Mihin Rasismia tarvitaan onko hyötyä. onko oikein tai fiksua.+

Anonyymi-ap

Niin minusta tämä rasismi paska on typerää, tarpeetonta ja kertoo paljon meistä.
Jotkut tuntuvat pitävän rasismia kansallis oikeutena ja jopa velvollisuutena. PS

9

199

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikeastaan kaikki ovat rasisteja koska kaikki tietää että tietyt uskonnot aiheuttavat keskimääräistä enemmän ongelmia.
      Samoin kaikki tietävät samoin rotuun koskien.
      Tietyn ihon väriset aiheuttavat ongelmia. jne. jne. jne.

      Ihminen ei ole rasistinen jos hän puheen tai kirjoituksen jälkeen painottaa että tämä ei koske kaikkia.

    • Anonyymi

      Rasismia tarvitaan lehtien myynnin ylläpitoon

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rasismi on hyvä renki, mutta huono isäntä. Työkaluna se menee tiettyjen tavoitteiden saavuttamiseksi, mutta ei pääasiana.

    • Anonyymi

      No kai minäkin vähän vaikken tästä ylpeä. se onko toinen ihon väri, uskonto. poliittinen näkemys, seksuaalinen suuntaumus tai on vai erillainen , näköinen, värinen tai käyttäytyy omasta mielestä oudosti jota ei ymmä rrä kai minäkin mutta olenko oikeassa jos merkkaan ihmisiä joita en välttämäti edes tunne. Jotenkin tämä taitaa koskea itseänikin olen omasta mielestänä normi Suomalainen Hetero mies ,. Silti minusta tuntuu, että olen omituinen tai minua on aina pidetty omituisena.??? mutta olen oma itse en mitenkään erikoinen eikä minun tarvitse tuomita niitä joita pidedään toisen oloisina,. Joten sanon sanan mistä paska alkaa lentämään suvaitaan ja ei tehdä vihaa ilman, että edes tunnetaan ihmistä, oli mikä tahansa.

    • Anonyymi

      Jotkut luulevat rasismiksi myös asioita, jotka eivät edes rasismia ole.

    • Anonyymi

      Rasismia tarvitaan oman edun saamiseen toisten kustannuksella. Laajan rasismin mahdollistaa se, ettei rasismin aiheuttamia haittoja ole kirjattu rikoslakiin.
      Perustuslainkin "takaamia" oikeuksia on haettava käräjäoikeudelta, esim. yhdenvertaisuus yksityistien tiemaksuissa.

      Kaukaa viisaasti laaja rasismi on suunniteltu toteutettavaksi, kun Suomessa ei ole perustuslakituomioistuinta. Käräjäoikeudessa perustuslaillista suojaansa voi kysellä, mutta monesti ei kannata käräjäoikeuksien päätösten näyttäessä arvanheitolla ratkaistun. Nyt äkkiä perustuslain "lupaukset" rikoslakiin niin alkaa Suomestakin muotoutua oikeusvaltio.

    • Anonyymi

      Etelä-Afrikassa on ollut menossa jo kauan valkoisiin maanomistajiin kohdistunutta rakaa rasismia. Siitä ei jostain syystä uutisoida Suomessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1345
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      76
      888
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      807
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      737
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      688
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe