Ostathan sinäkin kotiisi 8k resoluution TV:n

Anonyymi-ap

Tuo kannattaa hankkia, jotta voit katsoa siitä TV:n full HD lähetyksiä, jotka on tehty pienemmällä resoluutiolla.
Tämä on järkevää myös kännyköissä, joissa monissa on 8k videotallenus. Noita kannattaakin katsoa pieneltä kännykän näytöltä.😂
T. Ryynäsen Topi

27

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu näin on asia.

• Anonyymi

TV:n lähetykset ovat vielä kauan Full HD laadulla.
      Eikö noita 8k resoluution leffoja ja ohjelmia vielä paljoa löydy.
      Pelkkää hypetystä koko homma.

• Anonyymi

Ihanan kallista! ❤️

Otan kaksi! Vai kaipaisko toi keittiökin omaa?

• Anonyymi

Miten se muuntuu mun 28" Philipsin kuvaputkinäytölle.

• Anonyymi

8k vaiko Full HD?
        😂

• Anonyymi

Varmaan samallai ku noi nykyset HD-lähetykset?

• Anonyymi

Harmi kun nyt olisi hyviä telkkareita tarjolla mutta kun ohjelmat ovat täyttä kuraa. Ei niitä viitsi kastoa.

• Anonyymi

Tekniikan kehitys ei ole taannut sisällön kehitystä.
        Päinvastoin huonompaan suuntaan se on mennyt sekä elokuvissa että musiikissa. Oikeastaan kaikki parhaat on jo melko varmasti tehty eikä niitä tulla enää ylittämään.

• Anonyymi

Kun katseluetäisyys on riittävän pitkä silloin riittää vanha kunnon putkitelkkari.

• Anonyymi

Jaa minä katson juuri tuon takia n. metrin päästä 28 Philipsistäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa minä katson juuri tuon takia n. metrin päästä 28 Philipsistäni.

Kätevää, niin ruskettuu samalla! 👍🏻

• Anonyymi

Paskat elokuvat ja sarjat eivät hyväksi muutu vaikka olisi millainen telkkari. Uutisia ja ajankohtaisohjelmia on hyvä katsoa kymmenen vuotta vanhalla 32 tuuman lcd-telkkarilla.

• Anonyymi

Nääkyy politiikkojen ihohuokoset 8k

• Anonyymi

No mä hommasin jo 4K. Ja oli kyl hyvä ostos!! Koskaan aikasemmin pienempiresoluutiosella telkalla noi normi-SD lähetykset ei ole näyttäny yhtä rupisilta kun sillä! :)

Kehitys kehittyy, lähetystekniikka ei.

• Anonyymi

Millainen televisio toimisi hyvin myös tietokoneen näyttönä?

• Anonyymi

Riippuu pelaaks "kybällä" vai ihan vaan huvin vuoks. Mulle ainakin kelpaa vallan mainiosti näytöks toi 4K-telkka.

• Ei kai 8K laitetta kukaan osta normaalia TV lähetystä seuratakseen… (katsooko joku vielä ”normaaleja” TV lähetyksiä).
      Tuollaisella 8K Laitteella katsotaan sitten vaikkapa sitä kännykällä 8K resoluutiolla kuvattua kuvaa…
      Myös 8K tarkkuudella olevat pelit alkavat jossain vaiheessa yleistymään.
      Uudet elokuvat alkavat myös löytymään 8K versioina mutta niiden jakaminen tietysti vaatii jo jonkinverran nopeaa yhteyttä suoratoistona jaettaessa.

Voipi olla ettei ”Ryynäsen Topi” ole vain kohderyhmää normaalia TV:ä katsovana henkilönä.

• Anonyymi

No mä en kyl mitää 8K pelejä varten menis ihan 8K telkkaria hommaamaan ku 8K monitorit on monta kertaa halvempia.

• Anonyymi

Käytännössä 8K-resoluutiosta ei ole kovin suurta hyötyä. Todellisuudessa TV:n pitäisi olla aivan valtavan iso tai sitten pitäisi olla ihan kiinni TV:ssä, jotta eron 4K:hon huomaa. Pienemmillä TV:illä ei pysty näkemään eroa edes Full HD:n ja 4K:n välillä. Ihmissilmä pystyy erottamaan resoluution parantumisen vain tiettyyn rajaan saakka ja 4K on lähellä sitä rajaa.

Ja 8K tarkkuuden pelit eivät tule yleistymään pitkään aikaan, ne vaatisivat aivan järjettömästi tehoa. Lisäksi olisi järkevämpää käyttää teho pelien muuhun ulkoasuun ja pelattavuuteen.

• Anonyymi

miksi pitää olla niin tarkkaa ettei sitä nää kun nenä kiinni ruudussa

• Anonyymi

Eiku sit pitää vaa ostaa niin jättimäinen telkka ettei tartte kattoa nenä kiinni! Esmes 4K telkassa minimi on 55 tuumaa.

• Anonyymi

Hyvä pointti. Kun katseluetäisyys yleensä on monta metriä niin silloin riittää full-hd.

• Anonyymi

Full HD hyvällä televisiolla riittää aivan hyvin. Ei ihmisen silmäkään näytä ympäristöä ja luontoa millään supertarkkuudella.

• Anonyymi

Näin on, ihan turhaa hypetystä koko homma.

• Anonyymi

Luupin ja suurennuslasin avulla voi katsoa puhelimen ruudusta tarkasti jotta varmasti näkee kaikki pikselit irrallisina.

Tai mikroskoopilla silmät ristissä tuijotella liikkuvia kuvia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2401
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      61
      2327
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2270
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1522
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1480
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1422
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1190
    9. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    10. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1156
    Aihe