Naiset, jotka harrastavat ryhmäseksiä useamman kanssa

Anonyymi-ap

Mikä on paras tai sopivin määrä ja minkä ikäinen olet, entä partnerit ?

14

1412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuohon aloittajan kysymykseen... Olen 47 v. rouva ja nuoret pojat ovat parhaita minun mielestäni. Korkeintaa neljä, suuremmalla joukolla juttu menee säheltämiseksi. Ja kyllä, on kokemusta monista Swinger tapahtumista myös.

• Anonyymi

Ei kettään kiinnosta mittee siule tapahtuuu. Kysykö joku suulta jottain.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­N­­­y­m­­­f­o­­m­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17959442v

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Katso 2.9.2023 Wildclub. Se on hyvä paikka ensikertalaiselle Swingailla useamman kanssa

• Anonyymi

Viinan pöhöttämien juoppojen ja rappiolla olevien moraalittomien naisten kokoontumisajot.

• Anonyymi

Nauti ja hanki tauti idiootti

• Anonyymi

Olen 26-vuotias rouva ja olen ollut kerran jopa 5:den miehen kanssa kun toinen nainen jätti tulematta.
      Jatkossa lähden mieluiten 2:den miehen kanssa ja max 3M, silloin nautin eniten naisenikanssa ja pystyn olemaan tasapuolinen miehiäni kohtaan.

• Anonyymi

Siehän tuon ihestäsi parraiten tiiät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siehän tuon ihestäsi parraiten tiiät.

Sää mää ja bää mikä juntti piip piip

• Anonyymi

Kullä minulle paras määrä miehiä on viisi. Tuota kokeillut monta kertaa ja aina toiminut hyvin.
      N53

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      62
      8132
    2. Voi luoja miten haluaisin

jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai
      Ikävä
      47
      5946
    3. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      43
      5732
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      112
      2302
    5. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      121
      2188
    6. Haluan sinua mies, aivan stanasti.

Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav
      Ikävä
      81
      1736
    7. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

loppuvuonna 2024 ?
      Ikävä
      122
      1575
    8. IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024

Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.
      Sanaristikot
      124
      1544
    9. Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat

https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita
      Maailman menoa
      48
      1470
    10. Ymmärtääkö miehet

Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti
      Ikävä
      140
      1116
    Aihe