Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nuoremmat mieher kiihottaa

Anonyymi-ap

Olen huomannut itsessäni viime vuosina jännän piirteen, että nuoremmat (tai selvästi nuoremmat) miehet on alkaneet kiinnostaa ja monesti kiihotunkin heidän seurassaan.

Saman huomion olen toki tehnyt toisinpäin, että tällainen nelikymppinen nainen vetoaa kyllä osaan nuoremmista miehistä. Ravintolassa tai joillain kesän keikoilla on saanut hyvinkin seuraa sellaisiata parikymppisistä miehistä. Ihanan herkästi tulee käsi pakaroille ja sieltä puristellaan yms. Onko muilla naisilla vastaavia kokemuksia tai tuntemuksia?

Ja pari kertaa on edetty vähän pitemmällekin ja kyllä seksikin on nuorten miesten kanssa hyvää ollut. Ihanan innokkaita ja saavat tällaisen täti-ihmlsen oikeen innostumaan.. Monesti näin masturboidessa tulee mietittyä seksiä parikymppisen miehen tai jopa parinkin kanssa.

N42

3

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parikymppisenä ihailin vanhempia miehiä. En saanut paljoa vastakaikua. Neljääkymppiä lähestyessä katseeni siirtyi nuorempiin miehiin ja yllätyksekseni nuoremmat miehet alkoivat katsomaan minua vaikka mielestäni mitään minussa ei muuttunut silloin. Enkä ole ainoa. Kollegani töissä kertoi että on vaihtanut nuorempaan koska häntä kuulemma suorastaan piiritettiin nuorten miesten taholta. Tinderistä kuulemma saa seuraa koko ajan ja toinen töissä oleva nainen kehui myös tinderiä.

      En ole tinderiä käyttänyt kun kiihottavia katseita tulee ihan jokapäiväisessä elämässä vastaan, kaupassa, kesäkonserteissa ja ihan kesällä puistossakin tai torilla ollessa. Yksinään kun on, nuoret miehet tulevat vähän ujostellen juttelemaan. Näkee kun ensin he vilkuilevat ja kun katsoo takaisin ja hymyilee, kohta he tulevat tekemään tuttavuutta. Olen nauttinut siitä täysillä ja viittäkymppiä lähestyessä on tuntunut että on saanut uutta elinvoimaa vaikka nuorilla miehillä on ollut vain se yksi asia mielessä, niinkuin tietysti minullakin. Mutta minulle kelpaa kun en ole suhdetta sellaisesta etsimässä. Ei heitä lukumääräisesti niin paljon ole mukaan päässyt kuin olisin itse halunnut, vain 7 kaiken kaikkiaan, osa parin vuoden jälkeen uudestaan, mutta hymyt kiihottavat silti ja pienen kesäkollin seura tuntuu hyvältä.

    • Anonyymi

      Mieheni kanssa yhdessä 30 vuotta ikä eroa 20v.
      Itse nyt 49v viitisen vuotta sitten sovimme avoimen suhtee juuri ikäeroa silmälläpitäen ja tulevaisuutta ajatellen. Seksi suhteita harrastan nuorempien miesten kanssa jotka vapaita, varatut torjun saman tein. Pari kertaa laivalla juhliessa päätynyt yhden yön hullutteluun varatun kanssa joka paljastui aamulla. Saimi

    • Anonyymi

      Niin yleistä kait,perhe jo perustettu kait se elämä pikkuisen oli tylsistynyt.
      Oli juteltu että saisiko pikkuisen lisää mielenkiintoa. Mieheni oli puhunut siitä vieraasta miehestä viihdyttämässä minua.
      Ikää meillä oli jo 35v ja liikunta oli pitänyt meidät hyvässä kunnossa..
      Teinit eivät meidän matkaan enään lähteneet,joten kaikki aika oli meille.
      Yhdellä reissullamme se sitten toteutui.
      Mua se hirvitti.
      Kapakassa se sitten tuli eteen.
      Mua tanssitti nuori mies ,ja sillä seisoi kulli .
      Hinkkas mun lantioon.
      Kerroin miehelleni.
      Hän nauroi että puuma tais iskeä.
      Sanoi että pyydä sitä pöytäämme,on taas tulossa hakemaan sua tanssimaan.
      Kysyinhän minä,kertoi että on kaverin kans kapakassa.
      Kerroin että ota mukaan.
      Otettiin muutamat ja päässä alkoi tuntumaan kivalta. Kävin kummankin nuoren miehen kans tanssimassa .
      Kun tulimme toisen nuoren miehen kans tanssimassa, mieheni sanoi että olemme täällä miettineet jos lähtisimme mökillemme jatkoille.
      Kaikille se sopi,niin sitten minullekin.
      Kaikkihan sen tiesi mitä oli tarkoitus.
      Silloin jäin koukkuun parikymppisiin miehiin.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe