Israel Ben Elieser eli Ba’al Shem Tov opetti:
"Synti itsessään on vain käärmeenpurema. Todellinen tuho tulee myrkystä, joka leviää sen jälkeen sanoen: ”Mikä arvoton olento oletkaan. Katso mitä olet tehnyt! Nyt olet lopullisesti kadotettu.”
Näiden sanojen myötä kaikki helvetin portit avautuvat ammolleen."
Kuka ymmärtää tämän ja miten?
Israel Ben Elieser eli Baal Shem Tov
5
293
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä yrität ilmaista?
Obadja.- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17961871e
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kristitty voi pyytää katuen syntejään anteeksi, mutta synnin rangaistus täytyy kärsiä. Kärsimys tulee synnintunnosta ja omantunnon paljastamasta pahasta teosta. Synnin seuraamukset löytää edestään niin usein, että viimein normaalikin ihminen pyytää katuen anteeksi pahaa tekoaan, joko uhriltaan tai Jumalalta. Kun hän saa anteeksi, niin hyvä ihminen tajuaa valtavan anteeksiannon voimaannuttavan vaikutuuksen. Anteeksi antaminen on myös valtavan siunauksellista, jonka vaikutuksen huomaa heti.
- Anonyymi
Miksi se sinua kiinnostaa? Lue Raamattua äläkä pölyistä judaismi harhaoppia.
- Anonyymi
Raamattu kiinnostaa.
Ilm.21.8: Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja SAASTAISTEN ja murhaajien ja HUORINTEKIJÄIN ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valehtelijain OSA ON OLEVA SIINÄ JÄRVESSÄ, JOKA TULTA JA TULIKIVEÄ PALAA, TÄMÄ ON TOINEN KUOLEMA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322405Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891114Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.125917- 64853
Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.55839Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos66754Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle69740EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta96738Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25668Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30664