Wilhelm Junnila jatkaa

Anonyymi-ap

Naantalin johdossa.
Uutinen Turun Sanomissa.
Pekan perintö ei häviä.

10

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanhan luostarikaupungin johtoon sopii hyvin Hurskas Junnila.

    • Anonyymi

      Onko tämä hurskas Junnila saman tyyppi kuin tuo maitojuna-Junnila. Muistaaksen sen niminen jantteri istui hetken valtioneuvostossa. Sitten kun presidentti huomasi, että kokouksissa haisi aina mesinäädän kusi, kaveri sai valita lähteekö itse takaisin Naantaliin viedäänkö pakolla;)

      Aika ironista että sama natsien kanssa flirttailu, jolla hän on saanut ääniä ja jolla hän päässyt kabinetteihin, tipautti hänet kertaheitolla takaisin puulakitasolle.

      • Anonyymi

        Eiköhän me pidetä Junnila edelleen kaupungin johdossa
        ei lyödä lyötyä miestä enää,
        Onhan meillä sentään aikaisempaa natsihistoriaa, Pekkaa muistellen


      • Anonyymi

        Mikä poliitikkojen suojelualue tai reservaatti Naantali on? Miksei poliitikkoja saisi arvostella? Ei kai Junnila ole mikään ressukka. Haluaisitko ressukan Naantalin johtoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä poliitikkojen suojelualue tai reservaatti Naantali on? Miksei poliitikkoja saisi arvostella? Ei kai Junnila ole mikään ressukka. Haluaisitko ressukan Naantalin johtoon?

        Wilhelm ei tosiaan ole mikään ressukka,
        Tyylkäs ja edustava herrasmies, joka erityisesti kiinnittää huomion asuun sopivan solmion valintaan.
        Poikkeea ulkoisesti edukseen tyypillisestä persurahvaasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wilhelm ei tosiaan ole mikään ressukka,
        Tyylkäs ja edustava herrasmies, joka erityisesti kiinnittää huomion asuun sopivan solmion valintaan.
        Poikkeea ulkoisesti edukseen tyypillisestä persurahvaasta.

        No miksi pitäisi silittää myötäkarvaan?


    • Anonyymi

      Hienoa on, että Junnila on edelleen käytettävissä kaupungin ylimpään johtoon .

      Naantalin puolesta kiutos

      • Anonyymi

        Mitä hienoa siinä on?

        Kerrohan mitä hän on siellä johdossa saanut aikaan. Tottaha niitä voittoja on menestyneella poliitikolla kertynyt ainakin suksen mittainen lista. Sellaisesta massasta ei luulisi olevan vaikeaa osoittaa vaikka 5 suurinta urotekoa. Onko sellaisia joista on hyötynyt kaupunkilainen eikä vain itse W. Junnila tai hänen kaverit.

        Onko se Lassi itse joka kommentoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hienoa siinä on?

        Kerrohan mitä hän on siellä johdossa saanut aikaan. Tottaha niitä voittoja on menestyneella poliitikolla kertynyt ainakin suksen mittainen lista. Sellaisesta massasta ei luulisi olevan vaikeaa osoittaa vaikka 5 suurinta urotekoa. Onko sellaisia joista on hyötynyt kaupunkilainen eikä vain itse W. Junnila tai hänen kaverit.

        Onko se Lassi itse joka kommentoi?

        Hiukan ihmetyttää Tavio, ei ole lakimiehen arvovallallaan julkisesti puolustanut oman kaupungin puoluetoveria Junnilaa.
        Ei kai vaan mies laskeskele, että tämä hässäkkä ropisee tulevissa vaaleissa omaan laariin


    • Anonyymi

      OKKE.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe