Tuo kannattaa hankkia, jotta voit katsoa siitä TV:n full HD lähetyksiä, jotka on tehty pienemmällä resoluutiolla.
Tämä on järkevää myös kännyköissä, joissa monissa on 8k videotallenus. Noita kannattaakin katsoa pieneltä kännykän näytöltä.😂
T. Ryynäsen Topi
Ostathan sinäkin kotiisi 8k resoluution TV:n
27
734
Vastaukset
- Anonyymi
Juu näin on asia.
- Anonyymi
TV:n lähetykset ovat vielä kauan Full HD laadulla.
Eikö noita 8k resoluution leffoja ja ohjelmia vielä paljoa löydy.
Pelkkää hypetystä koko homma. - Anonyymi
No eihän tuo paha hintainen ole.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/861631/LG-OLED-Z3-77-8K-OLED-televisio?gclid=Cj0KCQjwoK2mBhDzARIsADGbjeoLx-E5GTz3ANQp21zHNwYWT5mpvw6daRvvj_shzeQ9p722xoh9LPoaAvtXEALw_wcB
No ei.- Anonyymi
Ihanan kallista! ❤️
Otan kaksi! Vai kaipaisko toi keittiökin omaa?
- Anonyymi
Miten se muuntuu mun 28" Philipsin kuvaputkinäytölle.
- Anonyymi
8k vaiko Full HD?
😂 - Anonyymi
Varmaan samallai ku noi nykyset HD-lähetykset?
- Anonyymi
Harmi kun nyt olisi hyviä telkkareita tarjolla mutta kun ohjelmat ovat täyttä kuraa. Ei niitä viitsi kastoa.
- Anonyymi
Tekniikan kehitys ei ole taannut sisällön kehitystä.
Päinvastoin huonompaan suuntaan se on mennyt sekä elokuvissa että musiikissa. Oikeastaan kaikki parhaat on jo melko varmasti tehty eikä niitä tulla enää ylittämään.
- Anonyymi
Kun katseluetäisyys on riittävän pitkä silloin riittää vanha kunnon putkitelkkari.
- Anonyymi
Jaa minä katson juuri tuon takia n. metrin päästä 28 Philipsistäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa minä katson juuri tuon takia n. metrin päästä 28 Philipsistäni.
Kätevää, niin ruskettuu samalla! 👍🏻
- Anonyymi
Paskat elokuvat ja sarjat eivät hyväksi muutu vaikka olisi millainen telkkari. Uutisia ja ajankohtaisohjelmia on hyvä katsoa kymmenen vuotta vanhalla 32 tuuman lcd-telkkarilla.
- Anonyymi
Nääkyy politiikkojen ihohuokoset 8k
- Anonyymi
No mä hommasin jo 4K. Ja oli kyl hyvä ostos!! Koskaan aikasemmin pienempiresoluutiosella telkalla noi normi-SD lähetykset ei ole näyttäny yhtä rupisilta kun sillä! :)
Kehitys kehittyy, lähetystekniikka ei. - Anonyymi
Millainen televisio toimisi hyvin myös tietokoneen näyttönä?
- Anonyymi
Riippuu pelaaks "kybällä" vai ihan vaan huvin vuoks. Mulle ainakin kelpaa vallan mainiosti näytöks toi 4K-telkka.
Ei kai 8K laitetta kukaan osta normaalia TV lähetystä seuratakseen… (katsooko joku vielä ”normaaleja” TV lähetyksiä).
Tuollaisella 8K Laitteella katsotaan sitten vaikkapa sitä kännykällä 8K resoluutiolla kuvattua kuvaa…
Myös 8K tarkkuudella olevat pelit alkavat jossain vaiheessa yleistymään.
Uudet elokuvat alkavat myös löytymään 8K versioina mutta niiden jakaminen tietysti vaatii jo jonkinverran nopeaa yhteyttä suoratoistona jaettaessa.
Voipi olla ettei ”Ryynäsen Topi” ole vain kohderyhmää normaalia TV:ä katsovana henkilönä.- Anonyymi
No mä en kyl mitää 8K pelejä varten menis ihan 8K telkkaria hommaamaan ku 8K monitorit on monta kertaa halvempia.
- Anonyymi
Käytännössä 8K-resoluutiosta ei ole kovin suurta hyötyä. Todellisuudessa TV:n pitäisi olla aivan valtavan iso tai sitten pitäisi olla ihan kiinni TV:ssä, jotta eron 4K:hon huomaa. Pienemmillä TV:illä ei pysty näkemään eroa edes Full HD:n ja 4K:n välillä. Ihmissilmä pystyy erottamaan resoluution parantumisen vain tiettyyn rajaan saakka ja 4K on lähellä sitä rajaa.
Ja 8K tarkkuuden pelit eivät tule yleistymään pitkään aikaan, ne vaatisivat aivan järjettömästi tehoa. Lisäksi olisi järkevämpää käyttää teho pelien muuhun ulkoasuun ja pelattavuuteen.
- Anonyymi
miksi pitää olla niin tarkkaa ettei sitä nää kun nenä kiinni ruudussa
- Anonyymi
Eiku sit pitää vaa ostaa niin jättimäinen telkka ettei tartte kattoa nenä kiinni! Esmes 4K telkassa minimi on 55 tuumaa.
- Anonyymi
Hyvä pointti. Kun katseluetäisyys yleensä on monta metriä niin silloin riittää full-hd.
- Anonyymi
Full HD hyvällä televisiolla riittää aivan hyvin. Ei ihmisen silmäkään näytä ympäristöä ja luontoa millään supertarkkuudella.
- Anonyymi
Näin on, ihan turhaa hypetystä koko homma.
- Anonyymi
Luupin ja suurennuslasin avulla voi katsoa puhelimen ruudusta tarkasti jotta varmasti näkee kaikki pikselit irrallisina.
Tai mikroskoopilla silmät ristissä tuijotella liikkuvia kuvia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156