Tiitisen lista on tiedustelutietoihin perustuva asiakirja, jonka suojelupoliisi (Supo) on saanut haltuunsa vuonna 1990.
Vihjelistassa on tiettävästi 18 suomalaista, joilla Länsi-Saksan tiedustelupalvelun BND:n mukaan on ollut mahdollisia yhteyksiä Itä-Saksan (DDR) tiedustelupalveluun Stasiin.
Länsi-Saksan tiedustelupalvelu toimitti listan Supon entiselle päällikölle Seppo Tiitiselle. Asiakirjan tiedot ovat peräisin luultavasti Itä-Saksasta loikanneelta tiedustelupalvelun mieheltä.
Suojelupoliisin päällikkönä vuosina 1978–90 operoinut Seppo Tiitinen lukitsi listan Supon kassakaappiin poliittisen päätöksen päätöksellä, eikä Supo ole julkaissut listaa vieläkään joka aukeaisi poliittisella päätöksellä.
Mikä on Tiitisen lista?
9
202
Vastaukset
- Anonyymi
Mites tää liittyy Suomen Keskustaan, persutrolli?
- Anonyymi
Olen keskustalainen, siten liittyy. Mene sinäkin omalle palstallesi, toverit odottaa.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17957524k
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
– Niin. Suomessa on pantu 70 vuodeksi salaiseksi lista henkilöistä, joiden on epäilty olleen kommunistisen maan turvallisuuspalvelun kätyreitä. Tämä Neuvostoliitto-yhteys on vielä perkaamatta. hassua sinänsä kun lait olemassa, ja myös tähän liittyen, jopa ankaratkin lait maan petoksesta, ehkäpä juuri siksi politikot saaneet ne piiloon.
"Suomelle olisi hyväksi liittyä Neuvotoliittoon" Senkin mm Yle niin kirosti sivuutti, toimittaja kysyi Haloselta siitä puheestaan " ettehän tietenkään ole tallaista puhunut"
Siihen Halonen " en pitänyt mitään puhetta 1976 Hakaniemen torilla "SDP vapussa.
Ei pitänyt, kun SDP vappu oli Mäntymäellä, ja Hakaniemen tori oli tyhjänä. - Anonyymi
lista muutamasta nobodysta jotka on osallistunut bilderberin pilipali kokouksiin. järjestö jonka saavutuksia kukaan ei tiedä.
- Anonyymi
Kyllä Neuvotolliitto ja Venäjää ei tule aliarvioida ja olla varuillaan, nytkin tännekkin uhanneet ohjus iskuja, atomipommeista puhumattakaan ei kommunistisiin kuitenkaan. Kyllä NL DDR vakoojat tulee laittaa vastuuseen.
- Anonyymi
Ayliike on kommunistinen. Supistaa ja rajusti.
- Anonyymi
Ay isänmaan vastainen.
- Anonyymi
Tiedetäänkö yhtään valtiota, joka noteerasi meitä kummemmin saamansa vastaavan nimilistan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142512Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121196Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451147- 801006