siinä on maalittaja, joka "huumorin" varjolla maalittaa mm. perussuomalaisia
ja Purraa.
Miten tuollainen tyyppi saakin jatkaa? Niin, tai onhan se ymmärrettävää; Ilralehden sisällöt muutenkin pitkälti p... .aaaa.
Maalittaja Ville Ranta
10
249
Vastaukset
- Anonyymi
Iltalehti....ammattitaidottomia toimittajia, varsinaisia sopuleita.
- Anonyymi
Ranta sopii hyvin täydentämään "puolueettomuutta"...
- Anonyymi
En lue enää lehtiä, sillä olen lakannut uskomasta siihen tietoon.
Pääkaupunkiseudun sanomat olen lakkauttanut, sillä se on puolueellinen lehti. Punavalkoinen lehti on samaa yhtymää.
Teen omat johtopäätökseni maailman asioista. - Anonyymi
Ranta keskittynyt Perussuomalaisten ja erityisesti Riikka Purran maalittamiseen.
Ja Ilta. .pas....a julkaisee....iljettävää. Kertoo vähänkin fiksummille mistä on kyse; vihervassareiden demareineen pyrkimys kaataa hallitus. Kun ne vaalitappiot ottavat niin koville. - Anonyymi
Onko tämä Ranta viherommari?
Taitaa olla?- Anonyymi
Soli kiljoitusvilhe. Viherkommari piti sanoman.
- Anonyymi
Pilapiirtäjien pilakuvillaan maalittaminen on ehdottomasti luokiteltava törkeäksi rikokseksi ja kiihottamiseksi väkivaltaan.
- Anonyymi
Meillä Kauhavalla laitetahan tommooset töhertelijät jalakapuuhun ja kustahan päälle.
- Anonyymi
Ei teillä ole ollut vuosikymmeniin kuin suuri uho ja karkuun juoksu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456