä mielessä. Pienet on piirit ja vähissä vaihtoehdot, jos noin pääsee käymään. Toisaalta mä olen tuntenut siskoni miehen jotain 3/4 elämästäni, että hän nyt on muutenkin kuin veli mulle, ei lainkaan potentiaalinen miehenä ja täysin jotain muuta kuin mistä kiinnostun. Jos olisi, niin ottaisin ja painuisin niin pitkälle kuin pippuri kasvaa, uusille metsästymaille ja jättäisin siskoni perheen rauhaan.

• Anonyymi

No näiden sivujen naisilla tuntuu tuota kateussyndroomaa olevan. Pitää saada just se sama kun toisella on.

• Anonyymi

Minulla oli sama, mutta en tehnyt elettäkään kun oli varattu. Ajan myötä sisko erosi ja alettiin nähdä tuon miehen kanssa, salaa tosin ja vieläkään emme ole kenellekään kertoneet asiasta, eikä ole väliksikään. Elämäni rakkaus tuli tästä 💞

• Anonyymi

Ole vaan vähemmän itsekäs, kyllä se siitä.
      Elämässä on tiettyjä rajoja. Itse pitäisin melko lailla selvänä, että siskon mies on siskon mies.

• Anonyymi

Ihan sekopään puheita edes ajatella tuollaisia.

• Anonyymi00055
        UUSI

Monettakohan vuotta se sinäkin reppana olet jo näissä palstaäijän provoissa propagoinut? Sad sack..

• Anonyymi

Toimi! Älä hukkaa aikaa elämän rakkauksia on vain yksi.

• Anonyymi

Miehiä saa aina uusia. Siskoja ei.

• Anonyymi

Ota nyt ensin selvää onko hän ylipäätään kiinnostunut miehistä. Se voi ällöttääkin.

• Anonyymi

Miten rakkaus syntynyt häneen?

• Anonyymi

No miten se nyt syntyy siskojen kesken. Sisko saa isomman tikkarin ja tulee paha mieli. Sisko saa uudemman polkupyörän ja tulee paha mieli. Sisko saa komeamman miehen ja tulee paha mieli. Sellaista se on ja vika varmaan vanhemmissa kun kohtelivat eriarvoisesti.

• Anonyymi

Menetät melko varmasti heidät molemmat. Miettisin noin sata kertaa ennenkuin ottaisin kummankaan kanssa puheeksi.

• Anonyymi

Aika outoa, että olet ylipäätään päästänyt itsesi "rakastumaan" siskosi mieheen. Tunne ei lienee molemminpuolinen jos ette ole jo vehdanneet siskosi selän takana. Sanoisin, että unohda...maailmassa miehiä kyllä riittää. En usko, että hänestä onnea löytäisit ja lopulta pilaat vain välit sekä mieheen että siskoosi. Olisi kyllä inhottavaa jos minulla olisi tuollainen sisko, mutta onneksi löytyy vain yksi veli 😅 en arvostaisi tuollaista selkään puukotusta varsinkasn siskon suunnalta...olisi kyllä entinen sisko sen jälkeen. Joku kunnioitus täytyy löytyä...

• Anonyymi

No nyt on kyllä niin mehevä aihe, että munkin on kommentoitava. Mun vanhempi sisko luulee, minun olleen ihastuneen siskomme mieheen palstakirjoitusten perusteella, näin ainakin minä luulen siskon puheiden perusteella. Mainitsi mm.että minun pitää vain hyväksyä, että tyyppi valitsi siskon ja että mun pitäisi jopa muuttaa kauemmaksi siskosta ja miehestään. Ilmeisesti ei uskonut minua, vaikka selvällä suomen kielellä sanoin hänelle, että en ole koskaan ollut kiinnostunut kyseisestä tyypistä. En ole palstalla kaipaillut ketään, etupäässä lueskelen ja joskus kommentoin toisten aloituksia.
      T. Totuuden torvi

• Anonyymi

Mitä tästä opimme. Älä siis esittele kumppaniasi sisaruksille, eikä varsinkaan ystäville.

• Anonyymi

Minä haluan emännän siskoa

• Anonyymi00054
        UUSI

And i love Jesus Christ

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

And i love Jesus Christ

We’re charing testimonies right?

• Anonyymi00041

No kuule sanoppas siskollesi suoraan et sisko kulta, sulla on kiva mies. Ja haluaisin häntä, et mitäpä oot mieltä sellaisesta, kun en haluu välejämme rikkoo. Siskos nimittäin vaistoaa, ja näkee susta päällepäin. Juu ja niin mäkin haluisin sua. Pidän susta ku oot kiva .tuu siskolles kylään. Tai ota yhteyttä, ni onnistuu..

• Anonyymi00047
        UUSI

Menikö aloittajaäijä kauan kaivaa tämä vanha aloituksesi arkistoistasi? Nehän aktivoituu, kun niitä kommentoi, sillä linkki on nk interaktiivinen. Juuri näin jännittävä prosessi kyseessä, hiippalakit. Oli ilo olla avux taas

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Menikö aloittajaäijä kauan kaivaa tämä vanha aloituksesi arkistoistasi? Nehän aktivoituu, kun niitä kommentoi, sillä linkki on nk interaktiivinen. Juuri näin jännittävä prosessi kyseessä, hiippalakit. Oli ilo olla avux taas

Aloitus sitä aloitus tätä, älä sinä junan vessaa vetämättä jätä. Lisäys

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Aloitus sitä aloitus tätä, älä sinä junan vessaa vetämättä jätä. Lisäys

Koska muuten jää veteen kellumaan. Joku jäi miettimään vissiin tätäkin riimittelyä liikaa

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Lisään vielä näistä mainitsemistani salaliittoteorioista, mitä olen näistä palstaäijän itse kirjoittamista ja o-mal-le lait-teel-le tallentamista ja niitä kommentoimalla aktivoimista aloituksista näiden aloitusten yhteudessä lukenut, niin esim sisällön kannalta jo, onko vähän liian yli-toopelia spekuloida kuka näitä vanhoja aloituksia nostelee

• Anonyymi00042
      UUSI

Et voi tehdä mitään. Sellaista on elämä. Siskon mies on siskon.,

• Anonyymi00050
        UUSI

Onko mieltä ylentävää viisastella naista esittävälle trollille ja poistattaa kommentteja mitkä ei sovi tähän viisasteluagendaan? T naiselta

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Onko mieltä ylentävää viisastella naista esittävälle trollille ja poistattaa kommentteja mitkä ei sovi tähän viisasteluagendaan? T naiselta

Voi kun toisella tuli oikein paha mieli ja kertoi minusta ”yypeeopelle” lisäys edelliseen

• Anonyymi00044
      UUSI

Vanha viesti! Vieläköhän ap on huudeilla, olis mielenkiintoista tietää minkä ratkaisun teki siskonsa miehen suhteen - toivottavasti sen ainoan oikean!

• Anonyymi00046
        UUSI

Jep jep, aloittajaäijä tuskin maltamme odottaa jatkoa melkein sukulaisfantasiallesi. Vai mitä lukijat

• Anonyymi00049
      UUSI

Ärsyttävä ketju. Jokohan se yksi siskon mies uskoo, että en ole kiinnostunut hänestä. Siskolle olen kyllä kertonut miehensä iskuyrityksistä, joita oli irl monia. En tiedä mitä uskoo, venkulaäijähän on voinut kertoa omaa totuuttaan ja kääntää asiat oman mielensä mukaisiksi.

Ihmettelen vieläkin miten ihmiset uskovat palstakirjoituksia mieluummin kuin totuuksia, jotka ihminen on sanonut irl. Toivottavasti piston tuntevat sydämessään ne, joiden kohdalla on tapahtunut näin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3703
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3609
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3340
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3322
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      31
      1506
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32