Pub Jesperi

Sivusta seuraava

Alkoholistien ja pettäjä aviopuolisoiden paikka.
Parit vaihtuvat joka viikonloppu ja ei miehillä sen kummemmmin kuin naisillakaan väliä onko naimisissa vai ei,kun jo kelpaa matkaan.
Eräskin niin sanottu "fiksuksi" luultu perheenisä pettää siellä vaimoaan viikonloppuisin sen kun kerkiää.
Ei voi sanoa muuta kuin että menisi lastensa ja vaimonsa luokse kotia ja jättäis vapaille miehille naisten metsästyksen.
Sääliksi käy vaimo raukkaa.
Itse käyn mieheni kanssa kyseisessä paikassa yhdessä yksin en sinne miestäni päästäisi eikä hänkään varmaan minua???

45

8193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulkko

      ongelmansa kullakin. opettele elämään omiesi kanssa.

      • sopeli

        Kurja paikka,tiedetään. Pettäjille luksusta...


      • Tuossa kuppilassa käy vain pohjasakkaa eli sossu pummit ja muut työn vieruksujat. Me ihmiset istumme kullervossa


      • Nekkuli
        Skörde kirjoitti:

        Tuossa kuppilassa käy vain pohjasakkaa eli sossu pummit ja muut työn vieruksujat. Me ihmiset istumme kullervossa

        Kullervossa käy vaan 25-30vuotiaat bilettänuoret jotka pettää


      • Anonyymi
        Skörde kirjoitti:

        Tuossa kuppilassa käy vain pohjasakkaa eli sossu pummit ja muut työn vieruksujat. Me ihmiset istumme kullervossa

        Skörde. Sossu ja pummit käy Jesperissä ja kirjoitustaidolliset snobit Kullervossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skörde. Sossu ja pummit käy Jesperissä ja kirjoitustaidolliset snobit Kullervossa.

        Baariruusut käy härmän häjyissä.


    • Tsäkäri

      Kunnon kapakka Seinäjoella. Siellä viitsii jopa käydä kahvillakin ja ihan selvin päin. Ei ole näköjään luottamus kovin korkealla teidänkään suhteessa. Itsestäänhän se on kiinni..

      • Myös petetty

        No voi hemmetti! Eihän se kuppila kenestäkää pettäjää tee!! Kyllä se kaikki lähtee ihan itsestään! Ja jospa käyt vilkasees muita kapakkoja niin kyllä se sama meno on ihan joka paikas!!


    • kuin omistajansakkin

      Kertoo kirjoittajan kasperilaisuusasteen... eli kirjoituksen arvon jokainen tietääkin...
      Itse en sinne astuisi vaikka saisin viikon juomat ilmaiseksi.

    • P...a paikka

      Siis peestä....Taidan tietää tämän "fiksun miehen".
      Pettää muuallakin akkaansa, et sillee.............

      • Utelias

        Eli jos viitsit laittaa kyseisen "fiksun"nimikirjaimet niin tiedän olenko samassa henkilössä?


    • se seurattu

      KATEELISTEN KATEUTTA JOS EI KELPAA KELEKÄÄ

    • YHDESSÄ

      Miksi aina vain valittaa, juoruta ja udella muiden menemisiä ja/tai tulemisia? Ehkä siksi, että omassa elämässä ei juuri ole muuta jännitystä kuin yllämainittu harraste!


      """Katso ympärillesi niin näet millainen olet!"""

      SE-URA TEKEE KALTAISEKSEEN!

      Terveisin

      Minä joka en milloinkaan ole ko. pubissa käynyt, enkä muuten käy!

      • Samoin ajatteleva

        Osuit asian ytimeen. On monta jotka tekevät tota "pettämistä" siksi kun kaikki muutkin tapaa kännissä niin tehä.
        Sit selvästä päästä mennäänkin häntä koipien välissä oman akan kainaloon paapottavaksi huonoa omaatuntoa.


    • jesperiläinen

      Voi herranjumala tota katkeruutta!Eikö todellakaan ole muuta tekemistä kun kytätä muiden tekemisiä???Eipä taida olla elämässä paljon mielenkiintoa.Itse käyn paljon syömässä ja kahvittelemassa jesperissä ja voin sanoa,että normaaalia ihmisiä sielä käy.Missä baarissa ei olisi muutamaa alkoholistia ja muutamaa pettäjää????Sitä paitsi kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää sivullisesta.Mua ärsyttää suunnattomasti just tommoset kyttääjät,jotka ei näytä tietävän asiasta hevon p...aa!!Hanki vaikka elämä itelles.

    • asiakas

      eikö teillä katkerilla oo muuta puhuttavaa taitaa harmittaa ku ei ite pääse bailaan

    • kasperilainen

      kaikki luulee kasperia juoppojen paikaks :( ja ainiin aiheeseen liittyvää jesperistä saa hyvää pitsaa :)!

      • Anonyymi

        Mitä sitä luulemaan, kun kaikki sen tietää. Pohjasakan paikka ja ollut aina.

        Sinne vaan Kasperin kerrostaloille viikonloppuna. Ei mene montaa minuuttia kun ensimmäinen poliisi-auto kaartaa pihaan. Sattumaa?


    • Kyyläeki

      Aloittaja on mies..joka kaiketi tykkää esiintyä naisena..

    • nähty_on

      Kirjoittaa aloittaja joka on ihan ilmeisesti helluntailainen...hehän pettää joka viikonloppu aviopuolisoitaan miten vaan ehtivät....viikolla saa sitten taas synnit anteeksi jeesukselta seuraavaan viikonloppuun asti.
      Näitä on esim. Jesperi pullollaan.

    • monetkosketlaskenut

      joo kiva paikka ja jos ei sieltä saa niin onhan vieressä paikka mistä saa varmasti ja hyvää ja tosi tiukkaa

    • sundmann

      ulkopakkakuntalaisena jesperissä vuosien varrella useita kertoja vierailleena voisin kommentoida paikkaa normi lähiökuppilaksi jossa on oma kantaporukka..ja mukana on aina tietty riitamiehiä ja typsyjä joilta saa lovee..

    • paavoarhinmäki

      Mukava paikka ja kantikset todella kivoja, ei haittaa vaikka olis pelkkiä ukkoja/akkoja aina ollaan hyvät orgiat saatu pystyyn.

    • Itsetäyshuora

      Huoria perkele jesperissä,olen yksi jesperin huorista.

    • lomailijaM

      Saisko sieltä pesää päiväsaikaan?

      • ghjklö

        Jaa että tarkotakko notta linnutkin on alkanu siellä jo pesimään ?!


    • JUOPPOJEN KOHTAAMISPAIKKA!!!!!!!!!!!!!!!111

      • Nekkuli

        Kivaa yleistystä 😂😂 mäki oon varmaa pettäjämuija ku oon täälä tälläki hetkellä


      • Nekkuli kirjoitti:

        Kivaa yleistystä 😂😂 mäki oon varmaa pettäjämuija ku oon täälä tälläki hetkellä

        Nämä elämän sankarit kittaa kelan tuet ja sitten maristaan kun ei rahat riitä


    • KasperJeszperJoonatan

      Ensin oli pelto.Sitten kymmenen kerrostaloa ja sen keskellä krouvi.Siellä turvenuijat ja eronneet muijat kaljaansa maistelee.Ostakaa pizzaa.On kaupungin parasta.
      Rip Jukka Viinamäki

    • kjbb

      no joo

    • jju

      no juu

    • Porukka heiluu kuset housuissa ja mutsilta haetaa rahaa

    • mies74

      Minä ainakin käyn tästä lähtien Jesperissä, jos sieltä aina lohkee..

    • Minski81

      Kiva bubi ja narkkareita piisaa lähistöllä jos tekee tötsyjä mieli

    • Anonyymi

      Onkohan Jesperi huomenna auki?

    • Anonyymi

      Pikku Jukka ja pitkä tukka hyökkii örveltämään viikonloppuna

      • Anonyymi

        Olis ollu Irwininkin mielestä kunnon mesta.
        Otetaas taas pienet neuvoa antavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis ollu Irwininkin mielestä kunnon mesta.
        Otetaas taas pienet neuvoa antavat.

        En tänään ehtinyt paikalle. Oliko paljon porukkaa tänään paikalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tänään ehtinyt paikalle. Oliko paljon porukkaa tänään paikalla?

        Jep me olaam täällä hullunna humal lassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep me olaam täällä hullunna humal lassa

        Otetaanko huomenna uusiksi?


    • Anonyymi

      Pian jo viikko vedetty

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe