Ettäkö Suomeen Presidentiksi Mika Aaltola. En voi pahempaa kuvitella. Suomessa ei tarvita narsistista presidenttiä. Kyllä järkevä pitkän ajan suomalaisen politiikan ja kulttuurin tunteva presidentti tänne tarvitaan. Suomi ei ole USA, jossa on nähty hölmöilyä riittämiin. Aaltolakin ajoi Trumpin asioita. Siellä asuessa. Missään nimessä ei ole kyvykäs Suomen Presidentiksi!
Presidentti Suomeen
2
135
Vastaukset
- Anonyymi
Hän Aaltola tulee saamaan mandaatin Suomen presidentiksi. Kyvykkyys keskustella erilailla ajattelevien ihmisten kanssa on hänen hyveensä. Hän ei käännä selkäänsä uhmakkaasti erilailla ajateleville, Hän voi esintyä homovastaisten tapahtumissa kuin myös transaattetta ajavien tilaisuuksissa. Jos vain pyydetään hän tulee ja kertoo presidentillisen filosofiansa perusteista.
- Anonyymi
No minulla valitettavasti muuttui käsitys Mika Aaltolasta heti presidenttiehdokkaaksi julkistamisensa jälkeen.
Jos ei olisi kuin kaksi ehdokasta Suomen presidentiksi:
mielestäni Suomen ylimielisin poliitikko kokoomuslainen Antti Häkkänen ja
Ulkopoliittisen instituutin johtajana tutuksi tullut Mika Aaltola niin vaikeaksi voisi mennä valintani.
Häkkäsen öykkärimäistä ylimielisyyttä olen nähnyt ja kuullut jo kahden vaalikauden ajan ja Aaltolan ylimielisyyttä ja arveluttavuutta mietiskelen ihmeissäni kolmatta päivää.
Luojalle kiitos on muitakin ehdokkaita seuraavaksi Suomen presidentiksi, joten itseään täynnä olevien Besserwissereiden välillä en aio edes valita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865257- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032096- 351921
- 311840
- 461813
- 571714
- 191653
- 191627