Miten valtavan lämmin ja hieno kesä on tulossa??
Oletteko huomanneet kukkia jotka maasta vaan poxahtaa kesäsaden jälkeen,,, ja saa luonto kukista näyttämään niin rikasta,,, ja värikäistä,,,, ihan kun olis kulta joka puolella?? oletteko huomanneet kaikki linnut jotka toivotaa teit tervetuloa aamulla,,, kun astutte ulos kodistanne luontoon? Oletteko huomanneet miten ja millä valtavalla rakkaudella Jumala toivottaa teidät tervetulleita Häneen luoxe? Niin on Jumala siunannut meitä valtavalla lahjoilla jotka ovat meidän ympäri on antaaxeen meille valtavia elämyxiä ja tunteet rakkaudesta Häneen! Kiitos rakas Jeesus!!! Olen niin iloinen että näen syvempi kun pinta! Olen iloinen että tunnen syvempi kun pinta!! Ja olen iloinen että saan sanoa teille,,, rakastan teitä!,,,,,,,,, (savis) Toivottaa hyvä rikasta ja siunattu kesä!! Kaikkille!!
Valtavan lämmin kesä!!!
9
268
Vastaukset
- skeba
Jumala vai Jesus?
Siis kumpi? Kiität Jeesusta Jumalan töistä.
??????- neil
Väliäkö sillä, kun kirjoitus on noin kiva. Ei tuomitsemista, ei moralisointia, ei hajanaisia raamatunlauseita.
Ylistystä ja lähimmäisenrakkautta, näin pitää ollakin.
Jeesus varmaan sitten välittää kiitokset eteenpäin, jos ansio on toisen. - skeba
neil kirjoitti:
Väliäkö sillä, kun kirjoitus on noin kiva. Ei tuomitsemista, ei moralisointia, ei hajanaisia raamatunlauseita.
Ylistystä ja lähimmäisenrakkautta, näin pitää ollakin.
Jeesus varmaan sitten välittää kiitokset eteenpäin, jos ansio on toisen.Jos minä olisin Jumala en haluaisi yhtään ylistelyä.
Onkohan Jumala niin narsisti???
EN USKO.
Ylistely on vain uskovien oman itsen tyydyttämistä. skeba kirjoitti:
Jos minä olisin Jumala en haluaisi yhtään ylistelyä.
Onkohan Jumala niin narsisti???
EN USKO.
Ylistely on vain uskovien oman itsen tyydyttämistä..
...Hän kyllä itse tietää, miten hyvä Hän on.
Minä ja kaikki muut, jotka olemme Hänen suuresta armostaan saaneet tulla tuntemaan Hänet hyvänä ja rakastettavana Valkeuden lähteenä, tahdomme vapaasta tahdostamme ylistää Häntä, koska saamme kokea Hänen läheisyydessään Hänen ihmeellistä rakkauttaan ja sitä iankaikkista elämää, joka Hänestä virtaa meihin Hänen Poikansa Yeshua Messiaan tuntemisen kautta ja tämän lahjaksi antaman Ruah HaKodesh'in (suomennettuna: Pyhän Hengen) kautta.
Aito ja vilpitön Korkeimman ylistäminen on siis spontaania seurausta Hänen hyvyytensä kokemisesta, eikä sen tule olla mekaanista ikäänkuin 'mantran' toistoa pyrkimyksenä vain itsekkäästi hyötyä Hänen kustannuksellaan.
Mitä lähempänä uskova vaeltaa Korkeinta, EL'ELYON'ia, sitä enemmän hän TAHTOO ylistää Häntä.
Asian yksinkertaistamiseksi otan esimerkin:
Jos olet joskus korviasi myöten rakastunut johonkin ihmiseen, niin spontaanisti tahdot miellyttää häntä kaikin mahdollisin keinoin.
Yksi sellaisista keinoista ihmisen suhteessa Luojaansa, jota rakastaa enemmän kuin yhtäkään ihmistä, on ei ainoastaan ylistää, vaan palvoa Häntä kaikella mitä ihmisessä on ! Halleluyah !
Siunausta Yeshuassa !
.- skeba
Yakov kirjoitti:
.
...Hän kyllä itse tietää, miten hyvä Hän on.
Minä ja kaikki muut, jotka olemme Hänen suuresta armostaan saaneet tulla tuntemaan Hänet hyvänä ja rakastettavana Valkeuden lähteenä, tahdomme vapaasta tahdostamme ylistää Häntä, koska saamme kokea Hänen läheisyydessään Hänen ihmeellistä rakkauttaan ja sitä iankaikkista elämää, joka Hänestä virtaa meihin Hänen Poikansa Yeshua Messiaan tuntemisen kautta ja tämän lahjaksi antaman Ruah HaKodesh'in (suomennettuna: Pyhän Hengen) kautta.
Aito ja vilpitön Korkeimman ylistäminen on siis spontaania seurausta Hänen hyvyytensä kokemisesta, eikä sen tule olla mekaanista ikäänkuin 'mantran' toistoa pyrkimyksenä vain itsekkäästi hyötyä Hänen kustannuksellaan.
Mitä lähempänä uskova vaeltaa Korkeinta, EL'ELYON'ia, sitä enemmän hän TAHTOO ylistää Häntä.
Asian yksinkertaistamiseksi otan esimerkin:
Jos olet joskus korviasi myöten rakastunut johonkin ihmiseen, niin spontaanisti tahdot miellyttää häntä kaikin mahdollisin keinoin.
Yksi sellaisista keinoista ihmisen suhteessa Luojaansa, jota rakastaa enemmän kuin yhtäkään ihmistä, on ei ainoastaan ylistää, vaan palvoa Häntä kaikella mitä ihmisessä on ! Halleluyah !
Siunausta Yeshuassa !
.Lue uudestaan kysymykseni, please.
- Freak2
...huomannut kuinka Luojan luonto kukoistaa, ja nautin siitä joka päivä.
Siunattua kesää sinullekin :)Siunaten sua sanoen!!
Edelleen on valtavan hyvä olo kun kesä on tulossa!!!! Ja Herralla on mulle näköjään järjestänyt aivan valtavan hieno kesä isossa yllätyspaketissa! Amen !!! Siunaten teit kesään (savis) Kaikki rakkaat!!!
- donovan
..jos tämä on viimeinen päiväni,koska en voi tietää huomisesta mitään,olen ylistämässä taivaan ja maan Luojaa ja sitä että Hän antoi ainoan Poikansa minunkin lunnaiksi.
Kun tämä maallinen ruumis muuttuu hengelliseksi,vien kiitokseni Herralle ei ainoastaan kaikesta kauniista ympärilläni,vaan myös ylösnousemuksesta toiseen paljon kauniinpaan,joka heijastaa Luojaa käsittämättömän paljon enemmän. .
Luin huvittuneena iloa pursuavan textisi.
Sinähän siinä livertelet kuin parhaimmat ilolintuset. Halleluyah ! Saakoon Korkein vuodattaa yhä vain lisää iloöljyä päähäsi ja tehköön sielustasi kuin runsaasti kastellun puutarhan, josta eivät hedelmää tuottavat puut lopu, ei ihanasti tuoksuavat kukat lopu, eikä minkään hyvän puute koskaan kohtaa. Amen !
Siunausta Yeshuassa !
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.252686Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1092626- 2041404
- 1271327
- 941291
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3081285Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,491092Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �141044Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211999- 65964